Over NinjaOne

NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een leider op het gebied van software voor IT-Operaties die de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt. Met NinjaOne kunnen IT-teams al hun endpoints beheren en eindgebruikers ondersteunen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en de tevredenheid van gebruikers wordt verbeterd.

Het NinjaOne-platform biedt IT-teams proactieve monitoring, patchbeheer en meer. NinjaOne ondersteunt meer dan 7.000 klanten over de hele wereld en wordt consequent als nummer 1 bestempeld vanwege onze klantenondersteuning van wereldklasse.

Prijzen vanaf:

€ 3,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Indonesië, Ierland, Italië, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Filipijnen, Polen, Portugal, Zweden, Singapore, Thailand, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 3,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5
Nog 8 andere bekijken
NinjaOne-video
NinjaOne-video
NinjaOne-video
NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van NinjaOne: 123

  • API
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Antivirus
  • Apparaatbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatische back-up
  • Automatische patchcommando's
  • Automatische scans
  • Back-up en herstel
  • Bandbreedtecontrole
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van webdreigingen
  • Beleidbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • CPU-controle
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Compressie
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van virtuele machines
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Documenten opslaan
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eindpuntbeheer
  • Encryptie
  • Endpoint protection
  • Enquêtes en feedback
  • FTP-monitoring
  • Factureren
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • IP-adressen controleren
  • IT-reporting
  • Implementatiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Mailserver controleren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkbreed beheer
  • Netwerkcontrole
  • Noodherstel
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overzichtsrapporten
  • Patch testen
  • Patch-prioriteitsstelling
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Saneringsbeheer
  • Scannen op kwetsbaarheden
  • Scherm delen
  • Servercontrole
  • Sessies opnemen
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Testen van beschikbaarheid
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeveiliging
  • Update en installatie op afstand
  • Uptimerapportage
  • Veranderingsbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor MSP's
  • Voor websites
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webverkeerrapportage
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Atera

4,6
#1 alternatief voor NinjaOne
Atera is een uitstekend alles-in-één RMM-toolpakket voor MSP's en IT-professionals. Combineert RMM, PSA, externe...

RMM

4,4
#2 alternatief voor NinjaOne
SolarWinds bewaking en beheer op afstand biedt patch-, AV- en back-upbeheer, automatisering, servicedesk, razendsnel...

Pulseway

4,7
#3 alternatief voor NinjaOne
Pulseway is rechtstreeks ontworpen voor MSP's en interne IT-teams en biedt een krachtige monitoring- en beheertool die...

Kaseya VSA

4,0
#4 alternatief voor NinjaOne
Kaseya VSA is je uitgebreide oplossing voor het leveren van IT-diensten op schaal, of het nu gaat om een interne...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(150)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je NinjaOne al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 150 reviews worden weergegeven
Regina C.
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Huge bang for your buck!

Beoordeeld op 19-4-2022

We started with a demo that was great and then the setup was made as easy as possible. The price is...

We started with a demo that was great and then the setup was made as easy as possible. The price is outstanding, I really did expect to pay quite a bit more. I don't write a lot of raving software reviews, but I have to hand it to them.

Pluspunten

It's really easy to use, and SO MANY ways to track what's going on behind the scenes.

Minpunten

It's not really a problem that's specific to NinjaOne, but this kind of product takes a while to set up.

Overwogen alternatieven

GoTo Meeting en Join.Me

Redenen om voor NinjaOne te kiezen

We wanted something that was all inclusive and designed to work together. We were able to save money and get a lot more information from their products than the multiple tools we were using before.

Overgestapt van

TeamViewer en Avast Business Pro Plus

Redenen om over te stappen op NinjaOne

GoTo/Join were both more expensive and less responsive.
Lionel L.
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Merci Ninja Rmm

Beoordeeld op 12-10-2021

I solve a lot of business problem , can correct almost everything by remote . My country is very...

I solve a lot of business problem , can correct almost everything by remote . My country is very large so they can help me also to make it from my office

Pluspunten

I like the contact with the ninja team , the free courses , they help me grow a lot .

