BeyondTrust Remote Support
Over BeyondTrust Remote Support
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt het leveren van directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, ongeacht of ze zich op een zakelijk netwerk bevinden. Ondersteuningsverzoeken kunnen worden gestart via de aangepaste merkeigen ondersteuningsportal, BeyondTrust-knoppen of Windows-toepassingen, en gebruikers kunnen eindsystemen of problemen oplossen met behulp van schermdeling, bediening op afstand, onbeheerde toegang, bestandsdeling, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaardscripts en tools voor samenwerking en escalatie verbeteren de efficiëntie van technici. Om de naleving te beheren worden alle sessie-activiteiten automatisch geregistreerd en in realtime gemonitord, en gebruikers kunnen gedetailleerde auditlogs en attestatierapporten produceren. Voor naleving van de AVG kan BeyondTrust automatisch toestemming van eindgebruikers verkrijgen en vastleggen voordat sessies van ondersteuning op afstand beginnen.
BeyondTrust is de leider in het beheer van toegangsrechten en veilige oplossingen voor externe toegang. Het bedrijf heeft wereldwijd meer dan 20.000 klanten en werd in 2018 overgenomen door Bomgar. BeyondTrust is in particulier bezit en heeft zijn hoofdkantoor in Atlanta, GA, met kantoren en kanaalpartners over de hele wereld.
Afbeeldingen
Twijfels over BeyondTrust Remote Support?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Splashtop
Zoho Desk
Microsoft Teams
LogMeIn Pro
Reviews
Heb je BeyondTrust Remote Support al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Easy to use remote support solution
Beoordeeld op 27-8-2022
The product helped us during the Covid pandemic when all users were working from home, it has been...
The product helped us during the Covid pandemic when all users were working from home, it has been a lifesaver for us. I recommend this product to any organization looking for a perfect remote support tool.
It has helped increase our business process and compliance level. We have also been able to meet up with the agreed internal SLA.
Pluspunten
Its ability to do admin tasks on the end user's system without giving the user an admin password.
Screen sharing does not require any software installation.
It has different ways to access a user system, you can simply send the user a link or inform the user to find you on the public URL.
The solution is very easy to set up compared to some other products.
Third-party integration with solutions like SysAid was also seamless.
With little or no training, the solution is good to go for anyone.
Minpunten
For me, the solution is perfect, except for the UI interface which needs to be improved to make it look more fanciful.
Overwogen alternatieven
TeamViewer RemoteRedenen om over te stappen op BeyondTrust Remote Support
TeamViewer for Enterprise use will require the software to be installed on the end-user PC and licensed but we couldn't do that because as soon as the pandemic came all users already started working from home.- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Beyond Trust
Beoordeeld op 26-11-2023
My overall experience has been good. I like Beyond Trust remote support better. It is easy to use...
My overall experience has been good. I like Beyond Trust remote support better. It is easy to use and easy to give the link to our end users. In addition, if I am having an issue with my computer, the Help desk uses Beyond Trust remote support.
Pluspunten
I like this product better than our previous software. Beyond Trust remote support is a lot easier to use.
Minpunten
I do not have anything negative to say about Beyond Trust remote support.
- Sector: E-learning
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Allow share Screen with the Help of Remote Support
Beoordeeld op 12-2-2023
Pluspunten
1. Allow remote access and control seemlesly that is without any lag or hand issue .2. Allow companies to have their own secured environment that is restricting the access of employeee3. integrate with CRM , SIEM
Minpunten
1. No support for IOS devices2.. Is comparitively higher in cost than other market established brands
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Beyond Trust Remote Support
Beoordeeld op 30-11-2023
Overall I like using it, I was able to screen share and successfully assist my customers.
Overall I like using it, I was able to screen share and successfully assist my customers.
Pluspunten
I like the ability to screen share with members so I can see what they see because most of the time its just user error why members had issues.
Minpunten
When trying to assist MAC users we always had issues connecting due to some security error that would not let us screen share.
- Sector: Biotechnologie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Good option, could be optimized
Beoordeeld op 5-6-2023
Pluspunten
Ease of use and functionality of the product made it a good choice.
Minpunten
Overnotifications and difficulty tracking and using specific reporting issue areas makes it difficult.
BeyondTrust Remote Support - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BeyondTrust Remote Support.V. Welke prijsmodellen heeft BeyondTrust Remote Support te bieden?
BeyondTrust Remote Support kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 1.995,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van BeyondTrust Remote Support?
BeyondTrust Remote Support heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door BeyondTrust Remote Support ondersteund?
BeyondTrust Remote Support ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Nederlands
V. Biedt BeyondTrust Remote Support ondersteuning voor mobiele apparaten?
BeyondTrust Remote Support ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan BeyondTrust Remote Support worden geïntegreerd?
BeyondTrust Remote Support kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Agiloft, Autotask PSA, ChangeGear, Cherwell Service Management, FootPrints, Freshservice, Intelligent Service Management, JIRA Service Management, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, SysAid, TOPdesk, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft BeyondTrust Remote Support te bieden?
BeyondTrust Remote Support biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BeyondTrust Remote Support.