Chaport

4,9 (63)
Schrijf een review!
Op website geïntegreerde software voor live chatbox

Over Chaport

Chaport is moderne software voor klantberichten met livechat via meerdere kanalen, chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram, groepschatmogelijkheden en meer. Het is ontworpen als een moderne messenger om communicatie met klanten net zo gemakkelijk en plezierig te maken als chatten met vrienden. Bovendien biedt het web-, desktop- en mobiele apps, zodat u vanaf elk apparaat en elke locatie met klanten kunt chatten.

Gebruikers kunnen Chaport integreren met meer dan 3.000 apps met behulp van Zapier (geen programmeerkennis vereist) of API. Andere functies zijn onder meer het aanpassen van het uiterlijk, gedetailleerde bezoekersinformatie, pre-chatformulier, verzenden van bestanden, opgeslagen antwoorden, meertalige chatwidget, rapporten en nog veel meer.


Afbeeldingen

Chaport Software - 1
Chaport Software - 2
Chaport Software - 3
Chaport Software - 4
Chaport Software - 5
Chaport Software - 6
Chaport Software - 7
Chaport Software - 8
Chaport Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Chaport-video
Chaport Software - 1
Chaport Software - 2
Chaport Software - 3
Chaport Software - 4
Chaport Software - 5
Chaport Software - 6
Chaport Software - 7
Chaport Software - 8
Chaport Software - 9

Twijfels over Chaport? Vergelijk met een populair alternatief

Chaport

4,9 (63)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 29,00
maand
US$ 19,04
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

45
112

Integraties

10
100

Gebruiksgemak

4,9 (63)
4,2 (714)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8 (63)
4,3 (714)

Klantenservice

4,9 (63)
4,3 (714)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

JIRA Service Management

4,5
#1 alternatief voor Chaport
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke...

LiveAgent

4,7
#2 alternatief voor Chaport
Geweldige realtime klantenservice begint met betere livechatsoftware.

LiveChat

4,6
#3 alternatief voor Chaport
LiveChat fungeert als een volledig capabele tool waarmee je een complexe klantenservice kunt bieden en websitebezoekers...

Podium

4,3
#4 alternatief voor Chaport
Podium is een platform voor interactiebeheer dat wordt gebruikt voor reputatiebeheer, het genereren van beoordelingen...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(63)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,9/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Chaport al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 63 reviews worden weergegeven
Frank
Frank
Totaalscore
  • Sector: Muziek
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A Marketing and Creative Agency for Music Loves Chaport!

Beoordeeld op 24-11-2023

This website's chat feature is by far the best I have come across in years.

This website's chat feature is by far the best I have come across in years.

Pluspunten

Ease of use and confidence no matter where I the requests will find me.

Minpunten

I would like a way to appear online most of the day, I always have device with me and think I would be used more by potential clients.

Nick
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best out there!

Beoordeeld op 29-1-2024

A game changer for our business. We now offer chat services to all our customers.

A game changer for our business. We now offer chat services to all our customers.

Pluspunten

Ease of use. flexibility, integrates with all the major platforms!

Minpunten

I don't think there is anything to be honest.

Mihailo
Mihailo
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Chaport Live Chat Review

Beoordeeld op 17-6-2019

Pluspunten

Very usful software, the best thing about this is multilingual chat widget. Also the price is 0$.
You can customize your chat and that is also intresting.

Minpunten

Installation instructions and requirements are a little bit confusing, but you only need some extra time, and you can use a really intresting software

Sergey
Sergey
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Сovers all needs at the best price

Beoordeeld op 17-8-2021

Pluspunten

I liked the most the simplicity and the simultaneous power of this product. Chaport has all features that we wanted to have in our early-stage startup, we don't want the live-chat tool to be too complex. An equally important point is the price. in comparison with competitors, it is the best price on the market

Minpunten

There were some minor issues like rendering in a custom element, we contacted Chaports's support, and they promised to implement this in the next releases.

Alyssa
Alyssa
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Web Chat Functions

Beoordeeld op 15-4-2020

We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster...

We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.

Pluspunten

I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.

Minpunten

I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.

Overwogen alternatieven

Olark en Pure Chat

Redenen om over te stappen op Chaport

The cost, ability to turn the chat bubble off when we are not working, and ability to use the chat on multiple URLs we own.
5 van 63 worden weergegeven Lees alle reviews

Chaport - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Chaport.

Chaport kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Chaport heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Chaport ondersteunt de volgende talen:

Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Kroatisch, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Chaport ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Chaport kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Ecwid, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Joomla, Meta for Business, Slack, Telegram, Viber, WordPress, Zapier

Chaport biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Chaport.