Fusion

Fusion
Over Fusion
Fusion is een EPD-systeem (Elektronisch Patiëntendossier) dat is ontworpen voor klinieken voor ergotherapie, fysiotherapie en logopedie van elke omvang. Pediatrische ergotherapeuten, fysiotherapeuten en logopedisten kunnen vanuit één platform de hele praktijk beheren, met functies voor geautomatiseerde planning, documentatie, facturering, rapportage en meer.
Via de volledig geïntegreerde agenda met klikken en slepen kunnen gebruikers afspraken bijwerken en bewerken, terugkerende afspraken instellen en geautomatiseerde sms- en e-mailherinneringen naar patiënten sturen. Aangepaste, kleurgecodeerde voorinstellingen voor afspraken zorgen voor snelle identificatie op locatie, afspraaktype, status en meer; ook is er een gefilterde weergavefunctie. Gebruikers kunnen personeelsroosters naast elkaar bekijken en vanuit elke weergave afspraken inplannen.
De documentatiefuncties van Fusion omvatten meer dan 80 pediatrische sjablonen en snelle zinnen voor slimme SOAP's (Subjective, Objective, Assessment and Plan) en evaluaties. Gebruikers kunnen de voortgang van de patiënt en het beheersen van specifieke doelen bijhouden en visualiseren met behulp van alleen relevante statistieken zoals percentage, aantal pogingen, tijd, graden, enz., en automatisch de voortgang in kaart brengen die kan worden gedeeld met patiënten, ouders, behandelaars en verzekeraars. Fusion genereert ook automatisch deelbare rapporten met de doelen en voortgangsgrafieken van de patiënt.
Geautomatiseerde factureringsfuncties omvatten automatisch gegenereerde claims die rechtstreeks zijn gekoppeld aan dagelijkse notities, elektronische overboekingen met behulp van het geautomatiseerde systeem voor vergoedingsoverzichten en consolidatie van verzekeraars om claims in te dienen en hoofdrekeningen voor externe betalers te verwerken. Prestatiedashboards voor klinieken bieden realtime inzichten waarmee gebruikers elk aspect van het bedrijf kunnen controleren, bijhouden en analyseren, inclusief een aangepaste rapportagefunctie voor het maken van realtime en historische grafieken en rapporten.
Afbeeldingen





Twijfels over Fusion?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
SimplePractice

TherapyNotes, LLC

Epic

WebPT

Reviews
Heb je Fusion al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Fusion
Beoordeeld op 20-7-2023
Fusion provides the best of both worlds
Fusion provides the best of both worlds
Pluspunten
the ultimate accessibility tool for individuals with any level of vision impairment.
Minpunten
Very complex to use by new customers and tricky
- Sector: Medische praktijk
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Recommending Fusion for SLP documentation
Beoordeeld op 14-2-2025
Very good for the reasons already listed above.
Very good for the reasons already listed above.
Pluspunten
I love the documentation for Speech as it is efficient, diminishes documentation time and also makes documenting not so daunting. I've worked in the field 35 years and always dreaded documenting, but with Fusion its been great! Best EMR I've experienced!
Minpunten
My assistant who manages all my insurance and billing finds the billing system taking alot more time that another system she uses for another professional. Because it is a headache for her without great answers for making it smoother when she has inquired, that would be what I'd say I like least.
I do wish it were a little less expensive, OR a discount be offered for those long timers like myself.
- Sector: Medische praktijk
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Good for the Therapist, Bad for the Admin
Beoordeeld op 13-2-2025
Fusion is wonderful for the therapist, terrible for the admin. The administrative tools are very...
Fusion is wonderful for the therapist, terrible for the admin. The administrative tools are very clunky and in some cases nonexistent. Further Fusion allows for no practical customization of its portal or functions to suit the individual business. The end result of this is: if you aren't running your clinic in the way Fusion envisions, it features often become obstacles to work around rather than tools. Fusion is a wonderful foundation in its current state. If Fusion was as good for the admin as it is for the therapist, it would be the best therapy EMR on the market by a wide margin. As it stands though it falls short
Pluspunten
Fusion is very good for the individual therapists, with quick phrases and document templates that make writing daily notes simple. The integrated fax system to send documents to PCPs within the portal is also extremely helpful. The document tab is also very helpful for keeping up with notes that either need to be completed or signed
Minpunten
Fusion has no integrations with other HIPPA compliant applications, this makes several tasks extremely tedious. Appointment confirmations are difficult and require downloading the schedule in a .csv file and uploading to an appointment messaging and confirmation system. The same goes for the Fusion reports, which are rudimentary at best. The tools provided in Fusion to organize and interpret the data often miss the mark and so said data must be exported to a different program to be useful. The is also a noticeable lack of anything resembling an audit log to see who and when a schedule is changed, patient moved, document edited, etc.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Good but not great
Beoordeeld op 21-2-2025
The customer support is usually helpful. The cost is affordable. It's not as robust as other EMR's,...
The customer support is usually helpful. The cost is affordable. It's not as robust as other EMR's, but those other systems cost significantly more.
Pluspunten
The cost is good for the features. I like the fact that you can see the actual claim to make changes if needed. I like the authorization reminders. I like the automatic email reminders. I like different colors on the schedule for different types of appointments.
Minpunten
There are not enough reminders. For example, we have created a separate spreadsheet to track POC signatures. There is the prescription reminder but that is different than a POC signature. We like the waitlist feature but we created another spreadsheet so we could hold more information than what is on the fusion waitlist. We put notes when we call and offer appointments so we can see at a glance that they have been offered appointments. We used to use the intake paperwork feature but many families could not figure it out. They would end up sending us blank paperwork. It would be nice from a patient standpoint to be able to fill out paperwork and hit 'submit' and not have to upload/download and then send back to fusion.
- Sector: Medische praktijk
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
DOES THE JOB. COULD USE A PRODUCT OWNER ON SPECIFIC PIECES.
Beoordeeld op 21-2-2025
GOOD PRODUCT. WORTH THE MONEY FOR THERAPISTS. NOT WORTH THE MONEY FOR SUPPORT STAFF AT $60/USER
GOOD PRODUCT. WORTH THE MONEY FOR THERAPISTS. NOT WORTH THE MONEY FOR SUPPORT STAFF AT $60/USER
Pluspunten
THE COMBINATION OF DIFFERENT TOOLS IN ONE APPLICATION.
Minpunten
SOME OF THE TOOLS DO THE JOB, BUT COULD BE MUCH MORE ROBUST. THE INTAKE FORMS FOR EXAMPLE. THEY ARE A NICE FEATURE TO HAVE, BUT ARE VERY BASIC WHEN COMPARED TO PRACTICEQ'S INTAKE PRODUCT. THE TEXT REMINDERS ARE GOOD TO HAVE, BUT SINCE YOU CAN'T SEE RESPONSES FROM CLIENTS, IT ALLOWS FOR A LOT OF CUSTOMER RELATION ISSUES.
Fusion - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Fusion.V. Welke prijsmodellen heeft Fusion te bieden?
Fusion kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 89,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Fusion?
Fusion heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Fusion ondersteund?
Fusion ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Fusion ondersteuning voor mobiele apparaten?
Fusion ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Fusion worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties Fusion kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft Fusion te bieden?
Fusion biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Fusion.