Over eHopper

eHopper is een cloudgebaseerde point-of-sale (POS) software voor winkels en restaurants, en is beschikbaar op gecertificeerde Android 4.4+ tablets, iPad, Windows PC en Poynt mobiele terminal.

eHopper biedt verschillende betalingsintegraties, waaronder ondersteuning voor een gratis kaartbetalingsprogramma in de VS, integratie in Canada en zelfstandige betalingsopties over de hele wereld.

Met de software kunnen betalingen worden verwerkt en kunnen winkeliers meer tijd besteden aan het genereren van meer verkopen. De POS werkt op Android-tablets, iPads en webbrowsers en is geïntegreerd met de Poynt slimme terminal voor mobiel bedrijfsbeheer. De slimme terminal van Poynt is een tablet met aanraakscherm, kwitantieprinter en POS-barcodescanner, ontworpen voor intuïtief gebruik en met Ethernet-ondersteuning voor connectiviteit. Het eHopper-systeem is in staat om betalingen te splitsen tussen zowel klantgroepen als betalingstypen, en ondersteunt zelfs creditcardbetalingen van foodtrucks.

Gebruikers kunnen artikelen rechtstreeks in een winkelwagentje scannen, kortingen berekenen en lokale en federale belastingen toevoegen. De klantbeheermodule van eHopper slaat klantinformatie (klantprofielen, aankoopgeschiedenis en betalingsgegevens, enz.) op in een centrale database. De informatie kan vervolgens worden gebruikt om aangepaste marketing- en e-mailcampagnes voor te bereiden voor vaste klanten.

eHopper biedt functies voor orderbeheer, ontvangstbeheer, voorraadbeheer en barcodescanning. Het systeem genereert online rapporten met realtime gegevens over dagelijkse transacties en winkelactiviteiten. Onlinerapporten bieden een status van inkomsten, het aantal verkochte artikelen, beschikbare voorraad, orderdetails en een uitsplitsing van de omzet per categorie. De software integreert online met QuickBooks voor het synchroniseren van verkooptransacties, betalingen en belastingen. Het is geschikt voor coffeeshops, bars, slijterijen, foodtrucks en andere kleine detailhandelszaken.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor eHopper

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Puerto Rico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor eHopper

Afbeeldingen

eHopper Software - 1
eHopper Software - 2
eHopper Software - 3
eHopper Software - 4
eHopper Software - 5
eHopper Software - 6
Nog 7 andere bekijken
eHopper-video
eHopper-video
eHopper-video
eHopper-video
eHopper-video
eHopper-video
eHopper-video
eHopper Software - 1 eHopper Software - 2 eHopper Software - 3 eHopper Software - 4 eHopper Software - 5 eHopper Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van eHopper: 70

  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Afbetalingsbeheer
  • Aparte controles
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Btw-beheer
  • CRM
  • Cashbeheer
  • Deelcontroles
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • In- en uitklokken
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kassasysteem voor bars
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Leveringsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offline toegang
  • Online bestellen
  • Orderautomatisering
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Retail POS
  • Retailbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • SSL-beveiliging
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Tabellenbeheer
  • Tijdklok
  • Tips beheren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Touchscreen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Shopify

4,5
#1 alternatief voor eHopper
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles...

Lightspeed Retail

4,2
#2 alternatief voor eHopper
Lightspeed Retail is een complete tool voor POS en voorraadbeheer die tijdrovende taken zoals voorraadbeheer en...

Vend

4,3
#3 alternatief voor eHopper
Vend is krachtige POS-software, voorraadbeheer, e-commerce en klantentrouw voor de detailhandel. Verkoop in de winkel,...

H&L POS

5
#4 alternatief voor eHopper
A complete suite of integrated hospitality POS systems.

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(47)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je eHopper al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 47 worden weergegeven
Jaime R. Jaime R.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Company, Great Software, Awesome Service

Beoordeeld op 5-11-2018

Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you...

Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you as many times as needed to ensure you and your staff can utilize every bit of the software to enhance your user experience and make sure your business runs smoothly. They have competitive pricing and are always adding new features and functions to help businesses grow and thrive.

