Over Robin

Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te reserveren, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met behulp van tools zoals een webdashboard voor planning, agenda-integratie en browser- en Outlook-plug-ins, plus analyse, beeldschermen in vergaderruimtes, bureaubeheer, en meer. Mobiele apps bieden gebruikers de flexibiliteit om hun persoonlijke en werkagenda's onderweg te beheren met slimme meldingen en locatiegebaseerde herinneringen.

Robin stroomlijnt de planning op de werkplek, zodat gebruikers vergaderruimten en bureaus online kunnen vinden en reserveren vanaf een webdashboard. Statusborden tonen de kantooragenda op een groot scherm in gebieden met veel verkeer, en met plattegronden kan het hele bedrijf zien waar ze naartoe moeten. Alle tools van Robin vormen een laag bovenop bestaande Outlook- of Google-agenda's waar werknemers mee vertrouwd zijn. Gebruikers kunnen regels instellen voor het boeken van ruimtes en slimme werkuren, en ook hun beeldschermen in vergaderruimtes controleren. Controletools en technologie voor statusrapportage helpen gebruikers bij het identificeren van problemen met wificonnectiviteit, batterij- en netwerkgegevens.

Met flexibele tools voor bureaubeheer kunnen gebruikers permanente werkplekken toewijzen of reserveerbare bureaus maken en op elk gewenst moment stoelen verstrekken. Dankzij plattegronden kunnen medewerkers het hele kantoor live en in actie zien via een interactieve plattegrond van het kantoor. Robin stelt medewerkers in staat om kantoorruimte direct vanaf de plattegrond te reserveren. Met toegang tot meer dan 100 KPI's biedt Robin gebruikers het inzicht om het gebruik van de werkplek in realtime te begrijpen. Gegevensanalyse leidt gebruikers ook naar de ruimte die het meest geschikt is voor hun activiteiten gedurende de dag.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaans-Samoa, Australië, Brazilië, Canada, China en nog 39 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Robin-video
Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Robin: 75

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van vaste activa
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Beschikbaarheidsschema van werkplekken
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Commercieel vastgoed
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Digital signage
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Groepsplanning
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Klantendatabase
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planning beschikbare ruimtes
  • Plattegronden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Ruimtebeheer
  • Ruimtereservering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de detailhandel
  • Voor kantoren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkplekreservering
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Jane

4,8
#1 alternatief voor Robin
Jane is cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware die is ontworpen om eigenaren van gezondheids- en welzijnspraktijken te...

Spacewell

4,6
#2 alternatief voor Robin
FMIS voor facilitair, vastgoed-, onderhouds- en werkplekbeheer maakt volledige procescontrole mogelijk: integreert...

Skedda

4,8
#3 alternatief voor Robin
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Studio's, kantoren,...

Smartway2

4,5
#4 alternatief voor Robin
Smartway2 is een intelligente tool voor werkplekplanning die hybride werken moeiteloos maakt. Boek bureaus, vergaderruim...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(54)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Robin al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 54 reviews worden weergegeven
Josiah
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy, Fast, Efficient

Beoordeeld op 19-11-2020

Pluspunten

Robin is such an effective tool in our industry and seamlessly integrates our shared coworking space to ensure bookings are smooth, consistent, and accurate. There has never been any downsides to the software.

Minpunten

I've experienced no notable functions or features of Robin that I dislike.

Carsten
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Scheduling Display Software there is

Beoordeeld op 19-8-2020

We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting...

We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting rooms. With robin ipads next to each conference room, they'll find it easier. Also, the maps feature is helping them a lot - we have displays in the hallway that show them their way.

Pluspunten

Robin has the general best look and feel of all the apps we tried. Zoom, Teem, everything felt just emotionless, but Robin is really fun to use. The folks there really put an emphasis on user experience. Our coworkers are happy to use it because it doesn't feel like another stupid corporate software.
To optimize meeting room utilization, we enabled "abandoned meeting protection" - our users have to checkin, otherwise the room will be freed again. That's one of the best features in my opinion.

Minpunten

We have dozens of ipads to roll out some days, also in different offices - I was a bit disappointed that I couldn't configure robin on multiple individual ipads using MDM - or perhaps I haven't understood how.

Shannen
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simple and clean but needs more intuitive interface

Beoordeeld op 2-9-2023

It does the job. But the fact meeting rooms need to be booked via another system suggests that...

It does the job. But the fact meeting rooms need to be booked via another system suggests that there can be some improvements to be made. I would also like to be able to favourite my desk at the home screen and book it in a single step.

Pluspunten

Simple and clean design - I can see right away which desks are available.

Minpunten

It doesn't feel intuitive. It took me a while to find the 'book multiple days' option. And even that requires me to tap on every single day instead of selecting multiple days easily. We also don't use Robin to book meeting rooms because it's hard to see in a calendar view at what times exactly a room is available.

Mari
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Satisfactory

Beoordeeld op 16-9-2020

Pluspunten

I did not set the software up, I was only a use, but I believe it was easy to setup.

Minpunten

I definitely did not feel like this software was user friendly for scheduling meetings. I had to contact support a lot and sometimes they were not helpful or one issue led to another.

Ayush
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A perfect product in this Hybrid Environment Setup

Beoordeeld op 6-6-2023

Pluspunten

Robin provided great functionality to make desk reservation and helps finding the designated seats for particular teams in office. It also gives a great projection on who all are going to be available to plan some in person catchups with the peers.

Minpunten

I liked the feature of Check-in but probably Robin options but people coming in different shift miss to mark the check-in on time and their seats usually get released .

5 van 54 worden weergegeven Lees alle reviews

Robin - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Robin.

Robin kent de volgende prijsmodellen:

Robin heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Robin ondersteunt de volgende talen:

Engels

Robin ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Robin kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BlueJeans Meetings, Google Calendar, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Slack, Zoom Meetings

Robin biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Robin.