Over EngageBay

EngageBay is alles-in-één marketingsoftware die het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media combineert. EngageBay is ontworpen om bedrijven te helpen bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads. Met EngageBay kunnen gebruikers e-mailcampagnes opzetten en marketingprocessen en verkooptrechters automatiseren. Het cloudgebaseerde platform kan worden gebruikt om te helpen bij het ontwikkelen van leads, het creëren en automatiseren van de distributie van e-mailmarketingcontent en het beheren van klantrelaties met behulp van de ingebouwde CRM.

Het geïntegreerde marketingpakket binnen EngageBay biedt bedrijven de tools om op maat gemaakte marketingcampagnes te ontwerpen, beheren en uitvoeren. E-mailcampagnes kunnen worden ontworpen met behulp van de reeks vooraf ontworpen e-mailsjablonen, of helemaal opnieuw worden gecreëerd met de interface op basis van slepen en neerzetten. Aangepaste afbeeldingen, tekst, lay-out, deelknoppen en meer kunnen worden toegevoegd aan e-mailmarketingsjablonen om een merkeigen boodschap te creëren om nieuwe of bestaande klanten aan te trekken. EngageBay ondersteunt klantsegmentatie, gedefinieerd door voorwaardelijke statistieken zoals leeftijd, locatie, type klant, aankoopgeschiedenis en meer, zodat je targeting kunt uitvoeren voor specifieke subsets van gebruikers. Marketingcampagnes kunnen worden geautomatiseerd door workflows en trechters te definiëren en triggers in te stellen op basis van klantacties. Aangepaste webformulieren kunnen worden gecreëerd en toegevoegd aan zakelijke websites om leads vast te leggen en bestemmingspagina's kunnen worden ontworpen om klikken en conversies te optimaliseren.

EngageBay biedt een ingebouwde CRM om gebruikers te helpen hun zakelijke contacten te organiseren, relaties te beheren en pijplijnen te volgen. Wanneer zowel marketing- als verkoopteams binnen EngageBay werken, kunnen leads en contacten naadloos door de verkooppijplijn worden geleid met behulp van slechts één synchroon platform. Contacten kunnen worden beheerd met hulpmiddelen voor het creëren van contactlijsten, zoeken in de contactendatabase, het opslaan van interactiegeschiedenis, activiteitenregistratie en meer. Met EngageBay kunnen gebruikers inzicht verkrijgen in de verkooppijplijn en de status van elke deal in realtime volgen.

Prijzen vanaf:

US$ 10,79/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 10,79/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5
EngageBay Software - 6
EngageBay Software - 7
EngageBay Software - 8
Nog 9 andere bekijken
EngageBay-video
EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5
EngageBay Software - 6
EngageBay Software - 7
EngageBay Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van EngageBay: 228

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Apparaattargeting
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Beller-ID
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bezoekers bijhouden
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Feedbackbeheer
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsplanning
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online formulieren
  • Online reserveren
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Planning van kennisgevingen
  • Postplanning
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Prognose
  • Progressief kiessysteem
  • Push-meldingen
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Responsief
  • Routering
  • SEO-beheer
  • Segmentering
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden filteren
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele meldingen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken naar sites bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor EngageBay
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#2 alternatief voor EngageBay
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor EngageBay
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

ActiveCampaign

4,6
#4 alternatief voor EngageBay
Verbonden e-mailmarketing, marketing automation, CRM en accountbeheer voor bedrijven die contact willen maken met...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(274)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je EngageBay al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 274 reviews worden weergegeven
Gideon
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Makkelijk in gebruik

Beoordeeld op 13-6-2022

Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Pluspunten

Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.

Minpunten

Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.

Edo
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Near perfect combination of CRM and Email marketing tools

Beoordeeld op 23-6-2022

An interesting and good solution for our needs. The user interface is clear and easy to understand...

An interesting and good solution for our needs. The user interface is clear and easy to understand and use. workflow is easy to understand and follow.

Pluspunten

It's much simpler when You have a good defined and flexible CRM with an Email marketing tool as one service. CRM is especially good and informative, designed mostly for returning clients.

Minpunten

Email builder should be better. The campaign dashboard is good but can be improved. Technical support is too pushy and offers things and options that are not needed.

Overwogen alternatieven

Moosend

Redenen om over te stappen op EngageBay

Moosend has several good options but they started to make some changes and increase prices.
Nick
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

great value for money software

Beoordeeld op 21-7-2022

Its good

Its good

Pluspunten

It is a comprehensive system that is easy to use, and if the get a problem the help guys are really good

Minpunten

I just would like to have the ability to change the user view so that I can have one time quick view and I would love to link Skype

Redenen om voor EngageBay te kiezen

I had used act for 30 years from version 2, but they started to change it from a good CRM system into a moderate marketing system

Overgestapt van

Act!
Spencer
Totaalscore
  • Sector: Lucht- en ruimtevaart
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Engagebay

Beoordeeld op 16-6-2022

Pluspunten

The customer service is spot on. If you need help, you send a message in the chat and they get back very quickly, with the answers to your problem. If they don´t have the information or they don´t have something that you are looking for they are straightfoward and let you know.

Minpunten

I wish there were better ways to track touches to prospects. You can make tags and filters, but there´s no ¨pretty & organized¨ platform in the software that allows you to keep track and view what you have done or need to do (followups) etc.

April
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Brilliant all-in-one package

Beoordeeld op 3-5-2022

Connected sales and marketing platform has resolved manual intensive activity scheduling. No need...

Connected sales and marketing platform has resolved manual intensive activity scheduling. No need to import a new list each month into a separate email marketing platform. Being able to have contacts in multiple list and sophisticated tagging is brilliant. The guys at EB are really helpful with speedy responses, providing video and screengrabs to help. The best experience i had was when i recommended that there should be a report on the dashboard for forms, a couple of weeks later i had an email from EB letting me know that they'd developed the report and added this to the dashboard - couldn't ask for a better service.

Pluspunten

A complete package for connected sales and marketing and data and reporting in one place. Previously had a separate CRM system from email marketing platform and as such no integration and ability to see what marketing had gone out to what contact and their response to that, all activities and follow ups were all manually scheduled this has been resolved with EB. Customer service and support is fast and efficient too.

Minpunten

Had an issue at first setting up the smtp integration with the correct configuration as we wanted to send mailers using our own email servers, took some backward and forwards between technical teams but was resolved in the end. Being able to email from multiple email addresses is great but I also would love it if we could have multiple email signatures attached to a single user too.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub, ActiveCampaign en Keap

Redenen om over te stappen op EngageBay

it offered all of the functionality at an affordable price. The only one that would've done everything EB does was hubspot however because we had multiple domains for each of our product this meant hubspot required us to pay for x 2 marketing and sales hubs which wasn't the way we wanted to use the platform nor within our budget.
5 van 274 worden weergegeven Lees alle reviews

EngageBay - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over EngageBay.

EngageBay kent de volgende prijsmodellen:

EngageBay heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

EngageBay ondersteunt de volgende talen:

Engels

EngageBay ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

EngageBay kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BulkSMS, CallHippo, DocuSign, Exotel, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, Gupshup, HubSpot CRM, Intercom, Jotform, JustCall, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailgun, Make, Meta for Business, MightyCall, Pabbly Connect, Plivo, QuickBooks, RT DocuSign, RingCentral Contact Center, Salesforce Platform, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Teachable, Twilio, Xero, Zapier, Zendesk

EngageBay biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor EngageBay.