Over Striven

Your cloud-based, all-in-one business management solution. Striven is ready for your business right out of the box. With fully integrated accounting, CRM, inventory, project management, human resources features, it's the only software you'll ever need. We've turned our 20+ years of experience helping companies succeed into a powerful, single platform that connects and improves your core business processes. Striven is the most affordable complete business management tool available.

Prijzen vanaf:

US$ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Striven

Voornaamste voordelen van Striven

  • Assign work to subcontractors, track their status, and streamline all important documents, links, and notes in one place.

  • Comprehensive financial reporting tools and helps simplify purchasing processes through an integrated vendor portal.

  • Improve employee collaboration by sharing company news, documents, surveys, and forums.

  • Customers and vendors can connect with businesses efficiently through a collaborative portal.

  • Information flows seamlessly across all departments and job functions.

  • Apparaten

    Bedrijfsgrootte

    K M G

    Markten

    Verenigde Staten

    Ondersteunde talen

    Engels

    Prijzen vanaf:

    US$ 10,00/maand

    • Gratis versie
    • Gratis proef
    • Abonnement

    Top 5 alternatieven voor Striven

    Afbeeldingen

    Striven Software - 1
    Striven Software - 2
    Striven Software - 3
    Striven Software - 4
    Nog 5 andere bekijken
    Striven-video
    Striven Software - 1 Striven Software - 2 Striven Software - 3 Striven Software - 4

    Functies

    Totaal aantal functies van Striven: 221

    • 360-gradenfeedback
    • @mentions
    • API
    • Aandelenbeheer
    • Aannemen van personeel
    • Aanpasbare branding
    • Aanpasbare formulieren
    • Aanpasbare rapporten
    • Aanpasbare sjablonen
    • Aanpasbare velden
    • Aanstellen (van personeel)
    • Aansturing van onderaannemers
    • Aanwezigheid bijhouden
    • Aanwezigheidsbeheer
    • Accountancybedrijven
    • Activabeheersysteem voor bedrijven
    • Activiteiten van werknemers monitoren
    • Activiteiten volgen
    • Activiteitenbeheer
    • Activiteitendashboard
    • Administratie
    • Agile-methodiek
    • Analyse van verkooptrends
    • Auditbeheer
    • Audittrail
    • Automatische facturering
    • Balans en winst- en verliesrekening
    • Beheer van ontvangstbewijzen
    • Beheer van problemen
    • Beheer van vaste activa
    • Beheer van vergaderingen
    • Beheer van verkooppipeline
    • Beheer van verlofuren
    • Beheer van voordelen
    • Belastingbeheer
    • Bestanden delen
    • Bestandsbeheer
    • Bestandsopslag
    • Bestandsoverdracht
    • Betalingen innen in de buitendienst
    • Bewaking
    • Btw-beheer
    • Budgetbeheer
    • Budgettering/prognoses
    • CRM
    • Campagnebeheer
    • Centrale boekhouding
    • Chatten/messaging
    • Communicatiebeheer
    • Compliancebeheer
    • Configureerbare workflow
    • Contactenbeheer
    • Contactendatabase
    • Contract- en licentiebeheer
    • Controle van goedkeuringsbeheer
    • Crediteuren
    • Dashboards maken
    • Debiteuren
    • Declaraties
    • Distributiebeheer
    • Documentbeheer
    • Documenten opslaan
    • E-mailbeheer
    • E-mailmarketing
    • E-mailsjablonen
    • Eenmalige aanmelding
    • Elektronische betalingen
    • Elektronische handtekening
    • Externe ondersteuning
    • Factureerbare items bijhouden
    • Factureren
    • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
    • Factuurbeheer
    • Factuurverwerking
    • Financieel beheer
    • Financiële analyse
    • Financiële verslaglegging
    • Fondsadministratie
    • Gantt-/tijdlijnweergave
    • Gegevens importeren en exporteren
    • Geïntegreerde bedrijfsvoering
    • Grootboek
    • HR-beheer
    • Herinneringen
    • Historische verslaglegging
    • Ideeënbeheer
    • Inkoop en ontvangst
    • Inkooporderbeheer
    • Integratie in de administratie
    • Integratie van sociale media
    • Integraties van derden
    • Interactie bijhouden
    • Interne chatintegratie
    • Kalender-/herinneringssysteem
    • Kalenderbeheer
    • Kalendersynchronisatie
    • Kanban-bord
    • Kansenbehee
    • Klantenbeheer
    • Klantendatabase
    • Klantenportal
    • Klantgeschiedenis
    • Kosten van voltooiing bijhouden
    • Leadkwalificatie
    • Leads beheren
    • Leads genereren
    • Leads vastleggen
    • Leren en ontwikkeling
    • Leveranciersbeheer
    • Leveranciersbeheer
    • Live chatten
    • Locatie bijhouden
    • Magazijnbeheer
    • Markeren
    • Marketingautomatisering
    • Materiaallijsten
    • Meerdere projecten
    • Meerdere valuta's
    • Mijlpalen bijhouden
    • Mobiele app
    • Mobiele toegang
    • Multilocatie
    • Nonprofits
    • Offertes
    • Onderhoudsplanning
    • Onkosten bijhouden
    • Online tijdklok
    • Op rollen gebaseerde toestemmingen
    • Opdrachtenbeheer
    • Opmerkingen/notities
    • Opvolgingsplanning
    • Orderbeheer
    • Orderverwerking
    • Payrollbeheer
    • Percentage-voltooid bijhouden
    • Personeelsbeheer
    • Personeelsportal
    • Pipelinebeheer
    • Plannen
    • Portefeuillebeheer
    • Prestatiebeheer
    • Prestatiebeoordeling
    • Prestatiemeetwaarden
    • Priorisering
    • Productieplanning
    • Prognose
    • Prognoses
    • Projectadministratie
    • Projectbeheer
    • Projecten bijhouden
    • Projectplanning
    • Projectplanning
    • Projectsjablonen
    • Projecttijd bijhouden
    • Projectworkflow
    • Rapportage en analyse
    • Rapportage en statistieken
    • Rapportage/projecten volgen
    • Realtime analyse
    • Realtime gegevens
    • Realtime meldingen
    • Realtime rapportage
    • Realtime updates
    • Referenties bijhouden
    • Resourcebeheer
    • Risicobeheer
    • Roosterbeheer
    • Routering
    • SSL-beveiliging
    • Samenwerkingstools
    • Schadevergoedingsbeheer
    • Schattingen
    • Segmentering
    • Servicegeschiedenis
    • Slepen en neerzetten
    • Sollicitatiebeheer
    • Status bijhouden
    • Streepjescodes en tickets scannen
    • Supply-chainbeheer
    • Taakbeheer
    • Taakbeheer
    • Taakplanning
    • Taakplanning
    • Taakplanning
    • Taakvoortgang bijhouden
    • Territoriumbeheer
    • Test- en kwaliteitscontrole
    • Tijd en aanwezigheid
    • Tijd en onkosten bijhouden
    • Tijdzones bijhouden
    • Toegang en controle op afstand
    • Toegangsopties/machtigingen
    • Toetsing van bankgegevens
    • Toewijzing en planning van resources
    • Traditionele methodologieën
    • Trainingsbeheer
    • Vakantie en verlof bijhouden
    • Verkooporders
    • Verkoopprognose
    • Verkooprapporten
    • Verlof bijhouden
    • Verlofaanvragen
    • Vervoersbeheer
    • Verwerking van creditcards
    • Verzendbeheer
    • Volgen van sollicitanten
    • Voor overheidsinstellingen
    • Voorraad bijhouden
    • Voorraadbeheer
    • Voorstellen genereren
    • Voortgang bijhouden
    • Waarschuwingen/Meldingen
    • Werk bijhouden
    • Werknemersdatabase
    • Werknemersprofielen
    • Werkorderbeheer
    • Wervingsbeheer
    • Workflowbeheer
    • Zelfservice voor werknemers
    • Zelfserviceportal
    • Ziekteverlof bijhouden

