Over Avochato

Avochato is een cloudgebaseerde oplossing voor tekst/sms-berichten die is gericht op verkoop-, ondersteunings- en marketingteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, beheren en eraan samenwerken. Het systeem kan ook worden gebruikt om de communicatie te beheren met veldmedewerkers en externe medewerkers, waaronder schoonmakers, technici, inspecteurs en professionals in de gezondheidszorg.

Avochato biedt verschillende, unieke telefoonnummers voor het verzenden en ontvangen van berichten, waardoor gebruikers kunnen communiceren vanaf hun eigen mobiele apparaten zonder hun persoonlijke telefoonnummer te onthullen. De tekststructuur kan inkomende berichten naar de juiste afdeling routeren en gesprekken kunnen aan verschillende gebruikers worden toegewezen, geprioriteerd, gemarkeerd en indien nodig geëscaleerd. Alle berichten die in Avochato worden ontvangen, worden weergegeven in het webdashboard en in de systeemeigen iOS- en Android-apps, zodat gebruikers kunnen reageren, waar ze ook zijn. Gebruikers kunnen ook geautomatiseerde antwoordsjablonen creëren om klanten buiten werktijd op de hoogte te houden.

Avochato kan worden opgenomen in bestaande IVR-systemen of telefoonstructuren, waardoor klanten eerst zelf problemen kunnen oplossen en indien nodig escaleren naar een medewerker. Dankzij integratie met Salesforce, Desk.com en Slack kunnen gebruikers berichten naar klanten sturen vanuit verschillende toepassingen. Avochato kan ook worden gebruikt voor inkomende en uitgaande gesprekken, met behulp van de speciale toegewezen telefoonnummers.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Avochato

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hindi, Russisch

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Avochato

Afbeeldingen

Avochato Software - 1
Avochato Software - 2
Avochato Software - 3
Avochato Software - 4
Avochato Software - 5
Avochato Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Avochato-video
Avochato Software - 1
Avochato Software - 2
Avochato Software - 3
Avochato Software - 4
Avochato Software - 5
Avochato Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Avochato: 102

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Agent-interface
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Doorgave menselijke medewerker
  • Dynamische inhoud
  • E-mailmarketing
  • Een-op-een berichten
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Externe ondersteuning
  • GDS/OTA-integratie
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Geplande berichtgeving
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Groepsberichten
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Lijstbeheer
  • Links verkorten
  • Live chatten
  • MMS
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Massa-sms
  • Messaging in twee richtingen
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Online reserveren
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Oproepen routeren
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime gesprekken
  • Realtime rapportage
  • Reserveringenbeheer
  • Routering
  • SMS-marketing
  • Sales-onboarding en -training
  • Samenwerkingstools
  • Shortcodes
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Sociale promotie
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Voicemail
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Winstspellen va sms
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

EZ Texting

4,3
#1 alternatief voor Avochato
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je...

Twilio

4,6
#2 alternatief voor Avochato
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en...

TextMagic

4,7
#3 alternatief voor Avochato
TextMagic is een alles-in-één sms-service voor bedrijven om berichten, waarschuwingen, herinneringen, bevestigingen en...

Teckst

4,9
#4 alternatief voor Avochato
Teckst is een cloudgebaseerde oplossing voor sms- en tekstberichtmarketing voor contactcenters en klantenservicebedrijve...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(130)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Avochato al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 130 reviews worden weergegeven
Nordelene
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

creative and usable

Beoordeeld op 13-7-2022

Overall experience is very fantastic. worth it to recommend to everyone.

Overall experience is very fantastic. worth it to recommend to everyone.

Pluspunten

i like the features of the app. it is easy to use and attractive. It help us to communicate to the possible prospect of your business.

Minpunten

More improvement interms of exchanging conversation because it takes a little time to recievea and sent messages.

Tara
Totaalscore
  • Sector: Luxeartikelen en sieraden
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!

