Over Freshdesk Contact Center

Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Gebruikers kunnen lokale en internationale gratis telefoonnummers kopen, realtime overzicht krijgen van wachtrijen en lopende gesprekken, oproepen doorverwijzen naar specifieke medewerkersgroepen, aangepaste openingstijden voor elke afdeling instellen en nog veel meer.

Freshcaller stelt organisaties in staat om wachtrijen voor telefoongesprekken te beheren met behulp van een geautomatiseerde receptionist met aanpasbare wachttijdmuziek om nieuwe producten of diensten te promoten. Gebruikers kunnen aangepaste openingstijden en geautomatiseerde acties voor elke afdeling instellen en oproepen van IVR doorschakelen naar specifieke oproepwachtrijen en medewerkersgroepen. Organisaties kunnen lokale bedrijfsnummers kopen voor meer dan 40 landen, evenals gratis nummers voor de VS, Canada, Australië en het Verenigd Koninkrijk, om het gemak voor klanten te verbeteren.

Het dashboard van Freshcaller biedt realtime overzicht van wachtrijen, lopende gesprekken en de aanwezigheidsstatus van medewerkers op basis van beschikbaarheid, doorlopende gesprekken, werk na het bellen of training. Agenten kunnen lopende gesprekken beheren en aantekeningen maken, gesprekken doorsturen naar verschillende medewerkersgroepen, andere medewerkers uitnodigen bij een lopend gesprek en nog veel meer. Gebruikers kunnen contactinformatie opzoeken door namen of telefoonnummers te doorzoeken en gedetailleerde gesprekslogboeken te bekijken, inclusief gespreksopnamen met gedetailleerde gegevens over de levensduur van de gesprekken.

Het platform registreert alle eerdere klantgesprekken en interactiegeschiedenis, zodat gebruikers door gesprekslogboeken kunnen filteren op basis van nummers, medewerkers, contacten, wachtrijen en belrichtingen, en ook binnen gespreksnotities een dynamische zoekopdracht kunnen uitvoeren voor extra context. De extra functies van Freshcaller omvatten oproepblokkering, gespreksinterruptie, desktopmeldingen, aangepaste begroetingen, oproepmaskering, rapportage en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 8 andere, Koreaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshdesk Contact Center Software - 1
Freshdesk Contact Center Software - 2
Freshdesk Contact Center Software - 3
Freshdesk Contact Center Software - 4
Freshdesk Contact Center Software - 5
Freshdesk Contact Center Software - 6
Freshdesk Contact Center Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Freshdesk Contact Center-video
Freshdesk Contact Center Software - 1 Freshdesk Contact Center Software - 2 Freshdesk Contact Center Software - 3 Freshdesk Contact Center Software - 4 Freshdesk Contact Center Software - 5 Freshdesk Contact Center Software - 6 Freshdesk Contact Center Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Freshdesk Contact Center: 64

  • API
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Audio-/videovergaderen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Call screening
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Externe ondersteuning
  • Gemengd callcenter
  • Geplande opname
  • Geïntegreerde communicatie
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integraties van derden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Meerdere partijen
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • SIP-trunking
  • Samenwerkingstools
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Telefonische wachtrijen
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voicemailtranscriptie
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven

CloudTalk

4,5
#1 alternatief voor Freshdesk Contact Center
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit,...

GoToConnect

4,5
#2 alternatief voor Freshdesk Contact Center
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-,...

TalkChief

5
#3 alternatief voor Freshdesk Contact Center
TalkChief is een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem waarmee callcenters, non-profitorganisaties, startups en grote...

Aircall

4,3
#4 alternatief voor Freshdesk Contact Center
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsystee...

Reviews

Totaalscore

3,8 /5
(27)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
3,6/5
Gebruiksgemak
3,7/5
Klantenondersteuning
3,6/5

Heb je Freshdesk Contact Center al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 27 worden weergegeven
Mian M.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Customer Service Made Easy

Beoordeeld op 10-10-2019

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with...

After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Pluspunten

1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Minpunten

Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Dave W.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Freshcaller for SMBs

Beoordeeld op 30-7-2020

I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close...

I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close with Freshcaller. We started using them back in March 2019, and they have come such a long way. I look forward to growing our business with them.

Pluspunten

Freshcaller offers a very easy setup and implementation. We transitioned from Five9 with little to no effort. Aside from the easy to use software, Freshcaller's support is top-notch.

Minpunten

Freshcaller is missing some key features, functionality, & reporting that more enterprise level solutions may offer. While they are consistently releasing new updates, I do find that there are a few items that I'm longing for.

Overwogen alternatieven

Five9

Redenen om voor Freshdesk Contact Center te kiezen

Cost and ability to integrate with Freshdesk.

Overgestapt van

Five9

Redenen om over te stappen op Freshdesk Contact Center

Seamless intergration with Freshdesk.
Sara C.
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Freshcaller the easiest and quick way to support your customers

Beoordeeld op 3-8-2021

So far amazing, it works pretty well overall

So far amazing, it works pretty well overall

Pluspunten

Is really easy to use, friendly with new users. Gives you metrics and records to measure performance and quality of every call.

Minpunten

Sometimes it takes a while to update and some calls get dropped.

Jackson C.
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

They don't care if you are unable to use the service or do business.

Beoordeeld op 29-10-2019

Pluspunten

You might go a few months without experiencing some sort of technical issue or complete service outage.

Minpunten

When you do have a technical issue or complete service outage it takes DAYS to get a response or any real action toward fixing your problem. Our service is currently down and no matter how many emails you send (there is no support phone line to call) no one will get back to you to let you know it is a known issue and being worked on. We haven't been able to call out to our customer base for nearly 24 hours now and still no response. We are currently currently shopping for another customer management system because this is not the first time that we have had catastrophic failure preventing us from doing business and left completely ignored with absolutely no support.

Ewan F.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to setup , good reporting

Beoordeeld op 3-12-2019

We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and...

We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and route to the correct landlines/mobiles/Freshdesk agents. It is great to be able to record calls and store voicemails in our ticketing system in out of office hours. As international numbers became harder to retain without having business addresses in these countries, we have had to reduce our coverage of unique numbers per region. At present we find the platform easy to use and intuitive but would hope for a stronger integration with Freshdesk going forward.

Pluspunten

Looking at reports is simple and the insights to calls received/costs/agent performance can be fairly extensive. Understanding the rules/call flows setup can also be reviewed fairly easily.

Minpunten

The integration with Freshdesk is not as close as we originally expected when subscribing. It does undergo improvements every so often but our ideal solution would be more seamless than it is at present.

5 van 27 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshdesk Contact Center - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk Contact Center.

Freshdesk Contact Center kent de volgende prijsmodellen:

Freshdesk Contact Center heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Freshdesk Contact Center ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Zweeds

Freshdesk Contact Center ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshdesk Contact Center kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Agile CRM, BigCommerce, Freshdesk, Freshsales, Freshservice, HubSpot CRM, Nimble, Pipedrive, ResponseTap, Voicebase Online, WooCommerce, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, noCRM.io

Freshdesk Contact Center biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk Contact Center.