Over Zoho CRM Plus

Zoho CRM Plus helpt bedrijven hun klantgerichte activiteiten te stroomlijnen door verkoop, marketing en ondersteuning op één platform te verbinden om hun klanten geweldige ervaringen te bieden.

Met de omnichannel klantbetrokkenheid van Zoho CRM Plus kunnen klanten hulp ontvangen via alle kanalen, of het nu gaat om e-mail, telefoon, chat of sociale media. Bedrijfsteams kunnen nu alles op één interface doen, omdat de medewerkers in staat zijn om op chats te reageren terwijl ze andere supporttickets bekijken. Je kunt tweets van klanten ook omzetten in supporttickets of chats van je website omzetten in telefoongesprekken.

Zoho CRM Plus wordt geleverd met een geavanceerde AI-assistent, Zia, om je verkoop-, marketing- en ondersteuningsteams te helpen. De intelligentie van Zia helpt bij de sentimentanalyse van e-mail- en ticketsessies en het voorspellen van leads en dealsluitingen om meer leads te converteren, en van de beste tijd om contact op te nemen met je prospects. Zia kan je ondersteuningsmedewerkers begeleiden om meer contextuele reacties op klanten te leveren door zoekwoorden van inkomende tickets te analyseren. Zia Voice, de AI-gestuurde stemassistent van Zoho, heeft gespreksvaardigheden die in Zoho CRM Plus kunnen werken, van het vermelden van het aantal gesloten deals voor de dag tot het genereren van een volledig rapport.

Blueprint in Zoho CRM Plus helpt je bij het eenvoudig opzetten en uitvoeren van bedrijfsprocessen tussen verschillende teams. Blueprint helpt bij het moeiteloos beheren en stroomlijnen van processen waarbij meerdere teams en verschillende belanghebbenden betrokken zijn, zoals productretours. Werk samen en beheer interne processen met gemak, zonder de weg kwijt te raken.

Zoho CRM Plus biedt ook krachtige en uniforme analyses met een set van meer dan 300 vooraf ontworpen dashboards om uit te kiezen. Creëer op maat gemaakte dashboards met grafieken, trechters of met onderdelen om je te helpen je prestaties te vergelijken. Deze dashboards doorlopen de gegevens van je klantgerichte teams om een holistisch beeld van je bedrijf te geven.

Prijzen vanaf:

US$ 50,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zoho CRM Plus

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 50,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Zoho CRM Plus

Afbeeldingen

Zoho CRM Plus Software - 1
Zoho CRM Plus Software - 2
Zoho CRM Plus Software - 3
Zoho CRM Plus Software - 4
Zoho CRM Plus Software - 5
Zoho CRM Plus Software - 6
Zoho CRM Plus Software - 7
Zoho CRM Plus Software - 8
Zoho CRM Plus Software - 9
Zoho CRM Plus Software - 10
Zoho CRM Plus Software - 11
Zoho CRM Plus Software - 12
Zoho CRM Plus Software - 13
Zoho CRM Plus Software - 14
Zoho CRM Plus Software - 15
Zoho CRM Plus Software - 16
Zoho CRM Plus Software - 17
Zoho CRM Plus Software - 18
Nog 19 andere bekijken
Zoho CRM Plus-video
Zoho CRM Plus Software - 1 Zoho CRM Plus Software - 2 Zoho CRM Plus Software - 3 Zoho CRM Plus Software - 4 Zoho CRM Plus Software - 5 Zoho CRM Plus Software - 6 Zoho CRM Plus Software - 7 Zoho CRM Plus Software - 8 Zoho CRM Plus Software - 9 Zoho CRM Plus Software - 10 Zoho CRM Plus Software - 11 Zoho CRM Plus Software - 12 Zoho CRM Plus Software - 13 Zoho CRM Plus Software - 14 Zoho CRM Plus Software - 15 Zoho CRM Plus Software - 16 Zoho CRM Plus Software - 17 Zoho CRM Plus Software - 18

Functies

Totaal aantal functies van Zoho CRM Plus: 58

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Content maken
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gamification
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Meerdere campagnes
  • Opzeggingenbeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Sentimentanalyse
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Tekstanalyse
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Video-ondersteuning
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Zoho CRM Plus
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Zoho CRM Plus
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor Zoho CRM Plus
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

SugarCRM

3,8
#4 alternatief voor Zoho CRM Plus
SugarCRM is een social CRM-tool met volledige automatisering van de verkoop, marketing en ondersteuning, e-mailintegrati...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(47)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Zoho CRM Plus al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 47 worden weergegeven
Eric W. Eric W.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Feature packed at an affordable price.

