
SuperOffice CRM
Over SuperOffice CRM
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.
Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.
De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.
Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.
Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.
SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.
Prijzen vanaf:
€ 45,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
€ 45,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van SuperOffice CRM: 81
Alternatieven
Dynamics 365

Salesforce Sales Cloud

HubSpot CRM

SugarCRM

Reviews
Heb je SuperOffice CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Groothandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
1+1=3
Beoordeeld op 13-11-2018
Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.
Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.
Pluspunten
This software helps me to work on many different topics at the same moment. It saves a lot of time as meetings are not necessary anymore. My colleague can follow easily what needs to be done when I am not around.
Minpunten
It is sometimes working too slow when opening an e-mail.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The CRM for SME business
Beoordeeld op 3-6-2020
Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the...
Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice.
The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.
Pluspunten
The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too.
Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.
Minpunten
Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
.
Beoordeeld op 18-12-2019
Pluspunten
Statistics and easy to follow e-mail conversations
Minpunten
Slow system and too many "clicks" to get into different boxes and get information
- Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Feedback review on SO
Beoordeeld op 18-12-2019
My overall experience is that it is getting better and better and to fully grasp all you can do you...
My overall experience is that it is getting better and better and to fully grasp all you can do you require someone to teach / train you. Thanks / Johan
Pluspunten
Easy to do selections of clients / create groups which has enabled us to work more efficiently with our newsletters, invitations and campaigns. WEB client is working well and offer increased flexibility as the intercation with outlook to direct upload and connect mails with listed persons or companies. The automatic GDPR handling is also an advantage an saves time.
Minpunten
I still believe the search function can be improved allot since we often search for content in mails which been uploaded, not having this function force us to keep mails in double. In fact "searching" is by far the most used function which also would be improved by "tagging", so i.e. consulatancies can be tagged to end clients when involved in the same project etc.
The design prompt of "Newsletters" could also be improved for easier and faster design, for example changing font or size now requires to open each section instead of mark all. etc.
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
My experience after one year we work with SuperOffice
Beoordeeld op 23-10-2018
In general, the system works well.
In general, the system works well.
Pluspunten
The flexibility of SuperOffice and the company who build our SuperOffice configuration. Because they know all about Automotive.
Minpunten
The data in CRM can often not be used in the functionality of customer service. Also, not all data from CRM can be used in reports in the customer service section.
In our company we mainly work with cars. The license plate number of the car is leading in most processes within our company. Unfortunately, this does not apply to SuperOffice. In a lot of processes CRM or Customer Service can not handle the registration number. That's a shame because it limits the functionality of SuperOffice.
Also, some processes do not work as you expect. For example, it is not possible to give your own subject to an email template. There are more of these things that work in a strange way.
SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.V. Welke prijsmodellen heeft SuperOffice CRM te bieden?
SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 45,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SuperOffice CRM?
SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door SuperOffice CRM ondersteund?
SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds
V. Biedt SuperOffice CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SuperOffice CRM worden geïntegreerd?
SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic
V. Welke mate van ondersteuning heeft SuperOffice CRM te bieden?
SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperOffice CRM.