EngageBay CRM
EngageBay CRM
Over EngageBay CRM
EngageBay is alles-in-één marketingsoftware die het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media combineert. EngageBay is ontworpen om bedrijven te helpen bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads. Met EngageBay kunnen gebruikers e-mailcampagnes opzetten en marketingprocessen en verkooptrechters automatiseren. Het cloudgebaseerde platform kan worden gebruikt om te helpen bij het ontwikkelen van leads, het creëren en automatiseren van de distributie van e-mailmarketingcontent en het beheren van klantrelaties met behulp van de ingebouwde CRM.
Het geïntegreerde marketingpakket binnen EngageBay biedt bedrijven de tools om op maat gemaakte marketingcampagnes te ontwerpen, beheren en uitvoeren. E-mailcampagnes kunnen worden ontworpen met behulp van de reeks vooraf ontworpen e-mailsjablonen, of helemaal opnieuw worden gecreëerd met de interface op basis van slepen en neerzetten. Aangepaste afbeeldingen, tekst, lay-out, deelknoppen en meer kunnen worden toegevoegd aan e-mailmarketingsjablonen om een merkeigen boodschap te creëren om nieuwe of bestaande klanten aan te trekken. EngageBay ondersteunt klantsegmentatie, gedefinieerd door voorwaardelijke statistieken zoals leeftijd, locatie, type klant, aankoopgeschiedenis en meer, zodat je targeting kunt uitvoeren voor specifieke subsets van gebruikers. Marketingcampagnes kunnen worden geautomatiseerd door workflows en trechters te definiëren en triggers in te stellen op basis van klantacties. Aangepaste webformulieren kunnen worden gecreëerd en toegevoegd aan zakelijke websites om leads vast te leggen en bestemmingspagina's kunnen worden ontworpen om klikken en conversies te optimaliseren.
EngageBay biedt een ingebouwde CRM om gebruikers te helpen hun zakelijke contacten te organiseren, relaties te beheren en pijplijnen te volgen. Wanneer zowel marketing- als verkoopteams binnen EngageBay werken, kunnen leads en contacten naadloos door de verkooppijplijn worden geleid met behulp van slechts één synchroon platform. Contacten kunnen worden beheerd met hulpmiddelen voor het creëren van contactlijsten, zoeken in de contactendatabase, het opslaan van interactiegeschiedenis, activiteitenregistratie en meer. Met EngageBay kunnen gebruikers inzicht verkrijgen in de verkooppijplijn en de status van elke deal in realtime volgen.
Afbeeldingen
Twijfels over EngageBay CRM?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Freshdesk
Salesforce Sales Cloud
Hootsuite
Freshsales
Reviews
Heb je EngageBay CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Makkelijk in gebruik
Beoordeeld op 13-6-2022
Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.
Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.
Pluspunten
Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.
Minpunten
Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.
- Sector: Professionele training en coaching
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great CRM, You must consider when looking for a CRM!
Beoordeeld op 18-8-2023
EngageBay has exceeded my expectations. This program is truly starting to get my business going. I...
EngageBay has exceeded my expectations. This program is truly starting to get my business going. I enjoyed my sales guy and everything he told me has been true, yes that's a first. The Customer Service people are great, they are there all the time and have really helped me along. The price was much less than the competition, and if you get the All-in-One set up, they do not nickel and dime you for more modules as its all in that package. I give EbgageBay 100% for all they are doing.
Pluspunten
Without a doubt what I like the most is the customer service and all the help I receive. I am not a IT expert and hooking up apps and making SMS, automation and setting up my needs is not something I know a lot about. The Customer Service has been amazing and quite frankly beats the competition I have worked with. I found most companies to be all talk when it comes to helping, but EngageBay has helped me every step of the way, by chat and on the phone when I need extra help.The product is full of tools, I am using the "All In One" version and it does everything I need at half the price as the competition. It amazes me how many choices there are and how much I can do.I find this program will also grow great as our company grows. It's more than we need today, but it won't be next year and for the price, it would be silly to go anyplace else.
Minpunten
For me the thing I dislike the most about any program is learning how to use it. But like I said the support is great.There is not a lot I do not like about EngageBay, I am a very happy Customer. If I had to pick something, I would like to see a larger EngageBay University with many more in-depth and beginner videos. I am told this is coming, so that will be great!
Overwogen alternatieven
HubSpot Marketing Hub, Zoho CRM, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Spotler CRM, HubSpot Sales Hub, HubSpot CRM, HubSpot Service Hub en Zendesk SuiteRedenen om over te stappen op EngageBay CRM
I hate to get nickel and dimed, and the All-in-One program was great at EngageBay. The cost was much less them most, but the tools were more. The staff was easy to talk to. I really liked them a lot. I wish I would have come across them at the start of our search for a CRM. To me, it seemed like a natural choice, and in retrospect, I know it was the right choice now!- Sector: Geestelijke gezondheidszorg
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Excellent engagebay crmi
Beoordeeld op 22-10-2024
Pluspunten
Excellent services of engagebay crmi I recommend
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Jumped the gun on purchasing
Beoordeeld op 9-4-2024
Pluspunten
The supposed all-in-one capability (although there are hidden fees, and it’s not compatible with critical widely used software), the capability for social media management, a bot builder, and the email marketing system.
Minpunten
You have to pay separately for website tracking, which wasn’t disclosed when I spent more than $2k purchasing the software. This is a major issue for my business and budget for the upfront expense, which is supposed to be an affordable alternative to HubSpot. The clunky user interface also leaves much to be desired. I have buyer’s remorse. There is also no integration with Outlook unless you use the web version, which is a big deal considering how prevalent Outlook is used in business.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
EngageBay - Just What I Was Looking For
Beoordeeld op 8-8-2024
Overall I am very pleased with EngageBay. It is the best solution I found for addressing my CRM...
Overall I am very pleased with EngageBay. It is the best solution I found for addressing my CRM and marketing campaing needs.
Pluspunten
1. The functionality and flexibility to develop and manage comprehensive marketing campaign management .
2. The ability to create multiple landing pages to support a variety of lead magnets.
3. Very responsive support
Minpunten
There really is very little not to like abount EngageBay. There is a learning curve which is not difficult but easy to miss some details early on in the set up and development.
Overwogen alternatieven
KitRedenen om voor EngageBay CRM te kiezen
Ease of use, better integration of functionality, and more complete.Redenen om over te stappen op EngageBay CRM
More flexibility and functionality. EngageBay is a better fit for my needs.EngageBay CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over EngageBay CRM.V. Welke prijsmodellen heeft EngageBay CRM te bieden?
EngageBay CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 14,99/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van EngageBay CRM?
EngageBay CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door EngageBay CRM ondersteund?
EngageBay CRM ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt EngageBay CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
EngageBay CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan EngageBay CRM worden geïntegreerd?
EngageBay CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BulkSMS, CallHippo, Docusign, Exotel, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, Gupshup, HubSpot CRM, Intercom, Jotform, JustCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailgun, Make, Meta for Business, MightyCall, Pabbly Connect, Plivo, RT DocuSign, RingCentral Contact Center, Salesforce Platform, SendGrid, Shopify, Stripe, Teachable, Twilio, Xero, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft EngageBay CRM te bieden?
EngageBay CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor EngageBay CRM.
- CRM-software
- Sales force automation software
- Email marketing software
- Marketing automation software
- Landingpage software
- Lead generation software
- Online CRM-software
- Taakmanagement software
- Live chat software
- Website analyse tools
- Call tracking software
- Gamification software
- Auto-dialer software
- Software voor push-meldingen
- Lead Nurturing Software
- Social media marketing tools