
Over Brokermint
Met BrokerMint kunnen agenten en makelaars eenvoudig en naadloos alle aspecten van hun vastgoedvermeldingen, klanten, commissies en andere backoffice-details snel, gemakkelijk en efficiënt beheren. Met functies voor e-ondertekening, ingebouwde statusformulieren, makelaarsverklaringen, rapportsjablonen, onboarding van makelaars, het bijhouden van commissies en meer kunnen kantoormanagers taken moeiteloos organiseren en centraliseren, terwijl de productiviteit wordt gemaximaliseerd.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Brokermint
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Brokermint
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Brokermint: 62
Alternatieven
HubSpot CRM

Salesforce Sales Cloud

SkySlope

BrokerSumo

Reviews
Heb je Brokermint al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
An Organized & Accessible Business with Brokermint
Beoordeeld op 19-12-2018
Brokermint solved my problem of boggling my computer desktop with tons of documentation. I have it...
Brokermint solved my problem of boggling my computer desktop with tons of documentation. I have it organized and easily accessible in Brokermint. I felt secure in knowing I could get to it at a safe place I could trust. I would recommend Brokermint to anyone that's disorganized and needs help OR helping the organized person keep things held together EVEN BETTER with a small or even larger growing business.
Pluspunten
My pros with Brokermint are that it allows for organization of documents and very quick retrieval of those same documents at a later date. It also allows an easy way for me to download my commission statements later for tax purposes.
Minpunten
The only disadvantages of Brokermint was the original learning of their e-signing process...if that's even a con! I just had to get used to finding it and understanding it. Once I learned it, it actually made life easier as a Real Estate Agent without having to go back through a different system. The docs were already in Brokermint. So this con became a pro.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Real Estate Review
Beoordeeld op 6-6-2019
Pluspunten
Ease of Use - Design - Open Software that easily integrates
Minpunten
Lack of detailed reports and the ability to create necessary report types for agent production, company production, and financial metrics.
Overwogen alternatieven
Lone Wolf Back OfficeRedenen om over te stappen op Brokermint
Bc we left Brokerwolf but are considering going back- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Work in Progress
Beoordeeld op 5-6-2019
Overall, I give this system 2 stars. Again, I would never use this platform for a high volume...
Overall, I give this system 2 stars. Again, I would never use this platform for a high volume coordination. It has the potential to be great however. I have worked out of various platforms, and this is as low as dot loop and paperless pipline.
Pluspunten
I love how easy it is to set up a file. And how quickly it splits and assigns documents.
Minpunten
I don't like that it doesn't split over 300 pages. Doesn't show the transaction "id/email" to forward documents into the file on header when in the file (you have to go to docs, then select unsorted). I do not like how poorly made the it is to set up a checklist. Very insidious process. Be great if the following items were in the header : Year built, purchase price, transaction id/email, commission amount).
I also don't like how you have go back and forth from checklist to unsorted docs, to add new document name and make it applicable/required in order to file the doc. very time consuming. As a TC, I could never use this platform for a high volume.
Antwoord van Brokermint
Hi, Shelly
Thanks for the feedback. Your Account Rep has sent you a link for training options. Please book at your earliest convenience, or feel free to reach out to us at [email protected]
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Streamlined our Transactions
Beoordeeld op 11-11-2022
Pluspunten
I like that you can send documents for signature from the program and once it is all signed, it is automatically saved/uploaded in the system for easy organization.
Minpunten
That there is no app! Sometimes on the go I need to look something up in the program and I can do it from Safari on my iPhone but an app would be great!
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Brokermint
Beoordeeld op 3-5-2019
Overall I have liked the product and it really helps us in keeping track of each or our transactions...
Overall I have liked the product and it really helps us in keeping track of each or our transactions and our overall numbers as a company.
Pluspunten
This program and very user friendly. There customer service is amazing. Anytime I needed help of had a question I could set up a one on one meeting for more detailed help or just click the help button for a quick and easy response.
Minpunten
I don't like that there is not a way to create a contact sheet for all parties involved per transaction.
Overwogen alternatieven
SkySlopeRedenen om over te stappen op Brokermint
Skyslope did not offer a way to create CDA's and keep track of all the numbers & pipeline on the back end.Brokermint - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Brokermint.V. Welke prijsmodellen heeft Brokermint te bieden?
Brokermint kent de volgende prijsmodellen:
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Brokermint?
Brokermint heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Brokermint ondersteund?
Brokermint ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Brokermint ondersteuning voor mobiele apparaten?
Brokermint ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Brokermint worden geïntegreerd?
Brokermint kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BoomTown, CINC, Chime, Contactually, Daylite for Mac, DocuSign, Dropbox Business, Follow Up Boss, Geckoboard, Google Calendar, Google Drive, Kunversion+, LionDesk, Propertybase Back Office, Propertybase Salesforce Edition, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, SurveyMonkey, Tribus, Xero, Zapier, dotloop, kvCORE
V. Welke mate van ondersteuning heeft Brokermint te bieden?
Brokermint biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Brokermint.