
Over Agiliron
Agiliron is een beheersysteem voor de detailhandel waarmee bedrijven van elke omvang al hun bestellingen, inventaris en CRM-records van meerdere verkoopkanalen op één locatie kunnen beheren met een reeks tools, waaronder multichannel e-commerce, verkooppunt, voorraadbeheer, orderbeheer, marktplaatsintegratie, CRM, business intelligence en meer. Als cloudoplossing biedt Agiliron gebruikers de flexibiliteit om overal en altijd te verkopen via elke desktop, laptop, tablet of mobiel apparaat. Agiliron ondersteunt ook offline toegang, waardoor gebruikers zelfs zonder internetverbinding nog producten kunnen verkopen.
Agiliron ondersteunt een onbeperkt aantal winkels en kassa's, en realtime inventaris van producten, prijsinformatiebeheer, ontvangstbewijzen voor klanten, meerdere betaalmethoden en meer. Hierdoor kunnen gebruikers het volledige POS-proces gemakkelijk online beheren vanaf één centrale locatie. Multichannel e-commercetools voorkomen dat gebruikers moeten inloggen op meerdere systemen om producten te beheren die zowel op hun website als op verschillende andere marktplaatsen zoals Amazon en eBay staan vermeld. Agiliron registreert alle klant- of ordertransacties in realtime, zodat de informatie via alle kanalen correct en up-to-date is.
Dankzij voorraad- en orderbeheercapaciteiten kunnen gebruikers voorraadniveaus handhaven en bestellingen bijhouden, beheren en uitvoeren met tools voor het beheer van selectie, verpakken en verzenden. Agiliron ondersteunt zowel B2C- als B2B-e-commerce, waardoor gebruikers producten rechtstreeks aan consumenten en andere bedrijven kunnen verkopen. Marktplaatsintegraties helpen gebruikers hun inventaris nauwkeurig te beheren via meerdere kanalen, waaronder de eBay-marktplaats, eBay-motoren, eBay-winkels, de Amazon-marktplaats, CommerceHub en SPS-commerce. Gebruikers kunnen zowel hun verkoopcyclus als alle klantactiviteiten en marketingcampagnes volgen en beheren vanuit de Agiliron CRM. Business intelligence-tools zoals standaard/aangepaste rapporten en dashboardanalyse geven gebruikers bruikbare inzichten in hun bedrijfs- en verkoopprestaties.
Afbeeldingen






Twijfels over Agiliron?
Vergelijk met een populair alternatief

Agiliron
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
NetSuite

Fishbowl

QuickBooks Desktop Enterprise

Sellbrite

Reviews
Heb je Agiliron al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Consumentengoederen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Extremely versatile solution for complex business
Beoordeeld op 17-3-2019
Agiliron has helped our business grow dramatically, and consolidate our operations across many...
Agiliron has helped our business grow dramatically, and consolidate our operations across many different vendors and sales channels. From regular eCommerce shipments, to vendor fulfillment, wholesalers, and even 3PLs we can keep all our orders and inventory data in one place which lets us manage many different relationships with comparatively small staff. The complexity of what Agiliron can do is generally intimidating to new staff and it can take a while to get them acquainted with the system, but once they understand it runs very efficiently and their customer service is very responsive when issues or questions arise.
Pluspunten
-Connects us to Amazon, eBay, Shopify, CommerceHub and EDI systems. Collects orders from all those sources as well as in-store and phone orders into one place, allowing for easy shipping and sales tracking.
-Connected systems let our customer support personnel easily find accounts and orders and attach records from service calls.
-Developers work to create tools for new business needs as they arise.
Minpunten
-System complexity requires extensive training for new staff
-Requires multiple steps for most common operations
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
MOVED FROM QUICKBOOKS DESKTOP TO AGILIRON
Beoordeeld op 10-5-2021
Pluspunten
(1) Best value for the money.
(2) Onboarding process is great.
(3) Staff training is great.
(4) Centrally managed inventory for multiple stores/warehouses and multiple sales channels.
(5) Inventory includes ability to enter SEO information and product images (used with B2C/B2B/POS channels), maintain multiple vendors for each product, and several other features which we have yet to implement.
(6) CRM is good.
(7) Ability to perform bulk updates is great.
(8) Moving to Agiliron allowed us to standardize our inventory throughout the organization.
Minpunten
(1) Learning curve is steep. We have leaned heavily on Onboarding team.
(2) Product requires multiple steps to perform the same tasks compared to QuickBooks.
(3) Agiliron interface is not very intuitive. Its focus is on looking up information versus creating new transactions or list items.
(4) Support is slow to respond to requests outside of the simple.
(5) The online Learning Center does not give good directions in the How-To sections.
(6) CRM side does not allow creation of Quotes for Leads and Prospects, only Customers.
(7) Built-in reports are lacking, and common reports are missing (e.g., Customer A/R Aging Report, Product Margin Report).
(8) Payment Terms do not do anything. They are just another list item. If a customer has terms of 1% 10 Net 30 and they pay within the 10-day discount window, Agiliron will just treat the payment as being short, leaving a balance due. You must reopen the original invoice and enter the discount manually, line-by-line, for each product before you post the customer payment. This is not efficient and is time-consuming.
(9) QuickBooks Desktop is not updated for each change to an order. Sales are not posted until the sale is paid in full. If you change the point upon which the import occurs, you will have issues in Agiliron. We have been told that Agiliron integrates better with QuickBooks Online. This should not be the case if you advertise that your software integrates with both online and desktop versions.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Fulfills our needs as a smaller company
Beoordeeld op 29-8-2023
Pluspunten
Being able to have Agiliron customize our pricing system to have a complete landed cost of getting imported products priced properly was a huge asset to our company
Minpunten
Many small corrections had to be made as it seems geared towards selling on-hand products rather than quoting and selling products that we do not keep in stock, and would have to order if a customer accepts the quote. Some of this was just due to figuring out the product in the 'learning curve' portion of getting a new system.
- Sector: Groothandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Agilron Reveiw
Beoordeeld op 19-12-2017
I would not recommend this product for a small company. It would be helpful if it was for a large...
I would not recommend this product for a small company. It would be helpful if it was for a large company selling this via the internet but we did not enjoy or experience.
Pluspunten
This software was easy to navigate and get around on. There were allot of different functions you could use.
Minpunten
The customer service was not helpful. We would ask questions and did not hear back from them for weeks. We also did not like that you had to go to several different pages to get this done.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Would Highly Recommend.
Beoordeeld op 11-7-2023
It has helped us grow our business exponentially and has kept getting easier to use.
It has helped us grow our business exponentially and has kept getting easier to use.
Pluspunten
Agiliron is a quality software. [sensitive content hidden]
was very helpful and patient with the on boarding. Agiliron keeps getting better and has integrated with many other systems. It has helped us grow our business exponentially.
Minpunten
I wish that it ran a little bit faster.
Agiliron - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Agiliron.V. Welke prijsmodellen heeft Agiliron te bieden?
Agiliron kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 99,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Agiliron?
Agiliron heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Agiliron ondersteund?
Agiliron ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans, Spaans
V. Biedt Agiliron ondersteuning voor mobiele apparaten?
Agiliron ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Agiliron worden geïntegreerd?
Agiliron kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
15Five, Adobe Commerce, Avalara, BigCommerce, PayPal, QuickBooks Online Advanced, ShipStation, Shopify, TaxCloud, WooCommerce, Zapier, authorize.net
V. Welke mate van ondersteuning heeft Agiliron te bieden?
Agiliron biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Agiliron.