
Lucky Orange
Over Lucky Orange
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie voor allerlei bedrijven van elke omvang die website-eigenaren helpt de redenen te begrijpen waarom sommige bezoekers niet converteren. Gebruikers kunnen alles zien wat een klant op de website doet door middel van dynamische heatmaps en bezoekersregistraties, en afhakingen in het conversieproces identificeren met conversietrechters, formulieranalyse en peilingen.
Met realtime dashboardanalyse kunnen website-eigenaren precies zien hoeveel mensen hun site op elk moment bezoeken en hoe ze daar zijn aangekomen. Gebruikers kunnen historische statistieken vergelijken en bekijken welke trefwoorden, locaties, talen, verwijzingen, tweets en meer verkeer en specifiek gedrag op de site genereren, en er doorheen filteren met gedragstags. Automatische bezoekersregistraties stellen gebruikers in staat om elke klik, scroll of actie van een klant te bekijken om precies te achterhalen hoe mensen de website gebruiken. Dynamische heatmaps kunnen in realtime worden bekeken terwijl bezoekers van pagina wisselen, klikken en scrollen, menu's wisselen, pop-ups openen en meer. Formulieranalyse helpt bij het identificeren van probleemgebieden op formulieren door rapporten te genereren over verlating, starttijd, veldtijd, gemiddelde volgorde en herhaalde velden.
Met conversietrechters van Lucky Orange kunnen gebruikers zien op welk moment klanten een proces verlaten zoals "een account aanmaken" of "betalen", om de pijnpunten te identificeren. Dankzij de volledig responsieve chatmethoden kunnen gebruikers rechtstreeks via de website met hun klanten communiceren. Chatfuncties omvatten standaardantwoorden, doorschakelingen door de operator, co-browsen, typevoorbeeld en een aangepaste gegevens-API waarmee gebruikers informatie kunnen bekijken over de bezoeker met wie ze spreken. Alle chat-widgets kunnen worden aangepast aan het uiterlijk van de website.
Prijzen vanaf:
US$ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen









Functies
Totaal aantal functies van Lucky Orange: 118
Alternatieven
VWO Insights

VWO Testing

Hootsuite

Google Analytics 360

Reviews
Heb je Lucky Orange al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Value - Lots of features
Beoordeeld op 30-3-2022
Pluspunten
The software is easy to setup and provides instant value. The heat maps and chat are incredible and the ability to watch users on your site helps you quickly determine what's wrong with your content/call to action.
Minpunten
The new interface needs email reporting, no other complaints.
Antwoord van Lucky Orange
It sounds like you've been able to dive right into the insights and find ways to improve your website. Love to hear how getting that first-hand look at what customers do and experience can make such a difference for your store. Thank you for the review and don't hesitate to reach out should I or my team be able to assist you in any way.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Awesome for heatmaps, scroll and click data
Beoordeeld op 16-3-2020
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.
Pluspunten
The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.
Minpunten
Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.
Overwogen alternatieven
HotjarRedenen om voor Lucky Orange te kiezen
We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.Overgestapt van
Crazy EggRedenen om over te stappen op Lucky Orange
Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.Antwoord van Lucky Orange
Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Verpakkingen en verpakkingsmaterialen
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Works as it's meant to
Beoordeeld op 24-6-2022
The software itself works well, but the integration is not user-friendly.
The software itself works well, but the integration is not user-friendly.
Pluspunten
I really like the heatmapping feature, the ability to set up tags to inform when users take specific actions, and reporting.
Minpunten
We were unable to get the integration code to work, so we cannot view the lucky orange information in our CRM like we thought.
Antwoord van Lucky Orange
Thanks for taking the time to leave your feedback, Jill. Our support team will like to investigate more about your CRM connection issues. At your earliest convenience, send an email to [email protected] to get the conversation started. I look forward to hearing from you soon.
Best Regards - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Publiceren
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Wish I understood it better...
Beoordeeld op 10-8-2023
Frustrating.
Frustrating.
Pluspunten
This data is surely helpful -- it's just difficult for someone to ramp up to really understanding it enough to unpack the data and employ it. Right now, all I see is what page people visit most. Well, okay, but Shopify tells me that, too. Really would help if there was an onboarding video of about 2-3 minutes that explains how to best use Lucky Orange and deploy the data for improved customer experiences.
Minpunten
See above: Opaque. Hard to understand how it's actually helpful in a GRANULAR way. Not just the 30,000 foot viewpoint.
Antwoord van Lucky Orange
Hi Sibella - We're sorry to hear you had a tough time figuring out how to use Lucky Orange, but we can help with that! We offer a free 15-minute onboarding call to all of our customers to help you get the most value out of Lucky Orange. And since you're on Shopify, our support team can show you some unique ways you can see your Shopify data within Lucky Orange. You can book your onboarding call through this link https://calendly.com/lucky_orange_onboarding/15-minutes-new. We also have an overview video of Lucky Orange that you might find helpful, too: https://help-preview.luckyorange.com/article/260-lucky-orange-overview-video
- Bradley with Lucky Orange
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great insights with right amount of simplicity
Beoordeeld op 8-8-2022
I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.
I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.
Pluspunten
A Hubspot consultant recommended that I use Luck Orange. I started by using it to track prospects' activity when they visit the website out of pure curiosity. It's turned into a tool that I use for analytics and general site engagement. I think Lucky Orange is incredibly easy to use but can still get some detailed, usable insights.
Minpunten
Nothing so far. I started using the software about 3 months ago.
Antwoord van Lucky Orange
Thank you so much for the five-star review! So glad you're enjoying our HubSpot integration. The more you learn about your visitors and what they experience, the more you can make data-driven updates that result in measurable success. Please let us know if there's anything we can help you with. Happy tracking!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
Lucky Orange - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Lucky Orange.V. Welke prijsmodellen heeft Lucky Orange te bieden?
Lucky Orange kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 39,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Lucky Orange?
Lucky Orange heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Lucky Orange ondersteund?
Lucky Orange ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Lucky Orange ondersteuning voor mobiele apparaten?
Lucky Orange ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Lucky Orange worden geïntegreerd?
Lucky Orange kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress
V. Welke mate van ondersteuning heeft Lucky Orange te bieden?
Lucky Orange biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Lucky Orange.
- Website analyse tools
- Heatmap software
- Live chat software
- Website monitoring tools
- Enquête software
- Customer experience software
- Marketing analyse software
- Customer satisfaction software
- UX-tools (User Experience)
- Kwalitatieve data-analyse software
- Customer journey mapping tools
- Website optimalisatie software
- Customer loyalty software
- Klantenservice software
- PLM-software (Product Lifecycle Management)
- Sales enablement software