Feedier

Gamified tool voor klantgerichtheid en het verzamelen van feedback

4,7 /5 (119 review) Schrijf een review!

Feedier - Overzicht

Wat is Feedier?

Feedier is een tool voor klantenonderzoek en het verzamelen van feedback die is ontworpen om klanten te betrekken en het proces van feedbacklevering te gamificeren door klanten te stimuleren en belonen voor hun tijd. Gebruikers kunnen bruikbare feedback verzamelen door benutting van het intelligente en interactieve platform met ingebouwde beloningen en betrokkenheidsprogramma's. Belangrijkste functies zijn het creëren van sjablonen en bots, campagnebeheer, merkeigen enquêtes, integreerbare widgets en rapporten en analyses. Feedier biedt klanten toegang tot heldere, merkeigen enquêtes op elk mobiel apparaat.

De feedbackfunctie van het platform stelt gebruikers in staat om gebruik te maken van vooraf gedefinieerde sjablonen of van de creatiebot van Feedier om aangepaste campagnes te creëren. Organisaties kunnen hun eigen branding toepassen door hun logo, kleuren en een aangepaste omslagafbeelding toe te voegen en nog verdere aanpassingen doorvoeren door een eigen domein en introductiecontent toe te voegen en de taal te wijzigen. Gebruikers kunnen hun campagne voor een specifiek datumbereik plannen en activeren om het publiek op het juiste moment te bereiken. Bedrijven kunnen gepersonaliseerde e-mails verzenden naar contactlijsten, of aangepaste sms'jes naar telefoonnummers over de hele wereld, die in Feedier kunnen worden geïmporteerd of handmatig kunnen worden ingevoegd. Configureerbare widgets kunnen in websites of web-apps worden ingevoegd om directe feedback aan te moedigen, zonder dat gebruikers de site hoeven te verlaten.

Feedier ondersteunt een verscheidenheid aan flexibele vraagtypen, waaronder korte en lange tekst, schuifregelaar, NPS-score en selectie. Een tevredenheidsfilter toont de relevante vragen aan de juiste gebruikers op basis van hoe tevreden ze zijn over het product of de service, en Feedier voert de match uit. Gebruikers kunnen ook voorwaarden definiëren, uitgebreide vraagstromen instellen op basis van de eerdere antwoorden van de klant, en gamification toevoegen. Bedrijven kunnen gebruikers belonen met vouchers en kortingsbonnen terwijl ze de winstkans beheersen en aangepaste bestanden voor gebruikers toevoegen, samen met de beloningsmails zoals speciale uitnodigingen of exclusieve content. Merken kunnen ook in echt geld belonen en dit via PayPal verzenden met een distributielimiet en een gedefinieerde kans.

Functies voor gerichte betrokkenheid omvatten vijfsterrenbeoordeling en volgknoppen, getuigenissen van tevreden klanten en het beheer van abonneelijsten. Voor elke klant worden volledige individuele rapporten gemaakt met krachtige analyses. Aanvullende Feedier-functies omvatten een trefwoordverkenner, automatische inzichten, dynamische filters, realtime gegevens, gekruiste gegevens, rollenbeheer, meldingen, beveiligde facturering, REST API, webhooks en meer.

Feedier - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 30,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Feedier - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Azië, Australië, Brazilië, Canada, China en nog 5 andere, Europa, Duitsland, India, Japan, Latijns-Amerika
Ondersteunde talen
Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins en nog 10 andere, Frans, Duits, Hebreeuws, Indonesisch, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Screenshots

Schermopname van Feedier: Create highly engaging forms
Schermopname van Feedier: Create highly engaging forms Schermopname van Feedier: Get more responses Schermopname van Feedier: Empower your data Schermopname van Feedier: Collaborate and take action

Feedier reviews

Feedier reviews

Totaalscore
4,7
/
5
Uitstekend
87

Zeer goed
29

Gemiddeld
3

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
Functies
4,4
Gebruiksgemak
4,7
Klantenondersteuning
4,7
97% heeft deze app aanbevolen
Ramon H.

Fancy looking feedback surveys to engage, give and receive! Love it!!

- Receive feedback regarding courses and events -> Improve our services
- Give rewards and let the customer feel well and connected with our brand -> Increase sales
- Receive ratings, testimonals and social media engagement -> Raise brand awareness
- Do everything in one tool -> Save time and money


Vertalen met Google
Gavin H.

Slick, fast, beautiful and intuitive

Improve response rate for feedback.


Vertalen met Google
Veronika W.

Unrealiable and Really Buggy Feedback Tool

Even after months of using it, we're still running into new bugs and problems there. Our team spent literally endless hours trying to making it work - and we never succeeded fully, because of the tool's bugginess! If you're looking for a tool to gather your feedback with, keep looking. I wouldn't recommend Feedier.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

A great software for review system

We used to use Google My Business as main source of feedback which was causing issues for customers. Such as, we would send them a link to GMB then they had to log on and write a review which made feedback response to almost none. With Feedier we can just send an email and they don't have to log into their gmail accounts to write a review.


Vertalen met Google
Nefer L.

A solid contender in the customer feedback space!

I love the survey presentation is professional, mobile-friendly, and customized to use with my clients.


Vertalen met Google
Ramon H.
Vertalen naar het Nederlands

Fancy looking feedback surveys to engage, give and receive! Love it!!

Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 20-7-2018
Bron van de reviewer: Capterra

- Receive feedback regarding courses and events -> Improve our services
- Give rewards and let the customer feel well and connected with our brand -> Increase sales
- Receive ratings, testimonals and social media engagement -> Raise brand awareness
- Do everything in one tool -> Save time and money

Pluspunten

- Reward functions to make the customer and ourselves happy: Files, messages (e.g. for sign up details), money or vouchers
- Unintrusive engagement functions after completing the survey: ask for sign up for ones newsletter, ask for a rating on platforms of your choice, ask for social media following, ask for a testimonial
- Completely brandable with own company design at the top tier plan
- Setup a different CNAME for every feedback survey
- How easy it is to set everything up -> just click and choose

Minpunten

- For some clients, the playful look and feel of the surveys are phenomenal, for others they may be a bit too fancy. I would like to have different templates with cleaner and more professional versions.
- It would be great to have the ability to disable unnecessary extra information like "last question" and "you're the fastest respondent".
- Furthermore, I like to display the ratings and the answers to the feedback surveys on my website in a comprehensive but clean way. At the moment it is only possible to display the overall rating.

I've heard that they are working on each of this cons. After implementation this software will be perfect for my needs!!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Gavin H.
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Slick, fast, beautiful and intuitive

Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 26-8-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Improve response rate for feedback.

Pluspunten

Creates slick and beautiful surveys/feedback.

Minpunten

A bit expensive and has some new concepts like carriers. Wasn't sure what that was, but built in help and onboarding is great. A personal touch from the team.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Veronika W.
Sector: Schoolleiding
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Unrealiable and Really Buggy Feedback Tool

Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 20-8-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Even after months of using it, we're still running into new bugs and problems there. Our team spent literally endless hours trying to making it work - and we never succeeded fully, because of the tool's bugginess! If you're looking for a tool to gather your feedback with, keep looking. I wouldn't recommend Feedier.

Pluspunten

The idea behind this tool is great - asking for reviews in an interactive, gamified way, and also offering a reward for submitting a survey. We loved that idea and that's why we decided to use Feedier. I also liked the design and many possibilities of sharing the survey.

Minpunten

We've been struggling with it for months now and it cost us completely immoderate amount of effort and time to make it work. Overall problem is mainly that there were problems with the settings - some of them were missing, in a plenty of cases there was a problem with settings loss, we were also experiencing problems regarding the integration to our WordPress website. At the end, there was a continuos problem with data extraction and that's when we decided to stop using it for good. Also, the support didn't help us much, then they stopped responding at all. What is it good for when you can't access the gathered data???

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Alkaweb

Hi Veronika,

Thanks for the feedback and for your review. As much as I appreciate, I'd like to inform you that we reply to every ticket with care. I don't understand how you could not have received any information.

Regarding the bug, I understand you are frustrated, and we take your feedback seriously. We are working hard on improving the product and removing any bug.

If you ever want to get back to this, just let us know.

Thanks, Baptiste.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 2.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

A great software for review system

Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 5-3-2020
Bron van de reviewer: Capterra

We used to use Google My Business as main source of feedback which was causing issues for customers. Such as, we would send them a link to GMB then they had to log on and write a review which made feedback response to almost none. With Feedier we can just send an email and they don't have to log into their gmail accounts to write a review.

Pluspunten

Feedier is a great little software to setup a feedback system for any business. The form creation is very easy and support is alright as well. The greatest option is white labeling which makes a business look very professional without those major logo of the software

Minpunten

There are some limitations on forms which require you to upgrade to a higher plan which can become very expensive for a small business like ours. Again, the current plan works out great for us.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Nefer L.
Vertalen naar het Nederlands

A solid contender in the customer feedback space!

Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 17-7-2018
Bron van de reviewer: Capterra

I love the survey presentation is professional, mobile-friendly, and customized to use with my clients.

Pluspunten

I love that you can connect a sub-domain to your survey (aka carrier) so you're left with a professional looking domain like survey.acme.com.

You have the option of white-labeling the survey to make it look like a custom solution (great for agencies).

Feedier integrates into Zapier which opens up many possibilities for alerting team members and stakeholders and recording data.

It's incredibly easy to ask happy customers to post a review on a review site like TripAdvisor, Amazon, Google, Facebook, and the list goes on.

This one is the best...Feedier gives you the ability to reward your customer AFTER they submit their feedback (so you're not bribing your customers to leave a review) in the form of a voucher, downloadable asset, a coupon, etc.

Minpunten

There are some parts of the survey I would like to customize but currently don't have the option of altering.

The language to describe what certain features do is sometimes hard to understand because they are not written clearly, therefore, it makes it hard to see the value of a feature.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,8/10
Gebaseerd op 119 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Feedier

Prijzen van Feedier

Vanaf
US$ 30,00/maand
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Gebaseerd op 119 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Feedier - Functies

Feedier - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contactenbeheer
Contactendatabase
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 119 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Feedier - Veelgestelde vragen

Feedier - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Feedier.

V. Welke prijsmodellen heeft Feedier te bieden?

Feedier kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 30,00/maand

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Feedier?

We hebben geen informatie over functies van Feedier

V. Wat zijn de typische gebruikers van Feedier?

Feedier heeft de volgende typische klanten:

Freelancers, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door Feedier ondersteund?

Feedier ondersteunt de volgende talen:

Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Hebreeuws, Indonesisch, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

V. Welke prijsmodellen heeft Feedier te bieden?

Feedier kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt Feedier ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door Feedier worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan Feedier worden geïntegreerd?

Feedier kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Ohmylead, PayPal, Slack, Stripe, Zapier

V. Welke mate van ondersteuning heeft Feedier te bieden?

Feedier biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen