Over EngageBay

EngageBay is alles-in-één marketingsoftware die het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media combineert. EngageBay is ontworpen om bedrijven te helpen bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads. Met EngageBay kunnen gebruikers e-mailcampagnes opzetten en marketingprocessen en verkooptrechters automatiseren. Het cloudgebaseerde platform kan worden gebruikt om te helpen bij het ontwikkelen van leads, het creëren en automatiseren van de distributie van e-mailmarketingcontent en het beheren van klantrelaties met behulp van de ingebouwde CRM.

Het geïntegreerde marketingpakket binnen EngageBay biedt bedrijven de tools om op maat gemaakte marketingcampagnes te ontwerpen, beheren en uitvoeren. E-mailcampagnes kunnen worden ontworpen met behulp van de reeks vooraf ontworpen e-mailsjablonen, of helemaal opnieuw worden gecreëerd met de interface op basis van slepen en neerzetten. Aangepaste afbeeldingen, tekst, lay-out, deelknoppen en meer kunnen worden toegevoegd aan e-mailmarketingsjablonen om een merkeigen boodschap te creëren om nieuwe of bestaande klanten aan te trekken. EngageBay ondersteunt klantsegmentatie, gedefinieerd door voorwaardelijke statistieken zoals leeftijd, locatie, type klant, aankoopgeschiedenis en meer, zodat je targeting kunt uitvoeren voor specifieke subsets van gebruikers. Marketingcampagnes kunnen worden geautomatiseerd door workflows en trechters te definiëren en triggers in te stellen op basis van klantacties. Aangepaste webformulieren kunnen worden gecreëerd en toegevoegd aan zakelijke websites om leads vast te leggen en bestemmingspagina's kunnen worden ontworpen om klikken en conversies te optimaliseren.

EngageBay biedt een ingebouwde CRM om gebruikers te helpen hun zakelijke contacten te organiseren, relaties te beheren en pijplijnen te volgen. Wanneer zowel marketing- als verkoopteams binnen EngageBay werken, kunnen leads en contacten naadloos door de verkooppijplijn worden geleid met behulp van slechts één synchroon platform. Contacten kunnen worden beheerd met hulpmiddelen voor het creëren van contactlijsten, zoeken in de contactendatabase, het opslaan van interactiegeschiedenis, activiteitenregistratie en meer. Met EngageBay kunnen gebruikers inzicht verkrijgen in de verkooppijplijn en de status van elke deal in realtime volgen.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

View all contact details within the customer database and view activity logs, contact history, tasks, and more
Create a custom landing page for marketing campaigns in order to optimize conversions
Create a fully custom landing page or adapt one of the pre-existing templates
Generate leads by embedding forms into the business website
Manage contacts within a client database, and filter to find specific types of customer
Generate email broadcasts to reach larger audiences, and track engagement
Create custom workflows in order to automate marketing content delivery
Manage the design, style, text, and settings of web forms
Nog 9 andere bekijken
EngageBay-video
Schermopname van EngageBay: View all contact details within the customer database and view activity logs, contact history, tasks, and more Schermopname van EngageBay: Create a custom landing page for marketing campaigns in order to optimize conversions Schermopname van EngageBay: Create a fully custom landing page or adapt one of the pre-existing templates Schermopname van EngageBay: Generate leads by embedding forms into the business website Schermopname van EngageBay: Manage contacts within a client database, and filter to find specific types of customer Schermopname van EngageBay: Generate email broadcasts to reach larger audiences, and track engagement Schermopname van EngageBay: Create custom workflows in order to automate marketing content delivery Schermopname van EngageBay: Manage the design, style, text, and settings of web forms

Functies

Totaal aantal functies van EngageBay: 205

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse/ROI volgen
  • Antwoordbeheer
  • Apparaattargeting
  • Automatisch bijwerken
  • Automatisch nummers kiezen
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bezoekers bijhouden
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Contentlevering
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagementanalyses
  • Feedbackbeheer
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsplanning
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Online formulieren
  • Online reserveren
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Planning van kennisgevingen
  • Postplanning
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Prognose
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime planning
  • Referenties bijhouden
  • Responsief
  • Routering
  • SEO-beheer
  • Segmentering
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden filteren
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Video-ondersteuning
  • Visuele meldingen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor callcenters
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken naar sites bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Agile CRM

4,2
#1 alternatief voor EngageBay
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Bitrix24

4
#2 alternatief voor EngageBay
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM,...

