
SuperOffice CRM
Over SuperOffice CRM
SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.
Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.
De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.
Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.
Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.
SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.
Prijzen vanaf:
€ 45,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
€ 45,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van SuperOffice CRM: 87
Alternatieven
Zoho CRM

HubSpot CRM

Dynamics 365

Salesforce Sales Cloud

Reviews
Heb je SuperOffice CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Groothandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
1+1=3
Beoordeeld op 13-11-2018
Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.
Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.
Pluspunten
This software helps me to work on many different topics at the same moment. It saves a lot of time as meetings are not necessary anymore. My colleague can follow easily what needs to be done when I am not around.
Minpunten
It is sometimes working too slow when opening an e-mail.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The CRM for SME business
Beoordeeld op 3-6-2020
Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the...
Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice.
The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.
Pluspunten
The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too.
Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.
Minpunten
Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!
- Sector: Industriële automatisering
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Super Office My Experience
Beoordeeld op 8-4-2019
Pluspunten
I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview.
The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.
Minpunten
It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.
- Sector: Public relations en communicatie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Moving to SuperOffice 8.5 from previous Superoffice Version
Beoordeeld op 23-4-2020
SO is a central part. We do several additional applications - using the database ids for persons,...
SO is a central part. We do several additional applications - using the database ids for persons, projects etc...
Pluspunten
Moving was easy . As developer I like very mcuh simply to add my web-frames to different aspects inside SO still using my well known web technology.
Minpunten
I would like to have a person connected to different companies.
We have freelancers switching to our company or moving again. So we could 'follow' the history using the same person-ID. Also contacts sometimes are working for on company but are members of additional "Gremien".
- Sector: Olie en energie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great Tool to increase your sales and make your life easier
Beoordeeld op 7-4-2019
Superofficehelp us to keep track on ongoing projects and also make it easy to send out new...
Superofficehelp us to keep track on ongoing projects and also make it easy to send out new information to our Customers
Pluspunten
The User Friendly setup, it is easy to understand and you can start work and take advantage of it from day 1.
In combination with the App for your mobile it is a great tool. Additional to these these featurs the actual contactnamn and their telephone number will automatically be transfered to your conatctlist in your mobile.
Minpunten
Thy way to sava end find documents can be approved
SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.V. Welke prijsmodellen heeft SuperOffice CRM te bieden?
SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 45,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SuperOffice CRM?
SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door SuperOffice CRM ondersteund?
SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds
V. Biedt SuperOffice CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SuperOffice CRM worden geïntegreerd?
SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic
V. Welke mate van ondersteuning heeft SuperOffice CRM te bieden?
SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperOffice CRM.