Birdeye
Over Birdeye
BirdEye is online software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven van elke omvang klantreviews kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen, met beheer van reviews, sociaal luisteren en technologie voor realtime analyse. BirdEye ondersteunt ook een systeemeigen mobiele app voor iOS en Android waarmee gebruikers op een mobiele manier klanten kunnen inchecken, nieuwe reviews kunnen verzamelen, klantfeedback kunnen bijhouden en rapporten kunnen raadplegen.
BirdEye helpt gebruikers hun online aanwezigheid en SEO te verbeteren met nauwkeurige bedrijfsvermeldingen en dynamische content. Gegevenssynchronisatie zorgt ervoor dat belangrijke informatie zoals naam, adres en telefoonnummer automatisch wordt bijgewerkt via de meer dan 50 wereldwijde partners van BirdEye, waaronder Google, Facebook en Bing, terwijl dynamische content gebruikers in staat stelt om vermeldingen te verrijken met aantrekkelijke video's, foto's en menu's. De tool "Scan je bedrijf" geeft gebruikers een snel overzicht van hun online reputatie door vermeldingen, reviews en beoordelingen op meerdere sites te tonen.
Technologie voor het controleren van reviews stelt gebruikers in staat om vanuit een gecentraliseerd dashboard in realtime gesprekken te voeren met klanten. Realtime sms- of e-mailmeldingen informeren gebruikers wanneer er een beoordeling over hun bedrijf wordt geplaatst. Met tools voor sociaal luisteren kunnen gebruikers sentimenttrends en invloedrijke sociale gesprekken ontdekken, terwijl functies voor enquêtebeheer gebruikers in staat stellen boeiende klantonderzoeken te creëren en verzenden via sms, e-mail of sociale media. Gebruikers kunnen enquêtereacties nauwkeurig meten met de technologie voor NPS (Net Promoter Score).
Sociale tools voor ticketing en tickettoewijzing helpen gebruikers probleembeheer en -oplossingen te stroomlijnen, terwijl realtime bedrijfsanalyse gebruikers helpt waardevol inzicht te krijgen in de feedback van klanten. Met technologie voor concurrentenanalyse kunnen gebruikers hun concurrentie begrijpen en kansen identificeren om marktaandeel te veroveren.
Afbeeldingen
Twijfels over Birdeye?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
GetMoreReviews
Review Wave
Sprout Social
Housecall Pro
Reviews
Heb je Birdeye al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Public relations en communicatie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Birdeye makes it easy to keep reviews in one place
Beoordeeld op 27-6-2023
Because it is complicated for field service specialists to constantly check checks, Birdeye's...
Because it is complicated for field service specialists to constantly check checks, Birdeye's perspective is very valuable. The busier the group of guys is, the less likely they will be to be slow to ask for a check, because Birdeye makes it easier for the specialists as they deliver what is required. Also, remembering passwords and browsing several different websites is equally or more difficult than remembering reviews. If a review has a score of less than 5, I want you to be able to get started immediately. Birdeye brings everything together in one accessible place plus it tells me about new releases. We have recently become registered with Birdeye, however, we can already see a distinction.
Pluspunten
This program is really easy to learn and has provided a knowledge base, plus contact with the user if you want further assistance. It is hygienic, clear and easy to use. It brings all your notes together in one easy to find place. In addition to integrating with our field program for requesting repairs, it can be linked to the company's website and can be fully customized with company branding to match the look and feel of the website. It happens automatically every day and they will ask the customer a question twice more, waiting two days between requests. Repetition increases the percentage of the customer making the critique, however, they do not aggravate the customer.
Minpunten
Perhaps because we are novices at Birdeye, I don't care about their software problems. Everything works as it should.
Antwoord van Birdeye
Thank for leaving Birdeye a review.We appreciate your business and support!
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
BirdEye Is The Perfect Solution For Any Agency Working With Multi Location Clients
Beoordeeld op 3-6-2024
Fantastic. Their support has been super helpful with any questions or troubleshooting needed. This...
Fantastic. Their support has been super helpful with any questions or troubleshooting needed. This has produced significant results for client form generating positive reviews, to managing negative reviews, to responding to all reviews, to growing a businesses local SEO presence. The list goes on. I highly recommend BirdEye to agencies and businesses.
Pluspunten
AI Functionality
- Summarizing reviews
- Review responding
Ease of use
- Bulk uploading contacts for review generation
- review monitoring
- Local listings
- Super effective reporting that does not take too much time to generate for effective presentiations
Minpunten
Cost. This product comes at premium price.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Absolute Nightmare
Beoordeeld op 10-6-2024
Pluspunten
Local listing management worked OK, but this is an extremely basic service that we could have gotten 100's of places.
