Over Homebase

Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie en communicatie voor bedrijven en hun werknemers in sectoren zoals de detailhandel, horeca en gezondheid en welzijn. Het platform is gericht op het automatiseren en stroomlijnen van personeelsplanning en tijdregistratie door middel van functies zoals teamkalenders, tijdklokken, automatische meldingen en budgetprognose.

Om gebruikers te helpen bij het opstellen van interactieve en flexibele teamplanningen, biedt Homebase een agendaweergave op basis van een Gantt-diagram met een interface voor slepen en neerzetten. Werkgevers kunnen de planning per rol, periode of medewerker bekijken om er zeker van te zijn dat er geen fouten zijn en dat de kosten kloppen. Nadat het is voltooid kan het schema in de automatische pilootmodus worden gezet zodat het automatisch wordt overgedragen naar de volgende weken of maanden, waarbij rekening wordt gehouden met de beschikbaarheid van het personeel en vakanties. Schema's kunnen binnen de Homebase-app naar werknemers worden verzonden en worden gesynchroniseerd met mobiele agenda's om herinneringen te verzenden.

Met behulp van de tijdregistratietools van Homebase kunnen gebruikers het aantal gewerkte uren bijhouden en integreren met hun salarissysteem voor automatische export van de urenstaten en loonberekening. Met behulp van de tijdklokfunctie kunnen werknemers in- en uitklokken voor ploegendiensten, en ook hun pauzes en overuren bijhouden door met een beveiligde pincode in te loggen vanaf hun mobiele apparaat. Managers ontvangen automatisch meldingen van afwezigheden of vertragingen en kunnen notities schrijven om via het beheerderslogboek andere managers op de hoogte te stellen van incidenten of dagelijkse overzichten.

Met werving via Homebase kun je snel hoogwaardige kandidaten vinden. Je kunt binnen één minuut gratis naar de beste online vacaturebanken plaatsen met directe integraties en vooraf geschreven functiebeschrijvingen.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Homebase Software - 1
Homebase Software - 2
Homebase Software - 3
Homebase Software - 4
Homebase Software - 5
Homebase Software - 6
Homebase Software - 7
Homebase Software - 8
Homebase Software - 9
Homebase Software - 10
Homebase Software - 11
Nog 16 andere bekijken
Homebase-video
Homebase-video
Homebase-video
Homebase-video
Homebase-video
Homebase Software - 1
Homebase Software - 2
Homebase Software - 3
Homebase Software - 4
Homebase Software - 5
Homebase Software - 6
Homebase Software - 7
Homebase Software - 8
Homebase Software - 9
Homebase Software - 10
Homebase Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Homebase: 92

  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Applicatiebeheer
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Careers-pagina
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • E-Verify/I-9-formulieren
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • FMLA-administratie
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Live chatten
  • Loonadministratierapportage
  • Meerdere factureringstarieven
  • Messaging
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Offline time bijhouden
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Opslag hervatten
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelshandboek
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Profielen van sollicitanten
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sollicitatiegesprekken plannen
  • Taakbeheer
  • Teamkalenders
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Vacatures
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Volgen van sollicitanten
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor de cloud
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wisselen van dienst
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

When I Work

4,5
#0 alternatief voor Homebase
When I Work is een eenvoudige manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren....

7shifts

4,7
#1 alternatief voor Homebase
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de...

Paychex Flex

4,1
#2 alternatief voor Homebase
Paychex Flex is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van de salarisadministratie waarmee gebruikers de loonverwer...

BambooHR

4,6
#3 alternatief voor Homebase
BambooHR biedt een oplossing voor managers en werknemers, met werknemersprofielen, verlofaanvragen en -goedkeuringen,...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(896)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Homebase al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 896 reviews worden weergegeven
Shilleah
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Clock In Tracker for Small Businesses

Beoordeeld op 8-5-2020

Overall, we are happy with it! We were using paper time cards for everyone, so this is a huge...

Overall, we are happy with it! We were using paper time cards for everyone, so this is a huge improvement for us!

Pluspunten

It has a really easy interface for everyone to clock in and out with their passwords when they start and end their shifts. It also allows all our employees to download an app to their phone that will remind them to clock in/out and also will tell them how much they made that day! Love that.

Minpunten

As an administrator it doesn't allow me to schedule a shift for my employees and have them clock in and out for their lunch or breaks. In order to account for lunch break, the only way to do it is to do multiple shifts for that person for the day. That part is kind of annoying, but not a deal breaker. It is also not an easy interface to use templates from previous weeks or rename then. It says you can do it once the schedule is published, but it doesn't direct you to there once you have done so.

Maxwell
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Scheduling & Labor Costing

Beoordeeld op 24-11-2020

Years of working with Homebase have shown that they constantly improve their product, and make it...

Years of working with Homebase have shown that they constantly improve their product, and make it easier to use with integrations with common applications (via API access).

Pluspunten

Quite honestly, one of the first things I recommend to businesses that want to schedule employees and know their labor costs that are up to the minute.

Minpunten

The one feature that I do wish was available, would be a calendar view that showed the entire department or business, so that it could be displayed on a monitor or web-based application.

Overwogen alternatieven

When I Work, HotSchedules en MySchedule

Redenen om voor Homebase te kiezen

The integration with Square POS and ease of use made it a reasonable switch. After years of use, I don't know if I would go back.

Overgestapt van

HotSchedules

Redenen om over te stappen op Homebase

Homebase seemed to offer a solid free version, that makes it easier to implement with a client before showing them the added advantages of a premium plan.
Krystal
Totaalscore
  • Sector: Wijn en sterke drank
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Similar to others

Beoordeeld op 12-1-2023

Pluspunten

useful, helpful, mostly accurate and user friendly

Minpunten

connectivity issues, password issues etc.

Katja
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Convenient & All-in-One Place

Beoordeeld op 6-11-2022

Pluspunten

Homebase combines scheduling, payroll and tax information for each employee and makes onboarding simple.

Minpunten

I haven't experienced any issues with Homebase, as of yet.

Claire
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Helpful and Easy Communication

Beoordeeld op 10-8-2020

We switched from Slack because homebase puts scheduling/time-off requests/shift trades all in one...

We switched from Slack because homebase puts scheduling/time-off requests/shift trades all in one place and allows employees to do some of that work on their own. Hooray!

Pluspunten

I love the ease of communication Homebase allows with employees. No need to exchange personal numbers and all of the communication is one place. Also allows employees to clock in and out from their devices which is awesome when your the point of sale is also the clock and out spot. This way, we don't have to interupt the workflow to clock in and out. Also really like how Homebase shows your earnings per shift. No guess work at what your hourly paycheck will be!

Minpunten

My biggest complaint is just that there seems be a lag between the time you check a notification and the time it takes to refresh. So the app will show that I have a new notification when it's actually something I have already checked on. Not a huge deal, but makes me feel like I'm missing something when I'm really not. I could also live without a notification asking if I have clocked out of my shift any time I work past by specified hours. For Example, shift ends at 11:30 but I don't clock out until 11:45 - I get at least one if not 2 text asking if I forgot to clock out.

5 van 896 worden weergegeven Lees alle reviews

Homebase - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Homebase.

Homebase kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Homebase heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Homebase ondersteunt de volgende talen:

Engels, Spaans

Homebase ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Homebase kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, Clover, Gusto, Gusto, Lightspeed, Lightspeed Retail, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Revel Systems, Square Payroll, Square Point of Sale, SurePayroll, Toast POS, Upserve, ZipRecruiter, talech, toast CRM

Homebase biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Homebase.