Over BigChange

BigChange levert twee kernproducten en biedt servicebedrijven van elke omvang een cloudgebaseerd platform dat wordt ondersteund door mobiele apps. BigChange JobWatch is geïntegreerd en aanpasbaar en biedt een papierloze oplossing voor personeel- en taakbeheer met een ingebouwde gecentraliseerde CRM. De software ondersteunt het afhandelen van oproepen en het archiveren van contracten en facturen, en functies voor het afhandelen van klantaccountgegevens met servicegeschiedenis en casemanagement. Taakplanning en resourceplanning op basis van slepen en neerzetten helpt bij het verzenden met kleurgecodeerde Gantt-weergave en intelligente afstemming van vaardigheden. Een speciale, aanpasbare en vernieuwde boekingssite voor klanten biedt ook toegang tot het self-serviceportaal voor het boeken van taken. Facturering en financiën met cashflowcontroles worden gecombineerd met gezondheid en veiligheid met inspectieworkflows, het bijhouden van de voorraad en materialen en wagenparkbeheer om de voertuigprestaties te controleren.

BigChange JourneyWatch voor het volgen van voertuigen bevat back-officemogelijkheden, waaronder integratie met Google Maps, voor live visualisaties in vier verschillende weergaven. Dankzij geofencing kunnen geografische gebieden en zakelijke bevoegdheidsgrenzen worden gedefinieerd, terwijl de reisgeschiedenis elke 60 seconden de reisgegevens van het wagenpark vastlegt. BigChange biedt wagenpark-/personeelsbeheer, gezondheid en veiligheid en rapportagetools, en kan ook worden geïntegreerd met het CRM-systeem van derden. Alarmering biedt directe meldingen over taakgevaar of geplande updates, waarbij berichtencommunicatie ook beschikbaar is in de bijbehorende mobiele app. BigChange JobWatch voor iOS en Android is een veldgebaseerde partner die een veilige manier biedt om tijdens externe bedrijfsactiviteiten verbonden te blijven met bestuurders.

Prijzen vanaf:

£ 69,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BigChange

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Cyprus, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

£ 69,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BigChange

Afbeeldingen

BigChange Software - 1
BigChange Software - 2
BigChange Software - 3
BigChange Software - 4
BigChange Software - 5
Nog 6 andere bekijken
BigChange-video
BigChange Software - 1
BigChange Software - 2
BigChange Software - 3
BigChange Software - 4
BigChange Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van BigChange: 236

  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Bandenbeheer
  • Beeldregistratie
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Bewijs van aflevering
  • Bezoekersbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Brandstofbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Code afdwingen
  • Commercieel vastgoed
  • Commercieel/industrieel
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Database met onderaannemers
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentimaging
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geofencing
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Geschatte aankomsttijd chauffeur
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • In- en uitchecken
  • In- en uitklokken
  • Incidentenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kamers reserveren
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Kwalificatie bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Levering volgen
  • Live tracken bestuurder
  • Locatie bijhouden
  • Loonkosten rapporteren
  • Materiaallijsten
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Motorvoertuigenpark
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Overschrijdingsrapportage
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Productiekosten
  • Productiekosten bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • QM/ABPro-interface
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportsjablonen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Rembours
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeoordeling
  • Roosterbeheer
  • Routebeheer
  • Routehistorie
  • Routeoptimalisatie
  • Routering
  • Ruimtebeheer
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjabloonbeheer
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Takenlijst
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Transportbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • VIN-lookup
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vastgoedlay-out
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor aannemers
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor conciërgediensten
  • Voor koeriersdiensten
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voor restaurants
  • Voor scholen
  • Voor slotenmakers
  • Voor vrachtactiviteiten
  • Voormontage
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wagenparkbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkgeschiedenis
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Wisselen van dienst
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Joblogic

4,5
#1 alternatief voor BigChange
Joblogic is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer waarmee je je backoffice, mobiele medewerkers en...

Tradify

4,7
#2 alternatief voor BigChange
Tradify is taakbeheersoftware die is ontworpen voor handels- en servicegebaseerde bedrijven waarmee je onderweg...

simPRO

4,2
#3 alternatief voor BigChange
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade industries streamline operations to...

GorillaDesk

4,8
#4 alternatief voor BigChange
Het runnen van een buitendienstbedrijf is hard werken. Tussen het beheren van opdrachten, het aansturen van je team en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(158)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je BigChange al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 158 reviews worden weergegeven
Colin N.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Working with Big Change

Beoordeeld op 27-7-2020

See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating...

