Over EngageBay

EngageBay is alles-in-één marketingsoftware die het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media combineert. EngageBay is ontworpen om bedrijven te helpen bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads. Met EngageBay kunnen gebruikers e-mailcampagnes opzetten en marketingprocessen en verkooptrechters automatiseren. Het cloudgebaseerde platform kan worden gebruikt om te helpen bij het ontwikkelen van leads, het creëren en automatiseren van de distributie van e-mailmarketingcontent en het beheren van klantrelaties met behulp van de ingebouwde CRM.

Het geïntegreerde marketingpakket binnen EngageBay biedt bedrijven de tools om op maat gemaakte marketingcampagnes te ontwerpen, beheren en uitvoeren. E-mailcampagnes kunnen worden ontworpen met behulp van de reeks vooraf ontworpen e-mailsjablonen, of helemaal opnieuw worden gecreëerd met de interface op basis van slepen en neerzetten. Aangepaste afbeeldingen, tekst, lay-out, deelknoppen en meer kunnen worden toegevoegd aan e-mailmarketingsjablonen om een merkeigen boodschap te creëren om nieuwe of bestaande klanten aan te trekken. EngageBay ondersteunt klantsegmentatie, gedefinieerd door voorwaardelijke statistieken zoals leeftijd, locatie, type klant, aankoopgeschiedenis en meer, zodat je targeting kunt uitvoeren voor specifieke subsets van gebruikers. Marketingcampagnes kunnen worden geautomatiseerd door workflows en trechters te definiëren en triggers in te stellen op basis van klantacties. Aangepaste webformulieren kunnen worden gecreëerd en toegevoegd aan zakelijke websites om leads vast te leggen en bestemmingspagina's kunnen worden ontworpen om klikken en conversies te optimaliseren.

EngageBay biedt een ingebouwde CRM om gebruikers te helpen hun zakelijke contacten te organiseren, relaties te beheren en pijplijnen te volgen. Wanneer zowel marketing- als verkoopteams binnen EngageBay werken, kunnen leads en contacten naadloos door de verkooppijplijn worden geleid met behulp van slechts één synchroon platform. Contacten kunnen worden beheerd met hulpmiddelen voor het creëren van contactlijsten, zoeken in de contactendatabase, het opslaan van interactiegeschiedenis, activiteitenregistratie en meer. Met EngageBay kunnen gebruikers inzicht verkrijgen in de verkooppijplijn en de status van elke deal in realtime volgen.

Prijzen vanaf:

US$ 14,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 14,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5
EngageBay Software - 6
EngageBay Software - 7
EngageBay Software - 8
Nog 9 andere bekijken
EngageBay-video
EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5
EngageBay Software - 6
EngageBay Software - 7
EngageBay Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van EngageBay: 228

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Beller-ID
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bezoekers bijhouden
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Feedbackbeheer
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsplanning
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online formulieren
  • Online reserveren
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planning van kennisgevingen
  • Postplanning
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Prognose
  • Progressief kiessysteem
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Responsief
  • Routering
  • SEO-beheer
  • Segmentering
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden filteren
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken naar sites bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Freshdesk

4,5
#1 alternatief voor EngageBay
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Bitrix24

4,1
#2 alternatief voor EngageBay
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Pipedrive

4,5
#3 alternatief voor EngageBay
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

Marketo Engage

4,2
#4 alternatief voor EngageBay
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(339)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je EngageBay al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 339 reviews worden weergegeven
Gideon
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Makkelijk in gebruik

Beoordeeld op 13-6-2022

Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Pluspunten

Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.

Minpunten

Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.

Azizah
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Complete package for marketing tool

Beoordeeld op 13-9-2022

Pluspunten

We received a complete software package consisting of at least forty diverse modules, which would have cost thousands of bucks. Due to this software, we have ended a profusion of subscriptions. We contacted support with a simple message and got a response nearly immediately.

Minpunten

It costs a lot of money to buy more email space. Suppose there was a way to lower the cost of sending emails. Arranging a batch job to perform a sequence or automation at a predetermined time and day

David
Totaalscore
  • Sector: Medische apparatuur
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Value and Service

Beoordeeld op 30-9-2022

Pluspunten

It's developer-friendly - important when you want to customise something like a contact form or email.
It's very easy to navigate and figure out.
Support is great - very fast and helpful.
It does so much for such a reasonable cost compared to competitors.
Very stable and reliable.

Minpunten

Some features are a little rough around the edges - reporting, for example. It would be great to see their reporting capabilities improved. At the moment I rely on exporting raw csv data and transforming that data before I can report on it.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en Zoho CRM

Redenen om voor EngageBay te kiezen

It did far more than Mailchimp for a similar price.

Overgestapt van

Mailchimp

Redenen om over te stappen op EngageBay

Price, but also the initial experience of using their free account - which has a lot of features.
Ragen
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Ok for small businesses, but doesn't have all the features we would like

Beoordeeld op 17-10-2022

Generally, we've not had a bad experience, but it hasn't been great either. The customer service...

Generally, we've not had a bad experience, but it hasn't been great either. The customer service is very good, you get quick answers to questions using the chat function, and they are very helpful behind the scenes. And the software is enough for what we need right now, but I think we'll outgrow it within a year, which will be frustrating! We're 4 months in and have had to upgrade twice, which gets expensive when it's for multiple users.

Pluspunten

The contacts page is very good. The information is easy to enter, filter and search. Overall I'm very pleased with this section of Engagebay. Also, the social suite is great, we use it to post to various sites on a regular basis and it's easy to use.

Minpunten

The call log page, because we don't make the calls through Engagebay, is very limited. It shows very little data and you can't sort or filter it at all. Disappointing.
Also, the reports are very basic, you get some pretty graphs but you can't drill into the information for more details at all. So its usefulness is limited.

Anthony
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Engagebay has been a great solution for us

Beoordeeld op 10-11-2022

Engagebay has been great, especially the customer support.

Engagebay has been great, especially the customer support.

Pluspunten

Engagebay is far less expensive than Hubspot, but with most (if not all) the important features. This was very important for us as a small business. We use so many of the CRM functions, from creating marketing funnels, to email automations, tagging, tracking, appointment setting with our sales team, and many others.

Minpunten

There are parts that are slightly clunky (like email sequences), but nothing too bad.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub

Redenen om voor EngageBay te kiezen

Keap is more expensive with less features. Most importantly Keap does not let you add tracking pixels to landing pages for anything other than Google and Facebook.

Overgestapt van

Keap

Redenen om over te stappen op EngageBay

Engagebay is far more budget friendly, which is important for our startup.
5 van 339 worden weergegeven Lees alle reviews

EngageBay - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over EngageBay.

EngageBay kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

EngageBay heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

EngageBay ondersteunt de volgende talen:

Engels

EngageBay ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

EngageBay kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BulkSMS, CallHippo, DocuSign, Exotel, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, Gupshup, HubSpot CRM, Intercom, Jotform, JustCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailgun, Make, Meta for Business, MightyCall, Pabbly Connect, Plivo, QuickBooks, RT DocuSign, RingCentral Contact Center, Salesforce Platform, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Teachable, Twilio, Xero, Zapier, Zendesk Suite

EngageBay biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor EngageBay.