Over HoneyBook

HoneyBook is een cloudgebaseerde CRM-oplossing voor kleine bedrijven en freelancers die gebruikers helpt hun bedrijfsprocessen te beheren, van advies tot facturering. Met het platform kunnen gebruikers projecten beheren, klanten boeken, facturen verzenden, online contracten ondertekenen en betalingen beheren.

HoneyBook biedt functies voor taakbeheer waarmee gebruikers verschillende fasen van een project kunnen bekijken en volgen. Gebruikers kunnen hun facturen, contracten en andere documenten op één plaats opslaan. Ze kunnen ook op klanten reageren met geautomatiseerde afspraakverzoeken en opvolging met behulp van aangepaste sjablonen en meldingen.

Om gebruikers te helpen hun werklast bij te houden, biedt HoneyBook de mogelijkheid om taakherinneringen aan te maken en geautomatiseerde betalingsherinneringen te verzenden op basis van de uiterste betaaldatums voor projecten. HoneyBook biedt veilige online betaling binnen het systeem, en contracten kunnen digitaal worden ondertekend. De oplossing biedt gebruikers ook de nodige tools om reserveringen, betalingsschema's en leads automatisch te volgen. HoneyBook kan worden geïntegreerd met tools van derden zoals Calendly, QuickBooks, Zapier, Google Agenda, Gmail en meer om voor naadloze werkstromen en synchronisatie van gegevens te zorgen.

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor HoneyBook

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor HoneyBook

Afbeeldingen

HoneyBook Software - 1
HoneyBook Software - 2
HoneyBook Software - 3
HoneyBook Software - 4
HoneyBook Software - 5
HoneyBook Software - 6
HoneyBook Software - 7
Nog 8 andere bekijken
HoneyBook-video
HoneyBook-video
HoneyBook Software - 1 HoneyBook Software - 2 HoneyBook Software - 3 HoneyBook Software - 4 HoneyBook Software - 5 HoneyBook Software - 6 HoneyBook Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van HoneyBook: 107

  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Analyse van klantenservices
  • Antwoordbeheer
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Faciliteitsplanning
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsplanning
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Integratie van betalingsverwerkingsdiensten
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kennisbeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Kwantitatieve analyse
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Offertes
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsplanning
  • Persoonlijke betalingen
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Projectbeheer
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veelgestelde vragen
  • Versiebheer
  • Verzoeken escaleren
  • Voltooiing bijhouden
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HarmonyPSA

4,5
#1 alternatief voor HoneyBook
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

Marketing 360

4,7
#2 alternatief voor HoneyBook
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

Odoo

4,2
#3 alternatief voor HoneyBook
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Bitrix24

4
#4 alternatief voor HoneyBook
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM,...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(389)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je HoneyBook al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 389 worden weergegeven
Charlene R.
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Keeping it all together!

Beoordeeld op 29-3-2021

I have loved Honeybook since I first downloaded it...Customizing everything was easy and FUN! Any...

I have loved Honeybook since I first downloaded it...Customizing everything was easy and FUN! Any time i had questions customer service was super fast and nice...which makes everything easier!

Pluspunten

I love that all my projects are in one space, and organized so I can see where I am with what at what time...with just a click!

Minpunten

I don't have a con...Although it is worth each penny that they charge, it is hard justifying when business stopped bc of a virus (which shall not be named lol) I wanted to keep it to keep everything together but could not when even communication stopped with clients for a while.

Rae H.
Totaalscore
  • Sector: Fotografie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best CRM!

Beoordeeld op 25-6-2021

Honeybook has given me the confidence to run my business like a boss. When I send clients...

Honeybook has given me the confidence to run my business like a boss. When I send clients proposal, contacts and invoices I look and feel professional. The user interface is clean, easy to use and navigate.