Minpunten

Some feature was missing , but Ninja team now put the backup solution and that’s work perfectly

Overwogen alternatieven

Acronis Cyber Backup en Kaseya VSA

Redenen om voor NinjaOne te kiezen

The customer, contact . The service , the purpose . The facility to deploy . The efficient of the software

Overgestapt van

Acronis Cyber Backup en Kaseya VSA

Redenen om over te stappen op NinjaOne

I choose them cause I trust them . Free courses , free try . My manager always follow me and answer to my questions . The prices
Jamie S.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Anders Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

RMM with not enough going on for it

Beoordeeld op 25-7-2018

None. We choose not to use this software as it didn't do what we wanted it to do.

None. We choose not to use this software as it didn't do what we wanted it to do.

Pluspunten

I like the overall look of the user interface and it is quick and speedy.
Installs quickly without much delay, provides good information about computer specs.

Minpunten

Hard to figure out how it works.
Uninstall option simply didn't work.
RMM software installs NOT in the system tray.
Patching is a joke. You cannot block patches easily, its either all of a cateory, ALL or none.
User interface navigation is terrible.
Was completely unable to figure out how scripting works.
No native remote control.
Not enough options.

We have been using Kaseya for 5+ years and it is so much better and easier to use.

Ioan G.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Migrating to NinjaOne was the best choice for our firm

Beoordeeld op 25-1-2022

We use a majority of the functionnalities (monitoring, scripting, remote control, update management)...

We use a majority of the functionnalities (monitoring, scripting, remote control, update management) on a daily basis, but still have the pleasant feeling of discovering new ways to deploy, retrieve information on the clients park and save time on time-consming tasks.

On the human level, discussing with the NinjaONe team has always been a real pleasure, as they are accessible, from the commercial team to the back office team (support & expert team) . After more than a year and a half working with their tool and having regular exchanges with the NinjaOne team, I have never experienced the classic and destestable one way relationship : provider to client. I can truly say that the relationship with the NinjaOne team represents a real collaboration between two companies.

Pluspunten

Compared to the RMM Platform we used for more than 4 years (which was a must in the market), I discovered with NinjaOne a complete tool bringing a real sense of modernity in this RMM sector. I'm still wondering how their team managed the difficult task of combinging a fully developed tool with and an interface easy to apprehend.

Minpunten

So many functionalities that it was sometimes frustrating for my team to figure out how to totally manage the tool.

Chalden E.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing RMM software.

Beoordeeld op 6-9-2021

I can see pretty much every detail of every device that I manage.
From system specs, live resource...

I can see pretty much every detail of every device that I manage.
From system specs, live resource viewing, and even networking details.
Remote connections are a breeze, no hassles and connects with 1 click.
If there are any issues with a device, you get a detailed alert that saves a lot of troubleshooting time.
the software installed on the end user device in a couple of seconds, and is not resource intensive at all.

The team at Ninja is very helpful, they respond to our emails very quickly and provide solutions.
The Dojo community (Basically a knowledgebase, with everyone being able to participate) has all of the resources that you would need.

Pluspunten

Detailed information for every device (Hardware, software, network etc)
Live resource viewing.
Remote connection software.
Patch management.
Custom policies.
Integration with Bitdefender.
Custom scripting.
Detailed event logs, saves a lot of time on troubleshooting.
Detailed alerts, if there are issues with a device.
Very user friendly.

Minpunten

If you are not familiar with Group Policy editing and Command Prompt/Powershell, some of the features will be a bit intimidating for you.

5 van 150 worden weergegeven Lees alle reviews

NinjaOne - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over NinjaOne.

NinjaOne kent de volgende prijsmodellen:

NinjaOne heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

NinjaOne ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

NinjaOne ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

NinjaOne kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Accelo, Autotask PSA, Bitdefender GravityZone, BrightGauge, CloudBlue PSA, Computicate PSA, ConnectWise Control, ConnectWise Manage, HaloPSA, Harmony, IT Glue, IT Portal, Liongard, MSP360 Managed Backup, Malwarebytes Endpoint Protection, Narmada, PROMYS, PagerDuty, Passportal, RepairShopr, ScalePad, SherpaDesk, Slack, Splashtop Remote Support, TeamViewer, Webroot Business Endpoint Protection

NinjaOne biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor NinjaOne.