Over UJET

UJET is een modern bedrijf voor cloudgebaseerde contactcenter-software met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning voor het smartphone-tijdperk op het web, telefoon en mobiele apps. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en eenvoudige smartphone-functies en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform biedt wereldwijde betrouwbaarheid, veiligheid en schaalbaarheid en is SOC2 Type II- en HIPAA-conform.

UJET wordt vertrouwd door klantgerichte, innovatieve ondernemingen, waaronder Nest, Barkbox, Atom Tickets, Blink, August, Instacart en Postmates om contactcenter-processen te automatiseren en superieure ervaringen te bieden die de klanttevredenheid verhogen. UJET, met hoofdkantoor in San Francisco, stelt bedrijven van elke omvang in staat om ondersteuningservaringen te bieden die van klanten levenslange merkfans maken.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor UJET

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins , Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor UJET

Afbeeldingen

UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7
Nog 9 andere bekijken
UJET-video
UJET-video
UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5
UJET Software - 6
UJET Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van UJET: 64

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Interactieve inhoud
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • On-demand communicatie
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Personalisatie
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime rapportage
  • SSL-beveiliging
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven

RingCentral MVP

4,2
#1 alternatief voor UJET
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video...

Five9

4,2
#2 alternatief voor UJET
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebase...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor UJET
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor UJET
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(114)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je UJET al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 114 reviews worden weergegeven
Juan
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Awesome Tool

Beoordeeld op 11-4-2020

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business...

I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Pluspunten

It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Minpunten

It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

Overwogen alternatieven

Five9

Redenen om voor UJET te kiezen

Our client decided to change the platform since they were updating their support tools. UJET was better for their budget and for their operational requirements.

Overgestapt van

Five9
Lauren
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great experience with Ujet!

Beoordeeld op 16-9-2019

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls...

Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Pluspunten

-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Minpunten

The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

Hassan
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Sleek Looking and Fast!

Beoordeeld op 22-9-2022

Pluspunten

I like that UJET provides its easy to use app to manage day to day status, channel I am working on, and calls. It manages inbound and outbound calls, I can make both, and it has an intuitive whisper notification for incoming calls. Its integration with Kustomer is a plus!

Minpunten

I really do like using UJET every day! Nothing to complain about as I am a very happy customer!

Jamie
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

Beoordeeld op 26-5-2018

None unfortunately.

None unfortunately.

Pluspunten

Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Minpunten

The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject.

The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

Allyse
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great customizable tool

Beoordeeld op 21-9-2020

We switched from Zendesk voice to Ujet and there is no comparison, Ujet is a way better tool. The...

We switched from Zendesk voice to Ujet and there is no comparison, Ujet is a way better tool. The features available for call routing are amazing! There are some small tweaks but nothing that hinders the ability to receive and place calls so overall we love this tool.

Pluspunten

The support team is quick to answer any questions or problems you may encounter. The operations management piece is relatively helpful along with the ability to customize pieces of the software for your specific business need.

Minpunten

I do wish some bugs were resolved such as any failed call or VM showing from a random agent instead of just whoever the actual vm or failed call was from.

5 van 114 worden weergegeven Lees alle reviews

UJET - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UJET.

UJET kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UJET heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UJET ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Portugees, Spaans, Zweeds

UJET ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UJET kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk

UJET biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UJET.