My Clients Plus

4,7 (206)
Schrijf een review!
Praktijkbeheer en EPD voor professionals in de geestelijke gezondheidszorg

Over My Clients Plus

My Clients Plus is een cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer en elektronische patiëntendossiers (EPD) die is ontworpen voor aanbieders en praktijken van geestelijke gezondheidszorg. Het platform bevat tools voor het beheren van klantdossiers, afspraken, elektronische facturering, teletherapie en meer.

Door integratie met Jituzu biedt My Clients Plus een klantenportal waarmee klanten intakeformulieren kunnen invullen, hun contactgegevens kunnen bijwerken, berichten kunnen verzenden en ontvangen, en afspraken kunnen plannen. Met HIPAA-conforme videoconferenties kunnen gebruikers via de portal hun klanten teletherapie aanbieden. Klanten kunnen hun sessiekosten ook online betalen via de capaciteiten voor creditcardverwerking van Jituzu. My Clients Plus bevat ook een sjabloonbibliotheek voor therapienotities met meer dan 200 notitiesjablonen, met SOAP- en DAP-notitie-indelingen. Gebruikers kunnen de koppen en namen van sjablonen wijzigen, en een ingebouwde spellingscontrole zorgt ervoor dat notities foutloos zijn. Notities kunnen elektronisch worden ondertekend en vergrendeld wanneer ze zijn voltooid, en er kan een onbeperkt aantal addenda worden toegevoegd aan vergrendelde notities. Er kunnen vereisten worden gedefinieerd voor het ondertekenen door leidinggevenden en toegangsrechten zorgen ervoor dat alleen goedgekeurde gebruikers notities kunnen bekijken of wijzigen.

Met My Clients Plus kunnen gebruikers klantfacturering beheren, met ondersteuning voor elektronische facturering van primaire en secundaire zorgverzekeringen, automatische ERA (electronic remittance advice), facturering buiten het netwerk, het bijhouden van de status van elektronische claims en de verwerking van creditcardbetalingen. Verzekeringsautorisaties en betalingen van klant- en zorgverzekeraars kunnen worden bijgehouden en er kunnen totaalfacturen voor zorgverzekeraars en klantfacturen worden gegenereerd. Met tools voor rapportage en analyse kunnen gebruikers samenvattingen van financiële en sessiegegevens van klanten creëren voor verschillende datumbereiken, sessies en inkomsten bijhouden en rapporten voor individuele zorgverleners creëren.


Afbeeldingen

Nog 1 bekijken
My Clients Plus-video

Twijfels over My Clients Plus? Vergelijk met een populair alternatief

My Clients Plus

4,7 (206)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 29,00
maand
US$ 49,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

76
103

Integraties

Geen integraties gevonden
3

Gebruiksgemak

4,5 (206)
4,7 (940)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (206)
4,6 (940)

Klantenservice

4,8 (206)
4,8 (940)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

TherapyNotes, LLC

4,7
#1 alternatief voor My Clients Plus
Webgebaseerde software voor praktijkbeheer en elektronische patiëntendossiers (EPD) voor gedragsgerichte zorg met...

Epic

4,4
#2 alternatief voor My Clients Plus
EpicCare is een artsvriendelijk EPD-platform dat is ontworpen om patiëntgegevens te helpen organiseren en werkstromen...

SimplePractice

4,6
#3 alternatief voor My Clients Plus
Praktijkbeheersoftware met HIPAA-conforme EPD, mobiele telegezondheidszorg, automatische betaling en meer voor...

Pabau

4,6
#4 alternatief voor My Clients Plus
Pabau is software voor het beheer van medische praktijken die zorgverleners helpt bij het afhandelen van facturering,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(206)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je My Clients Plus al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 206 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Service!

Beoordeeld op 27-11-2018

Pluspunten

It is easy to bill. I also love the service. Very patient staff!

Minpunten

It is not so easy to reconcile, especially with secondary insurance.

Kayla
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Love the Reminders

Beoordeeld op 12-6-2023

The program was easy to learn and navigate. I love the reminders but don’t like that the time stamp...

The program was easy to learn and navigate. I love the reminders but don’t like that the time stamp changes once you make a needed edit which causes you to loss money.

Pluspunten

I love the reminders that it gives you once you complete an appointment.

Minpunten

I don’t like that if an edit is needed that the time and date of original submission changes as well causing you to loss money for work done.

Mary
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

So many headaches with My Clients Plus billing

Beoordeeld op 4-9-2022

I keep using it because I am pretty much stuck with it. I would lose all the history that is in my...

I keep using it because I am pretty much stuck with it. I would lose all the history that is in my account. I am able to bill regularly to one organization with no problems, but whenever there is a glitch, it has taken a long time to figure out the problems even with their support system.

Pluspunten

It does keep track of who and when we bill. It is not too hard to use.

Minpunten

I would find out later that the program did not actually bill the claim. It went into some black hole. There was a lot of trouble with the switching of portals a while ago. Then I would call the support and get the run around. "Well I don't think it was our fault." After months of not getting paid for one client, finally I got to talk to a support person who finally figured out the problem. It was one small typo that made My Client's Plus not work properly. However, it was too late to bill by then, so I never got paid for many visits.

Janet
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

MCP for a small psychology practice

Beoordeeld op 4-10-2021

I am currently in the process of relocating my office. Not having masses of paper files to move is...

I am currently in the process of relocating my office. Not having masses of paper files to move is a relief.

Pluspunten

I purchased MCP in 2013 when many newer software products were not available. I spoke with colleagues and they were primarily using MCP and were pleased. I have appreciated the customer service when I couldn't figure something out on my own. Generally, the product is intuitive, flexible and reliable. After eight years with MCP I am still satisfied.

Minpunten

I find the month-end statement process a bit duplicative and tedious.

Kathy
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Psychiatry Use

Beoordeeld op 4-10-2021

Overall it has been good. They have added a lot of features since we started using it 12 years ago....

Overall it has been good. They have added a lot of features since we started using it 12 years ago. It is easy to use. Wish it had prescription integration.

Pluspunten

I like that it is fairly easy to use and doesn't have a lot of the bells and whistles that a psychiatry practice doesn't need in comparison to a regular medical practice.

Minpunten

I don't like that you have to do a lot of clicking around just to print an invoice or to apply a partial payment or write off some of the amount due in different screens. I wish we could enter everything in one screen before invoicing it. I also wish that the list of past appointments for a patient could be tagged with a no show or a late cancel so we didn't have to write it in the notes below a patient's profile instead. I also wish it would list the balance of a patient right on the calendar next to their name because we often miss the fact that a patient still owes money. you don't see that amount unless you actually click on the patient's profile.

5 van 206 worden weergegeven Lees alle reviews

My Clients Plus - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over My Clients Plus.

My Clients Plus kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

My Clients Plus heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

My Clients Plus ondersteunt de volgende talen:

Engels

My Clients Plus ondersteunt de volgende apparaten:

We hebben geen informatie over welke integraties My Clients Plus kent

My Clients Plus biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor My Clients Plus.