    Alternatieven

    HubSpot CRM

    4,5
    #1 alternatief voor Striven
    Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

    NetSuite

    4,1
    #2 alternatief voor Striven
    NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

    Dynamics 365

    4,3
    #3 alternatief voor Striven
    Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

    Planview Daptiv

    4,5
    #4 alternatief voor Striven
    Daptiv is opgericht in 1997 en is de toonaangevende leverancier van on-demand oplossingen voor PPM (Project Portfolio...

    Reviews

    Totaalscore

    4,8 /5
    (48)
    Prijs-kwaliteitverhouding
    4,9/5
    Functies
    4,7/5
    Gebruiksgemak
    4,6/5
    Klantenondersteuning
    4,9/5

    Heb je Striven al?

    Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

    Schrijf een review!
    5 van 48 worden weergegeven
    David C. David C.
    Totaalscore
    • Sector: Automotive
    • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
    • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
    • Bron van de reviewer

    Totaalscore

    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Gebruiksgemak
    • Klantenondersteuning
    • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

    One Shop Stop for Running our Distribution Business

    Beoordeeld op 7-1-2020

    The efficiency and time saved (increase productivity and professionalism) being able to leverage...

    The efficiency and time saved (increase productivity and professionalism) being able to leverage the e-doc storage capabilities, improved and increase sale force productivity through the sales pipeline management and the integration of an accounting package with all the other needs of a small business like our makes us a huge fan of this software and company. The value blows anything else we have ever tried in the 30 years of being in the automotive industry and distribution.

    Pluspunten

    Integration of an Accounting System, CRM, Customer Portal and electronic data filing system.

    Minpunten

    While they are consistently making marked improves ever couple of months to the user interface, there's still quirky things in various modules that aren't as intuitive as they could be.

    Overwogen alternatieven

    Zoho CRM en HubSpot CRM

    Redenen om voor Striven te kiezen

    QB was one dimensional and we need to update our internal process, improve record retrieval and retention and improve or sales departments close ratio--no of which QB had a solution.

