LogMeIn Central

4,5 (327)
Schrijf een review!
Eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops

Over LogMeIn Central

LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk Android- of iOS- apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Belangrijke functies omvatten groepering van computers, implementatie op afstand, gebruikersbeheer, antivirusbescherming en controle van de computerstatus.

Met de externe toegangsfunctie van LogMeIn Central kunnen gebruikers computers vanaf elke locatie op afstand ondersteunen, waarbij ze vanaf hun eigen apparaat toegang krijgen tot zowel de desktop als alle toepassingen, bestanden en gegevens. Dankzij de tool voor besturing op afstand kan de gebruiker vanaf één locatie de gehele computer van een externe medewerker en andere eindpunten over de hele wereld beheersen. Gebruikers kunnen op afstand op meerdere computers tegelijkertijd installatiepakketten implementeren en instellen, geautomatiseerde implementatietaken creëren, en bestanden overzetten tussen computers met behulp van slepen en neerzetten.

Met LogMeIn Central kunnen organisaties de controle over hun servers en werkstations behouden en alle IT-middelen vanaf één locatie volgen en beveiligen met functies voor softwarepatching, antivirusintegraties, realtime monitoring, proactieve waarschuwingen en meer. Geautomatiseerd taakbeheer ondersteunt de externe installatie van software, bestandsdistributie en de mogelijkheid om scripts uit te voeren voor een proactieve ondersteuning van eindpunten. Gebruikers kunnen met LogMeIn Central ook vanaf een centrale plek alle Windows-updates voor alle eindpunten plannen en beheren, en eventuele kwetsbare updates van derden identificeren om patches te implementeren. Aanvullende tools omvatten geavanceerde rapportage, ad-hocondersteuning, gebruikersbeheer, zelfherstellende meldingen, toegang op de achtergrond en meer.


Afbeeldingen

LogMeIn Central Software - 1
LogMeIn Central Software - 2
LogMeIn Central Software - 3
LogMeIn Central Software - 4
LogMeIn Central Software - 5
LogMeIn Central Software - 6
Nog 7 andere bekijken
LogMeIn Central-video
LogMeIn Central Software - 1
LogMeIn Central Software - 2
LogMeIn Central Software - 3
LogMeIn Central Software - 4
LogMeIn Central Software - 5
LogMeIn Central Software - 6

Twijfels over LogMeIn Central? Vergelijk met een populair alternatief

LogMeIn Central

4,5 (327)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 46,00
maand
US$ 20,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

63
159

Integraties

Geen integraties gevonden
80

Gebruiksgemak

4,5 (327)
4,4 (2.198)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (327)
4,5 (2.198)

Klantenservice

4,2 (327)
4,3 (2.198)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho Desk

4,5
#1 alternatief voor LogMeIn Central
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

NinjaOne

4,8
#2 alternatief voor LogMeIn Central
NinjaOne is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het...

Zoom Workplace

4,6
#3 alternatief voor LogMeIn Central
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen...

Dameware

4,5
#4 alternatief voor LogMeIn Central
Dameware is een cloudgebaseerd hulpprogramma voor ondersteuning op afstand dat IT-professionals helpt bij probleemoploss...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(327)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je LogMeIn Central al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 327 reviews worden weergegeven
Gerald
Gerald
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The Gold Standard for Remote Management.

Beoordeeld op 20-11-2018

After a problem caused by a bad Windows update, I needed a way to remotely administer my servers...

After a problem caused by a bad Windows update, I needed a way to remotely administer my servers while away from the office. LogMeIn Central allows me to see which machines have pending updates and decide whether or not to post-pone them pending isolated testing, all from a central location. It's also allows me to schedule batch updates for third-arty software via the One2Many tool. And as a bonus, it allows me to aid employees with issues on their client computers with an Ad Hoc Support session.

Pluspunten

Ease and speed of deployment. Multiple platform support for client software. Automation.

Minpunten

It's on the pricey side, but there aren't many tools out there with this many features.

Michael
Michael
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

I love this tool. We use it multiple times daily.

Beoordeeld op 8-2-2018

Pluspunten

This tool has simplified remote connection and remote management of PCs. We use it for about 250 PCs. Our IT staff love it due to its reliability and ease of use. Our staff love it because it makes it trivial for IT staff to fix their machines remotely.

Minpunten

The price has been going up every year. It is getting expensive enough that we may have to look for a more cost effective solution.

Jax
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Never Really Worked Reliably

Beoordeeld op 1-10-2018

We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the...

We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Pluspunten

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Minpunten

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

David
David
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

President

Beoordeeld op 21-11-2018

I have used LogMeIn for over 10 years and it is one of the great access software out there.

I have used LogMeIn for over 10 years and it is one of the great access software out there.

Pluspunten

You can easily login to a system that has issues any time and any place. Also you can see the status of the computer for usage and updates and more. Plus you can give access to your customers to their system as well.

Minpunten

Is the port that is used for LogMeIn. It is a critical port that makes the PCI compliance to fail

Dale
Dale
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing remote software

Beoordeeld op 5-9-2018

The overall flexibility of the subscriptions allows for scalability for small to large IT firms...

The overall flexibility of the subscriptions allows for scalability for small to large IT firms looking for a flexible and customizable solution. The ability to have access to reports showing everything from attempted access to duration of access.

Pluspunten

Flexible subscription options. The charts & reports are very useful.

Minpunten

A few major changes were rolled out, but not made public to even the subscribed users till last minute.

5 van 327 worden weergegeven Lees alle reviews

LogMeIn Central - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LogMeIn Central.

LogMeIn Central kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 46,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

LogMeIn Central heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

LogMeIn Central ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Russisch, Spaans

LogMeIn Central ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties LogMeIn Central kent

LogMeIn Central biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LogMeIn Central.