Over Conrep

Conrep is webgebaseerde software voor het volgen van sollicitanten en PSA (professional services automation) waarmee organisaties op het gebied van consulting, personeel, werving en professionele dienstverlening in staat zijn om sollicitanten, plaatsingen en training, human resources, boekhouding en financiën te volgen en beheren. De software bevat een scala aan functies, waaronder werkorderbeheer, urenregistratie en onkosten, self-serviceportals voor medewerkers, tools voor het samenvoegen van e-mail, onboarding- en trainingsmodules, factuurbeheer en meer. Conrep ondersteunt mobiele toegang, waardoor medewerkers en partners de flexibiliteit hebben om onderweg rapporten en informatie te raadplegen.

Het systeem van Conrep voor het volgen van sollicitanten is ontworpen om het indienstnemingsproces te stroomlijnen en ondersteunt verkoop- en wervingsteams om de meest geschikte kandidaten voor nieuwe posities te vinden en te selecteren met behulp van tools zoals automatisering van het plaatsen van vacatures, integratie met vacaturebanken, kandidaatbeheer, beheer van aanvragen en meer. De module voor plaatsingen dient om de workflow van het plaatsingsteam te verbeteren met functies zoals hotlistbeheer, integratie van massamails en integratie van zoekopdrachten voor werk, evenals indiening, sollicitatiegesprek, bevestiging en het volgen van prospectieve kandidaten. Met tools voor het samenvoegen van e-mail kunnen gebruikers gepersonaliseerde bulkmails verzenden naar kandidaten, werknemers, klanten, leveranciers of andere privé/gedeelde/op rollen gebaseerde lijsten met contactpersonen.

Een compleet HR-systeem stelt gebruikers in staat om administratieve taken en communicatie te beheren met werknemersbeheer, waarschuwingen en meldingen, documentbeheer, integratie van e-handtekeningen, ziektekostenverzekeringsmodules, een ticketsysteem voor werknemers en meer. Functionaliteit voor e-handtekeningen helpt bij het stroomlijnen van onboardingsprocessen, waardoor gebruikers documenten kunnen verzamelen met online handtekeningen van nieuwe werknemers, leveranciers, klanten en trainingskandidaten. Modules voor boekhouding en financiën ondersteunen debiteuren- en crediteurenadministratie, evenals urenstaten, onkosten, salarisrapporten, facturering en meer. Andere Conrep-functies omvatten modules voor klant- en leveranciersbeheer, plus projectmodules waarmee gebruikers projecten, werkstatus en inkooporders tot op gedetailleerd niveau kunnen volgen.

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Conrep Software - 1
Conrep Software - 2
Conrep Software - 3
Conrep Software - 4
Conrep Software - 5
Conrep Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Conrep-video
Conrep Software - 1
Conrep Software - 2
Conrep Software - 3
Conrep Software - 4
Conrep Software - 5
Conrep Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Conrep: 67

  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Antecedentenonderzoek
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Beoordelingsbeheer
  • CRM
  • CV's zoeken
  • Careers-pagina
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Factureren
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • HR-beheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interne HR
  • Kalenderbeheer
  • Klantenportal
  • Leren en ontwikkeling
  • Onkosten bijhouden
  • Opslag hervatten
  • Parseren hervatten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Profielen van sollicitanten
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Sollicitatiegesprekken plannen
  • Taakbeheer
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Vacaturebank
  • Vacatures
  • Volgen van sollicitanten
  • Volgen van sollicitanten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Wervingsbureaus
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Factorial

4,5
#1 alternatief voor Conrep
Factorial is krachtige HR-software waarmee kleine tot middelgrote bedrijven administratieve taken zoals documenten,...

Workzoom

4,5
#2 alternatief voor Conrep
Workzoom is the all-in-one Talent, Workforce and Payroll solution that helps you consolidate and automate your people...

niikiis

4,5
#3 alternatief voor Conrep
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.

Oorwin

4,6
#4 alternatief voor Conrep
Oorwin is de thuisbasis van uitzend- en adviesbedrijven vanwege het gebruiksgemak en de eenvoud. Honderden bedrijven...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(40)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Conrep al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 40 reviews worden weergegeven
Naresh K.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Better for the HR & Recruiting Modules.

