Over VOGSY

VOGSY is een cloudgebaseerd automatiseringsplatform dat zich richt op de operationele behoeften van een professionele dienstverlenende organisatie, met veelbelovende mobielgerichte capaciteiten die de volledige levenscyclus van offerte tot betaling ondersteunen. VOGSY werkt samen met Google Cloud en is gebouwd als uitbreiding voor Google's G-Suite met populaire apps. Het biedt unieke toegang voor meerdere gebruikersrollen in leidinggevende, financiële/operationele, verkoop- en projectteams. Aanvullende ondersteuning voor platformintegratie omvat software van derden zoals Jira, Salesforce, Zapier, QuickBooks en Xero.

De prijs per gebruiker, per maand omvat alle kernfuncties die beginnen met projectmanagement. Project-, middelen- en budgetplanning worden ondersteund door samenwerking en documentbeheer, waarbij gebruikers mijlpalen, te leveren producten en activiteiten kunnen bijhouden. Heatmaps helpen bij het beheer van middelen met een indicatie van beschikbaarheid en gebruik, en suggesties voor middelen en het koppelen van rollen en vaardigheden zijn ook geautomatiseerd. Tijd en kosten kunnen worden geregistreerd door vooraf ingevulde urenstaten en gemeten door VOGSY's eigen stopwatch, waarbij meldingen en goedkeuring op verschillende apparaten mogelijk zijn. Factureringsfuncties bieden flexibele planning en realtime rapportage, met samenwerking ondersteund door live teamchat, opmerkingen en meer. Naast aanvullende CRM-functies biedt VOGSY ook gegevensinzichten en rapportageopties, waaronder verschillende statistieken plus configureerbare KPI-dashboards.

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

VOGSY Software - 1
VOGSY Software - 2
VOGSY Software - 3
VOGSY Software - 4
VOGSY Software - 5
VOGSY Software - 6
VOGSY Software - 7
VOGSY Software - 8
Nog 9 andere bekijken
VOGSY-video
VOGSY-video
VOGSY-video
VOGSY-video
VOGSY-video
VOGSY-video VOGSY Software - 1 VOGSY Software - 2 VOGSY Software - 3 VOGSY Software - 4 VOGSY Software - 5 VOGSY Software - 6 VOGSY Software - 7 VOGSY Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van VOGSY: 151

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belastingberekening
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafieken maken
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online time bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Problemen bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Visualisatie
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Wrike

4,2
#1 alternatief voor VOGSY
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor VOGSY
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

FunctionFox

4,5
#3 alternatief voor VOGSY
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven....

LiquidPlanner

4,3
#4 alternatief voor VOGSY
Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(21)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je VOGSY al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 21 worden weergegeven
Richard j K. Richard j K.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

FINALLY! A solution for managing projects that integrates with Google

Beoordeeld op 28-9-2020

Since roll out we have noticed a dramatic increase in our team's responsiveness to submitting their...

Since roll out we have noticed a dramatic increase in our team's responsiveness to submitting their time (a plague of every agency) and a double digit increase in profitability from having stronger controls over our projects than we had with other project management applications we used in the past.

Pluspunten

For years I have dreamed of a tool that would integrate within the Google ecosystem, Vogsy has done just that. It feels like an extension of the tools that we use everyday: Gmail, Google Docs, et cetera. The transition from our existing platform was fairly painless and our team was up and running within days of deployment.

Minpunten

I do not have many pain points with Vogsy. It covers all of our bases that we need to properly manage our team and the day to day operations of the business. Their team has been super supportive on customer support side and carefully considers our recommendations for future releases. It feels like a very effective partnership.

Overwogen alternatieven

FunctionFox, LiquidPlanner, monday.com en Wrike

Overgestapt van

Intervals

Redenen om over te stappen op VOGSY

After a doing a demo with several applications our selection committee unanimously determined that Vogsy would provide coverage on all of our critical elements and provide for cost savings long term through streamlining several of our processes. It was the clear winner.
Hendrik N. Hendrik N.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

100% automated process from quote to invoice

Beoordeeld op 3-5-2019

- 100% automated process from quote to invoice
- integrates easily with our financial administration...

