Over Agiliron

Agiliron is een beheersysteem voor de detailhandel waarmee bedrijven van elke omvang al hun bestellingen, inventaris en CRM-records van meerdere verkoopkanalen op één locatie kunnen beheren met een reeks tools, waaronder multichannel e-commerce, verkooppunt, voorraadbeheer, orderbeheer, marktplaatsintegratie, CRM, business intelligence en meer. Als cloudoplossing biedt Agiliron gebruikers de flexibiliteit om overal en altijd te verkopen via elke desktop, laptop, tablet of mobiel apparaat. Agiliron ondersteunt ook offline toegang, waardoor gebruikers zelfs zonder internetverbinding nog producten kunnen verkopen.

Agiliron ondersteunt een onbeperkt aantal winkels en kassa's, en realtime inventaris van producten, prijsinformatiebeheer, ontvangstbewijzen voor klanten, meerdere betaalmethoden en meer. Hierdoor kunnen gebruikers het volledige POS-proces gemakkelijk online beheren vanaf één centrale locatie. Multichannel e-commercetools voorkomen dat gebruikers moeten inloggen op meerdere systemen om producten te beheren die zowel op hun website als op verschillende andere marktplaatsen zoals Amazon en eBay staan vermeld. Agiliron registreert alle klant- of ordertransacties in realtime, zodat de informatie via alle kanalen correct en up-to-date is.

Dankzij voorraad- en orderbeheercapaciteiten kunnen gebruikers voorraadniveaus handhaven en bestellingen bijhouden, beheren en uitvoeren met tools voor het beheer van selectie, verpakken en verzenden. Agiliron ondersteunt zowel B2C- als B2B-e-commerce, waardoor gebruikers producten rechtstreeks aan consumenten en andere bedrijven kunnen verkopen. Marktplaatsintegraties helpen gebruikers hun inventaris nauwkeurig te beheren via meerdere kanalen, waaronder de eBay-marktplaats, eBay-motoren, eBay-winkels, de Amazon-marktplaats, CommerceHub en SPS-commerce. Gebruikers kunnen zowel hun verkoopcyclus als alle klantactiviteiten en marketingcampagnes volgen en beheren vanuit de Agiliron CRM. Business intelligence-tools zoals standaard/aangepaste rapporten en dashboardanalyse geven gebruikers bruikbare inzichten in hun bedrijfs- en verkoopprestaties.

Prijzen vanaf:

US$ 99,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Agiliron

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Frankrijk, Italië, Mexico, Puerto Rico en nog 3 andere

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 99,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Agiliron

Afbeeldingen

Agiliron Software - 1
Agiliron Software - 2
Agiliron Software - 3
Agiliron Software - 4
Agiliron Software - 5
Agiliron Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Agiliron-video
Agiliron Software - 1
Agiliron Software - 2
Agiliron Software - 3
Agiliron Software - 4
Agiliron Software - 5
Agiliron Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Agiliron: 66

  • 3PL-beheer
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Backorderbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Bestellingen automatiseren
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • E-mailmarketing
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Gebruikersbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kitting
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Leveringsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Magazijnbeheer
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Offline toegang
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Personeelsbeheer
  • Productcatalogus
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Terugkerende orders
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendetiketten
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

NetSuite

4,1
#1 alternatief voor Agiliron
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Brightpearl

4,4
#2 alternatief voor Agiliron
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en...

DEAR

4,3
#3 alternatief voor Agiliron
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete...

ERPAG

4,6
#4 alternatief voor Agiliron
ERPAG is een cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleine en middelgrote bedrijven, dat is gericht op verkoop, inkoop,...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(36)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Agiliron al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 36 reviews worden weergegeven
Matthew
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Extremely versatile solution for complex business

Beoordeeld op 17-3-2019

Agiliron has helped our business grow dramatically, and consolidate our operations across many...

Agiliron has helped our business grow dramatically, and consolidate our operations across many different vendors and sales channels. From regular eCommerce shipments, to vendor fulfillment, wholesalers, and even 3PLs we can keep all our orders and inventory data in one place which lets us manage many different relationships with comparatively small staff. The complexity of what Agiliron can do is generally intimidating to new staff and it can take a while to get them acquainted with the system, but once they understand it runs very efficiently and their customer service is very responsive when issues or questions arise.

Pluspunten

-Connects us to Amazon, eBay, Shopify, CommerceHub and EDI systems. Collects orders from all those sources as well as in-store and phone orders into one place, allowing for easy shipping and sales tracking.
-Connected systems let our customer support personnel easily find accounts and orders and attach records from service calls.
-Developers work to create tools for new business needs as they arise.