    Redenen om over te stappen op Striven

    Value, customer support and ease of use.
    Geverifieerde reviewer
    Totaalscore
    • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
    • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
    • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
    • Bron van de reviewer

    Totaalscore

    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Gebruiksgemak
    • Klantenondersteuning
    • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

    Enterprise Single Solution - Convergence into ONE cloud application!

    Beoordeeld op 24-8-2020

    Excellent, great customer service, end to end and complete 360 degree view of our company is...

    Excellent, great customer service, end to end and complete 360 degree view of our company is support from HARDWARE and infrastructure (legacy servers) to new sites inter office connections over SDWAN , and back into our virtualized services - running VMware, we use Striven to support core business, and improve productivity with a tool bag of useful web based features.

    Pluspunten

    Speed, security, friction-less user interfaces, presentation, compatibility across browsers and Operating Systems. Support for all divisions, branches, and multi site complexity.

    Minpunten

    Not much, anything that was missing can be handled with Agile speed to market with new releases or custom changes.

    Overwogen alternatieven

    Dynamics 365

    Redenen om voor Striven te kiezen

    We switched from Salesforce.com because of price and flexibility, we switched from Quickbooks because of complexity they couldnt handle-- Striven handled Lead Management (SFDC) and handled Accounting (ERP) seamlessly.

    Overgestapt van

    Dynamics 365

    Redenen om over te stappen op Striven

    Cost and quality, then speed and support locally, to the very nimble , agile project implementation teams. Online training and remote assistance was critical - and thankfully this was well in advance of Covid19, which has now strengthened our user case for this platform.
    Mike F. Mike F.
    Totaalscore
    • Sector: Informatietechnologie en -diensten
    • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
    • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
    • Bron van de reviewer

    Totaalscore

    • Gebruiksgemak
    • Klantenondersteuning
    • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

    Striven User

    Beoordeeld op 11-8-2021

    Pluspunten

    does an ok job at storing files and handling security

    Minpunten

    Less friendly SharePoint which could easily be replaced by SP which is offered in all Microsoft licenses

    Ashley P. Ashley P.
    Totaalscore
    • Sector: Consumentendiensten
    • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
    • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
    • Bron van de reviewer

    Totaalscore

    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Gebruiksgemak
    • Klantenondersteuning
    • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

    Far beyond our expectations

    Beoordeeld op 19-8-2021

    The staff have been wonderful to work with. They are very direct with there vision, feature...

    The staff have been wonderful to work with. They are very direct with there vision, feature capability, and direction of software. There support team have been very crucial in helping us get started with our migration. The overall software has been very well developed and functionality has already saved hours of time in our day to day operations.

    Pluspunten

    I love the customization of this software. I can treat any report that narrows down exactly the info I need for invoicing, quoting, part management and more. In the few short months we have used it and very little training I have been able to navigate this system and save myself hours of unnecessary data entry. The ease of use and import has been a huge highlight to this software. They are constantly putting forth effort to make this software improved in function and reliability.

    Minpunten

    Consistency within features that do not go parallel through out the software. Some of the reports could have cross data to give a more comprehensive report however they said this maybe in a future feature release. Reports are still extremely powerful.

    Blake E. Blake E.
    Totaalscore
    • Sector: Defensie en ruimtevaart
    • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
    • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
    • Bron van de reviewer

    Totaalscore

    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Gebruiksgemak
    • Klantenondersteuning
    • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

    Excellent, Comprehensive ERP

    Beoordeeld op 27-3-2020

    We on-boarded with striven in the summer of 2019. Getting the data out of our previous system was...

    We on-boarded with striven in the summer of 2019. Getting the data out of our previous system was the largest hurdle. This is a well ran tech company, it is unlike most software in which you have no or limited support. Striven will help get it set-up and operational.

    Pluspunten

    Striven is an agile accounting and ERP system. It has the accounting features you need, but also adds project management via tasks and project management tools. Further, customer relationships can be managed via the CRM tool as well as automated and triggered email blasts. The inventory system allows for a detailed BOM, but gives flexibility to adjust values as needed. Its a great system.

    Minpunten

    This software does everything, really. With that comes at a price of getting familiar with the system. It took our staff some time to learn where everything is. The menu is well thought out, but when you have a high amount of features, you have to learn where everything is at before you can zoom around the system with speed.

    5 van 48 worden weergegeven Lees alle reviews

    Striven - Veelgestelde vragen

    Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Striven.

    Striven kent de volgende prijsmodellen:

    • Vanaf: US$ 10,00/maand
    • Prijsmodel: Abonnement
    • Gratis proef: Beschikbaar

    30-day free trial is available.

    Striven heeft de volgende typische klanten:

    2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    Striven ondersteunt de volgende talen:

    Engels

    Striven ondersteunt de volgende apparaten:

    Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

    Striven kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

    Authorize.Net, Google Calendar, Money by Envestnet | Yodlee

    Striven biedt de volgende ondersteuningsopties:

    E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning, Chatten

    Gerelateerde categorieën

    Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Striven.