Over Robin

Robin is cloudgebaseerde kantoorplanningssoftware die is ontworpen om gebruikers te helpen vergaderruimten te reserveren, bureaus te vinden en zich door het kantoor te verplaatsen met behulp van tools zoals een webdashboard voor planning, agenda-integratie en browser- en Outlook-plug-ins, plus analyse, beeldschermen in vergaderruimtes, bureaubeheer, en meer. Mobiele apps bieden gebruikers de flexibiliteit om hun persoonlijke en werkagenda's onderweg te beheren met slimme meldingen en locatiegebaseerde herinneringen.

Robin stroomlijnt de planning op de werkplek, zodat gebruikers vergaderruimten en bureaus online kunnen vinden en reserveren vanaf een webdashboard. Statusborden tonen de kantooragenda op een groot scherm in gebieden met veel verkeer, en met plattegronden kan het hele bedrijf zien waar ze naartoe moeten. Alle tools van Robin vormen een laag bovenop bestaande Outlook- of Google-agenda's waar werknemers mee vertrouwd zijn. Gebruikers kunnen regels instellen voor het boeken van ruimtes en slimme werkuren, en ook hun beeldschermen in vergaderruimtes controleren. Controletools en technologie voor statusrapportage helpen gebruikers bij het identificeren van problemen met wificonnectiviteit, batterij- en netwerkgegevens.

Met flexibele tools voor bureaubeheer kunnen gebruikers permanente werkplekken toewijzen of reserveerbare bureaus maken en op elk gewenst moment stoelen verstrekken. Dankzij plattegronden kunnen medewerkers het hele kantoor live en in actie zien via een interactieve plattegrond van het kantoor. Robin stelt medewerkers in staat om kantoorruimte direct vanaf de plattegrond te reserveren. Met toegang tot meer dan 100 KPI's biedt Robin gebruikers het inzicht om het gebruik van de werkplek in realtime te begrijpen. Gegevensanalyse leidt gebruikers ook naar de ruimte die het meest geschikt is voor hun activiteiten gedurende de dag.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Amerikaans-Samoa, Australië, Canada, Cookeilanden , China, Duitsland, Fiji, Micronesia, Verenigd Koninkrijk, Guam, Hongkong SAR van China, Israël, India, Kiribati, Zuid-Korea, Marshalleilanden, Noordelijke Marianen, Mexico, Nieuw-Caledonië, Norfolk, Nauru, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Palau, Salomonseilanden, Singapore, Tonga, Tuvalu, Verenigde Staten, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Robin-video
Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Robin: 70

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van vaste activa
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Beschikbaarheidsschema van werkplekken
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Commercieel vastgoed
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Digital signage
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Groepsplanning
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamerplanning
  • Kamers reserveren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online reserveren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planning beschikbare ruimtes
  • Plattegronden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime analyse
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Ruimtebeheer
  • Ruimtereservering
  • SSL-beveiliging
  • Slepen en neerzetten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de detailhandel
  • Voor kantoren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkplekreservering
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Teem

4,6
#1 alternatief voor Robin
Teem is a cloud-based meeting room booking solution with at-a-glance availability, real-time scheduling, trouble...

Jane

4,8
#2 alternatief voor Robin
Jane is cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware die is ontworpen om eigenaren van gezondheids- en welzijnspraktijken te...

Smarten Spaces Hybrid Workplace Software

0
#3 alternatief voor Robin
Smarten Spaces is a hybrid workplace solution to connect businesses with workspaces for hybrid or digital employees....

QReserve

4,9
#4 alternatief voor Robin
QReserve is a scheduling application for complex structured resources and workflows. It can manage office demands for...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(46)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Robin al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 46 reviews worden weergegeven
Josiah
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy, Fast, Efficient

Beoordeeld op 19-11-2020

Pluspunten

Robin is such an effective tool in our industry and seamlessly integrates our shared coworking space to ensure bookings are smooth, consistent, and accurate. There has never been any downsides to the software.

Minpunten

I've experienced no notable functions or features of Robin that I dislike.

Carsten
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Scheduling Display Software there is

Beoordeeld op 19-8-2020

We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting...

We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting rooms. With robin ipads next to each conference room, they'll find it easier. Also, the maps feature is helping them a lot - we have displays in the hallway that show them their way.

Pluspunten

Robin has the general best look and feel of all the apps we tried. Zoom, Teem, everything felt just emotionless, but Robin is really fun to use. The folks there really put an emphasis on user experience. Our coworkers are happy to use it because it doesn't feel like another stupid corporate software.
To optimize meeting room utilization, we enabled "abandoned meeting protection" - our users have to checkin, otherwise the room will be freed again. That's one of the best features in my opinion.

Minpunten

We have dozens of ipads to roll out some days, also in different offices - I was a bit disappointed that I couldn't configure robin on multiple individual ipads using MDM - or perhaps I haven't understood how.

Overwogen alternatieven

Teem

Redenen om voor Robin te kiezen

The software was being maintained by a trainee and eventuelly abandoned. Also feature-wise totally not on par with Robin.

Redenen om over te stappen op Robin

Robin provided the best user experience. It's fun to use, so our colleagues use it.
Mari
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Satisfactory

Beoordeeld op 16-9-2020

Pluspunten

I did not set the software up, I was only a use, but I believe it was easy to setup.

Minpunten

I definitely did not feel like this software was user friendly for scheduling meetings. I had to contact support a lot and sometimes they were not helpful or one issue led to another.

Brian
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Execellent Cloud based Room Reservation System

Beoordeeld op 26-8-2020

The overall experience we have with the Robin platform is fantastic. Support is quick and the team...

The overall experience we have with the Robin platform is fantastic. Support is quick and the team is available when you need them to be. Operation and reservations on the system are easy whether it be at the device or via the web page. Users have flexability of also using an App on their mobile device. Pretty useful when you have users coming and going.

With Covid, we are looking at options for hoteling users who may be coming into the office, so we may expand our platform, but we need to make sure it fits into a financial budget. I am pleased with the over 2+ years or more that we have been using the platform. It has caused significant improvement of reserving rooms/spaces with our offices.

Pluspunten

The primary features of the system that we liked was that it was cloud based requiring no infrastructure to maintain and that it tied right in to exchange and did everything almost automatically. The ease and set up of the platform is very easy. Room setup and configuration again are very ease of use and not technical.

User adoption is fairly straight forward as well. We use Apple IPad mini's for our enviroment and the units pair with mounts from a third party look great outside of the rooms.

Minpunten

Some of the additional features and add-ons we felt were a bit overly priced and would like to see more bundled options for all services without having to add significant investment into the stack of features. I would like to use the Desks, and other features, but the ROI or justification of cost could not be done for us at this time.

Matt
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect conference room display!

Beoordeeld op 19-11-2019

Robin has been great for reducing help desk calls too! People can see everything they need to know...

Robin has been great for reducing help desk calls too! People can see everything they need to know about the room right on the display!

Pluspunten

I really like being able to walk up to a room and to be able to see if it is available and reserve the room for immediate usage without having to use a phone or laptop. Just push one button on the display and I can get right to work.

I also like that each room displays what devices and capacity each room has. This has saved me from booking the wrong room when I need a conference phone or projector.

Minpunten

I would like the ability to have multiple pictures of the room. Sometimes one pic cannot show all of the features of a room.

5 van 46 worden weergegeven Lees alle reviews

Robin - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Robin.

Robin kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis proef: Beschikbaar

Robin heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Robin ondersteunt de volgende talen:

Engels

Robin ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Robin kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BlueJeans, Google Calendar, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Slack, Zoom Meetings

Robin biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Robin.