Minpunten

-System complexity requires extensive training for new staff
-Requires multiple steps for most common operations

Mike
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

MOVED FROM QUICKBOOKS DESKTOP TO AGILIRON

Beoordeeld op 10-5-2021

Pluspunten

(1) Best value for the money.
(2) Onboarding process is great.
(3) Staff training is great.
(4) Centrally managed inventory for multiple stores/warehouses and multiple sales channels.
(5) Inventory includes ability to enter SEO information and product images (used with B2C/B2B/POS channels), maintain multiple vendors for each product, and several other features which we have yet to implement.
(6) CRM is good.
(7) Ability to perform bulk updates is great.
(8) Moving to Agiliron allowed us to standardize our inventory throughout the organization.

Minpunten

(1) Learning curve is steep. We have leaned heavily on Onboarding team.
(2) Product requires multiple steps to perform the same tasks compared to QuickBooks.
(3) Agiliron interface is not very intuitive. Its focus is on looking up information versus creating new transactions or list items.
(4) Support is slow to respond to requests outside of the simple.
(5) The online Learning Center does not give good directions in the How-To sections.
(6) CRM side does not allow creation of Quotes for Leads and Prospects, only Customers.
(7) Built-in reports are lacking, and common reports are missing (e.g., Customer A/R Aging Report, Product Margin Report).
(8) Payment Terms do not do anything. They are just another list item. If a customer has terms of 1% 10 Net 30 and they pay within the 10-day discount window, Agiliron will just treat the payment as being short, leaving a balance due. You must reopen the original invoice and enter the discount manually, line-by-line, for each product before you post the customer payment. This is not efficient and is time-consuming.
(9) QuickBooks Desktop is not updated for each change to an order. Sales are not posted until the sale is paid in full. If you change the point upon which the import occurs, you will have issues in Agiliron. We have been told that Agiliron integrates better with QuickBooks Online. This should not be the case if you advertise that your software integrates with both online and desktop versions.

Taylor
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Agilron Reveiw

Beoordeeld op 19-12-2017

I would not recommend this product for a small company. It would be helpful if it was for a large...

I would not recommend this product for a small company. It would be helpful if it was for a large company selling this via the internet but we did not enjoy or experience.

Pluspunten

This software was easy to navigate and get around on. There were allot of different functions you could use.

Minpunten

The customer service was not helpful. We would ask questions and did not hear back from them for weeks. We also did not like that you had to go to several different pages to get this done.

Ramesh
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Good Solid Choice

Beoordeeld op 31-12-2021

Good overall experience, the software can be customised significantly and support is good

Good overall experience, the software can be customised significantly and support is good

Pluspunten

Wide range of integrations and the integrations are solid and in depth.
Formula based pricing options are really good
Many features compared to alternatives
Reasonable price considering the alternatives.

Minpunten

Software is localised for USA/Northern America. Weight/Date/Phone formats are all tailored to North America rather than Europe/Global.
Payment processing options are also limited to North America

Overwogen alternatieven

DEAR, Cin7 Omni, Brightpearl, ERPAG en Unleashed

Redenen om voor Agiliron te kiezen

More flexibility and better integrations than the alternatives. I reviewed no less than 12 alternatives before settling on Agilirion. A lot of flexibility and customisation is possible in Agiliron comapred to the competition

Overgestapt van

DEAR
Allie
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Product

Beoordeeld op 6-2-2020

I am pleased with this program and will continue to use it going forward

I am pleased with this program and will continue to use it going forward

Pluspunten

I like that it integrates with Shopify and Quickbooks, it has options for customization, and there is endless opportunities for growth. Support is almost instantaneous, and they helped me implement the program and continue to support us.

Minpunten

So far the only downside is not being able to rearrange the products in a quote/sales order, and not being able to enter a product by any word it has to be entered exactly how it is labeled in the product screen, there are ways around both of these items, and I have been assured they are working on a permanent fix.

5 van 36 worden weergegeven Lees alle reviews

Agiliron - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Agiliron.

Agiliron kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 99,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Agiliron heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Agiliron ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Spaans

Agiliron ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Agiliron kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

15Five, Adobe Commerce, Authorize.Net, Avalara, BigCommerce, PayPal, QuickBooks Online Advanced, ShipStation, Shopify, TaxCloud, WooCommerce, Zapier

Agiliron biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Agiliron.