Beoordeeld op 25-9-2018

My overall experience with Zoho was very positive. As the Director of Customer Success (in...

My overall experience with Zoho was very positive. As the Director of Customer Success (in practice, sales and onboarding) for my company, I used Zoho to help build our sales funnel, keep track of my/our communications with clients, and drive sales and retention. Zoho proved to do all of those things well and at an affordable price.

I would highly recommend Zoho, and if I'm ever involved with a startup in the future, I will push to use Zoho.

Pluspunten

Zoho CRM has the same functionality as other industry-leading CRMs, but at a fraction of the cost. When I worked for a small tech startup with around 5 employees, I was in charge of selecting and implementing a CRM. Zoho fit our needs and our budget.

Also, they provided excellent customer service and didn't seem to care that we were a relatively small client.

Minpunten

It took a lot of time and some third-party solutions (IFTTT and Zapier) to integrate with some of the other marketing systems we used in our business. While we could have probably replaced them with other Zoho products, as a small business it wasn't immediately feasible.

Renaud M. Renaud M.
Totaalscore
  • Sector: Medische apparatuur
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very useful tool

Beoordeeld op 27-9-2019

overall very good experience, works as advertise with good customer support as needed

overall very good experience, works as advertise with good customer support as needed

Pluspunten

Ease fo use, affordability, feature set, intuitive

Minpunten

some menus are not all that straight forward and require multiple steps to get some tasks done

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Zoho CRM Plus

over best feature set and best value for the money
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Mijnbouw en metalen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

A good solution that could deliver much more

Beoordeeld op 23-5-2021

So far, it has assisted us to streamline our contacts and leads with a new service line that has to...

So far, it has assisted us to streamline our contacts and leads with a new service line that has to run as a separate campaign. It has been challenging to set up processes and automation related to leads.

Pluspunten

The app offers very good functionality and some excellent features such as its preset analytics that make performance mgmt a much easier job. Additionally, it offers the capability to extend your capability with other Zoho apps such as projects.

Minpunten

Despite the functionality it offers, it does not provide a unified journey for potential customer interactions. It does not actually help you actively manage your CRM processes.
Furthermore, instead of working with Gsuite, it tries to force you to send and receive emails from within the CRM with inferior functionality (no signature capability...).

Overwogen alternatieven

monday.com en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Zoho CRM Plus

Zoho CRM provided the connectivity to an entire suite of services and products that will be more suitable for the service that we have launched.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

All-in-one Features, Somewhat Inconvenient UI

Beoordeeld op 9-3-2021

In all, Zoho's suite of products is under-priced for its potential. Zoho CRM Plus is a great place...

In all, Zoho's suite of products is under-priced for its potential. Zoho CRM Plus is a great place to start, but implementing their Zoho One platform (access to all of their applications) represents the biggest bang for your buck.

Pluspunten

The Zoho platform has everything you could ever need to run a business. This is especially critical for smaller organizations or those with a small budget. While there may be better alternatives for specific features, Zoho can provide all of them together at a comparable quality and remove the headache of integrating/managing different platforms. Out of the box, your data is not siloed.

Minpunten

Zoho's UI, especially for admins, could be designed better for speed/convenience (access/edit settings faster) and for clarity (new users may have unnecessary difficulty navigating the interface).

Overwogen alternatieven

SugarCRM en Salesforce Sales Cloud

Overgestapt van

Method CRM
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zoho CRM PLus is the best software, you should go for

Beoordeeld op 12-2-2021

The overall experience is Excellent, as it is very easy and convenient and budget friendly

The overall experience is Excellent, as it is very easy and convenient and budget friendly

Pluspunten

Zoho Software is a very good software, if you want to work on your database and work on 1. Enquiries Management, 2. Complaint management, 3. Inventories Management.

Pros: 1. Very Easy , 2. Cloud Based, 3. Data Import-Export is easy and fast.
Cons: 1. No Life-time Price, 2. Can be complex for Newbies, if starting from a scratch

Minpunten

1. Inventories management - it can be made even better.

5 van 47 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho CRM Plus - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho CRM Plus.

Zoho CRM Plus kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 50,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Zoho CRM Plus heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Zoho CRM Plus ondersteunt de volgende talen:

Engels

Zoho CRM Plus ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho CRM Plus kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Sign, DocuSign, Dropbox Business, Eventbrite, Google Ads, Google Workspace, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Word, SurveyMonkey, Twilio, Ytel, Zoho BugTracker, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Forms, Zoho Mail, Zoho Meeting, Zoho Writer

Zoho CRM Plus biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho CRM Plus.