Over LogMeIn Pro

LogMeIn Pro is een tool voor toegang op afstand voor particulieren en kleine bedrijven waarmee gebruikers hun computer op afstand kunnen bedienen vanaf elke locatie of elk apparaat. Gebruikers krijgen volledige toegang tot hun bureaublad, inclusief toepassingen, bestanden en gegevens, en krijgen de mogelijkheid om informatie op te slaan, te delen en eraan samen te werken op alle apparaten.

LogMeIn Pro ondersteunt toegang op afstand tot elke pc of Mac vanuit een webbrowser of desktop, of via systeemeigen mobiele iOS- en Android-apps voor directe toegang terwijl je onderweg bent. Met de functie voor bediening op afstand kunnen gebruikers een computer in realtime op afstand ondersteunen, en het bevat tools voor het delen van het bureaublad, blanco maken van het scherm, toetsenbordvergrendeling, sessie-opname en rapportage, klembordsynchronisatie, whiteboardtekeningen, opnieuw opstarten op afstand, Wake-on-LAN en meer. Gebruikers kunnen met behulp van de weergavefunctie voor meerdere beeldschermen op afstand elk beeldscherm zien dat op de computer is aangesloten, en ook documenten vanaf een externe computer afdrukken naar een lokale printer.

De oplossing biedt HD-streaming en -kleurkwaliteit en bevat 1 TB bestandsopslag voor het delen van bestanden met andere personen voor samenwerking. Gebruikers kunnen ook geluid van hoge kwaliteit streamen van de externe computer naar de luidsprekers van hun huidige apparaat. LogMeIn Pro ondersteunt een onbeperkt aantal gebruikers om toegang op afstand uit te breiden binnen het hele bedrijf.


Afbeeldingen

LogMeIn Pro Software - 1
LogMeIn Pro Software - 2
LogMeIn Pro Software - 3
LogMeIn Pro Software - 4
LogMeIn Pro Software - 5
LogMeIn Pro Software - 6
Nog 8 andere bekijken
LogMeIn Pro-video
LogMeIn Pro-video
LogMeIn Pro Software - 1
LogMeIn Pro Software - 2
LogMeIn Pro Software - 3
LogMeIn Pro Software - 4
LogMeIn Pro Software - 5
LogMeIn Pro Software - 6

Twijfels over LogMeIn Pro? Vergelijk met een populair alternatief

LogMeIn Pro

4,4 (166)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 30,00
maand
€ 4,58
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

27
58

Integraties

1
9

Gebruiksgemak

4,3 (166)
4,8 (667)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,7 (166)
4,8 (667)

Klantenservice

4,0 (166)
4,7 (667)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

ConnectWise Automate

4,1
#1 alternatief voor LogMeIn Pro
Vergroot de effectiviteit van je IT-teams en vereenvoudig elk aspect van je bedrijf met flexibele externe monitoring en...

Splashtop

4,7
#2 alternatief voor LogMeIn Pro
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij...

NinjaOne

4,8
#3 alternatief voor LogMeIn Pro
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt...

ConnectWise ScreenConnect

4,7
#4 alternatief voor LogMeIn Pro
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(166)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je LogMeIn Pro al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 166 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great tool for remote support

Beoordeeld op 11-12-2018

It has been a good experience. Is the app to go when you need a quick remote session to solve...

It has been a good experience. Is the app to go when you need a quick remote session to solve problems in a windows / desktop environment.

Pluspunten

LogMeIn Pro is a powerful and corporate application forremote support in a production business environment.
The tools and options to make the remote support experience complete, is what i like the most on this app.
It has great compatibility across diferente devices and Operative System. That fact, makes it an industry standard for nowadays support services.

Minpunten

I would like to have a more friendly user interface for LogMeIn. I feel that the GUI is a little outdated.
Also, we could use more frequent updates to fix bugs and errors.

Lindsey
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Started off great but has gone downhill over the last couple of years.

Beoordeeld op 7-9-2021

I was introduced to this product at my previous place of employment and was impressed with it so I...

I was introduced to this product at my previous place of employment and was impressed with it so I went with it without considering other products when we started our own business back in 2009. This product started off flawlessly at a great price. As the price has gone up quite a bit since then, the quality of the experience has not improved but has gotten worse. The connection speeds are slower, the picture quality is grainy, and the keyboard shortcuts don't work consistently. I have been testing Zoho assist and they do not have these issues and it is half the price. We are going to be cancelling our membership with Logmein Pro at the end of the auto renew period.

Pluspunten

We have used this product since 2012. In 2012 the product cost $39.95 annually which was very reasonable and the product was reliable and did what we needed it to do.

Minpunten

Since 2012 the cost has creeped up to $350 annually. In the last 1-2 years the product's connection speed is slower and the keyboard shortcuts sometimes don't work which is annoying.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

When it works it is very good, but it fails quite often

Beoordeeld op 1-4-2020

We started looking for other options a year ago and we have started migrating to a more reliable...

We started looking for other options a year ago and we have started migrating to a more reliable and less expensive service. As a user of Logmein for 10+ years I do not recommend them at all, it is time to move on.

Pluspunten

Initially it was very solid and provided great remote access and feature functions

Minpunten

The reliability is awful and their customer service can't do much about it as it is an infrastructure problem. The worst part is that they increase pricing to almost double every year and the quality of the service declines.

Kurt
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect web-based or client based access to your work PCs.

Beoordeeld op 31-1-2022

Perfect for when government mask mandates are in effect, when business locations need to close for...

Perfect for when government mask mandates are in effect, when business locations need to close for the pandemic, or just when our users need to quarantine themselves. We can just leave everyone at home and they can remote into their PCs at work. And when network speed is a must for at home users, being able to access a PC physically located on the internal network is a huge help.

Pluspunten

The ease of use and product features are what I like most. Screen-blanking features for HR purposes, multi-monitor use for picky Engineers, and being able to manage all through LogMeIn Central. Also, the secure link between the User PC at home, the servers at LogMeIn, and the PCs on our network was also a huge benefit.

Minpunten

There is a small learning curve when trying to teach our users the difference between their LogMeIn accounts and their domain accounts, but they get it eventually.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Too expensive, but works really well

Beoordeeld op 10-4-2018

Pluspunten

This VNC application works great on your phone or on your computer. The phone handles mouse cursor movement very intuitively, scrolling the screen instead of a mouse using swipe type gestures. It feels very natural. Lag is usually low if you have a good internet connection.

Minpunten

This software is very expensive if you need to deploy it on more than a few machines. We're talking hundreds of dollars a year. There are so many free alternatives, that if you care about money, this might not be the best solution for you.

5 van 166 worden weergegeven Lees alle reviews

LogMeIn Pro - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LogMeIn Pro.

LogMeIn Pro kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 30,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

LogMeIn Pro heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LogMeIn Pro ondersteunt de volgende talen:

Engels

LogMeIn Pro ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LogMeIn Pro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

LastPass

LogMeIn Pro biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LogMeIn Pro.