CloudTalk

4,4 (264)
Schrijf een review!
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams

Over CloudTalk

CloudTalk is een slim, gebruikersgericht telefoonsysteem met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Software wordt voornamelijk gebruikt door klantenondersteuning en verkoopteams die werken in startups, het MKB of e-commerce. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.

CloudTalk is toegankelijk via browser- en desktop-apps en stelt verkoop- en callcenterteams in staat overal en op elk apparaat gesprekken te voeren en te ontvangen, met internationale nummers uit meer dan 80 landen over de hele wereld. Enkele van de belangrijkste CloudTalk-functies zijn: Basisfuncties voor telefoongesprekken, geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakrespons, realtime klantenkaart, aangepaste rapportage, klikken om te bellen, oproepstatistieken, realtime dashboard, conferentiegesprekken en vele andere.

CloudTalk kan worden geïntegreerd met populaire oplossingen voor CRM, helpdesk en e-commerce (waaronder Zendesk, Pipedrive, HelpScout, Live Agent, Zoho CRM en Magento) met vooraf gedefinieerde integraties via één klik, en kan via een open API aan elke andere tool worden gekoppeld.

Teams hebben altijd toegang tot actuele informatie op alle platforms. Medewerkers kunnen alle klantgegevens zien voordat ze de oproep beantwoorden en de oproep persoonlijker en sneller maken.


Afbeeldingen

CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5
CloudTalk Software - 6
Nog 18 andere bekijken
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk-video
CloudTalk Software - 1
CloudTalk Software - 2
CloudTalk Software - 3
CloudTalk Software - 4
CloudTalk Software - 5
CloudTalk Software - 6

Twijfels over CloudTalk? Vergelijk met een populair alternatief

CloudTalk

4,4 (264)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 34,00
maand
€ 19,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

127
190

Integraties

27
132

Gebruiksgemak

4,5 (264)
4,6 (1.690)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (264)
4,7 (1.690)

Klantenservice

4,3 (264)
4,7 (1.690)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor CloudTalk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

3CX

4,4
#2 alternatief voor CloudTalk
3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties....

Vonage Business Communications

4,0
#3 alternatief voor CloudTalk
Vonage Business biedt een in de cloud gehost VoIP-telefoonsysteem voor bedrijven, met aanpasbare functies voor de...

Outreach

4,4
#4 alternatief voor CloudTalk
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(264)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je CloudTalk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 264 reviews worden weergegeven
Martin
Martin
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One-stop support for customers and the sales and marketing department

Beoordeeld op 12-12-2022

Pluspunten

The platform is built on VoIP, so we don't have to depend on a landline. The transmission works great and without any outages or other glitches. For example, Navias can process and comment back on feedback or research interviews, which is easily synchronized with our CRM, so everyone has all the information at their disposal.

Minpunten

I don't know of anything I would fault here.

John
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Product, Better Customer Service

Beoordeeld op 3-6-2020

Great so far. Minor hiccups, but the team has been great about addressing them honsetly.

Great so far. Minor hiccups, but the team has been great about addressing them honsetly.

Pluspunten

The customer support team. They are extremely responsive and very friendly.

Minpunten

No ability to put the extension in before making the call, it is also not possible for a supervisor to listen live without the user knowing.

Anthony
Anthony
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Huge call lag causing customer to ring multiple times just to speak with support

Beoordeeld op 7-1-2022

Poor. We signed up for a monthly plan only to see that we had been billed for a full 12 months.

Poor. We signed up for a monthly plan only to see that we had been billed for a full 12 months.

Pluspunten

Its would be cost-effective it it worked properly

Minpunten

Call connection lag time was unacceptable. Dropped calls created an extra administrative burden for us to call back for our customers to try and call us back.

We spent more time playing phone tag and asking "why cant we hear the caller" than we did resolving the customer call.

Not good enough.

We signed up for a monthly plan only to find on our first bill we had paid for both call credits of $30 USD and 12 months of plan costs. Not what we were expecting given we had signed up for a monthly plan.

When we reached out to customer support we were quickly referred to the TOS and told "no refunds for unused terms".

This is ridiculous in today's day and age.

Technology companies are using their reach into a worldwide customer base to enable their growth then applying less than stellar customer support.

Go to a shop (in person) and hand them some money for a good or service.

If they don't deliver what you have paid for then proceed to tell you "bad luck, you handed your money over" and "no refunds" you would punch that person in the face and never use them again. Or you would take punitive remedial action against them.

If you don't treat people the same as you would in person then you should not be in business.

I don't care who you are or what you think you are, treat people like people (and how you expect to be treated yourself) and you will be respected. Treat people like idiots, numbers, and hide behind bullshit then expect the mirror to shine back on you.

Santhosh
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Light weight telephony with easy integration

Beoordeeld op 22-5-2020

Easy to start off and get it to the team. Easy for users to understand and use it. Overall my team...

Easy to start off and get it to the team. Easy for users to understand and use it. Overall my team was able to outbound and inbound calls on their programs.

Pluspunten

Quick to start. You have a telephony system set up in less than an hour. Add new users on the fly.

Minpunten

Integrations with home grown CRM's can get better.

Overwogen alternatieven

Twilio

Overgestapt van

Twilio

Redenen om over te stappen op CloudTalk

Free trial, ease of integration with softwares
Fabrizio
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

PBX solution really simple to implement

Beoordeeld op 9-6-2020

During the initial phase, an operator follows you giving support. So you can start almost immediatel...

During the initial phase, an operator follows you giving support. So you can start almost immediately. So far everything works well.

Pluspunten

PBX solution really simple to implement and extremely powerful and flexible. It is also possible to port your own telephone number

Minpunten

Sometimes there are delays, but causes can be various from our web speed connection to the caller.

Overwogen alternatieven

JustCall

Redenen om over te stappen op CloudTalk

It was possible to port our number and more value for the money.
5 van 264 worden weergegeven Lees alle reviews

CloudTalk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over CloudTalk.

CloudTalk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 34,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

CloudTalk heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

CloudTalk ondersteunt de volgende talen:

Engels, Tsjechisch

CloudTalk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

CloudTalk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, BigCommerce, Copper, Freshdesk, Front, Google Contacts, Groove, Help Scout, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, HubSpot Service Hub, Intercom, Kommo, Kustomer, LiveAgent, LiveChat, Make, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM, noCRM.io

CloudTalk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor CloudTalk.