Zoho CRM

4,2
#3 alternatief voor EngageBay
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Marketing 360

4,7
#4 alternatief voor EngageBay
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(71)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je EngageBay al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 71 worden weergegeven
Ian N.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Product and Service

Beoordeeld op 9-10-2020

A pleasure to work with, really want to do anything thy can to help you out.

A pleasure to work with, really want to do anything thy can to help you out.

Pluspunten

Really proactive when we ask for any update. Very responsive. Really friendly team. Easy to use.

Minpunten

There is nothing to add here but the form has to have 40 characters!

Antwoord van EngageBay

Thanks for the review Ian.

Sian M.
Totaalscore
  • Sector: Online media
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Sophisticated Software

Beoordeeld op 8-10-2020

We run a number of businesses and use Engagebay for some of our clients. If you need to sort...

We run a number of businesses and use Engagebay for some of our clients. If you need to sort contacts, pick them out based on certain factors and send individual or broadcast emails and/or put them through a pipeline, this is for you. You know you need Engagebay when you're trying to organise your contacts by tags and have so many you're going mad.

Pluspunten

How you can really drill down into sorting contacts. It's almost like have a spreadsheet to organise different contacts. We use it for sending individual booking emails alongside broadcast emails. We searched for ages for software that could combine a sophisticated CRM/contact management system alongside email and newsletters - this is the best on the market. The other thing we love is the customer response - there's a chat service and usually someone is on there within minutes of a request and they stick with you until it's fixed. Best on the market - and certainly at this price.

Minpunten

The training manuals could be improved - that said, they are always happy and prompt to help - but some of my queries could are general and could have been covered in a manual/video.

Antwoord van EngageBay

Thanks for the review Sian.

Fabian M.
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Why I switched to EngageBay

Beoordeeld op 15-4-2021

I am so happy that I found engagebay!

I am so happy that I found engagebay!

Pluspunten

I really signed up for so many softwares. I needed GetResponse, HubSpot, funnel.io & automate.io to build my Funnel. It cost me 1,2k a month. EngageBay has all that functions in one. And its so sheep. The support is so good and fast.

Minpunten

The dashboard reporting. Its not bad at all. But for my situation, I could need more customizability to create a KPI Dashboard.

Ryno V.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

EngageBay if you are on a budget

Beoordeeld op 6-11-2020

It is easyish to use, still lacks loads of features and the way of working is sometimes frustrating...

It is easyish to use, still lacks loads of features and the way of working is sometimes frustrating compared to something like Hubspot, but that is where the huge price difference comes in. It is efficient if you are really on a budget.

Pluspunten

The price of this product is what is appealing, some aspects are easy to use but there are some that are frustrating.

Minpunten

When building landing pages you have to manually optimize the pages for mobile, whereas many other tools implement the mobile optimization automatically.

Davina L.
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Finally, the Right Solution to Grow My Business!

Beoordeeld op 2-3-2021

Pluspunten

The all-in-one feature is the best for me. Having all client information and tracking results from marketing in the same place really is beneficial! The user interface is attractive and easy enough to set your business up in a very short amount of time with not a lot of effort.

Minpunten

I feel as if some sort of interactive tutorials versus going to YouTube videos to learn would really up the level of this application even more! While it is fairly easy to use, there are times when I wonder if there are specific features without quickly being able to determine if that is true or not. There is a technical assistance feature that is very responsive, so this really is not a big con. I am managing just fine.

5 van 71 worden weergegeven Lees alle reviews

EngageBay - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over EngageBay.

EngageBay kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 9,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van EngageBay

EngageBay heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

EngageBay ondersteunt de volgende talen:

Engels

EngageBay ondersteunt de volgende apparaten:

EngageBay kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HubSpot CRM, Intercom, Mailchimp, Salesforce Platform, Shopify, Teachable, Zapier, Zendesk

EngageBay biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor EngageBay.