Over Homebase

Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie en communicatie voor bedrijven en hun werknemers in sectoren zoals de detailhandel, horeca en gezondheid en welzijn. Het platform is gericht op het automatiseren en stroomlijnen van personeelsplanning en tijdregistratie door middel van functies zoals teamkalenders, tijdklokken, automatische meldingen en budgetprognose.

Om gebruikers te helpen bij het opstellen van interactieve en flexibele teamplanningen, biedt Homebase een agendaweergave op basis van een Gantt-diagram met een interface voor slepen en neerzetten. Werkgevers kunnen de planning per rol, periode of medewerker bekijken om er zeker van te zijn dat er geen fouten zijn en dat de kosten kloppen. Nadat het is voltooid kan het schema in de automatische pilootmodus worden gezet zodat het automatisch wordt overgedragen naar de volgende weken of maanden, waarbij rekening wordt gehouden met de beschikbaarheid van het personeel en vakanties. Schema's kunnen binnen de Homebase-app naar werknemers worden verzonden en worden gesynchroniseerd met mobiele agenda's om herinneringen te verzenden.

Met behulp van de tijdregistratietools van Homebase kunnen gebruikers het aantal gewerkte uren bijhouden en integreren met hun salarissysteem voor automatische export van de urenstaten en loonberekening. Met behulp van de tijdklokfunctie kunnen werknemers in- en uitklokken voor ploegendiensten, en ook hun pauzes en overuren bijhouden door met een beveiligde pincode in te loggen vanaf hun mobiele apparaat. Managers ontvangen automatisch meldingen van afwezigheden of vertragingen en kunnen notities schrijven om via het beheerderslogboek andere managers op de hoogte te stellen van incidenten of dagelijkse overzichten.

Met werving via Homebase kun je snel hoogwaardige kandidaten vinden. Je kunt binnen één minuut gratis naar de beste online vacaturebanken plaatsen met directe integraties en vooraf geschreven functiebeschrijvingen.


Afbeeldingen

Homebase Software - 1
Homebase Software - 2
Homebase Software - 3
Homebase Software - 4
Homebase Software - 5
Homebase Software - 6
Homebase Software - 7
Homebase Software - 8
Homebase Software - 9
Homebase Software - 10
Homebase Software - 11
Nog 16 andere bekijken
Homebase-video
Homebase-video
Homebase-video
Homebase-video
Homebase-video
Homebase Software - 1
Homebase Software - 2
Homebase Software - 3
Homebase Software - 4
Homebase Software - 5
Homebase Software - 6
Homebase Software - 7
Homebase Software - 8
Homebase Software - 9
Homebase Software - 10
Homebase Software - 11

Twijfels over Homebase? Vergelijk met een populair alternatief

Homebase

4,6 (956)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 14,00
maand
€ 8,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

86
466

Integraties

17
34

Gebruiksgemak

4,6 (956)
4,5 (4.208)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (956)
4,3 (4.208)

Klantenservice

4,5 (956)
4,5 (4.208)

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Homebase
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Clockify

4,7
#2 alternatief voor Homebase
Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en geschikt voor...

Marketing 360

4,6
#3 alternatief voor Homebase
Marketing 360 wordt vertrouwd door meer dan 20.000 kleine bedrijven. Bedrijfseigenaren gebruiken dit platform voor...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#4 alternatief voor Homebase
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(956)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Homebase al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 956 reviews worden weergegeven
Shilleah
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Clock In Tracker for Small Businesses

Beoordeeld op 8-5-2020

Overall, we are happy with it! We were using paper time cards for everyone, so this is a huge...

Overall, we are happy with it! We were using paper time cards for everyone, so this is a huge improvement for us!

Pluspunten

It has a really easy interface for everyone to clock in and out with their passwords when they start and end their shifts. It also allows all our employees to download an app to their phone that will remind them to clock in/out and also will tell them how much they made that day! Love that.

