Over Donesafe

Donesafe is alles-in-één software voor gezondheid, veiligheid, kwaliteit en milieu die je managementsysteem verbindt, van werknemers in het veld tot het managementteam in de bestuurskamer. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om HSE-gegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten.

Prijzen vanaf:

US$ 600,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Donesafe

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 21 andere, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 600,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Donesafe

Afbeeldingen

Donesafe Software - 1
Donesafe Software - 2
Donesafe Software - 3
Donesafe Software - 4
Donesafe Software - 5
Donesafe Software - 6
Donesafe Software - 7
Donesafe Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Donesafe-video
Donesafe-video
Donesafe Software - 1 Donesafe Software - 2 Donesafe Software - 3 Donesafe Software - 4 Donesafe Software - 5 Donesafe Software - 6 Donesafe Software - 7 Donesafe Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Donesafe: 241

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Aansturing van onderaannemers
  • Academisch/Opleiding
  • Actiebeheer
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afvalbeheer
  • Afwijkingen bijhouden
  • Antwoordbeheer
  • Apparatuurbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Asbestinventarisatie
  • Assetbeheer
  • Assets volgen
  • Asynchroon leren
  • Auditbeheer
  • Auditplanning
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Badgebeheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van ISO-normen
  • Beheer van bedrijfsgeneeskundige diensten
  • Beheer van claims
  • Beheer van gevaarlijke stoffen
  • Beheer van industriële veiligheid
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van operationele risico's
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van trainingsgegevens
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Beheer van vergaderingen
  • Beleidbeheer
  • Benchmarking
  • Beoordelingsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Beveiligingsaudit
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • Bezoekersregistratie
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Budgettering/prognoses
  • Certificering bijhouden
  • Certificering en licentieverlening
  • Chatten/messaging
  • Cijferlijst
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controls Audit
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Cursussen opstellen
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Database met onderaannemers
  • Defecten bijhouden
  • Desktopmeldingen
  • Digitale handtekening
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten coderen en controleren
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dossierbeheer
  • Duurzaamheidsbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Emissie-inventarisatie
  • Enquêtes en feedback
  • Etiketten drukken
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebeurtenissen volgen
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gemengd leren
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Geïntegreerd systeem voor maken van cursussen
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Hoofdoorzaakanalyse
  • ID's scannen
  • IT-assets bijhouden
  • IT-incidentenbeheer
  • IT-risicobeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Intern controlebeheer
  • Juridisch risicobeheer
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klachtenbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Kwaliteitsborging
  • Kwaliteitscontrole
  • Kwaliteitscontrole van leveranciers
  • Leermanagement
  • Leerpaden en -trajecten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Luchtverkeersbeheer
  • Maatwerk
  • Meerdere projecten
  • Mobiel leren
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Naleving van FDA-richtlijnen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Naleving van ISO-richtlijnen
  • Naleving van OSHA
  • Naleving van SCORM-standaards
  • Naleving van Sarbanes-Oxley Act
  • Naleving van milieuvoorschriften
  • Noodherstel
  • OSHA-registratie
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondernemingen/bedrijfswereld
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Onderzoek van ongelukken
  • Onderzoeksbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Portal voor leerlingen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiekosten
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Push-meldingen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Registratie vooraf
  • Registratiebeheer
  • Reputatierisicobeheer
  • Risicoanalyse
  • Risicobeheer
  • Risicobeoordeling
  • Risicobeoordeling
  • Risicorapportage
  • Risicowaarschuwingen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schattingen
  • Self check-in/check-out
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Synchroon leren
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Talentbeheer
  • Tankvoorraad
  • Tests en beoordelingen
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • URL's aanpassen
  • Uitzonderingenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vaardigheidsbeoordeling
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Visuele analyse
  • Volglijst
  • Voor meerdere talen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Waterbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelf leren
  • Zelfserviceportal
  • eLearning-bedrijven

Alternatieven

QT9 QMS

4,7
#1 alternatief voor Donesafe
De meest aanpasbare en gebruiksvriendelijke software voor kwaliteitsbeheer. Het QT9 QMS is een zeer modulair...

ProcessMAP EHS Platform

4,4
#2 alternatief voor Donesafe
ProcessMAP was created on a simple vision - to help businesses overcome the complexities of managing their...

WorkClout

4,9
#3 alternatief voor Donesafe
WorkClout is een cloudgebaseerde softwaretoepassing die productie- en industriële werknemers helpt om optimaal te...

WHS Monitor

5
#4 alternatief voor Donesafe
WHS Monitor is a cloud-based health and safety compliance management software that provides a complete, interactive and...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(67)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Donesafe al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 67 worden weergegeven
Alexandra F.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

working with donesafe

Beoordeeld op 21-3-2021

great

great

Pluspunten

the most that i like about this software is the ease of the software

Minpunten

the least thing that i like about this software is the periodic updates and the slowing of the software at times throughout the day.

