Over Zadarma

Zadarma is een zakelijk telefoonsysteem dat de noodzaak van zware hardware en bedrading voor de installatie overbodig maakt waardoor het MKB toegang heeft tot een volledig cloudgebaseerd kantoortelefoonsysteem. De cloudgebaseerde PBX van Zadarma kan worden aangepast aan individuele of bedrijfsimplementatie en bevat een softwarewizard om een succesvolle, snelle configuratie mogelijk te maken. Ondersteuning voor Interactive Voice Response (IVR) wordt aangevuld door functies zoals gespreksovername, overdracht, opname, voorwaardelijk en onvoorwaardelijk doorsturen en wisselgesprekken. Voicemail wordt dan vergezeld door een gepland antwoordapparaat, automatische beantwoorders, automatische faxontvangst en automatische telefonist enz. VoIP-oproepen via het Zadarma-project claimen ook een kostenbesparing van 90% op traditionele internationale belkosten, terwijl er 30.000 virtuele nummers, waaronder gratis nummers, beschikbaar zijn in 90 landen over de hele wereld. Prijzenpakketten en tarieven variëren afhankelijk van de locatie en zijn schaalbaar volgens het aantal leden, terwijl je kunt bellen via Zadarma's pc-software (Windows) en de smartphone-app Zadarma SIP voor iOS- en Android-apparaten.

Integratie met externe CRM en berichtentoepassingen wordt beloofd voor platforms zoals Zoho, Salesforce, Slack Telegram en Facebook Messenger, waarbij de eigen API van het platform uitgebreide ontwikkelingsondersteuning biedt. Website-integratie wordt vergemakkelijkt met sitewidgets, waaronder een terugbelknop om klanten te verbinden en de conversieratio's te verhogen, plus een virtuele telefoonwidget met "klikken om te bellen" op basis van WebRTC. Bijkomende opvallende functies omvatten het volgen van oproepen voor het analyseren van de prestaties van websites en advertentiekanalen, plus natuurlijk het verzenden van sms-berichten en hun ontvangst via mobiele telefoonnummers in 20 landen.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Bulgarije, Brazilië, Canada, Zwitserland , Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Japan, Mexico, Nederland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Oekraïens, Pools , Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zadarma Software - 1
Zadarma Software - 2
Zadarma Software - 3
Zadarma Software - 4
Zadarma Software - 5
Zadarma Software - 6
Zadarma Software - 7
Nog 10 andere bekijken
Zadarma-video
Zadarma-video
Zadarma-video
Zadarma Software - 1
Zadarma Software - 2
Zadarma Software - 3
Zadarma Software - 4
Zadarma Software - 5
Zadarma Software - 6
Zadarma Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Zadarma: 48

  • API
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Belgroepen
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Faxbeheer
  • Geïntegreerde communicatie
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Inkoop en ontvangst
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kennisbankbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Mobiele toegang
  • Open databases ontwerpen
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Personeelslijst
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • SIP-trunking
  • Sms-berichten
  • Sneltoetsen
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Channels

4,8
#1 alternatief voor Zadarma
De enige app die je nodig hebt om je klantenservice te versterken. Ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je...

CloudTalk

4,4
#2 alternatief voor Zadarma
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit,...

Bitrix24

4,1
#3 alternatief voor Zadarma
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

3CX

4,5
#4 alternatief voor Zadarma
3CX is een volledig uitgerust telefoonsysteem: wachtrijen voor oproepen, ingebouwde videogesprekken, webconferenties....

Reviews

Totaalscore

3,8 /5
(43)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,3/5

Heb je Zadarma al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 43 reviews worden weergegeven
Jhon Jaiver
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best page for voip services and international number

Beoordeeld op 1-4-2022

Best of all, buy my number in the United States with a few steps and receive calls on my conventiona...

Best of all, buy my number in the United States with a few steps and receive calls on my conventional phone is the best experience, to make calls also through voip applications you can use your conventional phone for everything.

Pluspunten

They have a very easy-to-use platform, the number purchase sections are very intuitive and they complement with tutorials to be able to connect everything with your phone, it allows you to redirect calls and have your phone number in the United States among other countries very easily.

Minpunten

I did not find any, it is very complete, perhaps you can expand the business to other services that are related to numbers and calls

Antwoord van Zadarma

Thank you for your review, we appreciate your feedback. If there are any questions, please, contact our 24/7 online support.

Colette
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Vaule for money but some anoying quirks

Beoordeeld op 13-9-2021

The support is very limited but on the positive side (apoart from the few issues I have) I never...

The support is very limited but on the positive side (apoart from the few issues I have) I never need to contact them.

Pluspunten

The subscription model is clear and not too expensive compared to the functionalities provided. We use Zadarma PBX to interactt with customers in Sweden.

