Over HSI Donesafe

Donesafe is alles-in-één software voor gezondheid, veiligheid, kwaliteit en milieu die je managementsysteem verbindt, van werknemers in het veld tot het managementteam in de bestuurskamer. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om HSE-gegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor HSI Donesafe

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor HSI Donesafe

Afbeeldingen

HSI Donesafe Software - 1
HSI Donesafe Software - 2
HSI Donesafe Software - 3
HSI Donesafe Software - 4
HSI Donesafe Software - 5
HSI Donesafe Software - 6
HSI Donesafe Software - 7
HSI Donesafe Software - 8
Nog 10 andere bekijken
HSI Donesafe-video
HSI Donesafe-video
HSI Donesafe Software - 1
HSI Donesafe Software - 2
HSI Donesafe Software - 3
HSI Donesafe Software - 4
HSI Donesafe Software - 5
HSI Donesafe Software - 6
HSI Donesafe Software - 7
HSI Donesafe Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van HSI Donesafe: 210

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Academisch/Opleiding
  • Actiebeheer
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afvalbeheer
  • Afwijkingen bijhouden
  • Antwoordbeheer
  • Apparatuurbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Asbestinventarisatie
  • Assets volgen
  • Asynchroon leren
  • Auditbeheer
  • Auditplanning
  • Audittrail
  • Badgebeheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van ISO-normen
  • Beheer van bedrijfsgeneeskundige diensten
  • Beheer van gevaarlijke stoffen
  • Beheer van industriële veiligheid
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van operationele risico's
  • Beheer van problemen
  • Beheer van trainingsgegevens
  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Beleidbeheer
  • Benchmarking
  • Beoordelingsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Beveiligingsaudit
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • Bezoekersregistratie
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Certificering bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Certificeringsbeheer
  • Cijferlijst
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controls Audit
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Cursussen opstellen
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Database met onderaannemers
  • Defecten bijhouden
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten coderen en controleren
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dossierbeheer
  • Duurzaamheidsbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Emissie-inventarisatie
  • Enquêtes en feedback
  • Etiketten drukken
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gemengd leren
  • Geïntegreerd systeem voor maken van cursussen
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Hoofdoorzaakanalyse
  • ID's scannen
  • IT-incidentenbeheer
  • IT-risicobeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Intern controlebeheer
  • Juridisch risicobeheer
  • Kalenderbeheer
  • Klachtenbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Kwaliteitsborging
  • Kwaliteitscontrole
  • Kwaliteitscontrole van leveranciers
  • Leermanagement
  • Leerpaden en -trajecten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Luchtverkeersbeheer
  • Meerdere projecten
  • Mobiel leren
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Naleving van FDA-richtlijnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Naleving van ISO-richtlijnen
  • Naleving van OSHA
  • Naleving van SCORM-standaards
  • Naleving van Sarbanes-Oxley Act
  • Naleving van milieuvoorschriften
  • Noodherstel
  • OSHA-registratie
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondernemingen/bedrijfswereld
  • Onderzoek van ongelukken
  • Onderzoeksbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Portal voor leerlingen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiekosten
  • Prognoses
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Registratie vooraf
  • Registratiebeheer
  • Reputatierisicobeheer
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Risicobeoordeling
  • Risicobeoordeling
  • Risicorapportage
  • Risicowaarschuwingen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Self check-in/check-out
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Synchroon leren
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Talentbeheer
  • Tankvoorraad
  • Tests en beoordelingen
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Uitzonderingenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vaardigheidsbeoordeling
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Versiebheer
  • Visuele analyse
  • Volglijst
  • Voor meerdere talen
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Waterbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelf leren
  • Zelfserviceportal
  • eLearning-bedrijven

Alternatieven

Safesite

4,7
#1 alternatief voor HSI Donesafe
Safesite is een cloudgebaseerd systeem voor veiligheidsbeheer dat is ontworpen om vastgoed- en bouwbedrijven te helpen...

QT9 QMS

4,7
#2 alternatief voor HSI Donesafe
De meest aanpasbare en gebruiksvriendelijke software voor kwaliteitsbeheer. Het QT9 QMS is een zeer modulair webgebaseer...

FORM OpX

4,5
#3 alternatief voor HSI Donesafe
Form.com is een webgebaseerde oplossing voor het automatiseren van formulieren, met ondersteuning voor op maat gemaakte...

WHS Monitor

4,6
#4 alternatief voor HSI Donesafe
WHS Monitor is a cloud-based health and safety compliance management software that provides a complete, interactive and...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(67)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je HSI Donesafe al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 67 reviews worden weergegeven
Giel H.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easiest H&S Program I used

Beoordeeld op 9-1-2019

Donesafe can do anything really, our business will use it for many many things, reporting incidents...

Donesafe can do anything really, our business will use it for many many things, reporting incidents / hazards and doing the injury management is just the start. We will have (Contractor) inductions, permits, SOPs, training documentation, possibilities are pretty much endless.

Pluspunten

It is so simple and easy to use, I've used 2 systems in The Netherlands and 3 different systems in New Zealand. This is the 4th system in New Zealand and it is by far the best of all I ever used.

Minpunten

We are still fresh with having this software in our business. It took us several months configuring what we wanted, and we did. So, so far so good, keep it up!

Antwoord van Donesafe

Thanks for the review, Giel.
Great to hear your experience with the Donesafe platform at SkyCity Entertainment Group over the last 6-12 months.