Minpunten

As an administrator it doesn't allow me to schedule a shift for my employees and have them clock in and out for their lunch or breaks. In order to account for lunch break, the only way to do it is to do multiple shifts for that person for the day. That part is kind of annoying, but not a deal breaker. It is also not an easy interface to use templates from previous weeks or rename then. It says you can do it once the schedule is published, but it doesn't direct you to there once you have done so.

Maxwell
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Scheduling & Labor Costing

Beoordeeld op 24-11-2020

Years of working with Homebase have shown that they constantly improve their product, and make it...

Years of working with Homebase have shown that they constantly improve their product, and make it easier to use with integrations with common applications (via API access).

Pluspunten

Quite honestly, one of the first things I recommend to businesses that want to schedule employees and know their labor costs that are up to the minute.

Minpunten

The one feature that I do wish was available, would be a calendar view that showed the entire department or business, so that it could be displayed on a monitor or web-based application.

Overwogen alternatieven

When I Work, HotSchedules en MySchedule

Redenen om voor Homebase te kiezen

The integration with Square POS and ease of use made it a reasonable switch. After years of use, I don't know if I would go back.

Overgestapt van

HotSchedules

Redenen om over te stappen op Homebase

Homebase seemed to offer a solid free version, that makes it easier to implement with a client before showing them the added advantages of a premium plan.
Collin
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Cafe Scheduling

Beoordeeld op 4-8-2023

It was a fine experience. It just wasn’t a fit for us.

It was a fine experience. It just wasn’t a fit for us.

Pluspunten

Ease of use and user interface was the cleanest. We switched to Square Shifts because of the price at the time and the easy integration with square payroll. But Homebase looks much better and is easier to use for the person creating the schedule.

Minpunten

Price and that I didn’t have much trust in Homebase’s payroll. We switched to square because it was more trust worthy in our opinion. Whether that is a correct assumption or not, I don’t know.

Overwogen alternatieven

When I Work
Kelly
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Scheduling issues

Beoordeeld op 25-11-2020

Pluspunten

Two months ago, I would have given this software 5 stars all around. I think the software is easy to use and loved that I was unable to schedule my staff during their approved request off time.

Minpunten

The last 2 months have been a huge scheduling struggle. First, when my staff requested off, it would only show the amount of hours on the schedule builder, not the actual times I had to go look up the request off times every week for everyone and write them down to make sure I didn't schedule at times they couldn't work. This was very time consuming. For the last two weeks, the times my staff is requesting off is not what shows up on my schedule builder. Example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] requested off the evening shift this Saturday, Nov 28th. It showed up on the schedule builder that I approved a request off for the day shift. This has been a huge issue It has taken me so much longer to produce a schedule and I have had to work a lot of shifts that my employees requested off and could not get covered. I am extremely frustrated and am considering looking for other scheduling app options if this situation doesn't get fixed soon. I understand technical issues can occur during updates, but for 2 months?

Maegen
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

We love Homebase

Beoordeeld op 13-7-2023

In the several years we have been using Homebase, we have loved it! It gives us a professional...

In the several years we have been using Homebase, we have loved it! It gives us a professional appearance with scheduling and timecards!

Pluspunten

We love how easy homebase is to use for everyone on our team! It is so professional and consistent! It gives small business owners the ability to use a tool with little or no cost! Our associates absolutely love the easy to use app!

Minpunten

We really do not have anything we do not like!

5 van 956 worden weergegeven Lees alle reviews

Homebase - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Homebase.

Homebase kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Homebase heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Homebase ondersteunt de volgende talen:

Engels, Spaans

Homebase ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Homebase kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, Clover, Gusto, Gusto, Lightspeed, Lightspeed Retail, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Revel Systems, Square Payroll, Square Point of Sale, SurePayroll, Toast POS, Upserve, ZipRecruiter, talech, toast CRM

Homebase biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Homebase.