Over CleanCloud

CleanCloud is een cloudgebaseerde POS-software (Point of Sale) voor stomerijen en wasserettes met native mobiele apps voor iOS en Android. Als cloudgebaseerde software met native apps biedt CleanCloud gebruikers de flexibiliteit om waar ze ook zijn gebruik te maken van de functies van CleanCloud, zoals ophaal- en leveringsbeheer. E-mail- en sms-meldingen, betalingsondersteuning en prestatiestatistieken helpen gebruikers om hun stomerijbedrijven efficiënt te beheren.

Prijzen vanaf:

US$ 50,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Antigua en Barbuda, Australië, Bahama’s, Barbados en nog 62 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 13 andere

Prijzen vanaf:

US$ 50,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

CleanCloud Software - 1
CleanCloud Software - 2
CleanCloud Software - 3
Nog 3 andere bekijken
CleanCloud Software - 1
CleanCloud Software - 2
CleanCloud Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van CleanCloud: 54

  • API
  • Activiteiten volgen
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van onbetaald ophalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Betalingen verwerken
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • CRM
  • Databasemarketing
  • Drukken van streepjescodes
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gedeelde facturering
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Hotelsupport
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Itembeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantenverhalen
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Levering volgen
  • Loyaliteitsprogramma
  • Meerdere winkels
  • Multilocatie
  • Orderbeheer
  • PCI-naleving
  • Personeelsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime updates
  • Retail POS
  • Routering
  • SMS-marketing
  • SSL-beveiliging
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Touchscreen
  • Transactiegeschiedenis
  • Valetondersteuning
  • Verkooporders
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Voor iPad-apparaten
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor CleanCloud
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Zoho Social

4,7
#2 alternatief voor CleanCloud
Zoho Social helpt marketeers in kleine tot grote organisaties om de aanwezigheid van hun merk op sociale media te...

Zoho Expense

4,6
#3 alternatief voor CleanCloud
Zoho Expense is online software voor onkostenrapportage waarmee je moeiteloos onkostendeclaraties kunt creëren en...

Heartland Retail

4,3
#4 alternatief voor CleanCloud
Heartland Retail (voorheen Springboard Retail) is een cloudgebaseerd POS- en detailhandelbeheersysteem dat is ontworpen...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(158)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je CleanCloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 158 reviews worden weergegeven
saoud
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

New owners of laundry business don't be afraid.

Beoordeeld op 28-3-2018

Running a successful business and aiming to expand with this software.

Running a successful business and aiming to expand with this software.

Pluspunten

Managing business and analysing it to know how well it performing never been easy to take a decision and adjusting to the business needs , I remember when one of my employee said "we need two more of particular equipment because we have more of certain items are increasing every day", all needed to look at the history of that item and took decision we only needed one only more of the equipment. It keep me in control of my business and I have been running my business for two years now and opened my second shop in 2018.

Minpunten

There is no inventory management system, which i have to do manually with paper and employees will email me the inventory sheet daily which is not 2018 I imagined it to be, the software is great and I see a lot of potential in it.

Antwoord van CleanCloud

Hi Saoud, Thank you for your kind review. CleanCloud now has a Inventory Management system

Julie
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

CleanCloud makes sense

Beoordeeld op 16-6-2021

Pluspunten

Every bit of CleanCloud is customizable and their customer service team is wonderful!

Minpunten

The app gets the job donr without complaint, however, it is not "sleek". The look overall is a little boxy and low-budget.

CECILIA
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Feedback

Beoordeeld op 30-9-2020

As I said before, I think the company prefers to lose a client than to accept to do some specific...

As I said before, I think the company prefers to lose a client than to accept to do some specific important business software changes that the customer needs to do in order to be more successful

Pluspunten

That we can transfer all the information to excel pages

Minpunten

It is so rigid and you do not accept to make specific business change's needs.

Frank
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

CleanCloud POS, Order Management and Delivery Driver app

Beoordeeld op 6-2-2022

From the day-to-day operations to the affordability to customer management, the CleanCloud people...

From the day-to-day operations to the affordability to customer management, the CleanCloud people know how to provide SAS with ease of use and great training and support.

Pluspunten

CleanCloud does everything I need it to do at a reasonable price. It streamlined our in-store operations and completely simplified our pickup/delivery business.

Minpunten

Nothing comes to mind at the moment. I'd have to give this some thought.

DEBORAH
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

My staff and I have been using this software for a year now and we absolutely love it.

Beoordeeld op 23-5-2018

Alot!!! the sms we send to customers when their orders are completed - they just love it. How...

Alot!!! the sms we send to customers when their orders are completed - they just love it. How quick and responsive the software is especially when we're busy.

Pluspunten

I love how simple and easy it is to use. Even a computer dummy is able to get into it right away. That's how user friendly it is. The support team from CleanCloud is so prompt its unbelievable. They see my request and reply to it - all in the blink of an eye. How good is that? They are with you shadowing you along every query. Prompt and extremely reliable. Cleancloud is always working to improve and update the software. I feel like I have this huge multinational company working for me 24/7 supporting and assisting even a small business like mine. Its very reassuring. Thank You.

Minpunten

I can't think of anything as yet, but I do know if I have any suggestions, the team is always happy to take them on board.

5 van 158 worden weergegeven Lees alle reviews

CleanCloud - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over CleanCloud.

CleanCloud kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 50,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

CleanCloud heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

CleanCloud ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Litouws, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Servisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks

CleanCloud ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

CleanCloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Maps, Onfleet, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Routific, Stripe, Xero

CleanCloud biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor CleanCloud.