Over Thryv

Thryv is de alles-in-één beheersoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. In tegenstelling tot andere software integreert Thryv functionaliteiten zoals contactbeheer, CRM (Customer Relationship Management), sms-berichten en e-mailmarketing, online advertenties en reputatiebeheer, online boeken van afspraken, planning voor sociale media, betalingsverwerking en meer. Kleine bedrijven hebben slechts één tool, één aanmelding en één scherm nodig om alles te beheren. Thryv werkt op mobiele iOS- en Android-apparaten, zodat ondernemers 24/7 onderweg toegang hebben tot en inzicht in Thryv.

Thryv begint met contact- en klantenbeheer via de ingebouwde, volledig functionele CRM. Bedrijven kunnen hun database met contactpersonen beheren, leads bereiken en ontwikkelen via geplande communicatie en inzicht verkrijgen in klanten door middel van verrijkte gegevensanalyse. Bedrijven kunnen vervolgens communiceren met contactpersonen en klanten via sms en e-mail, allemaal vanaf één dashboard. Ondernemers kunnen automatische herinneringen inplannen om te reageren op berichten van klanten of vooraf afspraken- en betalingsherinneringen voor klanten activeren.

Bedrijven gebruiken Thryv ook om online aanwezig te zijn, met consistente bedrijfsadvertenties op meer dan 60 vertrouwde sites en een aangepaste webportal voor het bereiken van nieuwe en huidige klanten. Thryv omvat reputatiebeheer, zodat bedrijfseigenaren ook hun online beoordelingen en reviews kunnen volgen en snel op feedback kunnen reageren.

Thryv regelt online afspraakplanning en boekingsbeheer voor persoonlijke afspraken, groepslessen en andere grootschalige evenementen. Het omvat agendasynchronisatie, zodat ondernemers inzicht krijgen in de werkroosters van hun personeel. Plan automatische herinneringen van tevoren om het aantal no-shows te verminderen. Bied klanten de mogelijkheid je te betalen bij het boeken, van tevoren, volgens een betalingsregeling of in termijnen, op het moment van afspraak of later, en dit alles vanuit Thryv. Thryv integreert met Braintree van PayPal om creditcardverwerking en het mobiel scannen van kaarten aan te bieden tegen concurrerende tarieven zonder verrassingen.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Pools en nog 3 andere, Portugees, Russisch, Spaans

Afbeeldingen

The dashboard provides users with an overview of finances, calendar events clients, campaigns, and more
Businesses can boost their online presence by deploying listings across the web
Clients can be managed within the in-built CRM
Users can manage invoices and bookings and track the amount of overdue or open payments
Appointments can be scheduled within Thryv and automatically added to the calendar
Nog 6 andere bekijken
Thryv-video
Schermopname van Thryv: The dashboard provides users with an overview of finances, calendar events clients, campaigns, and more Schermopname van Thryv: Businesses can boost their online presence by deploying listings across the web Schermopname van Thryv: Clients can be managed within the in-built CRM Schermopname van Thryv: Users can manage invoices and bookings and track the amount of overdue or open payments Schermopname van Thryv: Appointments can be scheduled within Thryv and automatically added to the calendar

Functies

Totaal aantal functies van Thryv: 136

  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse/ROI volgen
  • Antwoordbeheer
  • Batchverwerking
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belastingberekening
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking van sociale media
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementplanning
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande berichtgeving
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kansenbehee
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Merken volgen
  • Messaging in twee richtingen
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online reserveren
  • Personalisatie van berichten
  • Pipelinebeheer
  • Planning voor terugbellen
  • Postplanning
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Reclamebeheer
  • Referenties bijhouden
  • Reserveringsbeheer
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • SMS-marketingbeheer
  • Schattingen
  • Scores en reviews
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Shortcodes
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Teamkalenders
  • Terugkerende afspraken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • WYSIWYG-editor
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing

Alternatieven

Marketing 360

4,7
#1 alternatief voor Thryv
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

Zoho CRM

4,2
#2 alternatief voor Thryv
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Bitrix24

4
#3 alternatief voor Thryv
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM,...

User.com

4,6
#4 alternatief voor Thryv
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(322)
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Thryv al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 322 worden weergegeven
Stephen r. O.
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

THRYV is Excellent!

Beoordeeld op 5-10-2020

Fantastic Overall Experience! We now have an up-to-date software that serves our company and our...

Fantastic Overall Experience! We now have an up-to-date software that serves our company and our customer base to its highest potential possible.

Pluspunten

That it is user friendly for myself and my sales team. The communication aspect has changed the game for our company. We all know what is going on with each other's customers at any given time and it has made us look that much more professional in the building supplies industry. Tracking the 7 key components has been important for my role - Leads, Appointments, Conversion Rates, etc.........

Minpunten

Cannot cc in the emailing portion and the limit of characters in the text and email side.

Antwoord van Thryv

Hi Stephen, one of Thryv's goal is to make communication between your team and your clients easy, and it is great to hear it is working for you, making you a leader in your industry.

Thryv is always evolving, and your suggestions help us do that. If you would like, in your Thryv Dashboard, on the lower right, you can leave your ideas there for our team to see. - Gabe

John V.
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Thryv is the superior online small business management platform.

Beoordeeld op 5-3-2021

Again, the customer service and tech support is top notch, and blows all the competition away. As...

Again, the customer service and tech support is top notch, and blows all the competition away. As does the platform. Stop reading my review and join now! You can get a free demo customized to your needs by contacting [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] Tell him John V sent you and that he owes me a steak.