Minpunten

There are three annoying issues:
1. At unpredictable times we cannot reach a number we dial. After a few minutes this usually works again. Might be the number we dial is occupied, but the software does not show it. It just cancels the connection attempt.
2. We use SMS to respond to customers and for that having our local (virtual) number as the sender-id is crucial. Until some months ago this worked well with Zadarma via the web-portal (it never worked via the app, see #3 below), although Zadarma do not guarantee to send the virtual number as sender-id.
Currently our virtual number is never used as sender-id by Zadarma. The sender-id that is used currently is 'Zadarma.com', which looks very unprofessional to my customers. Next to that my customers do not recognize the sms are not able to respond directly to my SMS-es anymore (the recipient cannot respond to the 'Zadarma.com' sender-id).
Zadarma support just states that it is not guaranteed (to me 'not guaranteed' means it does not work all the time, but currently it NEVER works) which is quite unsatisfying. Especially this started after I was fully set-up with Zadarma so I also feel a bit locked in...
3. The Zadarma Android app supports multiple lines that can be switched on/of individually. The SMS function in the app however only sends SMS with sender 'Zadarma.com'. More than once my recipients just discarded of my SMS-es because they did not recognize the sender. I fear getting blacklisted because of this.

Antwoord van Zadarma

Thank you for the valuable feedback. We are already working on SMS and soon replying from your number and SenderID setup will be available.

Daniel
Totaalscore
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Poor and Unreasonable Customer Service Initially

Beoordeeld op 28-3-2018

I was able to receive International SMS from Israel cheaply. The account verification process and...

I was able to receive International SMS from Israel cheaply. The account verification process and the support ticket process are cumbersome and wearisome to pursue.

Pluspunten

The Zadarma Projects provides cheap virtual numbers and free SMS reception service on those numbers. After much pushing and continued engagement, I was finally given good customer service.

Minpunten

Zadarma numbers work on a monthly subscription basis. However, they will block use of certain features of your virtual numbers. This happened to me, creating a situation in which I was paying for a virtual number, but could not use the free SMS reception feature associated with it. For five days, the Zadarma support team refused to extend my subscription length to compensate for the time which they had blocked this desired features of my number. Interaction with the Support Team was extremely frustrating and slow. They would respond to me once in every 24 hour period, and their responses were unhelpful. They repeatedly said no in multiple ways to my requests. Once I gave up perusing the support team for compensation and asked to be referred to management, I was given excellent customer service. Management unblocked the desired feature of my number, and extended my subscription to one month from that day.

The blocking of account features has to do with the Zadarma account verification process. They request the uploading of passports or ID cards. I uploaded my ID card on day one, and my passport on day three. Both were rejected. The ID card was rejected on day two for the stated reason that it was not a passport, despite the fact that account documentation requested a passport or ID card. The passport was rejected one day five for the stated reason that the file size was too small, despite the fact that no minimum file size limit was visible to me in my account documentation. It was only after requesting to be referred to management on day five that my account was verified with my uploading any additional documents.

Antwoord van Zadarma

Dear Mr Ockrin,
We regret to see that you have not been satisfied with our service. We believe that there must be a misunderstanding, since your phone number and the voice features connected to that number have never been blocked. As it is clearly written in the instructions, to activate the SMS reception on your number, we require you to upload a copy of your passport. This was done on your side 5 days after you have purchased the number. As soon, as the requirement for the activation of the SMS reception was fufilled, and you have uploaded the copy of your passport, we have enabled that feature on your number straight away. In addition, we have also extended your number for 5 extra days and we did not refuse to extend your subscription length. All of the chats between you and our Customer Service representatives show that your enquiries have been answered promptly and on time.
Best Regards,
Zadarma

Mark
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

over 10 years a happy client

Beoordeeld op 9-11-2021

Virtual offices in 3rd countries during COVID

Virtual offices in 3rd countries during COVID

Pluspunten

Usually very competitive and good call quality

Minpunten

Very little..it suits our needs and Zadarma seem pro-active in improving issues

Antwoord van Zadarma

Thank you for the feedback. We appreciate your review. If you have any questions, please contact our 24/7 online support.

Irina
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ease of use is the key

Beoordeeld op 17-9-2018

Pluspunten

Zadarma is simple and easy to use. Non-tech guys will get along with it quickly. Phone calls quality is decent.

Minpunten

I found no big issues. We are a marketing agency and Zadarma gives us all we need in terms of distant calls.

5 van 43 worden weergegeven Lees alle reviews

Zadarma - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zadarma.

Zadarma kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Zadarma heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zadarma ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Oekraïens, Pools, Russisch, Spaans

Zadarma ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zadarma kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bitrix24, Meta for Business, Salesforce Sales Cloud, Slack, Telegram, Zendesk, Zoho CRM, amoCRM

Zadarma biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zadarma.