Pluspunten

I really like how well thought out everything is. Honeybook meets my business needs on multiple levels. It's given my business the structure that it needed. My business looks good every step of the way with custom brochures, questionnaire and well drafted contracts. I started using Honeybook at the start of the pandemic and was amazed at the customer service. Honeybook stepped in to provide it's community with webinars and resources on how each business could navigate the pandemic. They went above and beyond and for that I am grateful.

Minpunten

I have nothing bad to say about Honeybook

Paige E.
Totaalscore
  • Sector: Fotografie
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Not User Friendly - Difficult Learning Curve

Beoordeeld op 7-6-2018

Pluspunten

Keeps contracts in one place, able to accept credit cards. You can network with other vendors, and they seem to really concentrate more on this than actually developing software that works well.

Minpunten

I am a "founding" Honeybook user and bought the lifetime membership. At first, HB was very convenient. The learning curve was very frustrating as the online software had many MANY bugs. It still does. The entire premise behind the software was to free up your time, have all your projects in one place, sign contract, get paid, etc. Yes, great idea! However, the software has so many glitches! You're not able to even edit a person in your contacts. Their customer support team used to be great you could actually message a real person - now you have to wait a day or two to get an email answer and most of the time they just send you a link to deal with your problem. Once you email your client the contract, everything goes down the Honeybook "rabbit hole". My clients are tech savvy and they can't even figure out Honeybook - the emails that I've received from frustrated clients is numerous. Save your time and money and get another online software that will actually do the job - like Sprout Studio or Dubsado. Wish I would have done that from the beginning. Regretting my purchase since my lifetime "membership" isn't transferrable and Honeybook continues to make money off of me by accepting credit card payments. I looked at 17hats, which also didn't have great reviews before I purchased Honeybook. Moving on, however, I'm assuming that the process will not be easy transferring existing contracts and other office files.

Michelle simmons -.
Totaalscore
  • Sector: Fotografie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The BEST investment for my business

Beoordeeld op 25-5-2021

Love love LOVE HoneyBook! I've been using it for several years now, and can't imagine using...

Love love LOVE HoneyBook! I've been using it for several years now, and can't imagine using anything else instead. And their customer service is QUICK and helpful for the few times I haven't been able to figure out how to do something.

Pluspunten

It keeps my business organized and on track! From digital contracts and invoicing, custom brochures and questionnaires, to email tracking and a simple way to see what step I'm at with each project, HoneyBook keeps me on track.

Minpunten

The worst part about it is getting started, but even THAT is pretty simple with their "concierge service" where you can send them your current forms and they'll digitize them for you!

Christina S.
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

Beoordeeld op 20-9-2019

Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were...

Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Pluspunten

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Minpunten

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Antwoord van HoneyBook

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

5 van 389 worden weergegeven Lees alle reviews

HoneyBook - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HoneyBook.

HoneyBook kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 9,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

HoneyBook heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200

HoneyBook ondersteunt de volgende talen:

Engels

HoneyBook ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

HoneyBook kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

10to8, AWeber, ActiveCampaign, Acuity Scheduling, Agile CRM, Airtable, Asana, Autopilot, Avaza, Basecamp, BenchmarkONE, Calendly, Chatfuel, ClickFunnels, ClickUp, CoSchedule, Cognito Forms, Constant Contact, ConvertKit, Drift, Drip, Dropbox Business, Emma, Evernote Business, Facebook, FreshBooks, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Gravity Forms, HelloSign, Hive, HubSpot CRM, Insightly, Keap, Klaviyo, Mailchimp, Mailshake, Mautic, MeisterTask, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft To Do, OneDrive, PayPal, Planning Pod, Process Street, Quickbooks Online, Route4Me, Salesforce Sales Cloud, Schedule it, Shopify, Slack, Square for Retail, Squarespace, Streak, Stripe, Teachable, Teamwork, TextMagic, Thryv, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Wave Accounting, WooCommerce, WordPress, Wrike, Xero, Zapier, Zoho Mail, monday.com

HoneyBook biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HoneyBook.