Beoordeeld op 2-9-2019

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to...

Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.

Pluspunten

Love the ease of use!! It feels super light weight, even though it has a ton more features than similar services I've used. Customer service is 100% top notch!! (Shout out to our rep!!)

Minpunten

So far, there hasn't been much! I do wish that emojis/emoticons were a little less expensive to send (they count as 2 or 3 SMS messages, I can't remember exactly at this moment) because we are all so accustomed to adding those to texts without thinking much about them, but I've pared them down a bit from automated messages and it's helped a bit.

Overwogen alternatieven

Teckst

Redenen om voor Avochato te kiezen

Tagging isn't working above, but we also used EZ Texting and FireText. They were very friendly and helpful, but neither platform did what I needed it to. I needed an all-in-one service/platform for seamless texting between one-on-one messaging and blast marketing, as well as an easy to use interface.

Redenen om over te stappen op Avochato

I had originally been interested in Teckst (before I knew of Avochato), but I had a very terrible interaction with one of their staff members named Evan. He would not explain anything about their service after I told him we were a company of fewer than 10 (we will be larger than that very shortly). I asked to speak to a manager after he was quite rude to me and he never bothered to respond to me, nor get me in contact with a manager. He told me "good luck" and that a manager would contact me if "they felt it was necessary". Maybe that service is good? Maybe it's not? Who knows because they were awful to interact with and I'm not interested in their services if that's the sort of customer service they offer.
Bradley
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product

Beoordeeld op 16-6-2020

Poor

Poor

Pluspunten

The product is fairly easy to use, although a sloppy mobile interface and glitchy.

Minpunten

To start, the pricing...then the sales team who was aggressively trying to renew the product when I had only used half of my credits during the year. There was no consideration or offer on the table. When I originally had conversations they did not have a nonprofit policy and when they added it they did not inform me or prorate. It is clear Avachato cares more e about making money then they do about customer satisfaction.
This is an overpriced product for the delivery and level of customer care. And to top it off, after my service was cancelled, they required me to go into the system for a multi-step process to cancel it manually or else they would recharge my card.

I went in to cancel and not only did it say that it was already cancelled, but it blocked me out. Boo Avochato. Better to find a better company who cares more about their cusomers and has lower prices. There's many options out there and this one is not the way to go.

Anna
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great product!

Beoordeeld op 20-4-2020

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of...

I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.

Pluspunten

This software is user-friendly and I love that I can send messages to pre-created groups. I also love that it comes with its own phone number with the area code I live in so people don’t think it’s junk mail.

Minpunten

None - it is so through it has all the features I wanted.

Overwogen alternatieven

EZ Texting

Redenen om over te stappen op Avochato

They don’t have a personal phone number so some of their texts get blocked. Avochato has great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] walked me through the software and told me about the features that I would need for my purposes. I don’t know if EZ texting allowed me to send to pre-created groups.
Andrew
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Awesome tool, ripe for automation

Beoordeeld op 11-1-2021

Avochato has been a great asset to our customer-focused team and I highly recommend it.

Avochato has been a great asset to our customer-focused team and I highly recommend it.

Pluspunten

Super easy to procure, implement, and start using. It also integrates really, really nicely with Zapier which makes it a pleasure to use in automated workflows. Their support has also been good when I've needed to contact them.

Minpunten

There's really nothing I don't like about it, it contained exactly the features we were looking for and the cost is reasonable.

Overwogen alternatieven

TextMagic en Twilio

Redenen om over te stappen op Avochato

Avochato was simpler to use, had the features we needed, and was less costly.
5 van 130 worden weergegeven Lees alle reviews

Avochato - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Avochato.

Avochato kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Avochato heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Avochato ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Hindi, Russisch

Avochato ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Avochato kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Desk.com, Microsoft 365, Microsoft Teams, Salesforce Sales Cloud, Slack, Zapier

Avochato biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Avochato.