Over TOPdesk

TOPdesk is een servicemanagementplatform voor drukke IT-serviceteams die dingen gedaan willen krijgen. Met kant-en-klare software die boordevol sjablonen zit, eindeloze integratiemogelijkheden en onze mensen hier om je te begeleiden, kun je beginnen met het overtreffen van klantverwachtingen – op een stressvrije manier. 
 
We helpen je serviceteam, stap voor stap, om drie dingen anders te doen. 
 
1. Beheers de chaos op de servicedesk 
Begin snel en zonder code met een ITSM-oplossing die eenvoudig is aan te passen aan je behoeften. Geen wiel opnieuw uitvinden – onze experts gebruiken best practices om je te helpen processen zoals incidentbeheer en assetbeheer te standaardiseren. Wat je plannen ook zijn, je kunt klein beginnen en TOPdesk opschalen naarmate je behoeften veranderen. 
2. Samen beter zijn 
Werk gemakkelijk samen in de tool – zowel binnen als buiten je eigen servicedepartement. Met één gedeeld portaal met afdelingen zoals HR of Facilitaire Diensten, kun je eindgebruikers een soepelere ervaring bieden binnen het hele bedrijf. 
3. Continu nieuwe waarde leveren 
TOPdesk is eenvoudig te onderhouden, zodat je waardevolle verbeteringen kunt doorvoeren zonder afhankelijk te zijn van consultants. Maar maak je geen zorgen – we zijn hier om je tips en trucs te geven als je ons nodig hebt. 
 
Kenmerken van TOPdesk 
TOPdesk biedt veel ITIL-gebaseerde functies om je te helpen service mogelijk te maken: 
 
Incidentbeheer – Categoriseer en prioriteer binnenkomende verzoeken en wijs taken automatisch toe aan de juiste medewerker. Ticket opgelost? Je eindgebruikers worden direct op de hoogte gebracht. 
 
Assetbeheer – Volg de assets van je organisatie, zie wie ze gebruikt en hoe ze met elkaar verbonden zijn. De software wordt geleverd met asset-sjablonen die je kunt aanpassen aan je behoeften. 
 
Kennisbeheer – Gebruik de Knowledge Base om cruciale kennis van je medewerkers vast te leggen en toegankelijk te maken voor iedereen in de organisatie. 
 
Rapportage – Maak een dashboard voor al je belangrijkste statistieken, zodat je eenvoudig knelpunten kunt opsporen en de prestaties van je afdeling kunt bijhouden. 
 
Zelfbedieningsportaal – Geef eindgebruikers een one-stop-shop om tickets te loggen, FAQ's en kennisartikelen te lezen en de status van hun verzoek te controleren. Meer transparantie betekent tevreden klanten. 
 
Onze oplossing komt altijd met: 
* Een servicemanagementplatform dat klaar is voor gebruik en eenvoudig te onderhouden is – geen code nodig. 
* 3 verschillende plannen om uit te kiezen met veel add-ons, allemaal beschikbaar via SaaS of On-Premises. 
* Een gebruiksvriendelijk framework voor al je processen, inclusief standaardfuncties zoals een kennisbank, een koppeling met Active Directory en single sign-on. 
* 24/5 persoonlijke ondersteuning van onze lokale experts, en 24/7 online ondersteuning via MyTOPdesk. 
* Integreer met al je favoriete tools Verbind TOPdesk met alle tools die je nodig hebt en gebruikt. Je hebt toegang tot onze open API, kant-en-klare integraties en de TOPdesk Marketplace. 
 
Wat je zult bereiken met TOPdesk: 
* Stop met brandjes blussen en krijg controle over je servicedesk terug 
* Voldoen aan klantverwachtingen elke keer weer 
* Vergroot de transparantie en blink uit in klantinteracties 
* Word opgemerkt voor je consistent geweldige diensten

Prijzen vanaf:

€ 66,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van TOPdesk

Het voldoen aan de verwachtingen van je klanten moet gemakkelijk zijn, zelfs wanneer je serviceteam overweldigd is. TOPdesk helpt je stap voor stap te verbeteren, zodat je een impact kunt maken zonder extra druk. 
 
