
Over CleanCloud
CleanCloud is een cloudgebaseerde POS-software (Point of Sale) voor stomerijen en wasserettes met native mobiele apps voor iOS en Android. Als cloudgebaseerde software met native apps biedt CleanCloud gebruikers de flexibiliteit om waar ze ook zijn gebruik te maken van de functies van CleanCloud, zoals ophaal- en leveringsbeheer. E-mail- en sms-meldingen, betalingsondersteuning en prestatiestatistieken helpen gebruikers om hun stomerijbedrijven efficiënt te beheren.
Afbeeldingen



Twijfels over CleanCloud?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Enlite POS

Salesforce Service Cloud

Salesforce Sales Cloud

Zoho Expense

Reviews
Heb je CleanCloud al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Intuitive and User friendly
Beoordeeld op 29-12-2021
A very up-to date software full of features designed by the company and the users. A forever...
A very up-to date software full of features designed by the company and the users. A forever evolving software and in touch with their customers to quickly make changes and integrate new features. A company that listens to customers and acts.
Pluspunten
The software is customisable in appearance pricing and gives control to the the administrator.
Minpunten
Software only allows forward booking of four weeks at a time.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
CleanCloud makes sense
Beoordeeld op 16-6-2021
Pluspunten
Every bit of CleanCloud is customizable and their customer service team is wonderful!
Minpunten
The app gets the job donr without complaint, however, it is not "sleek". The look overall is a little boxy and low-budget.
- Sector: Textiel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
A disappointing product and experience
Beoordeeld op 21-10-2020
Overall, the product looks good on the surface but does poorly when put to use for its barcode and...
Overall, the product looks good on the surface but does poorly when put to use for its barcode and garment management features.
Pluspunten
The system has a great way of managing and creating items and orders manually.
Minpunten
There were a lot of issues with the way the system keeps track of orders and items by barcode. There were bugs that had been reported to support but they treated some them as 'feature requests' even though they're critical to prevent human errors or make the system less difficult to use.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best complete software package in market
Beoordeeld op 29-9-2020
Its good so far.
Its good so far.
Pluspunten
First of all is cloud based, Web, costomer app, driver app all you need for today's industry is all integrated. need little more work on reporting and payment integration.
Minpunten
Reporting needs to be precise in means of tax calculation and the rest of the reporting could be much better, payment integration need more work,
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
SUPER GOOD
Beoordeeld op 9-8-2021
VERY GOOD SYSTEM
VERY GOOD SYSTEM
Pluspunten
EASY TO MANAGE!!! ONLINE EVERYWHERE, EMPLOYEES ACCOUNTS.
Minpunten
sOMETIMES WHEN THERE IS NO INTERNET WE CANT ACCESS THE ACCOUNT.
CleanCloud - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over CleanCloud.V. Welke prijsmodellen heeft CleanCloud te bieden?
CleanCloud kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 50,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van CleanCloud?
CleanCloud heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door CleanCloud ondersteund?
CleanCloud ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Litouws, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Servisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks
V. Biedt CleanCloud ondersteuning voor mobiele apparaten?
CleanCloud ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan CleanCloud worden geïntegreerd?
CleanCloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Maps, Onfleet, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Routific, Stripe, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft CleanCloud te bieden?
CleanCloud biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor CleanCloud.