Over Robin

Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te reserveren, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met behulp van tools zoals een webdashboard voor planning, agenda-integratie en browser- en Outlook-plug-ins, plus analyse, beeldschermen in vergaderruimtes, bureaubeheer, en meer. Mobiele apps bieden gebruikers de flexibiliteit om hun persoonlijke en werkagenda's onderweg te beheren met slimme meldingen en locatiegebaseerde herinneringen.

Robin stroomlijnt de planning op de werkplek, zodat gebruikers vergaderruimten en bureaus online kunnen vinden en reserveren vanaf een webdashboard. Statusborden tonen de kantooragenda op een groot scherm in gebieden met veel verkeer, en met plattegronden kan het hele bedrijf zien waar ze naartoe moeten. Alle tools van Robin vormen een laag bovenop bestaande Outlook- of Google-agenda's waar werknemers mee vertrouwd zijn. Gebruikers kunnen regels instellen voor het boeken van ruimtes en slimme werkuren, en ook hun beeldschermen in vergaderruimtes controleren. Controletools en technologie voor statusrapportage helpen gebruikers bij het identificeren van problemen met wificonnectiviteit, batterij- en netwerkgegevens.

Met flexibele tools voor bureaubeheer kunnen gebruikers permanente werkplekken toewijzen of reserveerbare bureaus maken en op elk gewenst moment stoelen verstrekken. Dankzij plattegronden kunnen medewerkers het hele kantoor live en in actie zien via een interactieve plattegrond van het kantoor. Robin stelt medewerkers in staat om kantoorruimte direct vanaf de plattegrond te reserveren. Met toegang tot meer dan 100 KPI's biedt Robin gebruikers het inzicht om het gebruik van de werkplek in realtime te begrijpen. Gegevensanalyse leidt gebruikers ook naar de ruimte die het meest geschikt is voor hun activiteiten gedurende de dag.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaans-Samoa, Australië, Canada, China, Cookeilanden en nog 30 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Robin-video
Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Robin: 69

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van vaste activa
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Beschikbaarheidsschema van werkplekken
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Commercieel vastgoed
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Digital signage
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Groepsplanning
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planning beschikbare ruimtes
  • Plattegronden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime analyse
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Ruimtebeheer
  • Ruimtereservering
  • SSL-beveiliging
  • Slepen en neerzetten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de detailhandel
  • Voor kantoren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkplekreservering
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Jane

4,8
#1 alternatief voor Robin
Jane is cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware die is ontworpen om eigenaren van gezondheids- en welzijnspraktijken te...

Spacewell

4,6
#2 alternatief voor Robin
FMIS voor facilitair, vastgoed-, onderhouds- en werkplekbeheer maakt volledige procescontrole mogelijk: integreert...

WorkInSync

4,8
#3 alternatief voor Robin
Een SaaS-oplossing waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen opzetten en werknemers veilig naar kantoor kunnen...

Skedda

4,8
#4 alternatief voor Robin
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(49)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Robin al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 49 reviews worden weergegeven
Josiah
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy, Fast, Efficient

Beoordeeld op 19-11-2020

Pluspunten

Robin is such an effective tool in our industry and seamlessly integrates our shared coworking space to ensure bookings are smooth, consistent, and accurate. There has never been any downsides to the software.

Minpunten

I've experienced no notable functions or features of Robin that I dislike.

Carsten
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Scheduling Display Software there is

Beoordeeld op 19-8-2020

We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting...

We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting rooms. With robin ipads next to each conference room, they'll find it easier. Also, the maps feature is helping them a lot - we have displays in the hallway that show them their way.

Pluspunten

Robin has the general best look and feel of all the apps we tried. Zoom, Teem, everything felt just emotionless, but Robin is really fun to use. The folks there really put an emphasis on user experience. Our coworkers are happy to use it because it doesn't feel like another stupid corporate software.
To optimize meeting room utilization, we enabled "abandoned meeting protection" - our users have to checkin, otherwise the room will be freed again. That's one of the best features in my opinion.

Minpunten

We have dozens of ipads to roll out some days, also in different offices - I was a bit disappointed that I couldn't configure robin on multiple individual ipads using MDM - or perhaps I haven't understood how.

Mohamed
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It provides everything we need to customize the remote working environment to suit our needs.

Beoordeeld op 13-2-2023

Robin efficiently provided everything we needed to work remotely, as documenting working hours,...

Robin efficiently provided everything we needed to work remotely, as documenting working hours, sharing tasks with colleagues, and holding meetings became very smooth.

Pluspunten

Robin is a flexible and easy-to-use application that allows us to transfer my real workplace into virtual reality and arrange it as I wish. There are many great tools that naturally enable me to accomplish all my daily duties. With Robin, I can easily submit a request to work remotely as well as document start and departure times accurately. It's great how Robin gives you the full details of the office, so we can see who's actually there, and the scheduling lets us know when the meeting room is available, so we can pick the right times to hold meetings.

Minpunten

Robin is easy to use in general, but sometimes it is not without some difficulties, especially when booking appointments, as I may not get a notification to confirm the reservation, which forces me to try again more than once until the reservation is confirmed.

Fred
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Product falls short due to price point.

Beoordeeld op 6-2-2023

Solved the problem of locating people and assets in our facilities.

Solved the problem of locating people and assets in our facilities.

Pluspunten

The UI is well designed. Responsive, easy to use.

Minpunten

Importing floor plans is a real issue. In the event our facility underwent a renovation, you have to redo all the work you did in the first place. Re-assign desks and employee locations, etc.

Americo
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Robin Check-In and Kiosks

Beoordeeld op 13-8-2020

Of of the biggest problems we solved with Robin was data-driven decisions when expanding existing...

Of of the biggest problems we solved with Robin was data-driven decisions when expanding existing spaces or building new ones. We used the data gathered from Robin to make informed decisions on how many rooms and what size to build to better serve our employees.

Pluspunten

In our organization, our primary use case for Robin was conference room check-in. The thing I like the most about this product is the way it updates. We don't have to manage that using our MDM software. The software automatically updates to the latest version when it launches.

Minpunten

While our team uses the kiosk application I think the design can seem less polished than others. It is also not true to scale like other software on the market. I think this is a fairly new product for Robin and probably a lesser used product that other companies. It does work well and I've seen improvements in the latest iteration.

5 van 49 worden weergegeven Lees alle reviews

Robin - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Robin.

Robin kent de volgende prijsmodellen:

Robin heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Robin ondersteunt de volgende talen:

Engels

Robin ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Robin kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BlueJeans, Google Calendar, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Slack, Zoom Meetings

Robin biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Robin.