Het starten met TOPdesk is eenvoudig: het is kant-en-klaar en snel aan te passen met wat hulp van onze experts. Samen zorgen we ervoor dat de software het beste werkt voor jouw situatie. 
 
In feite is de tool gebaseerd op meer dan 25 jaar best practices, dus je profiteert direct van handige sjablonen voor processen zoals zelfbediening. 
 
TOPdesk is schaalbaar en groeit met je mee. Begin klein met functies zoals incidentbeheer, assetbeheer en rapportage – en voeg meer toe naarmate je behoeften veranderen. Wil je TOPdesk integreren met andere tools? Geen probleem. Je hebt toegang tot onze API, integraties en de TOPdesk Marketplace. 
 
Dankzij train-de-trainer sessies leer je hoe je de tool kunt onderhouden zonder hulp van onze consultants. Echt, er is geen code nodig. 
 
Meer hulp nodig? Ons team van experts geeft om je succes en staat je bij elke stap. Krijg ondersteuning van interne specialisten 24/5. Ze spreken je taal en reageren snel en persoonlijk – je zult ze geen scripts zien gebruiken. 
 
Je wordt onderdeel van de TOPdesk-community van experts en collega's, hier om tips en trucs te delen voor serviceverbeteringen. 
 
TOPdesk is beschikbaar als SaaS en on-premises implementatie. Licenties zijn flexibel en op abonnementsbasis.

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, Caribisch Nederland en nog 24 andere

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 8 andere

Prijzen vanaf:

€ 66,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

TOPdesk Software - 1
TOPdesk Software - 2
TOPdesk Software - 3
TOPdesk Software - 4
TOPdesk Software - 5
TOPdesk Software - 6
TOPdesk Software - 7
TOPdesk Software - 8
Nog 9 andere bekijken
TOPdesk-video
TOPdesk Software - 1
TOPdesk Software - 2
TOPdesk Software - 3
TOPdesk Software - 4
TOPdesk Software - 5
TOPdesk Software - 6
TOPdesk Software - 7
TOPdesk Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van TOPdesk: 121

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagtoewijzing
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bewaking
  • Bezoekersbeheer
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Facility asset management
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • IT-assets bijhouden
  • IT-incidentenbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen routeren
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Sms-berichten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgifteplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Voor scholen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

JIRA Service Management

4,5
#1 alternatief voor TOPdesk
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

IFS Ultimo

4,4
#2 alternatief voor TOPdesk
Ultimo EAM is een geïntegreerd softwarepakket dat oplossingen biedt voor het beheren van faciliteiten, wagenparken,...

ServiceNow

4,5
#3 alternatief voor TOPdesk
ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf...

Planon

4,3
#4 alternatief voor TOPdesk
Planon Universe biedt een geïntegreerd systeem voor werkplekbeheer voor bedrijfsvastgoed, faciliteitsmanagers,...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(90)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je TOPdesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 90 reviews worden weergegeven
Ruud
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Perfect systeem voor dagelijks gebruik

Beoordeeld op 19-6-2024

Fijn systeem voor dagelijks gebruik en eenvoudig.

Fijn systeem voor dagelijks gebruik en eenvoudig.

Pluspunten

Gebruikersgemak en eenvoud in gebruik maakt het prettig om mee te werken.

Minpunten

Soms moet je wel veel klikken om bij het resultaat te komen.

Antwoord van TOPdesk

Hoi Ruud,
Bedankt dat je voor TOPdesk hebt gekozen. Goed om te lezen dat de eenvoud van ons systeem bevalt in je dagelijkse gebruik. Hopelijk is de migratie gelukt. We staan altijd klaar om je te helpen, mocht je ons nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk team.

Inge
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

selfserviceportaal heeft meerwaarde!

Beoordeeld op 14-12-2023

Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en...

Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en schakelt waar nodig met de accountmanager.

Pluspunten

Het Selfserviceportaal, dit is 24/7 beschikbaar. Andere vergelijkbare systemen hebben dit niet of minder uitgebreid.

Minpunten

Nog niet alles is via export/import over te zetten van de testomgeving naar de productieomgeving.

