Over Salesforce Essentials

Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor CRM (customer relationship management) voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Momenteel zijn er Sales Cloud Essentials en Service Cloud Essentials beschikbaar, met plannen om in de toekomst meer apps toe te voegen.

Salesforce Essentials biedt Einstein Activity Capture om de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer te verwijderen door automatisch berichten uit e-mails en agenda-evenementen vast te leggen en deze toe te voegen aan de juiste dossiers. Er wordt een volledige contactgeschiedenis vastgelegd, waardoor gebruikers de context krijgen om toekomstige klantinteracties te personaliseren. De Lightning Sales Console in Sales Cloud Essentials geeft verkopers een compleet overzicht van klanten, inclusief belangrijke contactpersonen, communicatie, activiteitengeschiedenis en interne accountbesprekingen. De Lightning Service Console in Service Cloud Essentials biedt voor gepersonaliseerde klantenservice een 360-graden beeld van klantinteracties via e-mail, telefoongesprekken, Facebook en Twitter.

Gebruikers kunnen overal toegang krijgen tot gegevens en deze bewerken met de systeemeigen mobiele Salesforce-apps voor Android en iOS. Verbinding met G Suite stelt gebruikers in staat om vanuit Gmail accounts, contactpersonen, kansen en andere CRM-gegevens te bekijken en maakt automatische registratie van gegevens uit Gmail en Google Agenda mogelijk. Gebruikers kunnen ook een reeks zakelijke toepassingen van AppExchange gebruiken, voor e-handtekeningen, klantenenquêtes, samenwerking en meer.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico

Ondersteunde talen

Chinees (Traditioneel), Chinees (Vereenvoudigd), Deens, Duits, Engels en nog 18 andere, Fins, Frans, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tjechisch, Turks, Zweeds

Afbeeldingen

Nog 11 andere bekijken
Salesforce Essentials-video
Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials: Schermopname van Salesforce Essentials:

Functies

Totaal aantal functies van Salesforce Essentials: 21

  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Casusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • E-mailintegratie
  • Gamification
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Integratie van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie met Google
  • Kansenbehee
  • Leads beheren
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Prestatierapporten
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools

Alternatieven

Zoho CRM

4,2
#1 alternatief voor Salesforce Essentials
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten.

Pipedrive

4,5
#2 alternatief voor Salesforce Essentials
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich...

TeamSupport

4,5
#3 alternatief voor Salesforce Essentials
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van...

Insightly

3,9
#4 alternatief voor Salesforce Essentials
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(123)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
4/5

Heb je Salesforce Essentials al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 123 worden weergegeven
Alex L.
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

We love SalesforceIQ! Perfectly integrated and easy for my team to use.

Beoordeeld op 10-4-2018

So many. Ease of use, trackable for sales cycle, many more.

So many. Ease of use, trackable for sales cycle, many more.

Pluspunten

This software is awesome. It takes the stress out of constantly updating your CRM by making it seamless and integrated with our email. It captures a lot automatically, giving my team more time to close deals. We love the customizable pipeline features as well. Great software overall.

Minpunten

I have hard time thinking of cons for this software. It was so easy for my team to implement. It is expensive I guess, that'd be the only con.

Brittney M.
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

This is a great tool for organizing your sales funnel.

Beoordeeld op 20-3-2018

Pluspunten

Time management and organization are the top reasons to use this software. Being able to include information on new prospects and clients is very helpful and it's easy to add to do items. The sales funnel process is user friendly and easy for other employees to view.

Minpunten

It can be hard to create clear expectations between management and employees on what information or processes should be done. With so many options of where to save information it can look like information is missing if you don't look in the right place. Processes should be put in place by each organization to clarify how to use the software.

Chance M.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Do Not Assume Anything

Beoordeeld op 5-12-2016

The best advice that I can give to a company considering purchasing Salesforce's Desk.com is to...

The best advice that I can give to a company considering purchasing Salesforce's Desk.com is to document every single expectation and need regarding a CRM tool. Do not assume any functionality exists, regardless of how simple and standard that functionality may seem. There are definitely features and functionalities that the average person might expect any modern system to offer which it does not.

Examples:
List Views - Cannot sort by most fields, cannot add custom fields to list views, and cannot modify the number of records per page
Reporting - Cannot modify fields displayed in a report, cannot edit criteria for metrics, and cannot include custom fields in reports aside from picklists, and cannot export more than 2500 records at a time
Email - Does not include standard modern emailing functions such as underlining, highlighting, modifying font color, or pasting images/tables

Also, while some more complex workflows and automation can be built in Salesforce to update fields which are then passed back to Desk via Desk Connect (native sync between Desk and Salesforce), I strongly recommend against relying on Desk Connect for any business processes. Desk Connect can and has been turned off by Desk.com for all customers without first ensuring this is okay with the customer, interrupting daily business on a large scale. It is also extremely easy to break or surpass its capabilities of Desk Connect to the point that any modification, regardless of size, made to your Salesforce org must be communicated to Desk to ensure that Desk Connect will continue to function as expected.

If you are a small-scale organization/team with very basic case tracking and reporting requirements capable, Desk may very well be the answer for you. But you still better be prepared with extensive documentation of all requirements and expectations for a tool like Desk, no matter how small or obvious they may be.

Pluspunten

Simple UI
Simple workflow building and management

Minpunten

Extremely limited in its capabilities
Desk Support reps are not thorough when reading emails
ETA's on fixes/patches pushed back for months

Gerson daniel C.
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Desk.com makes our job a lot easier and it's CS team is really helpful when needed. Desk.com...

Beoordeeld op 12-12-2017

We got to have our email's interaction (with our customers) well organized. We can get through our...

We got to have our email's interaction (with our customers) well organized. We can get through our data to send monthly reports with no problems.

Pluspunten

It is very user friendly. My team mates and I can navigate through our system with no complications.

Minpunten

Not getting a pop-up message (notifications) w/o an additional feature is probably what I like least about Desk.com.

Nasir Q.
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

salesforce in health sciences

Beoordeeld op 10-4-2018

Pluspunten

most comprehensive crm out there
pretty much has solution for any business problem easy to scale and develop

Minpunten

learning curve
expensive licensing
need some sophostication in customization
license per user and has some limits of what u csn do overall

5 van 123 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Essentials - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Essentials.

Salesforce Essentials kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Salesforce Essentials

Salesforce Essentials heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf

Salesforce Essentials ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Traditioneel), Chinees (Vereenvoudigd), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tjechisch, Turks, Zweeds

We hebben geen informatie over apparaten die door Salesforce Essentials worden ondersteund

Salesforce Essentials kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

GoAnywhere MFT, PanTerra Networks, Retreaver, RingCentral Engage Digital, Salesforce Service Cloud, SuperSaaS, Thematic, Webex Experience Management, idloom-events, inSided

Salesforce Essentials biedt de volgende ondersteuningsopties:

Kennisbank, Online ondersteuning, Forum, Video-instructies

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Essentials.