Over Chat Outsource

Chat Outsource provides online live chat support agents that works on your website and deals with your online visitors.

Voornaamste voordelen van Chat Outsource

  • Chat Outsource helps optimize online conversions, increase ROI, engage web visitors, resolve customer queries, handle complaints and generate leads for businesses.

  • Boost engagement and ensure greater user experience by engaging with website visitors via Chat Outsource.

  • Convert website visitors into loyal customers and gain more sales leads.

  • Build trust with real human support for stronger customer relationships.

  • With professional live chat agents on the website, businesses can remain open 24/7/365.

  • Apparaten

    Bedrijfsgrootte

    K M G

    Markten

    Verenigde Staten

    Ondersteunde talen

    Arabisch, Engels

    Afbeeldingen

    With professional live chat agents on the website, businesses can remain open 24/7/365
    Custom greetings and customer identification
    Real-time reporting & analytics
    Nog 4 andere bekijken
    Chat Outsource-video
    Schermopname van Chat Outsource: With professional live chat agents on the website, businesses can remain open 24/7/365 Schermopname van Chat Outsource: Custom greetings and customer identification Schermopname van Chat Outsource: Real-time reporting & analytics

    Functies

    Totaal aantal functies van Chat Outsource: 30

    • Aanpasbare branding
    • Aanvraagtoewijzing
    • Bezoekers bijhouden
    • Chatten/messaging
    • Chattranscriptie
    • Consumentgericht chatten in realtime
    • Enquêtes en feedback
    • Geautomatiseerde planning
    • Gestandaardiseerde antwoorden
    • Integratie van sociale media
    • Integraties van derden
    • Kennisbankbeheer
    • Klantgeschiedenis
    • Leads genereren
    • Live chatten
    • Multi-onderneming
    • Optimalisatie van conversiepercentages
    • Overdrachten en routering
    • Overzichtsrapporten
    • Proactief chatten
    • Rapportage en statistieken
    • Realtime analyse
    • Realtime rapportage
    • SEO-beheer
    • Scherm delen
    • Scores en reviews
    • Tweewegs audio en video
    • Video-ondersteuning
    • Waarschuwingen/Meldingen
    • Websitebezoekers bijhouden

    Alternatieven

    LiveAgent

    4,7
    #1 alternatief voor Chat Outsource
    LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

    LiveChat

    4,6
    #2 alternatief voor Chat Outsource
    LiveChat: over de hele wereld geliefd. Gebruikt door meer dan 27.000 bedrijven. Beantwoordt ter plekke alle vragen van...

    Zendesk

    4,3
    #3 alternatief voor Chat Outsource
    Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

    User.com

    4,6
    #4 alternatief voor Chat Outsource
    User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van...

    Reviews

    Totaalscore

    5 /5
    (1)
    Prijs-kwaliteitverhouding
    4/5
    Functies
    5/5
    Gebruiksgemak
    5/5
    Klantenondersteuning
    3/5

    Heb je Chat Outsource al?

    Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

    Schrijf een review!
    1 review wordt weergegeven
    Daleth M.
    Totaalscore
    • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
    • Bron van de reviewer

    Totaalscore

    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Gebruiksgemak
    • Klantenondersteuning

    Value for money

    Beoordeeld op 16-4-2018

    Pluspunten

    This software had mad many visitors to my website, their employees know how to attract customers out.

    Minpunten

    I had an issue before with the software on not getting my customers to reach us and the customer took very long to solve it, however they solve the issue but I would have loved it didn't take that long.

    Antwoord van Chat Outsource

    Thank you for using our services. We are glad to see you satisfied and we wish to serve you again!

    Chat Outsource - Veelgestelde vragen

    Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Chat Outsource.

    Chat Outsource kent de volgende prijsmodellen:

    • Vanaf: US$ 199,00/maand
    • Prijsmodel: Abonnement
    • Gratis proef: Niet beschikbaar

    Most Popular: $199 per month Pro: $399 per month Enterprise: $999 per month Custom packages available.

    We hebben geen informatie over functies van Chat Outsource

    Chat Outsource heeft de volgende typische klanten:

    Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    Chat Outsource ondersteunt de volgende talen:

    Arabisch, Engels

    Chat Outsource ondersteunt de volgende apparaten:

    We hebben geen informatie over welke integraties Chat Outsource kent

    Chat Outsource biedt de volgende ondersteuningsopties:

    E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

    Gerelateerde categorieën

    Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Chat Outsource.