Over Scoro

Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Het helpt om het werk te stroomlijnen en routinetaken te elimineren zodat een bedrijf zo soepel en efficiënt mogelijk kan functioneren, van verkoop tot en met facturering. Gebruikers waarderen het feit dat alle benodigde hulpmiddelen zich in één holistische oplossing bevinden. Hier zijn meer details over dit product.

Met de projectbeheertools van Scoro kunnen gebruikers projectbudgetten creëren, zowel niet-factureerbare als factureerbare werkzaamheden toewijzen, en vergaderingen, taken, facturen, uitgaven, bestanden en meer beheren. Alle projectinformatie kan op één enkele pagina worden beheerd en de voortgang van het team kan in realtime worden gevolgd. Met configureerbare tags en statussen kunnen gebruikers hun projectportfolio beheren op de manier die het beste bij hun bedrijf past. Werk kan worden gepland en ingeroosterd via de Scoro Planner, die gebruikers een overzicht geeft van individuele werklasten, beschikbare openingen, potentiële overboekingen en redelijke deadlines. Vergaderingen kunnen in een gedeelde agenda worden ingepland en gekoppeld aan klanten en projecten, waardoor deelnemers een volledig overzicht krijgen. Alle gebruikers kunnen hun eigen takenlijst beheren op basis van deadlines, taakprioriteiten, statussen en projecten. Voltooide taken en kalenderevenementen worden automatisch toegevoegd aan de werkverslagen van werknemers, waardoor er geen urenstaten meer nodig zijn.

De CRM van Scoro geeft gebruikers toegang tot volledige klantoverzichten op één pagina, inclusief contactgegevens, communicatiegeschiedenis, projecten, gekoppelde bestanden, offertes, bestellingen en facturen. Contactpersonen kunnen worden doorzocht, gefilterd en gesorteerd op basis van locaties, categorieën, activiteiten en configureerbare tags. De factureerbare en daadwerkelijk gewerkte uren per project of klant kunnen worden bijgehouden en overgedragen op facturen, met de optie voor aangepaste tarieven in meerdere valuta's. Facturen voor verkoop, vooruitbetaling en krediet kunnen worden gepubliceerd en verzonden in pdf-indeling, waarbij ook terugkerende en geplande facturering wordt ondersteund. Scoro verzendt ook automatisch betalingsherinneringen voor onbetaalde saldi. Gebruikers kunnen in het realtime dashboard KPI's bekijken en via financiële rapporten de daadwerkelijke resultaten, begrotingstekorten en overschotten volgen.

Meld je op scoro.com aan voor een 14-daagse gratis proefperiode om te zien of Scoro een goede match voor jouw team zou zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 26,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

Prijzen vanaf:

US$ 26,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7
Nog 11 andere bekijken
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Scoro Software - 6
Scoro Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Scoro: 186

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Vtiger CRM

4,3
#1 alternatief voor Scoro
Vtiger werkt met meer dan 100.000 bedrijven samen en helpt ze bij het leveren van uitstekende klantervaringen door...

Claris FileMaker

4,3
#2 alternatief voor Scoro
Claris FileMaker is een platform voor de ontwikkeling van aangepaste toepassingen waarmee bedrijven unieke toepassingen...

Insightly

4,0
#3 alternatief voor Scoro
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Replicon

4,5
#4 alternatief voor Scoro
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(232)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Scoro al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 232 reviews worden weergegeven
Arthur
Arthur
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent easy-to-use tool for managing projects and tasks.

Beoordeeld op 10-8-2023

We are as of now concentrating on time administration ventures, I have found the Scoro dashboard...

We are as of now concentrating on time administration ventures, I have found the Scoro dashboard simple to utilize and explore, the visual format is accommodating to induce an outline of my errands for the day, week or month, I moreover appreciate being able to see what deadlines they are drawing closer so you'll be able arrange in like manner.