Beoordeeld op 9-8-2018

Overall it's great recruiting tool and very user friendly.

Overall it's great recruiting tool and very user friendly.

Pluspunten

We are using Conrep since 4 years and it meets all of our requirements for the HR & Recruitment modules.
Better tool for Client / Vendor Database management and very good customer support.

Minpunten

User Interface could be more attractive & better if they have a mobile app.

Antwoord van Conrep

Thank you for your Valuable feedback, we have wrapped a new interface and its already on production. Our Support team will reach out to you to review the new UI and will help you migrate.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

NIce Recruiting Tool

Beoordeeld op 3-8-2018

Overall, it's a nice recruiting tool. Especially, I like the way the support team responds to the...

Overall, it's a nice recruiting tool. Especially, I like the way the support team responds to the queries and come up with solutions on time. User friendly site and can be more better if harvesting option is as accurate as other tools.

Pluspunten

I like the job portal integration option in Conrep. It helps us build our own database and we can minimize the usage of job portals in the long run. We can simply use the Conrep Internal Database itself as a Job Board.

Also, like the way the reports are generated which is making my work easier to pull up weekly/monthly/quarterly or yearly performance evaluation of my team.

Minpunten

Sometime, the site runs very slow and it takes little time to perform any action. Also, duplicate resumes should be removed on a timely manner resulting in getting more accurate search results.

Neil F.
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Adjust it to suit you

Beoordeeld op 11-10-2012

I think as a long term option it is going to be a great system. You need a lot of time to set up...

I think as a long term option it is going to be a great system. You need a lot of time to set up the system and get it functioning in a usable and efficient manner for your company, but after the initial months, after it is customized to your business, it will be a great tool. Each month it is improving and getting better suited for us.
The support staff and customizing teams are very fast on turnaround for adjustments and they take design suggestions and work to implement them.

Pluspunten

Totally customizable
Great support staff

Minpunten

Very time consuming to implement and get customized to usable levels
Requires lots of steps to do things
Reporting needs to be set up by the support staff versus being able to do it on our own

Antwoord van Conrep

Thank you Neil for the review.
I believe everything is smooth and fine now. It took some time & efforts initially while migrating the data from your previous vendor and reproducing similar work-flow in our application.

Conrep has various configuration/reporting tools that are available to the users. But we provide support to make it easier on your end.

We are committed to make continuous improvements to our product to make it more user-friendly and comprehensive solution.

Alan L.
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

long time customer

Beoordeeld op 7-8-2018

Excellent experience with the software and all the personnel. We have host the software onsite...

Excellent experience with the software and all the personnel. We have host the software onsite and offsite and both applications have been very positive.

Pluspunten

The software is extremely easy to use. New employees have no issues learning how to use the software. The software is also very flexible, as my company changes and grows the software has been able to grow with us. We have experienced little or no downtime due to software issues. In over 10 years we might have been unable to utilize the software for less than 2 hours. The customer service is always there to assist us.

Minpunten

I have no bad things to say about the product

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Incorporated Human Resources Data in one Bundle

Beoordeeld op 26-10-2018

Pluspunten

As an HR Specialist, I wear a lot of hats and need to provide the best service that can accommodate our employees at the bank. Yet, there are times that I can’t manage it all. This is where Conrep comes in. This software literally saved the day. Each time I need to look at an employee’s profile, I feel like it’s a one-stop-shop filled with information from timesheets to payrolls and even training modules. All I need to do is input the data and this software does most of the work for me. I can run reports with ease knowing that I’m in good hands.

Minpunten

The main problem I have with this software is the speed. It runs slower than what it should ideally be. I hope they can bump up the speed so I can enjoy the software to its full capacity.

5 van 40 worden weergegeven Lees alle reviews

Conrep - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Conrep.

Conrep kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 40,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Conrep heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Conrep ondersteunt de volgende talen:

Engels

Conrep ondersteunt de volgende apparaten:

Conrep kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook for Business, Indeed, LinkedIn for Business, Microsoft Outlook, QuickBooks Online Advanced, Sertifi, Twitter

Conrep biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Conrep.