- 100% automated process from quote to invoice
- integrates easily with our financial administration
- extremely intuitive user experience, very steep learning curve for new employees
- beautiful graphs and management dashboards
- FUN to use, feels like social media!

Pluspunten

It is a pleasure to make proposals with Vogsy:

- I enter quote information (amount, relation, contact person)
- Vogsy then generates the quote from a template and stores it in Google Drive
- I finish the quote by editing the generated Google Doc
- Vogsy then sends my manager a notification to approve the quote
- after approval Vogsy sends the quote to my contact person through Gmail

It does not end there. After receipt, my customer can digitally sign the quote. Vogsy automatically saves the signed quote in Google Drive. In Vogsy I can then convert the quote to a project with a single click, so the project execuation can start right away (resource planning, time registration, invoicing).

Never been this easy, never been this efficient.

Minpunten

I manage many projects and quotes so I received many notifications on my feed. Fortunately, you can easily disable certain notifications in Vogsy.

Chris L. Chris L.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Waste of time

Beoordeeld op 8-4-2020

I hate it. It looked like it would be perfect,
and they promised the world. They fell short Snd...

I hate it. It looked like it would be perfect,
and they promised the world. They fell short Snd wouldn’t refund my money either.

Pluspunten

I was hoping that this would be easier than Sales force... I was wrong.

I liked how the team embraced our company. However it was false hope. They would not deviate from their ways and it cost me thousands of dollars. What a mistake.

Minpunten

Processing a job was a nightmare. There are so many unnecessary steps.

Antwoord van VOGSY

Dear Chris, sorry to learn that you felt misguided. For a SaaS business, it's never a sustainable situation to overpromise or underdeliver. And so that's definitely not what we ever set out to do. After reflecting on your feedback here, we believe that it was a matter of expectations in different parts of the business that caused things to grind to a halt. In hindsight, it's clear that it was CRM, rather than PSA that you were looking for. Whilst we spent quite some time with your administrative team to cover the entire scope from quote to cash, that ultimately was never embraced fully. An unfortunate mismatch, of which we will take learnings forward.
Best regards,
Mark

Paola Z. Paola Z.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great personal assistant

Beoordeeld op 11-4-2019

Helps me to keep full track of our quote-to-cash process. Easy time recording and approval of...

Helps me to keep full track of our quote-to-cash process. Easy time recording and approval of purchase invoices. Charts give a clear overview of a number of key performance indicators.

Pluspunten

Vogsy helps me to easily manage my actions by presenting them on my personal feed. And keeps reminding me if something is not taken care of yet. Great to have this convenient personal assistant who keeps me up to speed!

Minpunten

If you work on quite a number of projects, you can sometimes receive many notifications on your feed. To avoid this situation, you can disable certain notifications in Vogsy. So if you just invest a little bit of time, this is easily taken care of as well.

Wout K. Wout K.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great PSA software

Beoordeeld op 9-1-2019

Quote-to-cash process is excellerated by using VOGSY
Using boards to customize management informatio...

Quote-to-cash process is excellerated by using VOGSY
Using boards to customize management information for each department

Pluspunten

Works great on my mobile phone. All relevant information about my opportunities en projects available in my pocket without searching. On board P&L, so I allways van see how we perform against the budget, from any point of view: manager, department, staff, billability et cetera

Minpunten

Standard charts do not allow for customizations

5 van 21 worden weergegeven Lees alle reviews

VOGSY - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over VOGSY.

VOGSY kent de volgende prijsmodellen:

VOGSY heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

VOGSY ondersteunt de volgende talen:

Engels

VOGSY ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

VOGSY kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Copper, Gmail, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, HubSpot CRM, Jira, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Xero, Zapier

VOGSY biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor VOGSY.