XCALLY

Omnichannel contactcenterbeheer

4,8 /5 (77 review) Schrijf een review!

XCALLY - Overzicht

Wat is XCALLY?

XCALLY is een complete software-oplossing voor callcenters voor inkomend/uitgaand/gemengd of omnichannel contact. Gebruikers kunnen via standaard API's interacties met klanten afhandelen via telefoon, webchat, e-mail, sms, fax en sociale media, evenals klantinformatie beheren en hun interacties over meerdere kanalen bijhouden. Medewerkers kunnen inloggen op hun wachtrijen, meerdere statussen beheren en verschillende taken uitvoeren op basis van hun vaardigheden.

XCALLY helpt contactcentra om de spreektijd van medewerkers te maximaliseren door middel van voorvertoning, progressief of voorspellend kiezen, met automatiseringen en triggers die helpen om taken te automatiseren volgens eerder gedefinieerde timing en acties. Gebruikers kunnen gegevens en prestaties analyseren via de gebruiksklare rapporten van XCALLY, of aangepaste rapporten maken die zijn toegesneden op specifieke bedrijfsdoelstellingen. Organisaties kunnen ook met behulp van de web-GUI op basis van slepen en neerzetten IVR-projecten ontwerpen zoals automatische assistent, klanttevredenheidsonderzoeken, terugbellen en meer.

XCALLY - Overzicht

Prijzen

Vanaf
N/A

Prijsopties

Gratis proef
Eenmalige licentie
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

XCALLY - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 4 andere, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels, Frans, Italiaans, Koreaans, Spaans

Media

130375
130376
130377
130378
586815
XCALLY video Schermopname van XCALLY: Drag & drop IVR designer tool Schermopname van XCALLY: Define the staff: agents Schermopname van XCALLY: The agent interactions list contains all the useful data and the possibility to filter and order them Schermopname van XCALLY: In the interaction view, agents can receive and send messages, attachments, canned answers, and can immediately see also contact info, interaction details and the customer journey Schermopname van XCALLY: In the customer journey view, agents can see the history of the contact, across all channels: chat, phone, email, SMS, open-channel (like Facebook)

XCALLY reviews

XCALLY reviews

Totaalscore
4,8
/
5
Uitstekend
67

Zeer goed
7

Gemiddeld
3

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
Functies
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenondersteuning
4,9
96% heeft deze app aanbevolen
Numan K.

Future of Contact Center !!! Xcally Motion 2

Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.


Vertalen met Google
Janet S.

XCally Contact Centre the Way of the future

Fast efficient and deliver


Vertalen met Google
John A.

Xcally stands at the frontier of call center

The sense of responding to customer has improved.


Vertalen met Google
Matovu M.

Very Scalable!

Xcally offers a great software solution to unify companies' contact centers with deep insights on customer behavior and meeting their expectations. It greatly reduces the burden of customer care agents getting overwhelmed with huge customer requests through automation of tasks and easy to use instant surveys to get customer feedback.


Vertalen met Google
Arcangelo C.

Prodotto TOP ! Rapporto qualità prezzo impressionante

solo vantaggi....applicativo IVR molto flessibile e personalizzabile direi unico nel suo genere, usability eccezionale,integrazione erp/crm ai massimi livelli possibili dashboard complete e personalizzabili


Vertalen met Google
Numan K.
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Future of Contact Center !!! Xcally Motion 2

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 25-11-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Xcally Motion 2 is like charm when we show to our valuable customers. It always has a wow factor.

Pluspunten

Intuitive GUI.
Tons of features.
Easy Install & Maintain.
Future Proof Investment.
State of the art technology.

Minpunten

I live everything about Xcally Motion 2.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Janet S.
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

XCally Contact Centre the Way of the future

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 9-4-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Fast efficient and deliver

Pluspunten

As a Distributor in South Africa, I love that I have a solution that literally fits and partners with every single Contact Centre need I have for my customers. I have not had none single case where by XCally has not been able to suit their needs and their budgets. It has simply been a "no brainer". XCally meets the following requirements Omni Channel, Voice Channel, Outbound Dialer with many options of dialing, IVR Designer which I might has is the most simple to use and deals with the most intense complicated environments easily, Agent and Web Gui with a built in phone bar, analytics and reports and scripting tools.

