Centralpoint
Over Centralpoint
Centralpoint van Oxcyon is een digitaal ervaringsplatform en oplossing voor inhoudbeheer voor ondernemingen. Met de cloudgebaseerde of lokale tool kunnen gebruikers kennis, gegevens, documenten, formulieren, e-mails, leren, naleving en meer beheren, terwijl ze ook functies bieden voor het beheren van werknemers, klanten en partners. Centralpoint kan worden gebruikt om een kennisbank of intranet te creëren om inhoud te delen en te beheren, teamwerk te ondersteunen en samenwerking binnen teams en bedrijven te ondersteunen.
Om bedrijven de tools te bieden om een digitale strategie te creëren voor het beheer van hun gebruikersgemeenschappen en de gebruikerservaring via meerdere kanalen, biedt Centralpoint tools voor inhoud- en gegevensbeheer. Met de Centralpoint-module voor kennisbeheer kunnen bedrijven hun informatie organiseren en categoriseren, terwijl ze relaties en verbindingen met andere bestanden, gebruikers, documenten, evenementen en meer creëren. Met zoeken in natuurlijke taal kunnen gebruikers ook informatie vinden op basis van trefwoorden, en filteren helpt gebruikers om inhoud te lokaliseren op basis van specifieke parameters. Centralpoint biedt een gedifferentieerde taxonomiestructuur om kennis te organiseren op basis van een hiërarchische structuur, en gebruikers kunnen de classificaties voor elk kennisitem selecteren bij het toevoegen aan het systeem.
Centralpoint ondersteunt ook gegevensbeheer en warehousing en stelt bedrijven in staat om metagegevens automatisch te classificeren en toe te passen op bestanden en inhoud, zowel gestructureerd als ongestructureerd. MDM (Master Data Management) centraliseert alle gegevens om één bedrijfsweergave voor gebruikers te creëren. Gestructureerde gegevens en gegevens uit ongestructureerde bronnen, waaronder PDF, Word en afbeeldingen, worden door Centralpoint met behulp van natuurlijke taalverwerking metadata toegewezen. Centralpoint biedt ook een reeks andere functies om te helpen bij digitaal ervaringsbeheer en inhoudbeheer, waaronder portaloplossingen voor ondernemingen, e-formulieren, digitale ondertekening, e-mailbeheer, prototyping, leerbeheer, naleving en gamification.
Afbeeldingen
Twijfels over Centralpoint?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Bitrix24
Bloomreach
Wrike
Wooqer
Reviews
Heb je Centralpoint al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Consumentengoederen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
One Central Point
Beoordeeld op 10-12-2018
Pluspunten
Centralpoint has a ton of pre-built features and is able to source data from many different locations. The search is quick and can be used to filter data sets.
Minpunten
It can be overwhelming since there are so many different modules.
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Easy to use robust website solution that scales.
Beoordeeld op 7-12-2018
We have several self-hosted web sites that run on CentralPoint and are very happy with them. The...
We have several self-hosted web sites that run on CentralPoint and are very happy with them. The Audience role is a powerful tool once we learned how to use it. They helped us set up the synchronization from development => user acceptance => production even though they are on different machines.
Pluspunten
Pros: We have been using Central Point for several years. It works very well out of the box, but it can be customized to meet your needs. There is excellent support from the vendor. They are constantly helping us get maximum benefit from the system. We connect to both DB2 and MS/SQL databases with no problem. Their code is well maintained - they push updates on a regular basis that increases functionality.
Minpunten
You have to be organized in order to use the system to its fullest potential. It took us a while to figure that out.
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
CentralPoint has pretty much every feature you could want for a website.
Beoordeeld op 19-1-2018
We have both our public site and our intranet on CentralPoint, and the consistency between them and...
We have both our public site and our intranet on CentralPoint, and the consistency between them and the ability to carve out individual audiences and roles is great.
Pluspunten
A lot of pre-established modules for specific functions that can be customized as needed. It's nice to be able to take advantage of upgrades or programming that benefit numerous clients and that the options and programming evolve with the industry trends.
Minpunten
While I find CentralPoint pretty user-friendly, I can see how some individuals without much experience in managing web content could struggle some with making their own customizations or building certain types of content.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Excellent Platform for Multi-Hospital System
Beoordeeld op 18-12-2018
We are very happy with the CentralPoint product and investigating moving our intranet from...
We are very happy with the CentralPoint product and investigating moving our intranet from SharePoint to the platform.
Pluspunten
CentralPoint is a very solid product with extensive features and modules. The system allows us to handle multiple affiliates or audiences on a single platform and as a result we require fewer resources to support our websites.
Although CentralPoint has many options for basic department end users it is very easy to create logins and train how to update their specific pages.
Support is excellent and Oxcyon provides an issue tracking system. We are a large healthcare system with many requests. All are answered and resolved quickly. I can think of nothing we have asked for that has not been accommodated.
Minpunten
There are many features which can be overwhelming. Certain modules need to be modernized and made easier for the user.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Centralized data on one point
Beoordeeld op 8-4-2022
Pluspunten
It has an easy and simple solution to channel all the data from various outside offices that we have into one data warehouse. All our data and document can be distributed easily and securely with it.
Minpunten
It is a complex software that need an expert to manage and setting it up.
Centralpoint - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Centralpoint.V. Welke prijsmodellen heeft Centralpoint te bieden?
Centralpoint kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 25.000,00/jaar
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Centralpoint?
Centralpoint heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Centralpoint ondersteund?
Centralpoint ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
V. Biedt Centralpoint ondersteuning voor mobiele apparaten?
Centralpoint ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Centralpoint worden geïntegreerd?
Centralpoint kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Active Directory Manager, Adobe InDesign, Algolia, Box, Brainshark, Brainshark Sales Accelerator, Brightcove, ChatGPT, Eventbrite, Google Analytics 360, Instagram, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft SharePoint, Microsoft Viva Engage, Microsoft Word, OAuth, Okta, Oracle Beehive, Oracle PeopleSoft, Oracle Service, Outlook Export, PayPal, PingFederate, QuickFill, SAMLink Processor, SAPmonitoring, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Slack, Specops Authentication for O365, Symantec Endpoint Security, Tableau, Tableau Connector for Jira, Telerik Reporting, Twilio, Twitter/X, Workday HCM, Worldpay, authorize.net
V. Welke mate van ondersteuning heeft Centralpoint te bieden?
Centralpoint biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Centralpoint.
- LMS-systemen
- Headless CMS-systemen
- Knowledge management tools
- Portal software
- Intranet software
- Software voor beleidsbeheer
- Data extraction software
- Text mining software
- Enterprise CMS
- Enterprise search software
- Big data software
- Master data management software
- Data mining software
- BI-tools
- DMS-systemen
- Helpdesk software