Help Desk Migration

Over Help Desk Migration
Help Desk Migration is een online migratiedienst waarmee organisaties van elke omvang gegevens van het ene helpdeskplatform naar het andere kunnen verplaatsen. Bedrijven kunnen binnen een paar uur tickets, medewerkers, contacten, bijlagen en andere gegevens tussen verschillende helpdesksystemen migreren.
Om te beginnen met het overdragen van gegevens moeten gebruikers toegang verlenen tot hun huidige en nieuwe helpdesks door een account aan te maken. Gebruikers selecteren vervolgens welke objecten ze willen migreren door de benodigde velden in kaart te brengen. Alvorens voor de dienst te betalen en te beginnen met gegevensmigratie, kunnen gebruikers een gratis voorbeeldmigratie uitvoeren om ervoor te zorgen dat de resultaten voldoen aan hun behoeften.
Nadat de voorbeeldmigratie is voltooid, kunnen gebruikers alle gegevens overdragen en de resultaten controleren om ervoor te zorgen dat alles in hun nieuwe helpdesksoftware beschikbaar is om de migratie te voltooien. De dienst ondersteunt dertig van de meest populaire helpdesksystemen, waaronder Zendesk, Freshdesk, Freshservice, Jira Desk, Kayako, Zoho Desk, HappyFox en meer.
Aangepaste migratiefuncties vereisen pre-migratievalidatie door het technische team van Help Desk Migration, die de databasestructuur controleert om een veilige migratie te garanderen. Installatie, parameters, hoeveelheid gegevens, configuratie en aanpassingen worden allemaal gecontroleerd voordat de gegevensoverdracht wordt voorbereid. Gebruikers kunnen een voorbeeld van migratieresultaten bekijken, gegevens dubbel controleren en vervolgens het volledige gegevensmigratieproces voltooien.
Afbeeldingen



Twijfels over Help Desk Migration?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Firmex Virtual Data Room

Zendesk Suite

RSMeans Data Online

SecureDocs Data Room

Reviews
Heb je Help Desk Migration al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Anders 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Simple and painless
Beoordeeld op 1-2-2019
I would recommend their services to others!
I would recommend their services to others!
Pluspunten
They make help desk migrations extremely simple. Our support engineer was easy to work with and very responsive.
Minpunten
I would say the speed was less than I had hoped but in the end, the migration was successful.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Anders 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Masterful help desk migration in just a few steps
Beoordeeld op 13-8-2020
I had a fantastic experience using the app. We migrated over 150K unique records from Help Scout to...
I had a fantastic experience using the app. We migrated over 150K unique records from Help Scout to Teamwork Desk using Help Desk Migration, and all of our data was transferred and mapped perfectly. The migration hung up a few times, but that was due to API limits on both the source and destination apps. Even when the migration got stuck, the team at Help Desk Migration fixed the process and restarted without us needing to submit a support request.
Pluspunten
The customer support and quality of the migration app were phenomenal. Honestly, the two most important pieces of an app like this, which are data integrity, and a fast and responsive team were best-in-class.
Minpunten
There were a few things during the payment process that were hard to follow. For example, the ability to start a full migration didn't start until several minutes after we made payment, so it was a bit confusing.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Easy way to solve all of your help desk needs
Beoordeeld op 7-6-2022
Overall, an easy to use system for multiple people to operate a helpdesk.
Overall, an easy to use system for multiple people to operate a helpdesk.
Pluspunten
Easy system users can log into and track for all of their help desk needs
Minpunten
The search functionality does not seem to always be accurate. Also, not easy to migrate and get what you need from it.
- Sector: Juridische dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Anders 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Painless migration from Spiceworks to Jira Service Desk
Beoordeeld op 6-9-2018
Pluspunten
The Help Desk Migration folks made our transition from Spiceworks to Jira Service Desk easy. They took care of mapping the Spiceworks fields to equivalent fields in Jira Service Desk for tickets and users. Gave me a sample migration to validate against. When it came time for the production migration, they worked within my schedule so I could keep service downtime to a minimum. They were very responsive throughout, especially impressive given the 9 hour time zone difference.
Minpunten
Nothing at all to dislike about this service.
Antwoord van Help Desk Migration
Thank you!
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Anders 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Help Desk Migration helped me to smoothly complete a very complex migration process
Beoordeeld op 23-11-2018
Help Desk Migration helped me in the migration to a new ticketing system to handle our clients'...
Help Desk Migration helped me in the migration to a new ticketing system to handle our clients' support requests. We had a very consistent ticket history in the old system, and thanks to Help Desk Migration we were able to keep this archive in the new ticketing system without a hitch.
Pluspunten
Help Desk Migration's support was flawless. We were followed step by step with extreme professionalism and attention to detail throughout the entire migration process.
Minpunten
My experience with Help Desk Migration has been very positive. There's nothing I disliked.
Help Desk Migration - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Help Desk Migration.V. Welke prijsmodellen heeft Help Desk Migration te bieden?
Help Desk Migration kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 7,00/eenmalig
- Prijsmodel: Gratis versie
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Help Desk Migration?
Help Desk Migration heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Help Desk Migration ondersteund?
Help Desk Migration ondersteunt de volgende talen:
Engels, Oekraïens
V. Biedt Help Desk Migration ondersteuning voor mobiele apparaten?
Help Desk Migration ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Help Desk Migration worden geïntegreerd?
Help Desk Migration kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Cayzu, Cherwell Service Management, Freshdesk, Freshservice, Groove, HappyFox Help Desk, Help Scout, Intercom, JIRA Service Management, Kayako, LiveAgent, ManageEngine ServiceDesk Plus, Oracle B2C Service, ServiceNow, SolarWinds Service Desk, SysAid, TeamSupport, UserVoice, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Help Desk Migration te bieden?
Help Desk Migration biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Help Desk Migration.