Minpunten

I can honestly say there was nothing I do not like

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

John A.
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Xcally stands at the frontier of call center

Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 20-11-2019
Bron van de reviewer: Capterra

The sense of responding to customer has improved.

Pluspunten

The feedback feature and one agent console is useful

Minpunten

The repeat of realtime report on all channel with the same info. Its unnecessary

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Matovu M.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Very Scalable!

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 14-4-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Xcally offers a great software solution to unify companies' contact centers with deep insights on customer behavior and meeting their expectations. It greatly reduces the burden of customer care agents getting overwhelmed with huge customer requests through automation of tasks and easy to use instant surveys to get customer feedback.

Pluspunten

Xcally is very scalable offering the perfect out of box solution for small companies and very accommodating for all it's growth needs. The ease to use third party API is incredible. With Xcally Open Channel module, all social media channels like facebook, whatsapp email among others in one place - that is a real contact center solution. Very stable for both PRIs and SIP Trunk gateways usage with almost no downtime caused by the software. Easy to use cally square project that allows you design IVRs with a very intuitive drag and drop GUI. The software can only get better!

The wiki - documentation is great. Very easy to understand with graphical explanations in some cases.

Minpunten

It would be great to have a subscribe to community for Xcally users where members share their experiences and minor bug fixes archived especially for non paid support so that the ticket time frames and the team is not over stretched on obvious errors and challenges by users.

You can add more cloud enabled features in the 'Out Of The Box' package to enable the solution be used anywhere than defined work spaces. A case in point is Xcally's mobile app should be a given on any installation with a domain name provided by Xcally to make the mobile App usage easy. It would also be great to automate the SSL certification process a little more to make fresh installations secure. Current process is too manual with high failure chances if you're not well versed with SSL certificate installations.

The Dashboards are very insightful but there's room for improvement on the reports.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Arcangelo C.
Sector: Facilitaire diensten
Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Prodotto TOP ! Rapporto qualità prezzo impressionante

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 3-4-2020
Bron van de reviewer: Capterra

solo vantaggi....applicativo IVR molto flessibile e personalizzabile direi unico nel suo genere, usability eccezionale,integrazione erp/crm ai massimi livelli possibili dashboard complete e personalizzabili

Pluspunten

Scalabilità,prestazioni,personalizzazione e assistenza continua ai massimo livelli

Minpunten

Un piccolo refresh grafico non farebbe male...ma niente di che!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
9,6/10
Gebaseerd op 77 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van XCALLY

Prijzen van XCALLY

Vanaf
N/A
Gratis proef
Eenmalige licentie
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Gebaseerd op 77 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

XCALLY - Functies

XCALLY - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beheer van supporttickets
Bewaking
CRM-integratie
Chatten
Communicatie via meerdere kanalen
E-mailintegratie
Enquêtes en feedback
Instant Messaging
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kennisbankbeheer
Rapportage en statistieken
Realtime controle
Voor meerdere talen
Waarschuwingen / Escalatie
Workflowbeheer
Functies
4,8/5
Gebaseerd op 77 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

XCALLY - Veelgestelde vragen

XCALLY - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over XCALLY.

V. Welke prijsmodellen heeft XCALLY te bieden?

XCALLY kent de volgende prijsmodellen:

Prijsmodel: Eenmalige licentie, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van XCALLY?

We hebben geen informatie over functies van XCALLY

V. Wat zijn de typische gebruikers van XCALLY?

XCALLY heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door XCALLY ondersteund?

XCALLY ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Koreaans, Spaans

V. Welke prijsmodellen heeft XCALLY te bieden?

XCALLY kent de volgende prijsmodellen:

Eenmalige licentie, Abonnement

V. Biedt XCALLY ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door XCALLY worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan XCALLY worden geïntegreerd?

XCALLY kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Freshdesk, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, SugarCRM, Twilio, Twitter, Vtiger CRM, Zendesk, Zendesk, Zoho CRM

V. Welke mate van ondersteuning heeft XCALLY te bieden?

XCALLY biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Kennisbank, Online ondersteuning, Video-instructies