LogMeIn Central

LogMeIn Central
Over LogMeIn Central
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk Android- of iOS- apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Belangrijke functies omvatten groepering van computers, implementatie op afstand, gebruikersbeheer, antivirusbescherming en controle van de computerstatus.
Met de externe toegangsfunctie van LogMeIn Central kunnen gebruikers computers vanaf elke locatie op afstand ondersteunen, waarbij ze vanaf hun eigen apparaat toegang krijgen tot zowel de desktop als alle toepassingen, bestanden en gegevens. Dankzij de tool voor besturing op afstand kan de gebruiker vanaf één locatie de gehele computer van een externe medewerker en andere eindpunten over de hele wereld beheersen. Gebruikers kunnen op afstand op meerdere computers tegelijkertijd installatiepakketten implementeren en instellen, geautomatiseerde implementatietaken creëren, en bestanden overzetten tussen computers met behulp van slepen en neerzetten.
Met LogMeIn Central kunnen organisaties de controle over hun servers en werkstations behouden en alle IT-middelen vanaf één locatie volgen en beveiligen met functies voor softwarepatching, antivirusintegraties, realtime monitoring, proactieve waarschuwingen en meer. Geautomatiseerd taakbeheer ondersteunt de externe installatie van software, bestandsdistributie en de mogelijkheid om scripts uit te voeren voor een proactieve ondersteuning van eindpunten. Gebruikers kunnen met LogMeIn Central ook vanaf een centrale plek alle Windows-updates voor alle eindpunten plannen en beheren, en eventuele kwetsbare updates van derden identificeren om patches te implementeren. Aanvullende tools omvatten geavanceerde rapportage, ad-hocondersteuning, gebruikersbeheer, zelfherstellende meldingen, toegang op de achtergrond en meer.
Afbeeldingen






Twijfels over LogMeIn Central?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Desk

NinjaOne

Zoom Workplace

Dameware

Reviews
Heb je LogMeIn Central al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
The Gold Standard for Remote Management.
Beoordeeld op 20-11-2018
After a problem caused by a bad Windows update, I needed a way to remotely administer my servers...
After a problem caused by a bad Windows update, I needed a way to remotely administer my servers while away from the office. LogMeIn Central allows me to see which machines have pending updates and decide whether or not to post-pone them pending isolated testing, all from a central location. It's also allows me to schedule batch updates for third-arty software via the One2Many tool. And as a bonus, it allows me to aid employees with issues on their client computers with an Ad Hoc Support session.
Pluspunten
Ease and speed of deployment. Multiple platform support for client software. Automation.
Minpunten
It's on the pricey side, but there aren't many tools out there with this many features.

- Sector: Machinebouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
I love this tool. We use it multiple times daily.
Beoordeeld op 8-2-2018
Pluspunten
This tool has simplified remote connection and remote management of PCs. We use it for about 250 PCs. Our IT staff love it due to its reliability and ease of use. Our staff love it because it makes it trivial for IT staff to fix their machines remotely.
Minpunten
The price has been going up every year. It is getting expensive enough that we may have to look for a more cost effective solution.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Never Really Worked Reliably
Beoordeeld op 1-10-2018
We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the...
We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.
Pluspunten
It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.
Minpunten
Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
President
Beoordeeld op 21-11-2018
I have used LogMeIn for over 10 years and it is one of the great access software out there.
I have used LogMeIn for over 10 years and it is one of the great access software out there.
Pluspunten
You can easily login to a system that has issues any time and any place. Also you can see the status of the computer for usage and updates and more. Plus you can give access to your customers to their system as well.
Minpunten
Is the port that is used for LogMeIn. It is a critical port that makes the PCI compliance to fail

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Amazing remote software
Beoordeeld op 5-9-2018
The overall flexibility of the subscriptions allows for scalability for small to large IT firms...
The overall flexibility of the subscriptions allows for scalability for small to large IT firms looking for a flexible and customizable solution. The ability to have access to reports showing everything from attempted access to duration of access.
Pluspunten
Flexible subscription options. The charts & reports are very useful.
Minpunten
A few major changes were rolled out, but not made public to even the subscribed users till last minute.
LogMeIn Central - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LogMeIn Central.V. Welke prijsmodellen heeft LogMeIn Central te bieden?
LogMeIn Central kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 46,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van LogMeIn Central?
LogMeIn Central heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door LogMeIn Central ondersteund?
LogMeIn Central ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Russisch, Spaans
V. Biedt LogMeIn Central ondersteuning voor mobiele apparaten?
LogMeIn Central ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan LogMeIn Central worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties LogMeIn Central kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft LogMeIn Central te bieden?
LogMeIn Central biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LogMeIn Central.