
Robin
Over Robin
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te reserveren, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met behulp van tools zoals een webdashboard voor planning, agenda-integratie en browser- en Outlook-plug-ins, plus analyse, beeldschermen in vergaderruimtes, bureaubeheer, en meer. Mobiele apps bieden gebruikers de flexibiliteit om hun persoonlijke en werkagenda's onderweg te beheren met slimme meldingen en locatiegebaseerde herinneringen.
Robin stroomlijnt de planning op de werkplek, zodat gebruikers vergaderruimten en bureaus online kunnen vinden en reserveren vanaf een webdashboard. Statusborden tonen de kantooragenda op een groot scherm in gebieden met veel verkeer, en met plattegronden kan het hele bedrijf zien waar ze naartoe moeten. Alle tools van Robin vormen een laag bovenop bestaande Outlook- of Google-agenda's waar werknemers mee vertrouwd zijn. Gebruikers kunnen regels instellen voor het boeken van ruimtes en slimme werkuren, en ook hun beeldschermen in vergaderruimtes controleren. Controletools en technologie voor statusrapportage helpen gebruikers bij het identificeren van problemen met wificonnectiviteit, batterij- en netwerkgegevens.
Met flexibele tools voor bureaubeheer kunnen gebruikers permanente werkplekken toewijzen of reserveerbare bureaus maken en op elk gewenst moment stoelen verstrekken. Dankzij plattegronden kunnen medewerkers het hele kantoor live en in actie zien via een interactieve plattegrond van het kantoor. Robin stelt medewerkers in staat om kantoorruimte direct vanaf de plattegrond te reserveren. Met toegang tot meer dan 100 KPI's biedt Robin gebruikers het inzicht om het gebruik van de werkplek in realtime te begrijpen. Gegevensanalyse leidt gebruikers ook naar de ruimte die het meest geschikt is voor hun activiteiten gedurende de dag.
Prijzen vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van Robin: 69
Alternatieven
Jane

Spacewell

WorkInSync

Skedda

Reviews
Heb je Robin al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Easy, Fast, Efficient
Beoordeeld op 19-11-2020
Pluspunten
Robin is such an effective tool in our industry and seamlessly integrates our shared coworking space to ensure bookings are smooth, consistent, and accurate. There has never been any downsides to the software.
Minpunten
I've experienced no notable functions or features of Robin that I dislike.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Scheduling Display Software there is
Beoordeeld op 19-8-2020
We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting...
We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting rooms. With robin ipads next to each conference room, they'll find it easier. Also, the maps feature is helping them a lot - we have displays in the hallway that show them their way.
Pluspunten
Robin has the general best look and feel of all the apps we tried. Zoom, Teem, everything felt just emotionless, but Robin is really fun to use. The folks there really put an emphasis on user experience. Our coworkers are happy to use it because it doesn't feel like another stupid corporate software.
To optimize meeting room utilization, we enabled "abandoned meeting protection" - our users have to checkin, otherwise the room will be freed again. That's one of the best features in my opinion.
Minpunten
We have dozens of ipads to roll out some days, also in different offices - I was a bit disappointed that I couldn't configure robin on multiple individual ipads using MDM - or perhaps I haven't understood how.
- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
It provides everything we need to customize the remote working environment to suit our needs.
Beoordeeld op 13-2-2023
Robin efficiently provided everything we needed to work remotely, as documenting working hours,...
Robin efficiently provided everything we needed to work remotely, as documenting working hours, sharing tasks with colleagues, and holding meetings became very smooth.
Pluspunten
Robin is a flexible and easy-to-use application that allows us to transfer my real workplace into virtual reality and arrange it as I wish. There are many great tools that naturally enable me to accomplish all my daily duties. With Robin, I can easily submit a request to work remotely as well as document start and departure times accurately. It's great how Robin gives you the full details of the office, so we can see who's actually there, and the scheduling lets us know when the meeting room is available, so we can pick the right times to hold meetings.
Minpunten
Robin is easy to use in general, but sometimes it is not without some difficulties, especially when booking appointments, as I may not get a notification to confirm the reservation, which forces me to try again more than once until the reservation is confirmed.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Product falls short due to price point.
Beoordeeld op 6-2-2023
Solved the problem of locating people and assets in our facilities.
Solved the problem of locating people and assets in our facilities.
Pluspunten
The UI is well designed. Responsive, easy to use.
Minpunten
Importing floor plans is a real issue. In the event our facility underwent a renovation, you have to redo all the work you did in the first place. Re-assign desks and employee locations, etc.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Robin Check-In and Kiosks
Beoordeeld op 13-8-2020
Of of the biggest problems we solved with Robin was data-driven decisions when expanding existing...
Of of the biggest problems we solved with Robin was data-driven decisions when expanding existing spaces or building new ones. We used the data gathered from Robin to make informed decisions on how many rooms and what size to build to better serve our employees.
Pluspunten
In our organization, our primary use case for Robin was conference room check-in. The thing I like the most about this product is the way it updates. We don't have to manage that using our MDM software. The software automatically updates to the latest version when it launches.
Minpunten
While our team uses the kiosk application I think the design can seem less polished than others. It is also not true to scale like other software on the market. I think this is a fairly new product for Robin and probably a lesser used product that other companies. It does work well and I've seen improvements in the latest iteration.
Robin - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Robin.V. Welke prijsmodellen heeft Robin te bieden?
Robin kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 0,00 Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Robin?
Robin heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Robin ondersteund?
Robin ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Robin ondersteuning voor mobiele apparaten?
Robin ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Robin worden geïntegreerd?
Robin kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BlueJeans, Google Calendar, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Slack, Zoom Meetings
V. Welke mate van ondersteuning heeft Robin te bieden?
Robin biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Robin.