Feedier

Feedier
Over Feedier
Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Gebruikers kunnen bruikbare feedback verzamelen door benutting van het intelligente en interactieve platform met ingebouwde beloningen en betrokkenheidsprogramma's. Belangrijkste functies zijn het creëren van sjablonen en bots, campagnebeheer, merkeigen enquêtes, integreerbare widgets en rapporten en analyses. Feedier biedt klanten toegang tot heldere, merkeigen enquêtes op elk mobiel apparaat.
De feedbackfunctie van het platform stelt gebruikers in staat om gebruik te maken van vooraf gedefinieerde sjablonen of van de creatiebot van Feedier om aangepaste campagnes te creëren. Organisaties kunnen hun eigen branding toepassen door hun logo, kleuren en een aangepaste omslagafbeelding toe te voegen en nog verdere aanpassingen doorvoeren door een eigen domein en introductiecontent toe te voegen en de taal te wijzigen. Gebruikers kunnen hun campagne voor een specifiek datumbereik plannen en activeren om het publiek op het juiste moment te bereiken. Bedrijven kunnen gepersonaliseerde e-mails verzenden naar contactlijsten, of aangepaste sms'jes naar telefoonnummers over de hele wereld, die in Feedier kunnen worden geïmporteerd of handmatig kunnen worden ingevoegd. Configureerbare widgets kunnen in websites of web-apps worden ingevoegd om directe feedback aan te moedigen, zonder dat gebruikers de site hoeven te verlaten.
Feedier ondersteunt een verscheidenheid aan flexibele vraagtypen, waaronder korte en lange tekst, schuifregelaar, NPS-score en selectie. Een tevredenheidsfilter toont de relevante vragen aan de juiste gebruikers op basis van hoe tevreden ze zijn over het product of de service, en Feedier voert de match uit. Gebruikers kunnen ook voorwaarden definiëren, uitgebreide vraagstromen instellen op basis van de eerdere antwoorden van de klant, en gamification toevoegen. Bedrijven kunnen gebruikers belonen met vouchers en kortingsbonnen terwijl ze de winstkans beheersen en aangepaste bestanden voor gebruikers toevoegen, samen met de beloningsmails zoals speciale uitnodigingen of exclusieve content. Merken kunnen ook in echt geld belonen en dit via PayPal verzenden met een distributielimiet en een gedefinieerde kans.
Functies voor gerichte betrokkenheid omvatten vijfsterrenbeoordeling en volgknoppen, getuigenissen van tevreden klanten en het beheer van abonneelijsten. Voor elke klant worden volledige individuele rapporten gemaakt met krachtige analyses. Aanvullende Feedier-functies omvatten een trefwoordverkenner, automatische inzichten, dynamische filters, realtime gegevens, gekruiste gegevens, rollenbeheer, meldingen, beveiligde facturering, REST API, webhooks en meer.
Afbeeldingen





Twijfels over Feedier?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Typeform

Jotform

SurveyMonkey

XM for Strategy & Research

Reviews
Heb je Feedier al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
It's easy to use, looks modern and fun
Beoordeeld op 24-7-2018
Pluspunten
The simplicity and the possibilities, flexibility, individuality, the sending of gifts to users or sweepstakes
Minpunten
The translations are not always correct, but they are being worked on. I should write more but I can think of no other negative points. :-)

- Sector: Werving en selectie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Service above and beyond
Beoordeeld op 30-7-2019
From the trial period to the enrollment, they provided constant guidance to make sure the onboarding...
From the trial period to the enrollment, they provided constant guidance to make sure the onboarding was as smooth and seamless as possible.
We required some advanced integrations with our CRM (Bullhorn) and they took care of it and managed technical hick ups with grace.
A dedicated project manager and a dedicated slack environment to ensure the continuous integration and communication.
Team is very responsive and dedicated.
Pluspunten
Very customizable
Amazing and transparent client support
Competitive Pricing
Engaging look and feel
Minpunten
it keeps on improving so some of the most amazing features are still yet to come.
- Sector: Filantropie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Narrow Product
Beoordeeld op 24-9-2021
Ok tool but it’s designed to have a series of form touch points on a user journey and aggregate it...
Ok tool but it’s designed to have a series of form touch points on a user journey and aggregate it together. If you want to use the tool in another way it’s hard.
Pluspunten
Easy to deploy, works well if you need specifically what it offers.
Minpunten
Hard to use in flexible ways. The reports are odd, all data is in one bucket then you filter out the survey & its data. An odd approach.
Overwogen alternatieven
TypeformRedenen om over te stappen op Feedier
Price Ltd
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Slick UI & Get a ton more value from your current content upgrades
Beoordeeld op 20-9-2018
Have been using for a couple months and love Feedier. It's a beautiful way to request feedback from...
Have been using for a couple months and love Feedier. It's a beautiful way to request feedback from your customers. It also can be used as a lead magnet/content upgrade delivery system in exchange for feedback and it makes in insanely easy to offer incentive to your feedback request. For me at least, this used to require hacking together multiple system.
Pluspunten
- Awesome Interface & a very unique an effective way to request feedback. Everyone uses the same method, it's refreshing to be able to offer new types of incentives so easily.
- The support team is fantastic
Minpunten
You can't use variables in questions yet, but that feature is in development.

- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Fun and fabulous
Beoordeeld op 19-9-2018
This is solving a problem I didn't even realise was there until I found Feedier - feedback can be...
This is solving a problem I didn't even realise was there until I found Feedier - feedback can be dull and tedious. This makes it something else. Gamifying it, making it look good and adding rewards is genius.
Pluspunten
I'm loving Feedier in so many ways! It's a novel and fun way to get feedback. I love the format and the questions. I've constructed a survey and a couple of test responses and I'm about to launch to more people. Those filling in so far think it's brilliant!
Minpunten
I've had a couple of blips but the customer support has been great and they've fixed them really quickly.
Feedier - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Feedier.V. Welke prijsmodellen heeft Feedier te bieden?
Feedier kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 60,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Feedier?
Feedier heeft de volgende typische klanten:
501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Feedier ondersteund?
Feedier ondersteunt de volgende talen:
Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Indonesisch, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds
V. Biedt Feedier ondersteuning voor mobiele apparaten?
Feedier ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Feedier worden geïntegreerd?
Feedier kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
HubSpot CRM, Slack, Stripe, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Feedier te bieden?
Feedier biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Feedier.