Over SuperOffice CRM

SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.

Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.

De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.

Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.

Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.

SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Verenigd Koninkrijk , Ierland, Nederland, Noorwegen, Zweden

Ondersteunde talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins , Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van SuperOffice CRM: 89

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepen routeren
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor SuperOffice CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor SuperOffice CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

SugarCRM

3,8
#3 alternatief voor SuperOffice CRM
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegrati...

Dynamics 365

4,3
#4 alternatief voor SuperOffice CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(125)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je SuperOffice CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 125 reviews worden weergegeven
André
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Mit SuperOffice einfach Kundenbeziehungen auf- und ausbauen!

Beoordeeld op 30-4-2021

Mit SuperOffice können Kundenbeziehungen einfach abgebildet, auf- und ausgebaut werden. Das CRM ist...

Mit SuperOffice können Kundenbeziehungen einfach abgebildet, auf- und ausgebaut werden. Das CRM ist sehr bedienerfreundlich, so dass es jedem Mitarbeiter*in möglich, auf den CRM-Zug aufzuspringen.

Pluspunten

Leichte Bedienbarkeit, zentrale Verfügbarkeit von Daten, strukturiertes Arbeiten dank Aktivitäten und Verkaufsleitfäden, stets aktueller Forecast und eine Skalierbarkeit des Systems sind wesentliche Vorteile von SuperOffice CRM.

SuperOffice CRM bietet dank der Integration von Office 365, ERP und Echobot sowie den Automatisierungsmöglichkeiten via Zapier vor allem in Vertrieb und Marketing einen echten Mehrwert.

Minpunten

Aktuell keine, SuperOffice hat sich stetig weiterentwickelt und Nachteile eliminiert!

Overwogen alternatieven

SugarCRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM

Aufgrund der sehr einfachen und intuitiven Bedienung.
Matt
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

You can almost say it 'runs the company'!

Beoordeeld op 27-4-2020

We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing)...

We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

Pluspunten

I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

Minpunten

The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor SuperOffice CRM te kiezen

Zoho was not easy to navigate and the costs accumulated quite quickly when you started using the system more.

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM

Cost and simplicity. The others needed too much work and cost to develop for our needs. SuperOffice had these areas ready made in the price with easy ways to adapt to our needs.
Lukas
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Not good - many necessary features not available

Beoordeeld op 5-10-2021

The overall experience for me is that I would never choose SuperOffice again but rather the...

The overall experience for me is that I would never choose SuperOffice again but rather the solution Microsoft offers. It is more expensive, but trust me, it is worth it!

Pluspunten

The best thing about the CRM is that it is very easy to use and has a very easy to follow structure (Firm/People and Sale/Projekt).

Minpunten

Many basic features which one thinks every CRM provide are not available. The most critical problem is that selections are extremely limited. For example, one cannot make a selection of all "Projekt leaders", which would be critical for us in order to send all of our customers who are Project leaders a standardised e-mail. Many further issues arise there once you have spent some time testing the selections (many limitations became apparent only after using the CRM, not during the evaluation process).
A further issue are the many bugs which the system has, for example the data-export does not work properly even though issues have been posted on the community platform for 5 years!

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM

Because of the price and promises were made that this product can fulfill our needs (which it did not)
Eva
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Stellar CRM

Beoordeeld op 8-4-2020

SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact...

SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

Pluspunten

It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

Minpunten

Perhaps the marketing module should be included in the base package.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op SuperOffice CRM

Affordable and contains a wide range of practical and intuitive features, and comes with a user friendly interface.
Marcel
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It really is the most user friendly CRM that you can imagine.

Beoordeeld op 16-7-2018

Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal...

Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Pluspunten

User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours.
Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project.
I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Minpunten

Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

5 van 125 worden weergegeven Lees alle reviews

SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.

SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:

SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic

SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperOffice CRM.