See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.

Pluspunten

I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.

Minpunten

There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.

Antwoord van BigChange

What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model.
Thank you for choosing BigChange.

Jordan W.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Big Change Revolutionised My Business

Beoordeeld op 23-10-2019

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with!...

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Pluspunten

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Minpunten

The schedule does not have dynamic scheduling

Overwogen alternatieven

Joblogic, Commusoft en WorkflowMax

Redenen om voor BigChange te kiezen

How they promised they would adapt to suit my requirements, they did deliver!

Overgestapt van

Joblogic

Redenen om over te stappen op BigChange

Same as above!

Antwoord van BigChange

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this.
Thank you once again for taking the time to leave a review.

All the best,
Team BigChange

Ricky C.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Big Change but NOT a BIG IMPROVEMENT

Beoordeeld op 14-6-2022

Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line,...

Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line, you cannot believe the pressure that they put on you to get you locked in to a very long and expensive contract , I feel conned

Pluspunten

nothing that most other software can deliver

Minpunten

Big Change, BIG promises that they fail to deliver, no help with transition from an existing system and no help at all (unless you pay extra of course) with the bespoke elements of the system that they claim during the sales and onboarding process will be no problem to integrate. As soon as you sign up and the pro-forma and direct debits have been arranged you struggle to hear from anyone. This system has cost my company a fortune and we are going back to our original system as its was far more user friendly and efficient, I will ask all of my staff members to provide an honest non -biased review of Big Change where it relates to their particular user experiences in their various roles, this has been a Big Mistake

Overwogen alternatieven

GorillaDesk

Redenen om voor BigChange te kiezen

We believed the salesman's pitch

Overgestapt van

Podio

Redenen om over te stappen op BigChange

Promised that it could deliver efficiency and integration (failed on both accounts)
Mike C.
Totaalscore
  • Sector: Kansspelen en casino's
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A complete solution

Beoordeeld op 17-9-2019

Big Change are a very customer focussed business, implementing Job Watch was extremely straight...

Big Change are a very customer focussed business, implementing Job Watch was extremely straight forward with ample amounts of training provided. The Job Watch product has brought together many of the elements of my company's field service activity ensuring a seamless and streamlined experience for clients , office staff and field engineers.

Pluspunten

Job Watch is a very modular product and very straight forward to tailor to an individual business. Implementing this software had an immediate impact on the speed at which field service jobs were detailed and billed to the client. Cash flow was positively effected due to itemised billing, client sign off of work completed and job reports tied to invoices. Job watch manages all of the processes concerning my company's field service activity, from the tracking of engineers to the delivery of an accurate invoice with the added bonus of reducing time and costs associated with service administration.

Minpunten

The contracts section of the software is difficult to tailor to our business and engineers on site do not have visibility of the contract levels that are set so they cannot see what works are covered by any agreement.

Overwogen alternatieven

Jobber en Synchroteam

Redenen om over te stappen op BigChange

Big Change offered a more polished solution that was better suited to integrate in to my business.
Simon W.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

SWS Northwest Ltd

Beoordeeld op 14-9-2021

[SENSITIVE CONTENT] our trainer is fantastic. What she doesn't know isn't worth knowing. She is so...

[SENSITIVE CONTENT] our trainer is fantastic. What she doesn't know isn't worth knowing. She is so patient and very helpful and really good fun to talk to.
Eli Sufrin is always available to help us out.
It has been hard to get this implemented, it has taken us a good 6 months to roll out. But this is down to me being very busy as well.

Pluspunten

Its functionality and the ability to hold all our customers details, job details and job tracking.

Minpunten

There are several actions that need to be done separately in order for an automation to work. This can be tricky to work out and normally involves calling Road Crew.

Overwogen alternatieven

monday.com

Redenen om voor BigChange te kiezen

I had used Big Change at another company years ago and found it to be a very good piece of software.

Overgestapt van

TeamUp

Redenen om over te stappen op BigChange

They did not have the functionality of BigChange.

Antwoord van BigChange

Simon, thank you for your review! I'm so glad to hear that you enjoyed our service.

We're always looking for ways to improve, but it's great to know that we are on the right track.

BigChange

5 van 158 worden weergegeven Lees alle reviews

BigChange - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BigChange.

BigChange kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: £ 69,95/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

BigChange heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

BigChange ondersteunt de volgende talen:

Engels

BigChange ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BigChange kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Maps, Microsoft Outlook, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Xero, inspHire, what3words

BigChange biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BigChange.