Over PageTiger

PageTiger is een cloudgebaseerd contentbeheersysteem voor het creëren, publiceren en volgen van aangepaste interactieve online content. De software is gericht op middelgrote, grote en wereldwijde bedrijven die moeten zorgen dat alle bedrijfscontent volledig voldoet aan hun merkrichtlijnen.

PageTiger bevat een reeks ingebouwde contentsjablonen die kunnen worden ingesteld om automatisch aan de merkrichtlijnen te voldoen. Met TigerDesign kunnen gebruikers hun eigen tekst, afbeeldingen en video toevoegen en kiezen uit verschillende interactieve elementen, waaronder links, downloads, enquêtes, tests, pop-upvensters en meer. Er kunnen aangepaste sjablonen worden opgebouwd vanuit kant-en-klare pagina's, waarbij gebruikers elk gewenst aantal en type pagina's kunnen combineren. Gebruikers kunnen ook hun eigen sjablonen helemaal vanaf nul creëren of op maat gemaakte sjablonen laten maken door PageTiger. Voordat content wordt gepubliceerd kunnen er beveiligingsinstellingen aan worden toegevoegd om de toegang te beheren, en beveiligde contentweblinks kunnen rechtstreeks worden geopend of ingebed in websites of intranetten.

Met TigerGenius kunnen gebruikers TigerKits creëren, die alle elementen van een publicatie, zoals een handboek, presentatie of tijdschrift, bundelen in een aanpasbare kit. Tekst, afbeeldingen en beveiligingsinstellingen bevinden zich allemaal in de kit en gebruikers kunnen elk afzonderlijk element vergrendelen voordat auteurs toegang hebben tot de kit om de merkconsistentie te waarborgen. Dit maakt het mogelijk om de content aan te passen voor verschillende afdelingen, divisies of regio's, terwijl er een consistente merkpublicatie behouden blijft. Auteurs werken door de kit heen met behulp van de ontwerpwizard om tekst te vervangen, afbeeldingen toe te voegen en interactiviteit te bewerken, met automatische updates van paginavoorbeelden.

TigerInsight biedt gebruikers realtime inzicht in wie zich bezighoudt met hun content. Het rapportagesysteem registreert alle paginaweergaven en klikken, enquêteresultaten, tijd die is doorgebracht op een pagina en meer, met de optie om bezoekers te volgen op werknemersnummer of e-mailadres. Interactieve elementen, zoals peilingen, quizzen en enquêtes, kunnen van de content een e-learning-ervaring maken, waarbij scores automatisch worden geregistreerd en de mogelijkheid bestaat om modules te koppelen om een cursusvoortgang te creëren.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Duitsland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

Users can manage multiple issues of publications in PageTiger
Publication details and tags can be managed
Multiple publication styles are supported
Users can add security rules to their publications
Nog 5 andere bekijken
PageTiger-video
Schermopname van PageTiger: Users can manage multiple issues of publications in PageTiger Schermopname van PageTiger: Publication details and tags can be managed Schermopname van PageTiger: Multiple publication styles are supported Schermopname van PageTiger: Users can add security rules to their publications

Functies

Totaal aantal functies van PageTiger: 31

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Beheer van audiobestanden
  • Bewaking
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documentenclassificatie
  • Documentsjablonen
  • Engagementanalyses
  • Enquêtes en feedback
  • Gamification
  • Gegevensvisualisatie
  • Interactieve inhoud
  • Klikken bijhouden
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Opties voor contentpublishing
  • Rapportage en statistieken
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Websitebeheer
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven

Marketing 360

4,7
#1 alternatief voor PageTiger
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

eTEAM

5
#2 alternatief voor PageTiger
eTEAM is a cloud-based digital asset management platform, which helps businesses organize resources such as product...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor PageTiger
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Docsie

4,6
#4 alternatief voor PageTiger
Docsie is een cloudgebaseerd platform voor documentbeheer dat contentteams helpt bij het maken, bijwerken, vertalen,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(73)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je PageTiger al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 73 worden weergegeven
Susan C.
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

PageTiger is an excellent value. So easy to use and the end product is professional and...

Beoordeeld op 2-5-2018

Pluspunten

The ease at which we can create a beautifully branded, interactive, electronic document is amazing. We use PageTiger in our onboarding process allowing us to present a lot of information to new hires in a organized, professional, high-quality manner that is easy for the new joiner to use. There is so much flexibility in the design that we are branching out and using it for corporate updates to all employees. The way in which information is presented using PageTiger is so inviting and easy to use. It looks like we had a team of designers spending weeks to put these documents together and in reality it only takes one person a day or two to put it all together.

Minpunten

There is nothing that I don't like about PageTiger. It is easy to use, it is inexpensive, it produces the highest quality documents. There is nothing not to like.

