Over talech

talech is een verkooppuntsysteem (POS) voor de iPad met tools voor het opnemen van bestellingen, het beheren van voorraad, het verwerken van betalingen, het uitvoeren van promoties, het bijhouden van de uren van medewerkers, het aannemen en beheren van afspraken en tijdgebonden dienstverlening en meer. De software is geschikt voor een scala aan restaurants en bars : restaurants met volledige bediening, bars, cafés, restaurants voor informeel dineren en snelle service, buitenlocaties en winkels, waaronder kledingwinkels en servicebedrijven zoals salons, kappers, spa's, nagelbars, dierenverzorging en nog veel meer.

Met talech kunnen gebruikers hun voorraad in realtime beheren, met de mogelijkheid om producten toe te voegen en kosten, prijzen en hoeveelheden te bewerken. In winkels kunnen streepjescodelabels worden afgedrukt en streepjescodes kunnen worden gescand om artikelen aan bestellingen toe te voegen, en er kunnen productvariaties worden gemaakt voor verschillende maten of kleuren. talech kan voor restaurants verbinding maken met meerdere printers, zodat gebruikers bestellingen kunnen verzenden naar keuken- en barprinters. Rekeningen kunnen worden gesplitst, gedeeltelijk gesloten en opengelaten voor andere klanten. Voor diensten is er afspraakplanning beschikbaar naast tijdgebonden diensten, een klantgerichte boekingswebsite en personeelsprofielen om je diensten onder de aandacht te brengen. Op het hele platform kunnen meerdere betaalmethoden worden geaccepteerd, waaronder contant geld, cheques, creditcards en cadeaubonnen. Bij het uitvoeren van promoties kunnen er kortingen worden toegepast op hele bestellingen of afzonderlijke artikelen, met opties voor dollarwaarde- en percentagekortingen, en gebruikers kunnen een gedetailleerd overzicht van de toegepaste kortingen voor alle bestellingen bekijken. Gedetailleerde rapporten geven gebruikers inzicht in de verkoop, transacties, bestverkopende producten en prestaties van medewerkers, waardoor er patronen of trends kunnen worden geïdentificeerd. Aan het einde van elke dag worden er ook dagelijkse overzichten gegenereerd.

talech bevat een geïntegreerde tijdklok waarmee werknemers in en uit kunnen klokken in de POS, en het platform genereert urenstatenrapporten zodat gebruikers de gewerkte uren kunnen volgen. Machtigingen voor werknemers kunnen worden gebruikt om te bepalen wie er toegang krijgt tot de kassalade, en gebruikers kunnen alle transacties volgen, inclusief inbetalingen, uitbetalingen en stortingen.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 29,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

talech Software - 1
talech Software - 2
talech Software - 3
talech Software - 4
talech Software - 5
talech Software - 6
talech Software - 7
talech Software - 8
talech Software - 9
Nog 15 andere bekijken
talech-video
talech-video
talech-video
talech-video
talech-video
talech-video
talech Software - 1
talech Software - 2
talech Software - 3
talech Software - 4
talech Software - 5
talech Software - 6
talech Software - 7
talech Software - 8
talech Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van talech: 54

  • Aandelenbeheer
  • Afbetalingsbeheer
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Aparte controles
  • Barcode/Ticket Scanning
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Cashbeheer
  • Clock In/Out
  • Deelcontroles
  • E-mailmarketing
  • Elektronische handtekening
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Inventarisatie
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantprofielen
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele app voor klanten
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online bestellen
  • Online reserveren
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Tabellenbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Tijdklok
  • Tips beheren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#0 alternatief voor talech
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

Revel Systems

3,7
#1 alternatief voor talech
Revel iPad-verkooppuntsysteem voor restaurants, bars, winkels, restaurants met snelle service en ondernemingen. Dit...

Toast POS

4,2
#2 alternatief voor talech
Toast POS-oplossing is een cloudgebaseerd restaurantbeheerplatform voor restauranteigenaren om personeels- en operatione...

Clover

3,9
#3 alternatief voor talech
Clover is een alles-in-één platform dat is ontworpen om on- en offline detailhandelaars, restaurants met snelle...

Reviews

Totaalscore

3,9 /5
(322)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,7/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je talech al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 322 reviews worden weergegeven
Jeannette
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great product overall

Beoordeeld op 16-11-2016

Pleasant and professional staff, which is what won us over when we first decided on the program....

Pleasant and professional staff, which is what won us over when we first decided on the program. Love that everything is cloud-based and also can be accessed from anywhere. Menus are easy to create and modify. Great overall functionality but a few improvements could be made - offering partial refunds, for example. Also, would appreciate more prompt and regular auto-batching (we have ours set up but numerous times, it stopped working and we found out the hard way when payments weren't deposited for days; also, despite the confirmation that the setting is correct, we still have to manually auto-batch daily but we're glad to do so to ensure payment). Also, not completely sure if they are exclusive to a certain merchant service provider but at the time, in order for us to use the program, we had to go forward with that one merchant service and also had to purchase all the equipment (printer, iPad stand, etc.) we did not have a need for. In addition, being tied to that merchant also meant being tied to those fees at the rates they wanted. As far as the program itself, we find that it meets our needs, is user-friendly, offers the analytics tools we like, and is offered at a reasonable rate, especially compared to some of its competitors. We do recommend it to others. Good luck!