Pluspunten

It's a terrific tool for managers who need to be organized and on top of their game, arrange work between personnel, and provides an all-in-one solution for enterprises of any size. Scoro makes it simple to get the information you need quickly and effectively, and a plethora of performance indicators are available to monitor how each employee is performing in relation to their unique tasks. Scoro's project management features are superior, and the constant stream of system updates has proven beneficial. Scoro's adaptability is ideal for our purposes, as we've customized its setup to reflect our unique project delivery methodology, and it has all the features we sought but couldn't find elsewhere.

Minpunten

It might be difficult to trust the email settings; it may appear that the message was sent but was not received. Minor issues remain in the program, such as the inability to attach individuals to the CRM; even simple operations like calendar synchronization might occasionally fail.

Andi
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best CRM alternative: for time planind and agenda

Beoordeeld op 8-7-2022

I love it. Best CRM and All-In-One Platform. You can manage everything. We are an accouting office...

I love it. Best CRM and All-In-One Platform. You can manage everything. We are an accouting office and our bigest challenge was our time blocking. Before we use Capsule CRM; also very good alternative, but, Scoro is definitly better. Also mor expensive but worth.

Pluspunten

Its fantastic. When you use this platform, you will understand. We use to manage our daily work. We plan our calendar, task, contact, invoicec. Especially planing our agenda; in form of events is best value for us.

Minpunten

Mobile app its not so great. Need improvement.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om voor Scoro te kiezen

In the begining was only blocking time with calendar. Latter we descover more and more features that we love. Also Scoro makes monthly updates.

Redenen om over te stappen op Scoro

Calendar. Scoro has oportunity of blocking time and planing events in calendar.
Astrid
Astrid
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Time planing and intuitive MVP

Beoordeeld op 12-9-2022

Great for small to mid business but as a company grows our PM tools needs to grow with us and...

Great for small to mid business but as a company grows our PM tools needs to grow with us and support the different functionalities we are looking for.
But in all honesty I am always happy when one of our clients state they work with Scoro or to advise it as a tools

Pluspunten

My god is Scoro intuitive, so easy even those newcomers who have never used it manage to master it in a matter of a few hours.
Easy to navigate and visualize, but honestly for me, Scoro is the MVP in Time planing, which helps me keep me and my coworkers on track with day-to-day tasks and responsibilities. Everyone knows what they need to do and the timelines to stick by and that has been a key component in rampaging projects with prospects and clients.

Minpunten

Integrations :(, are no valuable integrations and even tho the APIs are there they sometimes malfunction when it comes to integrating with put systems. Never able to access the distro and contacts list no matter that I have tried to load and save them in different manners.

Monica
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

FOcus on pipeline

Beoordeeld op 23-8-2022

MY overall experience is good, although I do struggle with Pipeline a bit (as explained above)

MY overall experience is good, although I do struggle with Pipeline a bit (as explained above)

Pluspunten

The visualization is very nice (For dashboards) and Pipeline is a great tool (which could still be improved)

Minpunten

The CRM, little interaction allowed in Quotes, only through Comments and tagging.
Quotes cannot be found by name.
Some difficulties in saving (Apparently something related to Products, but I delete them and create them again exactly the same way, and I finally win! But takes long hours) - would need also to be able to merge quotes, bring other templates once the quote has already some information (like from a content library)

Roman
Roman
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of very few that receive all 5 star!

Beoordeeld op 19-10-2017

Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg...

Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.

Pluspunten

Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.

Minpunten

just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year.
1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys.
2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.

5 van 232 worden weergegeven Lees alle reviews

Scoro - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Scoro.

Scoro kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 26,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Scoro heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500

Scoro ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets, Litouws, Spaans

Scoro ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Scoro kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Airtable, Asana, Basecamp, Calendly, Drift, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, Freshdesk, G2 Track, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Harvest, Hootsuite, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Intercom, Jira, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Okta, PayPal, Pipedrive, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, SharePoint Azure AD Connect, Shopify, Shopify Plus, Slack, Stripe, Stripe Invoicing, SurveyMonkey, Todoist, Toggl Track, Trello, Twilio, Typeform, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Meetings, iCalendar

Scoro biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Scoro.