Antwoord van HSI

Alexandra, thanks for leaving us a great review. We are happy to hear that you love the product and find it easy to use. We'd like to understand how and why you are experiencing slow periods on the platform as this shouldn't be a problem regardless of the day, time or scheduled updates. Can you please log a ticket to [email protected] or inform your safety management team to discuss this further. Depending on your location when using the system you could be experiencing slow internet speeds within stores, warehouses, depots etc. this would be an issue that would need flagging with your IT department. Again, we would be more than happy to troubleshoot this with you and the team.
Regards,
The Donesafe Team

Shane U.
Totaalscore
  • Sector: Maritiem
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great improvement to what we had

Beoordeeld op 5-5-2021

We have developed a very complex IMS within Donesafe after seeing the capabilities of the software....

We have developed a very complex IMS within Donesafe after seeing the capabilities of the software. The system was developed over a 6 month period, which was only possible with a dedicated member on staff devoted to the project which is an additional cost.

The main cons written above are all improvements we can see for the system that would have benefit to most users as Donesafe continues to develop their software.

Overall, the experience has been positive, including the feedback from staff after implementation. After 5 months of being "live," we are seeing meaningful data captured within the system. Although the reporting in Donesafe can be limited, it can be exported into third-party software for really powerful analysis.

Pluspunten

The system is very modular and can be developed anywhere from a simple system to a complex integrated management system. The workflow and automation features reduce double handling and drive processes to really improve from the paper copy days.

Minpunten

- Print function is a messy format with no quality work arounds (e.g. unable to print a single page within a group of forms)
- Support and requested development can be very slow
- Reporting options can be very limited and don't allow drill down within Dashboards
- Integration with other systems for video is limited to Youtube and Vimeo, direct embedded code doesn't seem to work.
- Mobile App is very basic
- No manual or training provided from Donesafe for development

Antwoord van HSI

Shane, thanks for leaving us a great review. We are happy to hear that you love the product and find it perfect for your business requirements.
The print functionalilty, support, video, mobile app and video integrations have all been updated over the last few months. Please reach out to your rep or [email protected] for more information.
Regards,
Donesafe Team

Scott M.
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

DoneSafe reporting

Beoordeeld op 31-3-2021

our experience has been undesired. There was a lack of service to support the development 1hour...

our experience has been undesired. There was a lack of service to support the development 1hour per month and we still had to pay for a produce that we could not use

Pluspunten

good tool to use for reporting hazarda and incidents and to create actions

Minpunten

training on how to use the software has been less than desirable. The cost for support is overwhelming.

Antwoord van HSI

Scott, thanks for leaving the Donesafe product review. We love hearing from our customers. Sorry to hear that you are experiencing issues and we would like to address these immediately. Please reach out to your company Donesafe super admin user or contact Donesafe support at [email protected] for further assistance. Thanks, Donesafe Team

Nicolas B.
Totaalscore
  • Sector: Investeringsbankieren
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect for our compliance management

Beoordeeld op 30-11-2020

Donesafe helps us to centralize the management of our in company compliance softwares in one place...

Donesafe helps us to centralize the management of our in company compliance softwares in one place and avoid the repetition of the previous compliance issues we have experienced before.

Pluspunten

Best contribution of Donesafe is to enable consolidation of our entire compliance infrastructure in one single platform by creating our organization specific apps. Additionally provides us opportunity to be pro-active about not repeating the compliance issues thanks to Donesafe's strong analyzing tools.

Minpunten

There should be more advance reports in management panel and although Donesafe's support team's response time to tickets is very fast I can not say that they have a great expertise on the features, functions and especially on the custom implementations of the platform.

Antwoord van Donesafe

Nicolas, thanks for leaving us a great review. We are happy to hear that you love the product and find it perfect for your business requirements.
Regards,
The Donesafe Team

Giel H.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easiest H&S Program I used

Beoordeeld op 9-1-2019

Donesafe can do anything really, our business will use it for many many things, reporting incidents...

Donesafe can do anything really, our business will use it for many many things, reporting incidents / hazards and doing the injury management is just the start. We will have (Contractor) inductions, permits, SOPs, training documentation, possibilities are pretty much endless.

Pluspunten

It is so simple and easy to use, I've used 2 systems in The Netherlands and 3 different systems in New Zealand. This is the 4th system in New Zealand and it is by far the best of all I ever used.

Minpunten

We are still fresh with having this software in our business. It took us several months configuring what we wanted, and we did. So, so far so good, keep it up!

Antwoord van Donesafe

Thanks for the review, Giel.
Great to hear your experience with the Donesafe platform at SkyCity Entertainment Group over the last 6-12 months.

Thanks again and as always, stay safe out there. Team Donesafe.

5 van 67 worden weergegeven Lees alle reviews

Donesafe - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Donesafe.

Donesafe kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 600,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Donesafe heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Donesafe ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Donesafe ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Donesafe kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Asana, Chargebee, Delighted, Dropbox Business, GitHub, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Grow, Intercom, Jira, MYOB Essentials, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Pingdom, SAP Business One, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Slack, Stripe, Trello, Xero, Zapier, Zendesk, Zoom Meetings

Donesafe biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Donesafe.