Over Scoro

Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Het helpt om het werk te stroomlijnen en routinetaken te elimineren zodat een bedrijf zo soepel en efficiënt mogelijk kan functioneren, van verkoop tot en met facturering. Gebruikers waarderen het feit dat alle benodigde hulpmiddelen zich in één holistische oplossing bevinden. Hier zijn meer details over dit product.

Met de projectbeheertools van Scoro kunnen gebruikers projectbudgetten creëren, zowel niet-factureerbare als factureerbare werkzaamheden toewijzen, en vergaderingen, taken, facturen, uitgaven, bestanden en meer beheren. Alle projectinformatie kan op één enkele pagina worden beheerd en de voortgang van het team kan in realtime worden gevolgd. Met configureerbare tags en statussen kunnen gebruikers hun projectportfolio beheren op de manier die het beste bij hun bedrijf past. Werk kan worden gepland en ingeroosterd via de Scoro Planner, die gebruikers een overzicht geeft van individuele werklasten, beschikbare openingen, potentiële overboekingen en redelijke deadlines. Vergaderingen kunnen in een gedeelde agenda worden ingepland en gekoppeld aan klanten en projecten, waardoor deelnemers een volledig overzicht krijgen. Alle gebruikers kunnen hun eigen takenlijst beheren op basis van deadlines, taakprioriteiten, statussen en projecten. Voltooide taken en kalenderevenementen worden automatisch toegevoegd aan de werkverslagen van werknemers, waardoor er geen urenstaten meer nodig zijn.

De CRM van Scoro geeft gebruikers toegang tot volledige klantoverzichten op één pagina, inclusief contactgegevens, communicatiegeschiedenis, projecten, gekoppelde bestanden, offertes, bestellingen en facturen. Contactpersonen kunnen worden doorzocht, gefilterd en gesorteerd op basis van locaties, categorieën, activiteiten en configureerbare tags. De factureerbare en daadwerkelijk gewerkte uren per project of klant kunnen worden bijgehouden en overgedragen op facturen, met de optie voor aangepaste tarieven in meerdere valuta's. Facturen voor verkoop, vooruitbetaling en krediet kunnen worden gepubliceerd en verzonden in pdf-indeling, waarbij ook terugkerende en geplande facturering wordt ondersteund. Scoro verzendt ook automatisch betalingsherinneringen voor onbetaalde saldi. Gebruikers kunnen in het realtime dashboard KPI's bekijken en via financiële rapporten de daadwerkelijke resultaten, begrotingstekorten en overschotten volgen.

Meld je op scoro.com aan voor een 14-daagse gratis proefperiode om te zien of Scoro een goede match voor jouw team zou zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 26,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

US$ 26,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7
Nog 11 andere bekijken
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Scoro: 184

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Urenregistratie van werknemers
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Voor creatieve bureaus
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Vtiger CRM

4,3
#1 alternatief voor Scoro
Vtiger werkt met meer dan 100.000 bedrijven samen en helpt ze bij het leveren van uitstekende klantervaringen door...

Claris FileMaker

4,3
#2 alternatief voor Scoro
Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen...

Insightly

4,0
#3 alternatief voor Scoro
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Replicon

4,5
#4 alternatief voor Scoro
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(227)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Scoro al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 227 reviews worden weergegeven
Marius
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The first CRM/BMS I have fallen in love from the first sight

Beoordeeld op 21-8-2018

We were looking for CRM/BMS for a long time (more than 5 years), and personally I have tested/checke...

We were looking for CRM/BMS for a long time (more than 5 years), and personally I have tested/checked many of variaous systems. When I have got a SCORO ad and opened preview - something inside me told that this should be definitely what we were looking for. After couple of months we purchased licenses. Onboardin passed very smoothly, and literally we have started to use it and enjoy since a first login. For our small company it is real helper - everything is in the place and if/when somebody is absent (either for vacation or some other reasons) - it is easy to track and make undone tasks of absent person.
Sales chain is a big WOW - very easy to process offers/orders/purchase orders and Invoices (with an option of tracking unpaido ones).
That's it. Though we use not all of features from Ultimate package, but there are plans to transfer more processes to Scoro from other systems we still use paralelly.

Pluspunten

Ease of use
Perfect interface and document relations in the sale chain
Adaptable
Configurable
Feature requests are implemented in a reasonable terms

Minpunten

The biggest problem currently - there is no line numbers at the proposal, and as far as I was informed - no quick solution for this
Price (especially for bigger enterprises) - as heard from potential customers....

Angela
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Seemless system which allows 360 vision of your business

Beoordeeld op 31-8-2022

Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us...

Really great - this system helps us make business decisions about future resourcing and allows us to easily manage projects on a daily basis

Pluspunten

We love the fact that all staff can see all information about projects at any one time. Covering holiday time is easy because of the open nature to the information stored against the project. We no longer need numerous spreadsheets to manage projects - all can be done in Scoro.