Antwoord van PageTiger

Dear Susan,

Thank you for taking the time to review PageTiger and for such glowing feedback. It's absolutely wonderful to hear.

We're thrilled to hear you're having such a fantastic experience of using our software for your new starter content. Long may it continue!

Warmest wishes,
TeamTiger

Dan H.
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

It has changed the way I produce and communicate training to our commercial teams

Beoordeeld op 2-5-2018

Pluspunten

What got my immediate attention was the capability to produce great looking documents that an audience can interact with, but what I like most is not the software itself, its the fantastic support services provided by the Page Tiger team. Their software is great, but their customer service is first class. Even if a competitor could bring a product to market with a few extra bells and whistles (which I don't think they will) unless they could beat the service I have received from the team I wouldn't be going anywhere else.

Minpunten

I am probably working at the edges of the software's capability, so anything I find I don't like about it, most customers probably haven't even discovered yet. Rather than "like least", It's more of a case of what I'd like more of. The guys at Page Tiger know what they are and they are usually pretty good at making them happen.

Antwoord van PageTiger

Dear Dan,

Thank you for for taking the time to review PageTiger and for all your support over the past few years.

We are thrilled not only with your comments, but with all the incredibly useful feedback you have given us. You are such a fantastic advocate for PageTiger!

Thank you too for mentioning our team. After our product our people are our greatest strength, so it's wonderful to hear this.

Warmest wishes,
TeamTiger

Steve U.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Feedbback

Beoordeeld op 14-10-2020

Good customer service. Really helpful support colleague - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Good customer service. Really helpful support colleague - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Pluspunten

Interactivity is easy to use. Analytics are helpful.

Minpunten

Generally have to import a pdf created in Adobe InDesign as the design options are limited.

Would be useful to have full create access to imported pdfs.

Would be useful to have a the choice of an image hyperlink to attach to emails.

Antwoord van PageTiger

Hi Steve, Thank you for your feedback. Using Tiger Designer, you are able to create your documents through layout library, fully editable or uploading PDF's. You can also send out your documents via TigerMailer too and this enables you to send your document as a text link, image or embed on your website.
We hope you continue to have a great experience of PageTiger and the PageTiger team.

Anne B.
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Anders 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Feedback on Page Tiger

Beoordeeld op 8-1-2021

The support received by (I want to mention [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her colleagues is second...

The support received by (I want to mention [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and her colleagues is second to none. Very prompt and efficient in their responses and support and always follow up to ensure I am content with the information provided.

Pluspunten

I like the interaction links, although I am aware as a novice I have not used them to their full potential.

Minpunten

As a relatively new user with no background in Page Tiger there are a few things that frustrate me, however I think that could be more a case of me only having scratched the surface of what Page Tiger offers eg. I found it difficult to move pages around when I was working on my first and only publication to date and by this I mean removing a double page to make way for a single page. Again I believe I can work on a 'Word document' and transfer into Page Tiger but don't know how to do this. I think on line training (which [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] kindly set me up with) could be the answer to the majority of my small issues.

Antwoord van PageTiger

Thank you so much Anne for the grrrrreat feedback. Please do let us know if you need any additional training and a member of the team will be happy to assist you.

Andrea D.
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Easy to teach yourself how to use, great interactivity options, value for money

Beoordeeld op 4-5-2018

Pluspunten

I really enjoy that the design and interactivity features are now both in the same place. It makes using the software more efficient and takes less time to create new publications.

Minpunten

I think the reporting could be more specific to each client and the needs they may have. We use employee number, but having to type in the number and then the 'fake' email address in the search bar just adds more work. It would be great if the search bar could search for anything within the employee number, not just exact. Ability to change the name of a publication group, we created one, but during the design the name changed. You do not have the ability to change the publication group name at this time. The navigation has improved, but I feel there are still improvements to be made. For example, when I go into an issue to see a report, when I hit back it brings into an area with graphs, but I have to go back to the home page to get into a different issue within the publication.

Antwoord van PageTiger

Dear Andrea,

Thank you for taking the time to review PageTiger and for such a positive response.

We're so glad to hear you're enjoying using our software and that you find it good value for money. Thank you for the valid feedback on our reporting tool. We are working on improvements here to make our analytics even more insightful. We will keep you posted!

Finally, we do hope you continue to enjoy using PageTiger.

Warmest wishes,
TeamTiger

5 van 73 worden weergegeven Lees alle reviews

PageTiger - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over PageTiger.

PageTiger kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van PageTiger

PageTiger heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

PageTiger ondersteunt de volgende talen:

Engels

PageTiger ondersteunt de volgende apparaten:

PageTiger kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Mailchimp, dotdigital Engagement Cloud

PageTiger biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor PageTiger.