Lucky Orange

Over Lucky Orange

Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie voor allerlei bedrijven van elke omvang die website-eigenaren helpt de redenen te begrijpen waarom sommige bezoekers niet converteren. Gebruikers kunnen alles zien wat een klant op de website doet door middel van dynamische heatmaps en bezoekersregistraties, en afhakingen in het conversieproces identificeren met conversietrechters, formulieranalyse en peilingen.

Met realtime dashboardanalyse kunnen website-eigenaren precies zien hoeveel mensen hun site op elk moment bezoeken en hoe ze daar zijn aangekomen. Gebruikers kunnen historische statistieken vergelijken en bekijken welke trefwoorden, locaties, talen, verwijzingen, tweets en meer verkeer en specifiek gedrag op de site genereren, en er doorheen filteren met gedragstags. Automatische bezoekersregistraties stellen gebruikers in staat om elke klik, scroll of actie van een klant te bekijken om precies te achterhalen hoe mensen de website gebruiken. Dynamische heatmaps kunnen in realtime worden bekeken terwijl bezoekers van pagina wisselen, klikken en scrollen, menu's wisselen, pop-ups openen en meer. Formulieranalyse helpt bij het identificeren van probleemgebieden op formulieren door rapporten te genereren over verlating, starttijd, veldtijd, gemiddelde volgorde en herhaalde velden.

Met conversietrechters van Lucky Orange kunnen gebruikers zien op welk moment klanten een proces verlaten zoals "een account aanmaken" of "betalen", om de pijnpunten te identificeren. Dankzij de volledig responsieve chatmethoden kunnen gebruikers rechtstreeks via de website met hun klanten communiceren. Chatfuncties omvatten standaardantwoorden, doorschakelingen door de operator, co-browsen, typevoorbeeld en een aangepaste gegevens-API waarmee gebruikers informatie kunnen bekijken over de bezoeker met wie ze spreken. Alle chat-widgets kunnen worden aangepast aan het uiterlijk van de website.

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Lucky Orange Software - 1
Lucky Orange Software - 2
Lucky Orange Software - 3
Lucky Orange Software - 4
Lucky Orange Software - 5
Lucky Orange Software - 6
Lucky Orange Software - 7
Lucky Orange Software - 8
Lucky Orange Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Lucky Orange-video
Lucky Orange Software - 1
Lucky Orange Software - 2
Lucky Orange Software - 3
Lucky Orange Software - 4
Lucky Orange Software - 5
Lucky Orange Software - 6
Lucky Orange Software - 7
Lucky Orange Software - 8
Lucky Orange Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Lucky Orange: 118

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van gebruikersonderzoek
  • Annotaties
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bruikbaarheidstests
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare waarschuwingen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dynamische inhoud
  • E-mailwaarschuwingen
  • Elementanalyse
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Formulieranalyse
  • Funnelanalyse
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gebruikerstrajecten
  • Gedragsanalyse
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevens verzamelen
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Grafieken maken
  • Heatmaps
  • Hover maps
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Klikken bijhouden
  • Kwantitatieve analyse
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere sites beheren
  • Multi-channel attribution
  • Offline formulier
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Overdrachten en routering
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Problemen bijhouden
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Scroll maps
  • Sessies opnemen
  • Slepen en neerzetten
  • Statistische analyse
  • Territoriale kaarten
  • Test mobielvriendelijkheid
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trendanalyse
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor websites
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websiteanalyse
  • Webverkeerrapportage
  • Widgets
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

VWO Insights

5
#1 alternatief voor Lucky Orange
VWO Insights is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven het gedrag van websitebezoekers kunnen analyseren en...

VWO Testing

4,5
#2 alternatief voor Lucky Orange
VWO is een gebruiksvriendelijk platform voor conversie-optimalisatie waarmee bedrijven het gedrag van hun websitebezoeke...

Hootsuite

4,4
#3 alternatief voor Lucky Orange
Hootsuite is een marketingtool voor sociale media waarmee bedrijven de betrokkenheid van hun sociale content over alle...

