
Over Homebase
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie en communicatie voor bedrijven en hun werknemers in sectoren zoals de detailhandel, horeca en gezondheid en welzijn. Het platform is gericht op het automatiseren en stroomlijnen van personeelsplanning en tijdregistratie door middel van functies zoals teamkalenders, tijdklokken, automatische meldingen en budgetprognose.
Om gebruikers te helpen bij het opstellen van interactieve en flexibele teamplanningen, biedt Homebase een agendaweergave op basis van een Gantt-diagram met een interface voor slepen en neerzetten. Werkgevers kunnen de planning per rol, periode of medewerker bekijken om er zeker van te zijn dat er geen fouten zijn en dat de kosten kloppen. Nadat het is voltooid kan het schema in de automatische pilootmodus worden gezet zodat het automatisch wordt overgedragen naar de volgende weken of maanden, waarbij rekening wordt gehouden met de beschikbaarheid van het personeel en vakanties. Schema's kunnen binnen de Homebase-app naar werknemers worden verzonden en worden gesynchroniseerd met mobiele agenda's om herinneringen te verzenden.
Met behulp van de tijdregistratietools van Homebase kunnen gebruikers het aantal gewerkte uren bijhouden en integreren met hun salarissysteem voor automatische export van de urenstaten en loonberekening. Met behulp van de tijdklokfunctie kunnen werknemers in- en uitklokken voor ploegendiensten, en ook hun pauzes en overuren bijhouden door met een beveiligde pincode in te loggen vanaf hun mobiele apparaat. Managers ontvangen automatisch meldingen van afwezigheden of vertragingen en kunnen notities schrijven om via het beheerderslogboek andere managers op de hoogte te stellen van incidenten of dagelijkse overzichten.
Met werving via Homebase kun je snel hoogwaardige kandidaten vinden. Je kunt binnen één minuut gratis naar de beste online vacaturebanken plaatsen met directe integraties en vooraf geschreven functiebeschrijvingen.
Afbeeldingen











Twijfels over Homebase?
Vergelijk met een populair alternatief

Homebase
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
monday.com

Clockify

Marketing 360

QuickBooks Desktop Enterprise

Reviews
Heb je Homebase al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great Clock In Tracker for Small Businesses
Beoordeeld op 8-5-2020
Overall, we are happy with it! We were using paper time cards for everyone, so this is a huge...
Overall, we are happy with it! We were using paper time cards for everyone, so this is a huge improvement for us!
Pluspunten
It has a really easy interface for everyone to clock in and out with their passwords when they start and end their shifts. It also allows all our employees to download an app to their phone that will remind them to clock in/out and also will tell them how much they made that day! Love that.
Minpunten
As an administrator it doesn't allow me to schedule a shift for my employees and have them clock in and out for their lunch or breaks. In order to account for lunch break, the only way to do it is to do multiple shifts for that person for the day. That part is kind of annoying, but not a deal breaker. It is also not an easy interface to use templates from previous weeks or rename then. It says you can do it once the schedule is published, but it doesn't direct you to there once you have done so.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Scheduling & Labor Costing
Beoordeeld op 24-11-2020
Years of working with Homebase have shown that they constantly improve their product, and make it...
Years of working with Homebase have shown that they constantly improve their product, and make it easier to use with integrations with common applications (via API access).
Pluspunten
Quite honestly, one of the first things I recommend to businesses that want to schedule employees and know their labor costs that are up to the minute.
Minpunten
The one feature that I do wish was available, would be a calendar view that showed the entire department or business, so that it could be displayed on a monitor or web-based application.
Redenen om voor Homebase te kiezen
The integration with Square POS and ease of use made it a reasonable switch. After years of use, I don't know if I would go back.Overgestapt van
HotSchedulesRedenen om over te stappen op Homebase
Homebase seemed to offer a solid free version, that makes it easier to implement with a client before showing them the added advantages of a premium plan.- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Cafe Scheduling
Beoordeeld op 4-8-2023
It was a fine experience. It just wasn’t a fit for us.
It was a fine experience. It just wasn’t a fit for us.
Pluspunten
Ease of use and user interface was the cleanest. We switched to Square Shifts because of the price at the time and the easy integration with square payroll. But Homebase looks much better and is easier to use for the person creating the schedule.
Minpunten
Price and that I didn’t have much trust in Homebase’s payroll. We switched to square because it was more trust worthy in our opinion. Whether that is a correct assumption or not, I don’t know.
Overwogen alternatieven
When I Work- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Scheduling issues
Beoordeeld op 25-11-2020
Pluspunten
Two months ago, I would have given this software 5 stars all around. I think the software is easy to use and loved that I was unable to schedule my staff during their approved request off time.
Minpunten
The last 2 months have been a huge scheduling struggle. First, when my staff requested off, it would only show the amount of hours on the schedule builder, not the actual times I had to go look up the request off times every week for everyone and write them down to make sure I didn't schedule at times they couldn't work. This was very time consuming. For the last two weeks, the times my staff is requesting off is not what shows up on my schedule builder. Example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] requested off the evening shift this Saturday, Nov 28th. It showed up on the schedule builder that I approved a request off for the day shift. This has been a huge issue It has taken me so much longer to produce a schedule and I have had to work a lot of shifts that my employees requested off and could not get covered. I am extremely frustrated and am considering looking for other scheduling app options if this situation doesn't get fixed soon. I understand technical issues can occur during updates, but for 2 months?
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
We love Homebase
Beoordeeld op 13-7-2023
In the several years we have been using Homebase, we have loved it! It gives us a professional...
In the several years we have been using Homebase, we have loved it! It gives us a professional appearance with scheduling and timecards!
Pluspunten
We love how easy homebase is to use for everyone on our team! It is so professional and consistent! It gives small business owners the ability to use a tool with little or no cost! Our associates absolutely love the easy to use app!
Minpunten
We really do not have anything we do not like!
Homebase - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Homebase.V. Welke prijsmodellen heeft Homebase te bieden?
Homebase kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 14,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Homebase?
Homebase heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Homebase ondersteund?
Homebase ondersteunt de volgende talen:
Engels, Spaans
V. Biedt Homebase ondersteuning voor mobiele apparaten?
Homebase ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Homebase worden geïntegreerd?
Homebase kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ADP Workforce Now, Clover, Gusto, Gusto, Lightspeed, Lightspeed Retail, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Revel Systems, Square Payroll, Square Point of Sale, SurePayroll, Toast POS, Upserve, ZipRecruiter, talech, toast CRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Homebase te bieden?
Homebase biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Homebase.