Thanks again and as always, stay safe out there. Team Donesafe.

Nicolas B.
Totaalscore
  • Sector: Investeringsbankieren
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect for our compliance management

Beoordeeld op 30-11-2020

Donesafe helps us to centralize the management of our in company compliance softwares in one place...

Donesafe helps us to centralize the management of our in company compliance softwares in one place and avoid the repetition of the previous compliance issues we have experienced before.

Pluspunten

Best contribution of Donesafe is to enable consolidation of our entire compliance infrastructure in one single platform by creating our organization specific apps. Additionally provides us opportunity to be pro-active about not repeating the compliance issues thanks to Donesafe's strong analyzing tools.

Minpunten

There should be more advance reports in management panel and although Donesafe's support team's response time to tickets is very fast I can not say that they have a great expertise on the features, functions and especially on the custom implementations of the platform.

Overwogen alternatieven

Safesite

Redenen om voor HSI Donesafe te kiezen

For our case Donesafe was a better platform to unify our compliance infrastructure at one platform.

Overgestapt van

Safesite

Redenen om over te stappen op HSI Donesafe

Donesafe was better to collect the compliance apps in one place.

Antwoord van Donesafe

Nicolas, thanks for leaving us a great review. We are happy to hear that you love the product and find it perfect for your business requirements.
Regards,
The Donesafe Team

Scott M.
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

DoneSafe reporting

Beoordeeld op 31-3-2021

our experience has been undesired. There was a lack of service to support the development 1hour...

our experience has been undesired. There was a lack of service to support the development 1hour per month and we still had to pay for a produce that we could not use

Pluspunten

good tool to use for reporting hazarda and incidents and to create actions

Minpunten

training on how to use the software has been less than desirable. The cost for support is overwhelming.

Antwoord van HSI

Scott, thanks for leaving the Donesafe product review. We love hearing from our customers. Sorry to hear that you are experiencing issues and we would like to address these immediately. Please reach out to your company Donesafe super admin user or contact Donesafe support at [email protected] for further assistance. Thanks, Donesafe Team

Shane U.
Totaalscore
  • Sector: Maritiem
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great improvement to what we had

Beoordeeld op 5-5-2021

We have developed a very complex IMS within Donesafe after seeing the capabilities of the software....

We have developed a very complex IMS within Donesafe after seeing the capabilities of the software. The system was developed over a 6 month period, which was only possible with a dedicated member on staff devoted to the project which is an additional cost.

The main cons written above are all improvements we can see for the system that would have benefit to most users as Donesafe continues to develop their software.

Overall, the experience has been positive, including the feedback from staff after implementation. After 5 months of being "live," we are seeing meaningful data captured within the system. Although the reporting in Donesafe can be limited, it can be exported into third-party software for really powerful analysis.

Pluspunten

The system is very modular and can be developed anywhere from a simple system to a complex integrated management system. The workflow and automation features reduce double handling and drive processes to really improve from the paper copy days.

Minpunten

- Print function is a messy format with no quality work arounds (e.g. unable to print a single page within a group of forms)
- Support and requested development can be very slow
- Reporting options can be very limited and don't allow drill down within Dashboards
- Integration with other systems for video is limited to Youtube and Vimeo, direct embedded code doesn't seem to work.
- Mobile App is very basic
- No manual or training provided from Donesafe for development

Antwoord van HSI

Shane, thanks for leaving us a great review. We are happy to hear that you love the product and find it perfect for your business requirements.
The print functionalilty, support, video, mobile app and video integrations have all been updated over the last few months. Please reach out to your rep or [email protected] for more information.
Regards,
Donesafe Team

Abdul A.
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Why donesafe

Beoordeeld op 12-8-2020

A lot if benefits in terms of recording and control of policies and procedures as well incidents...

A lot if benefits in terms of recording and control of policies and procedures as well incidents and hazards recoring and storing of valuable knowledge base information ..

Pluspunten

Done safe is platform where all Health and safety reporting can be done.Form hazard reporting to Incident reporting with follow up actions and assigning of actions to completion of actions .On the same platform we can load all policies and procedures which can be used to train the workforce and also track overall compliance in Incident actions and Audit actions.

Minpunten

I dont see features where training compliance can be tracked for reporting.There should be features to acknowledge that person has really read and understood a particular procedure from the Knowledge base and the user should also be able to generate a test form the knowledge base.This should be able to be tracked and reported for overall training compliance for an organisation .

Antwoord van Donesafe

Abdul, thanks for the review. We are thrilled that you gave us a perfect 5-star review and find Donesafe easy to use; the team will be happy to read your comments and feedback.
We've recently had updates on the platform to cover off the training compliance and reporting features as well as acknowledgments and version controls in the knowledge base. Reach out to our team at [email protected] and we will be sure to complete a demo of our new features and organise the upgrade in your system.
Team Donesafe

5 van 67 worden weergegeven Lees alle reviews

HSI Donesafe - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HSI Donesafe.

HSI Donesafe kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

HSI Donesafe heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001+

HSI Donesafe ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

HSI Donesafe ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

HSI Donesafe kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Asana, Chargebee, Delighted, Dropbox Business, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Grow, Intercom, Jira, MYOB Business, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Pingdom, SAP Business One, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Slack, Stripe, Trello, Xero, Zapier, Zendesk, Zoom Meetings

HSI Donesafe biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HSI Donesafe.