Minpunten
Clients could not use the system due to constant bugs, outages and downtime, along with confusion about how to access services within the system in spite of training we had to perform ourselves because BirdEye offered no support. They wanted us to work with their overseas teams to diagnose and fix bugs in their own product. Rude and combative customer support for the past 6+ months. Without a doubt the worst vendor we've worked with in our 12+ years in business.
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Birdeye is Great!
Beoordeeld op 4-9-2024
My experience is great. It’s easy to use. It is a great way to stay in contact with our customers...
My experience is great. It’s easy to use. It is a great way to stay in contact with our customers through text. As well as, sending links to customers to leave us a review.
Pluspunten
Birdeye is easy to use. It has an app, which is super helpful.
Minpunten
I can seem to get the app to show me when I have notifications.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Activating permanent monitoring of our social media accounts
Beoordeeld op 26-7-2024
Birdeye has greatly supported our efforts and enabled us to improve our social media presence. It...
Birdeye has greatly supported our efforts and enabled us to improve our social media presence. It is great that it removed inappropriate comments immediately and also helped those interested get a direct answer to their inquiries and directed them in the right way to get more information.
Pluspunten
Birdeye brings all the capabilities together in one place. I loved its ability to ensure the quality of our posts and enable us to quickly sort out the rationales and get rid of any unwanted comments. It is great that Birdeye enhances our continuous monitoring and control over all our accounts. I love the ease of formulating multiple types of responses to suit all the expected comments. The reports are very useful and cover a lot of details efficiently.
Minpunten
Everything is easy with Birdeye after successfully integrating with all the social media platforms we use.
Antwoord van Birdeye
Thanks for leaving us a great review! We appreciate you choosing Birdeye.
Birdeye - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Birdeye.V. Welke prijsmodellen heeft Birdeye te bieden?
Birdeye kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 350,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Birdeye?
Birdeye heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Birdeye ondersteund?
Birdeye ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Birdeye ondersteuning voor mobiele apparaten?
Birdeye ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Birdeye worden geïntegreerd?
Birdeye kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ABELDent, ASI-ware, AccuLynx, Actionstep, Adobe Commerce, AdvancedMD EHR, AestheticsPro, AppFolio Property Manager, Appointy, Arborgold, BigCommerce, Bookeo, Booker, BoomTown, Breezeworks, Brightree, CareCloud, ChiroTouch, ClearDent, Clio, Constant Contact, Covetrus Pulse, Curve Dental, DaySmart Appointments, DealerCenter, Dealertrack DMS, DentiMax, Dentrix, Dentrix Ascend, Dolphin Management, DrChrono, EPICS, Eaglesoft, EndoVision, Eyefinity OfficeMate, FareHarbor, FieldRoutes, Filevine, Frazer, FreshBooks, Full Slate, Genbook, GorillaDesk, Grapevine6, HomeGauge, IntakeQ, JobNimbus, Kajabi, Keap, Limo Anywhere, LinkedIn for Business, LiveRez, MOGO, MRI Property Management, MYOB Business, Mailchimp, Maxident, MediaDent, Meevo, Merlin, Meta for Business, Mindbody, Mogo CRM, MoverBase, NextGen, Onfleet, Open Dental, OrthoTrac a Sensei product, PatientNow, PayPal, Pipedrive, Point of Rental Software, Practice-Web, PracticeWorks a Sensei product, QuickBooks Enterprise, QuickBooks Online, Quorum, RazorSync, RealPage, RepairShopr, Revelation Pets, RevolutionEHR, Rosy, Salesforce Sales Cloud, Schedulicity, Service Fusion, ServiceM8, ServiceMonster, ServiceTitan, Shelter Buddy, ShippingEasy, Shopify, Skywerk, Solutionreach, Square Point of Sale, Streamline, Successware, SugarCRM, Surefire CRM, SuzyDental 4, The Edge, Timely, Total Dental, Twitter/X, Vagaro, WooCommerce, Workiz, Xero, ZENOTI, Zapier, Zillow Rental Manager, Zoho CRM, Zomato for Business, athenaOne, iDentalSoft, mHelpDesk
V. Welke mate van ondersteuning heeft Birdeye te bieden?
Birdeye biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Birdeye.
- AI-marketing tools
- Review management software
- Reputatiemanagement software
- Live chat software
- Customer experience software
- Social media monitoring tools
- Competitive intelligence software
- Customer engagement software
- Conversationele marketing software
- SMS-marketing software
- Enquête software
- Brand management software
- Social media management tools
- Conversational AI software
- Social media marketing tools
- Customer satisfaction software