Over SuperOffice CRM

SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.

Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.

De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.

Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.

Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.

SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van SuperOffice CRM: 87

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Oproepen routeren
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor SuperOffice CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor SuperOffice CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Dynamics 365

4,3
#3 alternatief voor SuperOffice CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor SuperOffice CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(128)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je SuperOffice CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 128 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

1+1=3

Beoordeeld op 13-11-2018

Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.

Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.

Pluspunten

This software helps me to work on many different topics at the same moment. It saves a lot of time as meetings are not necessary anymore. My colleague can follow easily what needs to be done when I am not around.

Minpunten

It is sometimes working too slow when opening an e-mail.

Andy
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The CRM for SME business

Beoordeeld op 3-6-2020

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the...

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice.

The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.

Pluspunten

The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too.

Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.

Minpunten

Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!

Maria
Totaalscore
  • Sector: Industriële automatisering
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Super Office My Experience

Beoordeeld op 8-4-2019

Pluspunten

I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview.
The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.

Minpunten

It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.

Jan
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Moving to SuperOffice 8.5 from previous Superoffice Version

Beoordeeld op 23-4-2020

SO is a central part. We do several additional applications - using the database ids for persons,...

SO is a central part. We do several additional applications - using the database ids for persons, projects etc...

Pluspunten

Moving was easy . As developer I like very mcuh simply to add my web-frames to different aspects inside SO still using my well known web technology.

Minpunten

I would like to have a person connected to different companies.
We have freelancers switching to our company or moving again. So we could 'follow' the history using the same person-ID. Also contacts sometimes are working for on company but are members of additional "Gremien".

Johnny
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Tool to increase your sales and make your life easier

Beoordeeld op 7-4-2019

Superofficehelp us to keep track on ongoing projects and also make it easy to send out new...

Superofficehelp us to keep track on ongoing projects and also make it easy to send out new information to our Customers

Pluspunten

The User Friendly setup, it is easy to understand and you can start work and take advantage of it from day 1.
In combination with the App for your mobile it is a great tool. Additional to these these featurs the actual contactnamn and their telephone number will automatically be transfered to your conatctlist in your mobile.

Minpunten

Thy way to sava end find documents can be approved

5 van 128 worden weergegeven Lees alle reviews

SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.

SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:

SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic

SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperOffice CRM.