Pluspunten

This software is easy to use and has everything a business needs to stay organized and up to date with their software in todays day and age. They are constantly evolving and stay competitive in the POS industry as a leader in POS technology.

Minpunten

They are missing a few features for fullservice restuarants but plan on adding them in the future.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

eHopper customer experience

Beoordeeld op 24-8-2018

For the most part, the service fills our need at this time.

For the most part, the service fills our need at this time.

Pluspunten

We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Minpunten

There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Antwoord van eHopper

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

Iryna P. Iryna P.
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Used be a good one; however, now it is horrible

Beoordeeld op 14-5-2020

Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Pluspunten

Back in 2018 the support was awesome, they went an extra mile in order to sustify their customers.

Minpunten

Now is 2020 the customer support is the worst in the world. For example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (if you hear her name, pls hang up and don't waiste your time!!) she waisted 20+ mins of my precious time, she accused me that I'm not paying for the software, as well as she cannot find mb e in the system and stated that I'm a free member who is NOT going to get help. On my question how about the monthly charges for 2 registers that I'm paying for 2 years, she retorted it is for the devices (however, the devices were paid in full 2 years ago!) I cannot believe they hired her.
If you got a dummiest technician on the phone, like I did on May 12th, whose answers are "... I can't find an article... I don't know the answer...!" That's the sing to LEAVE this company.
On my request to transfer my phone call to a manager, I got yelled by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he screamed at me like a crazy person.
That the real face of the technical support right now in 2020.

Wendy H. Wendy H.
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Anders 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great for large-scale events!

Beoordeeld op 26-8-2018

My overall experience was good, except for my credit card being charged for another month of full...

My overall experience was good, except for my credit card being charged for another month of full access to the software. I had made it abundantly clear I only needed the license for 1 month and nowhere did it say the license would auto-renewed/charge my credit card. Further to that when speaking to support (I did that a lot), I was told that access to the software would automatically cease after my month was up if I didn't make another payment before then -- this was exactly what I wanted and had no reason not to trust what eHopper told me. That has unfortunately left me a bit disappointed and not too keen on doing business with the company again if I fair resolution to the issue can't be accomplished.

Pluspunten

What I like most about this software is the user-friendly interface both for the back office and pos software on tablets. Also a big bonus is syncing in real-time as it allows me to share information with my team on the progress of our event. One of the biggest motivators to a team that received almost 15,000 guests is hearing how much of each product was sold because it's more than just a number. What has to be taken into consideration is the kitchen staff, our food line servers, and the prep work leading up to our event. . . all things that contributed to our numbers/sales.

Minpunten

I'd have to say the transaction warnings. I had paid for the full license but some of my cashiers (1 had 4), were locked out of the POS software. During a weeklong event that saw 15,000 patrons that was a nightmare. Thankfully, eHopper support (Monsur and his manager) came to the rescue and set up backup accounts for us and my trouble-shooting helped get us back up and running.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Great Service, Limited Functionality

Beoordeeld op 27-8-2018

Overall, it was a positive experience and I would continue to follow their software and hopefully...

Overall, it was a positive experience and I would continue to follow their software and hopefully see new and advanced features in the future.

Pluspunten

The software was affordable, the team was very responsive to troubleshoot any issues we had.

Minpunten

The software was not advanced enough to support all the reporting needs we had in order to analyze our retail performance. There were also a lot of integration and syncing issues with QBO.

Antwoord van eHopper

Thank you for taking the time to submit a response! We pride ourselves on response time to troubleshoot, or any other customer service issues. If you ever have any further trouble with QBO, or any other syncs, please don't hesitate to reach out directly to [email protected]

5 van 47 worden weergegeven Lees alle reviews

eHopper - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eHopper.

eHopper kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

eHopper heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

eHopper ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Nederlands, Russisch, Spaans

eHopper ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPad (mobiel)

eHopper kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Elo PayPoint, Google Analytics, Google Calendar, Mailchimp, PayPal, Quickbooks Online, WooCommerce

eHopper biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eHopper.