Minpunten

Integrations can be problematic, like Xero and the double entry of some of the data that does not pull across from Scoro.

Overwogen alternatieven

monday.com en Synergist

Redenen om voor Scoro te kiezen

No longer suited our larger projects

Redenen om over te stappen op Scoro

For the intregration with 365 and Xero plus the ease of use
Nick
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Worst Managementtool for Projects

Beoordeeld op 6-1-2023

Bad

Bad

Pluspunten

Nothing. Scoro makes working very confusing and unintuitive.

Minpunten

Everything. Scoro is by far the worst application I have used in twenty years of management experience. Scoro is uncredibly antiintuitive a extremely confusing for most of the team members. Even you extensively study this programm for several months, it still has a lot of hidden weird problems. The user interface is really bad and not understandable. The whole app design is complete crap.

Antwoord van Scoro

Hi Nick,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not been having a good experience with Scoro but appreciate you sharing your insight with us. We are always happy to hear the ways in which we can improve at Scoro. As such, we hope you'd be open to a call at your convenience to walk through the specifics of the challenges you are facing & hear your ideas on what would make Scoro a more valuable & user friendly system.

We would happily review your current workflows and configurations to identify any areas for potential optimization too and we may even be able to solve some of the problems you have been experiencing.

Thanks
Team Scoro

Biji
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An user-friendly, feature-rich project planning, and management system

Beoordeeld op 22-6-2023

More user-friendly than our ancient framework, additionally the Scoro team is very supportive and...

More user-friendly than our ancient framework, additionally the Scoro team is very supportive and made the exchange moderately easy. I was able to right away see how numerous hours I had planned, which made a difference in me cutting down on additional time as well. It's moreover accommodating for overseeing ventures that take up more space than a clear to-do list can. The administration may at the same time screen KPIs and reports that guarantee everything is working fiscally and productively.

Pluspunten

For anyone who wishes to oversee clients, ventures, and groups, this stage includes a part of supportive devices. The capacity to break up an expansive work into littler ones and spread it out over a few days is what I appreciate best almost the time passages. To create it indeed way better, they have moreover reliably upgraded it and included highlights and integrative. Our desires have been outperformed. I frequently work on an assortment of ventures and exercises, and Scoro's visual association of them truly helps in making a difference by keeping up my consideration when and where it is required.

Minpunten

The arrangement in which Scoro presents the tasks—beginning with the ancient one and progressing to unused ones—can be a small confounding at times. There are other issues as well, such as the best bar vanishing or your calendar not reflecting your changes until you reload. Indeed in spite of the fact that we have numerous assets that do not require people to be partnered with them, we are always constrained to do so.

Carmen
Totaalscore
  • Sector: Farmaceutica
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great tool for quoting, project management and evaluation.

Beoordeeld op 24-5-2023

We are fixing difficulties with the extension; Scoro will be a terrific tool for growth; now that...

We are fixing difficulties with the extension; Scoro will be a terrific tool for growth; now that we can interface with Jira, which was previously a challenge for the team, we can construct projects faster. Scoro is an excellent application for workflow management, tracking progress, and communicating difficulties or missing tasks. We are juggling 25+ active projects at the same time with limited resources and tight timeframes, and Scoro helps our Project Managers to properly track progress. Quotes were inconsistent, and Scoro gave us with a methodology and framework to help us.

Pluspunten

The user interface is excellent, it is simple to work with the team, and there are several connectors that can be linked using Zapier. The interface's simplicity and intuitiveness make it simple to create and manage tasks, time tracking, feedback, and attaching tasks to projects, creating a wonderful workflow view for the entire team. Scoro is system-oriented and adaptable; we chose to have complete onboarding assistance since it fit our operation. This forced us to think in terms of systems, which enabled us to find methods to enhance efficiency. Recent enhancements, such as the Gannt chart, give easy-to-understand performance data.

Minpunten

Task builds/gantt chart view is a little hard, dependencies don't function very well, and there appear to be a few problems to sort out. When we introduced Scoro to our staff, they did not have an established CRM or PM system, thus the learning curve was extremely steep. The monthly fee is considerable, and a stronger incentive scheme may be implemented; adding additional customers should reflect the marginal cost.

5 van 227 worden weergegeven Lees alle reviews

Scoro - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Scoro.

Scoro kent de volgende prijsmodellen:

Scoro heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500

Scoro ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets, Litouws, Spaans

Scoro ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Scoro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, Freshdesk, G2 Track, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, Hootsuite, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Okta, PayPal, Pipedrive, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint Azure AD Connect, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Stripe Invoicing, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Meetings, iCalendar

Scoro biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Scoro.