CloudTalk

CloudTalk
Over CloudTalk
CloudTalk is een slim, gebruikersgericht telefoonsysteem met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Software wordt voornamelijk gebruikt door klantenondersteuning en verkoopteams die werken in startups, het MKB of e-commerce. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.
CloudTalk is toegankelijk via browser- en desktop-apps en stelt verkoop- en callcenterteams in staat overal en op elk apparaat gesprekken te voeren en te ontvangen, met internationale nummers uit meer dan 80 landen over de hele wereld. Enkele van de belangrijkste CloudTalk-functies zijn: Basisfuncties voor telefoongesprekken, geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakrespons, realtime klantenkaart, aangepaste rapportage, klikken om te bellen, oproepstatistieken, realtime dashboard, conferentiegesprekken en vele andere.
CloudTalk kan worden geïntegreerd met populaire oplossingen voor CRM, helpdesk en e-commerce (waaronder Zendesk, Pipedrive, HelpScout, Live Agent, Zoho CRM en Magento) met vooraf gedefinieerde integraties via één klik, en kan via een open API aan elke andere tool worden gekoppeld.
Teams hebben altijd toegang tot actuele informatie op alle platforms. Medewerkers kunnen alle klantgegevens zien voordat ze de oproep beantwoorden en de oproep persoonlijker en sneller maken.
Afbeeldingen






Twijfels over CloudTalk?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
LiveAgent

3CX

Vonage Business Communications

Outreach

Reviews
Heb je CloudTalk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
One-stop support for customers and the sales and marketing department
Beoordeeld op 12-12-2022
Pluspunten
The platform is built on VoIP, so we don't have to depend on a landline. The transmission works great and without any outages or other glitches. For example, Navias can process and comment back on feedback or research interviews, which is easily synchronized with our CRM, so everyone has all the information at their disposal.
Minpunten
I don't know of anything I would fault here.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great Product, Better Customer Service
Beoordeeld op 3-6-2020
Great so far. Minor hiccups, but the team has been great about addressing them honsetly.
Great so far. Minor hiccups, but the team has been great about addressing them honsetly.
Pluspunten
The customer support team. They are extremely responsive and very friendly.
Minpunten
No ability to put the extension in before making the call, it is also not possible for a supervisor to listen live without the user knowing.

- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Huge call lag causing customer to ring multiple times just to speak with support
Beoordeeld op 7-1-2022
Poor. We signed up for a monthly plan only to see that we had been billed for a full 12 months.
Poor. We signed up for a monthly plan only to see that we had been billed for a full 12 months.
Pluspunten
Its would be cost-effective it it worked properly
Minpunten
Call connection lag time was unacceptable. Dropped calls created an extra administrative burden for us to call back for our customers to try and call us back.
We spent more time playing phone tag and asking "why cant we hear the caller" than we did resolving the customer call.
Not good enough.
We signed up for a monthly plan only to find on our first bill we had paid for both call credits of $30 USD and 12 months of plan costs. Not what we were expecting given we had signed up for a monthly plan.
When we reached out to customer support we were quickly referred to the TOS and told "no refunds for unused terms".
This is ridiculous in today's day and age.
Technology companies are using their reach into a worldwide customer base to enable their growth then applying less than stellar customer support.
Go to a shop (in person) and hand them some money for a good or service.
If they don't deliver what you have paid for then proceed to tell you "bad luck, you handed your money over" and "no refunds" you would punch that person in the face and never use them again. Or you would take punitive remedial action against them.
If you don't treat people the same as you would in person then you should not be in business.
I don't care who you are or what you think you are, treat people like people (and how you expect to be treated yourself) and you will be respected. Treat people like idiots, numbers, and hide behind bullshit then expect the mirror to shine back on you.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Light weight telephony with easy integration
Beoordeeld op 22-5-2020
Easy to start off and get it to the team. Easy for users to understand and use it. Overall my team...
Easy to start off and get it to the team. Easy for users to understand and use it. Overall my team was able to outbound and inbound calls on their programs.
Pluspunten
Quick to start. You have a telephony system set up in less than an hour. Add new users on the fly.
Minpunten
Integrations with home grown CRM's can get better.
Overwogen alternatieven
TwilioOvergestapt van
TwilioRedenen om over te stappen op CloudTalk
Free trial, ease of integration with softwares- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
PBX solution really simple to implement
Beoordeeld op 9-6-2020
During the initial phase, an operator follows you giving support. So you can start almost immediatel...
During the initial phase, an operator follows you giving support. So you can start almost immediately. So far everything works well.
Pluspunten
PBX solution really simple to implement and extremely powerful and flexible. It is also possible to port your own telephone number
Minpunten
Sometimes there are delays, but causes can be various from our web speed connection to the caller.
Overwogen alternatieven
JustCallRedenen om over te stappen op CloudTalk
It was possible to port our number and more value for the money.CloudTalk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over CloudTalk.V. Welke prijsmodellen heeft CloudTalk te bieden?
CloudTalk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 34,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van CloudTalk?
CloudTalk heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door CloudTalk ondersteund?
CloudTalk ondersteunt de volgende talen:
Engels, Tsjechisch
V. Biedt CloudTalk ondersteuning voor mobiele apparaten?
CloudTalk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan CloudTalk worden geïntegreerd?
CloudTalk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, BigCommerce, Copper, Freshdesk, Front, Google Contacts, Groove, Help Scout, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, HubSpot Service Hub, Intercom, Kommo, Kustomer, LiveAgent, LiveChat, Make, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM, noCRM.io
V. Welke mate van ondersteuning heeft CloudTalk te bieden?
CloudTalk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor CloudTalk.