Pluspunten

Often, systems that try to be everything tend to have weak spots, or fail to fulfill promises. Not Thryv. The system is so robust and comprehensive, I still can't believe how amazing it is, and how few people I know who use it. I do all of my client, scheduling, billing, marketing, social media and web site management through Thryv. I would have taken me months or longer for me to set up what Thryv offers essentially out of the box, and it simplifies all those business facets by both consolidating them in to their platform and making them either easy to use or automated.

Minpunten

There is a learning curve to it, but any robust system will have one. However, Thryv customer support is the best I have ever experienced anywhere. Yes, ever. They call me to ask if I have any needs, and set up personal appointments by Zoom to walk me through the system to learn and customize it. I don't know of any other company doing that. Plus, there is 24/7 live chat and phone support.

Antwoord van Thryv

Hi John, it always makes our day when we hear how great Thryv is working for our valued clients. From the sound of it, you are a Thryv Expert, and reaching your clients on a whole new level. To get even more out of Thryv, feel free to join our Facebook Group - High Thryver's. You can engage with other Thryv Users and get the latest updates on Thryv. - Gabe

https://www.facebook.com/groups/highthryvers

Jenny L.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Poor Customer Support, still withdraw full price from your account even though they said not

Beoordeeld op 26-1-2020

I had to reach out to their [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about 1+ years ago in order to get my...

I had to reach out to their [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about 1+ years ago in order to get my website fix because they keep on pushing from one team to another. I have been frustrated with their unprofessional customer services since 2017 and I'm about to send another email to the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about this ridiculous charge of $199. This is a scam and rip-off from their customers who decided to leave.

Pluspunten

If you have a full-time staff to use this software to run your business then it should be okay.

Minpunten

1. You need to constantly check your website because you know when they mess it up to become a blank page. You will not get an easy resolution from their CSR without a request to speak with the manager.

2. If you terminate the agreement earlier then they hold you accountable to pay them until the term expired. On the other hand, when the term is expired and they continue to charge you month-to-monthly without giving you the courtesy email to let you know about the term being the change.

3. I was 3 or 4 days into the new month and request to terminate because my contract has been expired for I don't even know how long. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] promised me that she will wave the 1-time pro-rate fee that give me the weekend to retrieve all the emails that I need and forward it to my Google account. That was a lied and on Monday I got charge for the full-price $199. I have appeal with my bank and call Thryv, they have the nerve to tell me that they are not going to refund the charge. If you are looking then stay away from Thryv.

Antwoord van Thryv

Hey Jenny! Very sorry for all the trouble! I sent your concerns over to our Client Care Escalations team! They'll be getting back to you as soon as possible! Please let us know what else we can assist you with. -Chandlor

Maher A.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Product Great Support

Beoordeeld op 26-4-2021

enrollment for our school and engagement for our families

enrollment for our school and engagement for our families

Pluspunten

I liked the integration of the system with all of our functions Additionally, the support from our teams at Thryv has been phenomenal Love this product and this group!!!!

Minpunten

I am pleased with the software cannot think of anything

Antwoord van Thryv

Hi Maher, we are glad to hear that Thryv was easy to integrate and makes your day-to-day run smoother. As you know, anytime you need assistance, feel free to call our 24-Hour Thryv Support line at 844-998-4798. - Gabe

Garrett B.
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A Huge Help for Small Businesses

Beoordeeld op 25-8-2020

Thryv launched my company and helped me grow to a place where I needed more specific software to...

Thryv launched my company and helped me grow to a place where I needed more specific software to meet my growing needs. I couldn't have imagined a better way to launch my business.

Pluspunten

I love how Thryv puts all the major pieces of software automation for a small business into one location that is easily accessible via a web browser or app. For small business owners who also work in the field, the Thryv App is critical to continue switching out the technician and manager hats.

Minpunten

Thryv is a great piece of software but, because it is built for a generic audience, lacks features necessary for some specific industries. For me in pest control, there are a lot of pieces of Thryv that would make me want to use it as my primary system; however, because it is missing a couple critical pieces of data that I need to collect (like weather when we are spraying and pesticides we apply), I needed to buy another system which I use more than Thryv.

Antwoord van Thryv

Hey Garrett, thank you for your feedback, we are excited that you are enjoying Thryv! Our team is always open to feedback. On your Thryv dashboard, you'll see the feedback button in the bottom right-hand corner. Let us know what you would need to make the system work for your industry. We look forward to hearing your ideas.
- Gabe

5 van 322 worden weergegeven Lees alle reviews

Thryv - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Thryv.

We hebben geen informatie over functies van Thryv

Thryv heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Thryv ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Thryv ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Thryv kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, Acuity Scheduling, Better Proposals, BombBomb, Chatfuel, ClickFunnels, Constant Contact, ConvertKit, Dropbox Business, Emburse Abacus, Evernote Business, Facebook, FullContact, Gmail, GoCanvas, GoToWebinar, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Forms, HelloSign, Highrise, HubSpot CRM, Instagram, Invoice Ninja, Join.Me, JotForm, Keap, Limo Anywhere, LinkedIn for Business, LiveChat, Mailchimp, Mailgun, Microsoft 365, Microsoft Excel, Pardot, PayPal, Pipedrive, QuickBooks Commerce, Quickbooks Online, RightSignature, SalesRabbit, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SignRequest, Slack, Square Point of Sale, Stripe, Thinkific, Trello, Twilio Voice, Twitter, WordPress, Zapier, Zoho Books

Thryv biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Thryv.