Google Analytics 360

4,7
#4 alternatief voor Lucky Orange
Met Google Analytics kunnen gebruikers de verkoop en conversies meten, plus nieuwe inzichten ontwikkelen in hoe...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(180)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Lucky Orange al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 180 reviews worden weergegeven
Michael
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Value - Lots of features

Beoordeeld op 30-3-2022

Pluspunten

The software is easy to setup and provides instant value. The heat maps and chat are incredible and the ability to watch users on your site helps you quickly determine what's wrong with your content/call to action.

Minpunten

The new interface needs email reporting, no other complaints.

Antwoord van Lucky Orange

It sounds like you've been able to dive right into the insights and find ways to improve your website. Love to hear how getting that first-hand look at what customers do and experience can make such a difference for your store. Thank you for the review and don't hesitate to reach out should I or my team be able to assist you in any way.

Cheers - Justin from Lucky Orange

Andrew
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Awesome for heatmaps, scroll and click data

Beoordeeld op 16-3-2020

We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...

We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.

Pluspunten

The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.

Minpunten

Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.

Overwogen alternatieven

Hotjar

Redenen om voor Lucky Orange te kiezen

We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.

Overgestapt van

Crazy Egg

Redenen om over te stappen op Lucky Orange

Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.

Antwoord van Lucky Orange

Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.

Cheers - Justin from Lucky Orange

Jill
Totaalscore
  • Sector: Verpakkingen en verpakkingsmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Works as it's meant to

Beoordeeld op 24-6-2022

The software itself works well, but the integration is not user-friendly.

The software itself works well, but the integration is not user-friendly.

Pluspunten

I really like the heatmapping feature, the ability to set up tags to inform when users take specific actions, and reporting.

Minpunten

We were unable to get the integration code to work, so we cannot view the lucky orange information in our CRM like we thought.

Antwoord van Lucky Orange

Thanks for taking the time to leave your feedback, Jill. Our support team will like to investigate more about your CRM connection issues. At your earliest convenience, send an email to [email protected] to get the conversation started. I look forward to hearing from you soon.

Best Regards - Bradley from Lucky Orange

Sibella
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Wish I understood it better...

Beoordeeld op 10-8-2023

Frustrating.

Frustrating.

Pluspunten

This data is surely helpful -- it's just difficult for someone to ramp up to really understanding it enough to unpack the data and employ it. Right now, all I see is what page people visit most. Well, okay, but Shopify tells me that, too. Really would help if there was an onboarding video of about 2-3 minutes that explains how to best use Lucky Orange and deploy the data for improved customer experiences.

Minpunten

See above: Opaque. Hard to understand how it's actually helpful in a GRANULAR way. Not just the 30,000 foot viewpoint.

Antwoord van Lucky Orange

Hi Sibella - We're sorry to hear you had a tough time figuring out how to use Lucky Orange, but we can help with that! We offer a free 15-minute onboarding call to all of our customers to help you get the most value out of Lucky Orange. And since you're on Shopify, our support team can show you some unique ways you can see your Shopify data within Lucky Orange. You can book your onboarding call through this link https://calendly.com/lucky_orange_onboarding/15-minutes-new. We also have an overview video of Lucky Orange that you might find helpful, too: https://help-preview.luckyorange.com/article/260-lucky-orange-overview-video
- Bradley with Lucky Orange

Michael
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great insights with right amount of simplicity

Beoordeeld op 8-8-2022

I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.

I use it to see site traffic analytics and measure the site engagement from my top prospects.

Pluspunten

A Hubspot consultant recommended that I use Luck Orange. I started by using it to track prospects' activity when they visit the website out of pure curiosity. It's turned into a tool that I use for analytics and general site engagement. I think Lucky Orange is incredibly easy to use but can still get some detailed, usable insights.

Minpunten

Nothing so far. I started using the software about 3 months ago.

Antwoord van Lucky Orange

Thank you so much for the five-star review! So glad you're enjoying our HubSpot integration. The more you learn about your visitors and what they experience, the more you can make data-driven updates that result in measurable success. Please let us know if there's anything we can help you with. Happy tracking!

Cheers - Bradley from Lucky Orange

5 van 180 worden weergegeven Lees alle reviews

Lucky Orange - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Lucky Orange.

Lucky Orange kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Lucky Orange heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Lucky Orange ondersteunt de volgende talen:

Engels

Lucky Orange ondersteunt de volgende apparaten:

Lucky Orange kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress

Lucky Orange biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Lucky Orange.