LogMeIn Central
Over LogMeIn Central
LogMeIn Central is een oplossing voor eindpuntbeheer die IT-professionals helpt bij het controleren, beheren en beveiligen van de eindpuntinfrastructuur van hun organisatie, inclusief desktops, servers en laptops. Gebruikers kunnen vanaf overal en via elk Android- of iOS- apparaat routinematige IT-taken voor elke pc of Mac op afstand implementeren en automatiseren. Belangrijke functies omvatten groepering van computers, implementatie op afstand, gebruikersbeheer, antivirusbescherming en controle van de computerstatus.
Met de externe toegangsfunctie van LogMeIn Central kunnen gebruikers computers vanaf elke locatie op afstand ondersteunen, waarbij ze vanaf hun eigen apparaat toegang krijgen tot zowel de desktop als alle toepassingen, bestanden en gegevens. Dankzij de tool voor besturing op afstand kan de gebruiker vanaf één locatie de gehele computer van een externe medewerker en andere eindpunten over de hele wereld beheersen. Gebruikers kunnen op afstand op meerdere computers tegelijkertijd installatiepakketten implementeren en instellen, geautomatiseerde implementatietaken creëren, en bestanden overzetten tussen computers met behulp van slepen en neerzetten.
Met LogMeIn Central kunnen organisaties de controle over hun servers en werkstations behouden en alle IT-middelen vanaf één locatie volgen en beveiligen met functies voor softwarepatching, antivirusintegraties, realtime monitoring, proactieve waarschuwingen en meer. Geautomatiseerd taakbeheer ondersteunt de externe installatie van software, bestandsdistributie en de mogelijkheid om scripts uit te voeren voor een proactieve ondersteuning van eindpunten. Gebruikers kunnen met LogMeIn Central ook vanaf een centrale plek alle Windows-updates voor alle eindpunten plannen en beheren, en eventuele kwetsbare updates van derden identificeren om patches te implementeren. Aanvullende tools omvatten geavanceerde rapportage, ad-hocondersteuning, gebruikersbeheer, zelfherstellende meldingen, toegang op de achtergrond en meer.
Prijzen vanaf:
US$ 46,00/maand
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Ondersteunde talen
Prijzen vanaf:
US$ 46,00/maand
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen

Functies
Totaal aantal functies van LogMeIn Central: 21
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Auditing
- Audittrail
- Bewaking
- Externe toegang
- Gebruikersbeheer
- IT-assets bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Mobiele integratie
- Onderhoudsplanning
- Rapportage en statistieken
- Realtime controle
- SSL-beveiliging
- Toegangsbeheer
- Toezicht op afstand
- Update en installatie op afstand
- Verificatie/authenticatie
- Volgen van gedrag
- Voorraad bijhouden
- Waarschuwingen / Escalatie
Alternatieven
Remote Desktop Manager
O365 Manager Plus
Freshservice
FortiClient
Reviews
Heb je LogMeIn Central al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Perfect for Workstation Management!
Beoordeeld op 29-9-2020
I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing...
I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!
Pluspunten
I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.
Minpunten
LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.
- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Log Me In Central A Great Choice For Remote Support
Beoordeeld op 27-8-2020
I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily...
I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.
Pluspunten
Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.
Minpunten
The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Never Really Worked Reliably
Beoordeeld op 1-10-2018
We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the...
We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.
Pluspunten
It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.
Minpunten
Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.
- Sector: Geestelijke gezondheidszorg
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
LogMeIn is the best, but not inexpensive
Beoordeeld op 27-10-2020
Great product, great flexibility.
Great product, great flexibility.
Pluspunten
Ability to quickly support customers and a "back door" for troubleshooting and reconfiguring.
Minpunten
Priced per end computer. Prefer priced per technician, but respect their decision.
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Great program but way to expensive
Beoordeeld op 15-11-2019
We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had...
We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.
Pluspunten
The program is very easy to setup and use.
Minpunten
The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.
LogMeIn Central - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LogMeIn Central.V. Welke prijsmodellen heeft LogMeIn Central te bieden?
LogMeIn Central kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 46,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de voornaamste functies van LogMeIn Central?
We hebben geen informatie over functies van LogMeIn Central
V. Wat zijn de typische gebruikers van LogMeIn Central?
LogMeIn Central heeft de volgende typische klanten:
Klein bedrijf, Middelgroot bedrijf
V. Welke talen worden door LogMeIn Central ondersteund?
LogMeIn Central ondersteunt de volgende talen:
Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Russisch, Spaans
V. Biedt LogMeIn Central ondersteuning voor mobiele apparaten?
LogMeIn Central ondersteunt de volgende apparaten:
Android
V. Met welke andere apps kan LogMeIn Central worden geïntegreerd?
LogMeIn Central kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ClickShare Conference, Warranty Master
V. Welke mate van ondersteuning heeft LogMeIn Central te bieden?
LogMeIn Central biedt de volgende ondersteuningsopties:
Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Kennisbank, Video-instructies, Forum
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LogMeIn Central.