Antwoord van TOPdesk

Hey Inge, thanks for the review! Awesome to hear you're loving the 24/7 Self-Service Portal. Got your point about the test to production transfer - we're on it. Super glad our team's been a help to you.
Best, Team TOPdesk.

Silke
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Topdesk ervaringen

Beoordeeld op 14-12-2023

Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor...

Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor ons als direct gevolg dat de kosten gigantisch omhoog gingen (bijna 100% prijsstijging!). Dit was zeer onaangenaam en moeilijk te verkopen.

Pluspunten

Het samen uitdenken, inrichten en implementeren van het SSP. Consultancy dagen zijn altijd leuk.

Minpunten

Dat de module Meerjarenplanning ons vrij recent verkocht is. Deze module hebben wij nu volledig gevuld en in gebruik. Echter blijkt nu dat deze module niet meer ondersteund wordt door Topdesk.
Het verdwijnen van de functie checklists is erg jammer.

Antwoord van TOPdesk

Thank you Silke for writing this review and sharing your compliments and feedback. This helps us to keep improving, so we really appreciate it. Great to hear consultancy days are always fun.
Best, Team TOPdesk

Jasper
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

TOPDesk Toppakket

Beoordeeld op 9-9-2022

Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de...

Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de support aanvragen die we binnenkrijgen en de hoeveelheid tijd die nodig is om ze op te lossen. Dit is erg waardevol voor onze organisatie.

Pluspunten

TOPDesk is wat mij betreft één van de fijnste ticket systemen waar ik mee heb gewerkt. Gebruikers kunnen eenvoudig tickets loggen, waarbij ze toch gedwongen worden de benodigde informatie mee te sturen. Daarnaast werkt de onderliggende workflow erg prettig om tickets te verdelen naar de juiste personen.

Minpunten

Kennisitems zijn niet altijd zichtbaar voor alle gebruikers. Het is mij niet duidelijk waarom dit onderscheid wordt gemaakt.

Antwoord van TOPdesk

Hello Jasper,

We appreciate your review! It's great to hear TOPdesk meets your needs with efficient ticketing and workflow distribution. We're addressing knowledge item visibility concerns for a better experience. Your feedback is valued!

Kind regards,

Team TOPdesk

Diana
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

TOPdesk met (Self)service

Beoordeeld op 14-12-2023

Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het...

Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het niet weet zoekt hij het uit tot hij het wel weet.

Pluspunten

De registratie van de meldingen en dus je taken. De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt op het SelfService.

Minpunten

De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt is soms ook een nadeel voor je beheer. Er zijn functionaliteiten die alleen voor iedereen aan kunnen of uit.

Antwoord van TOPdesk

Hi Diana, we're glad that you like our notification and storage features. Noted your feedback on functionalities and information management. Happy to hear you're satisfied with our consultants!
Best, Team TOPdesk

5 van 90 worden weergegeven Lees alle reviews

TOPdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TOPdesk.

TOPdesk kent de volgende prijsmodellen:

TOPdesk heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

TOPdesk ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Zweeds

TOPdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

TOPdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AFAS Software, AI Chatbot, Azure Active Directory, Azure DevOps Server, BeyondTrust Remote Support, Bird, BlueDolphin, Chatbot, Clicksign, D4Sign, Digital Signage, Dynatrace, Exact Online, Exact Synergy, FastPass SSPR, FlexWhere, Freshdesk, HubSpot CRM, Humble Online, IBI-aws, IDAAS Products, Insocial, Jira, Lansweeper, ManageEngine OpManager, Microsoft Intune, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, N-central, NetCloud SASE, Office App, Okta, OneLogin, Outsmart, Qlik Sense, QlikView, Room Booking System, Saysimple, ServiceNow, SharePoint Azure AD Connect, Slack, SnapEngage, Snow License Manager, Splunk Enterprise, Stratusphere UX, TOPdesk, TeamViewer Remote, Tenjin, Testersuite, Trello, ValidSign, Versio.io, Virtual Agent, WISH, Workspace 365, Xelion, Zapier, Zendesk Suite, Zervicepoint, ZigiOps, iFinder, iLert, nps.today

TOPdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TOPdesk.