
Robin
Over Robin
Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te reserveren, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met behulp van tools zoals een webdashboard voor planning, agenda-integratie en browser- en Outlook-plug-ins, plus analyse, beeldschermen in vergaderruimtes, bureaubeheer, en meer. Mobiele apps bieden gebruikers de flexibiliteit om hun persoonlijke en werkagenda's onderweg te beheren met slimme meldingen en locatiegebaseerde herinneringen.
Robin stroomlijnt de planning op de werkplek, zodat gebruikers vergaderruimten en bureaus online kunnen vinden en reserveren vanaf een webdashboard. Statusborden tonen de kantooragenda op een groot scherm in gebieden met veel verkeer, en met plattegronden kan het hele bedrijf zien waar ze naartoe moeten. Alle tools van Robin vormen een laag bovenop bestaande Outlook- of Google-agenda's waar werknemers mee vertrouwd zijn. Gebruikers kunnen regels instellen voor het boeken van ruimtes en slimme werkuren, en ook hun beeldschermen in vergaderruimtes controleren. Controletools en technologie voor statusrapportage helpen gebruikers bij het identificeren van problemen met wificonnectiviteit, batterij- en netwerkgegevens.
Met flexibele tools voor bureaubeheer kunnen gebruikers permanente werkplekken toewijzen of reserveerbare bureaus maken en op elk gewenst moment stoelen verstrekken. Dankzij plattegronden kunnen medewerkers het hele kantoor live en in actie zien via een interactieve plattegrond van het kantoor. Robin stelt medewerkers in staat om kantoorruimte direct vanaf de plattegrond te reserveren. Met toegang tot meer dan 100 KPI's biedt Robin gebruikers het inzicht om het gebruik van de werkplek in realtime te begrijpen. Gegevensanalyse leidt gebruikers ook naar de ruimte die het meest geschikt is voor hun activiteiten gedurende de dag.
Prijzen vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 0,00
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van Robin: 75
Alternatieven
Jane

Spacewell

Skedda

Smartway2

Reviews
Heb je Robin al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Easy, Fast, Efficient
Beoordeeld op 19-11-2020
Pluspunten
Robin is such an effective tool in our industry and seamlessly integrates our shared coworking space to ensure bookings are smooth, consistent, and accurate. There has never been any downsides to the software.
Minpunten
I've experienced no notable functions or features of Robin that I dislike.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Scheduling Display Software there is
Beoordeeld op 19-8-2020
We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting...
We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting rooms. With robin ipads next to each conference room, they'll find it easier. Also, the maps feature is helping them a lot - we have displays in the hallway that show them their way.
Pluspunten
Robin has the general best look and feel of all the apps we tried. Zoom, Teem, everything felt just emotionless, but Robin is really fun to use. The folks there really put an emphasis on user experience. Our coworkers are happy to use it because it doesn't feel like another stupid corporate software.
To optimize meeting room utilization, we enabled "abandoned meeting protection" - our users have to checkin, otherwise the room will be freed again. That's one of the best features in my opinion.
Minpunten
We have dozens of ipads to roll out some days, also in different offices - I was a bit disappointed that I couldn't configure robin on multiple individual ipads using MDM - or perhaps I haven't understood how.
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Simple and clean but needs more intuitive interface
Beoordeeld op 2-9-2023
It does the job. But the fact meeting rooms need to be booked via another system suggests that...
It does the job. But the fact meeting rooms need to be booked via another system suggests that there can be some improvements to be made. I would also like to be able to favourite my desk at the home screen and book it in a single step.
Pluspunten
Simple and clean design - I can see right away which desks are available.
Minpunten
It doesn't feel intuitive. It took me a while to find the 'book multiple days' option. And even that requires me to tap on every single day instead of selecting multiple days easily. We also don't use Robin to book meeting rooms because it's hard to see in a calendar view at what times exactly a room is available.
- Sector: Religieuze instellingen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Satisfactory
Beoordeeld op 16-9-2020
Pluspunten
I did not set the software up, I was only a use, but I believe it was easy to setup.
Minpunten
I definitely did not feel like this software was user friendly for scheduling meetings. I had to contact support a lot and sometimes they were not helpful or one issue led to another.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A perfect product in this Hybrid Environment Setup
Beoordeeld op 6-6-2023
Pluspunten
Robin provided great functionality to make desk reservation and helps finding the designated seats for particular teams in office. It also gives a great projection on who all are going to be available to plan some in person catchups with the peers.
Minpunten
I liked the feature of Check-in but probably Robin options but people coming in different shift miss to mark the check-in on time and their seats usually get released .
Robin - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Robin.V. Welke prijsmodellen heeft Robin te bieden?
Robin kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 0,00 Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Robin?
Robin heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Robin ondersteund?
Robin ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Robin ondersteuning voor mobiele apparaten?
Robin ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Robin worden geïntegreerd?
Robin kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BlueJeans Meetings, Google Calendar, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Slack, Zoom Meetings
V. Welke mate van ondersteuning heeft Robin te bieden?
Robin biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Robin.