Pluspunten

Please refer to review.

Minpunten

Please refer to review.

Antwoord van talech

Thanks for being a customer and writing such a detailed review! I've shared your feedback regarding the partial refunds, auto-batching, and hardware with the product team. Please continue to share with us - we love to hear from you!

Kari
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Talech Pros and Cons

Beoordeeld op 1-11-2016

Talech has been a good transformation from old style cash registers for our business. I think it...

Talech has been a good transformation from old style cash registers for our business. I think it would do Talech good to look into what reastaurants actually need for the system to really be an asset to us. While I like Talech its ease of set up for my business was very complicated and Talech support nor boomtown could really help with what I needed. I was able to figure it out but it was a long process. I have been able to help another pizzeria more streamline there system do it works better for their needs. Both Talech support and boomtown are great, they are always trying to help and most times they can this was just a new area for them. I have never had anything but an exceptional experience from either customer support. I do love the fact that Talech does listen to customer feedback and is continually improving their product.

Pluspunten

It's easy to see my monthly/weekly/daily sales
The ability to print which catafories you want in the kitchen
It's ease of use and ability to train new employees on

Minpunten

it doesn't have the functionality for a pizza reststaurant.
No delivery option
Don't have the ability to add store credit without doing a refund.

Antwoord van talech

Kari - thank you so much for being a customer and writing a review with such detailed feedback. We love hearing from customers like you! I have shared your feedback with the team so we can continue to make improvements to help you and your business. Please keep it coming!

James
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Overall pretty decent

Beoordeeld op 1-11-2016

Talech does what we need it to do for the most part. Price-wise, nothing else even comes close, but...

Talech does what we need it to do for the most part. Price-wise, nothing else even comes close, but it lacks some really basic features that can be extremely annoying - such as partial (percentage) refunds - for example, a restocking fee.

Also, there are some long-term SIMPLE glitches that have never been figured ou,t such as the tallying of employee hours. How is that still wrong? Isn't it as simple as (hourly wage x hours worked)?

Another thing- selling a "custom item" doesn't include cost, but the item doesn't just appear out of nowhere. We sell lots of custom items, and it's very difficult to find them at the end of the year and give them all a cost. Everything must be exported to excel and then filtered out.

Sometimes it seems like we are the only ones using Talech. Customer support really has been great. They are always easy to get a hold of, and are very friendly. However, they often seem stumped by these basic quandaries.

Pluspunten

Ease of use for admin and every day user.

Minpunten

All listed on previous page.

Antwoord van talech

Hi James, thanks so much for taking the time to write a review so we know what works and what could be better. We also appreciate you taking the time to speak with us via phone to share more detail. We love hearing from you - please continue to share.

Bruce
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Talech for a full service restaurant and bar

Beoordeeld op 1-11-2016

It is easy to set up your menu and make changes. It is fairly easy for my employees, mostly...

It is easy to set up your menu and make changes. It is fairly easy for my employees, mostly highschool students, to learn.

The system tends to slow down during busy times. It takes too long to switch from one screen to another. It also takes a long time to sync when you first log in.

The security is not very good. It is too easy for one employee to log in with someone else's id, making the security feature essentially worthless.
Each employee should have a card to swype in order to log in. That would be a huge improvement.

The reports are nice and easy to read.

All in all a pretty good system but it needs more built in security.

Pluspunten

easy to learn and to set up

Minpunten

The security features are weak. Too easy for another employee to log in with another persons id. The system tends to bog down when it gets busy. It takes too long to synch when you log in.

Antwoord van talech

Thank you for your feedback, Bruce. I have shared your comments about security and system lag with the product team. Please continue to share feedback with us so we can work on making improvements. We love hearing from you. Thanks for being a customer.

Chrsitopher
Totaalscore
  • Sector: Sportartikelen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

New Interface is Awesome

Beoordeeld op 1-11-2016

THee introduction of the new interface on the tablet has been fantastic. Talech's support has...

THee introduction of the new interface on the tablet has been fantastic. Talech's support has listened to the customer base and made remarkable changes to enhance the user experience.

the most notable change is the feature that allows you to type without having to idsable the scanner.

Keep up the good work.

Pluspunten

Ease of use even for the non computer or tablet savvy.

Minpunten

The card reader has bugs and load times can be long. The fact the register screen defaults back to the log in screen can be unproductive in peak times.

Antwoord van talech

Thank you for your feedback and for writing a review, Christopher. I have shared your comments about challenges with the card reader and needing additional inventory stock take functionality with the product team. Please continue to share feedback with us so we can work on making improvements. We love hearing from you. Thanks for being a customer.

5 van 322 worden weergegeven Lees alle reviews

talech - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over talech.

talech kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

talech heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

talech ondersteunt de volgende talen:

Engels

talech ondersteunt de volgende apparaten:

iPad (mobiel)

talech kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Homebase, Mailchimp, OneSaas, QuickBooks Online Advanced, Restaurant365, Shopify, Xero

talech biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor talech.