SuperOffice CRM

Over SuperOffice CRM

SuperOffice CRM is software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vinden, vastleggen en behouden van klanten. Als cloudgebaseerde oplossing biedt SuperOffice CRM gebruikers de mogelijkheid om klantrelaties overal en altijd vanaf elk apparaat te beheren.

Belangrijke functies van SuperOffice CRM omvatten bedrijfs- en contactenbeheer, agenda- en activiteitenbeheer, project- en documentbeheer, e-mails en mailings. SuperOffice CRM biedt gebruikers alle tools die ze nodig hebben om hun verkooppijplijnen, marketingcampagnes en klantenservice te beheren.

De verkooptools, waaronder verkoopgidsen, offertebeheer, dashboards en rapporten, bieden verkoopteams alles wat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken doordat ze gegevensgestuurde beslissingen kunnen maken en op een meer gestructureerde en effectievere manier kunnen werken.

Marketingtools zoals het creëren van formulieren, gepersonaliseerde communicatie, het afhandelen van niet-bezorgde berichten en doellijsten helpen marketeers om professionele en succesvolle campagnes te creëren en uit te voeren, waardoor de conversieratio's stijgen.

Ondertussen profiteren serviceteams van een ticketbeheersysteem dat er niet alleen voor zorgt dat geen enkele vraag onopgemerkt blijft, maar dat vragen ook automatisch doorstuurt en escaleert, zodat elk verzoek op het juiste moment door de juiste persoon wordt afgehandeld.

SuperOffice CRM biedt ook integraties met een catalogus van standaard-apps (waaronder G-Suite, Office 365, eMarketeer en Visma) en modules die de oplossing uitbreiden om nog meer manieren te bieden om productief en gezamenlijk te werken.

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Denemarken, Duitsland, Ierland, Nederland, Noorwegen en nog 4 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 10 andere

Prijzen vanaf:

€ 45,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SuperOffice CRM-video
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van SuperOffice CRM: 81

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Oproepen routeren
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Dynamics 365

4,4
#1 alternatief voor SuperOffice CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor SuperOffice CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor SuperOffice CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

SugarCRM

3,8
#4 alternatief voor SuperOffice CRM
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegrati...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(130)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je SuperOffice CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 130 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

1+1=3

Beoordeeld op 13-11-2018

Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.

Taking over the work load of my colleague during holidays / absence.

Pluspunten

This software helps me to work on many different topics at the same moment. It saves a lot of time as meetings are not necessary anymore. My colleague can follow easily what needs to be done when I am not around.

Minpunten

It is sometimes working too slow when opening an e-mail.

Andy
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The CRM for SME business

Beoordeeld op 3-6-2020

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the...

Working in a manufacturing SME, I used SuperOffice for over 12-years and it was the backbone of the sales and marketing functions. I have since moved on and set my own business up and have continued using SuperOffice.

The service and support is excellent and questions are answered very quickly. It’s the perfect solution for my business.

Pluspunten

The system is very intuitive and straight forward to use. Customisation is simple to administer yourself - there are also lots of really useful how-to guides and training videos available too.

Aside of the ‘usual’ CRM bits, the stand out functionality for me is the document management side of SuperOffice. You are able to archive pretty much any format of document straight into the system against the individual contact; whether a phone call, quote, email, letter, spreadsheet, etc. You have full traceability of all customer and prospect contact.

Minpunten

Mmm, I am genuinely struggling to find anything that I would consider to be a con of this system!

Trine
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

.

Beoordeeld op 18-12-2019

Pluspunten

Statistics and easy to follow e-mail conversations

Minpunten

Slow system and too many "clicks" to get into different boxes and get information

Johan
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Feedback review on SO

Beoordeeld op 18-12-2019

My overall experience is that it is getting better and better and to fully grasp all you can do you...

My overall experience is that it is getting better and better and to fully grasp all you can do you require someone to teach / train you. Thanks / Johan

Pluspunten

Easy to do selections of clients / create groups which has enabled us to work more efficiently with our newsletters, invitations and campaigns. WEB client is working well and offer increased flexibility as the intercation with outlook to direct upload and connect mails with listed persons or companies. The automatic GDPR handling is also an advantage an saves time.

Minpunten

I still believe the search function can be improved allot since we often search for content in mails which been uploaded, not having this function force us to keep mails in double. In fact "searching" is by far the most used function which also would be improved by "tagging", so i.e. consulatancies can be tagged to end clients when involved in the same project etc.
The design prompt of "Newsletters" could also be improved for easier and faster design, for example changing font or size now requires to open each section instead of mark all. etc.

Rob
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

My experience after one year we work with SuperOffice

Beoordeeld op 23-10-2018

In general, the system works well.

In general, the system works well.

Pluspunten

The flexibility of SuperOffice and the company who build our SuperOffice configuration. Because they know all about Automotive.

Minpunten

The data in CRM can often not be used in the functionality of customer service. Also, not all data from CRM can be used in reports in the customer service section.
In our company we mainly work with cars. The license plate number of the car is leading in most processes within our company. Unfortunately, this does not apply to SuperOffice. In a lot of processes CRM or Customer Service can not handle the registration number. That's a shame because it limits the functionality of SuperOffice.
Also, some processes do not work as you expect. For example, it is not possible to give your own subject to an email template. There are more of these things that work in a strange way.

5 van 130 worden weergegeven Lees alle reviews

SuperOffice CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SuperOffice CRM.

SuperOffice CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 45,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

SuperOffice CRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

SuperOffice CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic

SuperOffice CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SuperOffice CRM.