
NetHunt CRM
Over NetHunt CRM
NetHunt CRM is een slim systeem voor klantrelatiebeheer dat kan worden geïntegreerd in e-mailinboxen van Gmail om organisatorische tools toe te voegen op de plek waar de communicatie plaatsvindt. Het abonnement-gebaseerde product is compatibel met G Suite en Google Apps, met op Zapier gebaseerde integratie beschikbaar voor meer dan 750 webdiensten van derden, en het kan opschalen om te voldoen aan de behoeften van zowel individuele gebruikers als groeiende bedrijfsteams. NetHunt CRM is geschikt voor verkoop, ondersteuning, detailhandel, werving en marketing en stimuleert projectmanagers om Gmail te gebruiken om de klantenondersteuning te organiseren, het stroomlijnen van taken te beheren en marketingcampagnes te implementeren.
NetHunt gebruikt een op dossiers gebaseerde aanpak om klant- en leadgegevens in te kapselen en brengt e-mails, taken, bestanden en notities samen. Vervolgens kunnen er aangepaste mappen worden gemaakt om dossiers te verzamelen, pijplijnen te vormen en 360-graden weergaven van klanten of serviceprestaties te verkrijgen. Het systeem levert natuurlijk ook een betere communicatieondersteuning door vervolgherinneringen via e-mail in te stellen, evenals automatische antwoorden en vlaggen voor het opnieuw bezoeken van belangrijke verkoopgesprekken. E-mails kunnen worden omgezet in geprioriteerde takenlijsten voor een beter taakbeheer, terwijl capaciteiten voor massamailings helpen bij het verzenden van bulkcampagneberichten, en de functie voor het bijhouden van openingspercentages meldt welke contactpersonen deze hebben bekeken.
Prijzen vanaf:
US$ 30,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor NetHunt CRM
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Canada, Duitsland, Oekraïne, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Engels, Oekraïens, Russisch
Prijzen vanaf:
US$ 30,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor NetHunt CRM
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van NetHunt CRM: 55
Alternatieven
Copper

monday sales CRM

NetSuite

Creatio CRM

Reviews
Heb je NetHunt CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
NetHunt CRM is the best CRM I've used and enables our team to handle all CRM tasks with Gmail
Beoordeeld op 30-1-2018
Hours of time saved and making our teams workflow much simpler by not having to leave Gmail as often
Hours of time saved and making our teams workflow much simpler by not having to leave Gmail as often
Pluspunten
All CRM tasks can be handled inside Gmail.
The user interface is completely customisable and adding new fields to records is simple and efficient.
Creating new records for any task (contacts, leads, service etc) is very simple and the customisable views are just so handy for a quick visual look at what is happening in your business.
NetHunt CRM works quickly and it's integration with Zapier has literally saved us hours each week and made previously manual tasks completely automated.
Minpunten
The follow up reminder system, although functional, is a little basic in that (at the time of this review) you can only set up one reminder for a record or email at one time. It would be nice if you could have more than one follow up reminder per record or email and have these on a schedule. This of course can be done easily using Zapier but if you're not using a paid subscription to Zapier it will add another cost. This is a minor con though and with some discipline there are simple and effective workarounds
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
NetHunt CRM for Entertainment Venues
Beoordeeld op 10-1-2020
Overall positive as it helps better segregate between the customer personas and my whole team has a...
Overall positive as it helps better segregate between the customer personas and my whole team has a clear understanding of what's going on with the various leads and customers.
Pluspunten
Given that we are a software company the ability to add their API into our website was a must. And this enabled us to better segregate between the various customer personas we target.
Minpunten
For maximum utility, we use both the Gmail and LinkedIn extensions for chrome (shameless plug). But that being said, I did find that my Gmail has been a bit slower at times and I had to refresh my page a few times to smooth things out.
I would like the flexibility of adding custom event names as right now I'm limited to calls/comments/events but as our platform relies on multiple means of communication I would like the ability to add the custom social media chat log/reference
- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Liking Nethunt
Beoordeeld op 3-8-2018
learning curve but getting there
learning curve but getting there
Pluspunten
collating information, pulling reports and following other colleagues
Minpunten
can't build detailed itinerary breakdowns for each client and booking.
- Sector: Public relations en communicatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great service!
Beoordeeld op 29-11-2022
Very happy with our decision to use nethunt!
Very happy with our decision to use nethunt!
Pluspunten
Love the sorting/searching features and ability to label all contacts
Minpunten
Wish it would help with duplicates or finding contacts that have no yet been labeled so we can be more organized
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
I Was Shocked with How Customizable and Easy to Use NetHunt Is..
Beoordeeld op 9-3-2022
Pluspunten
I liked how easy NetHunt was to set up and customize and I loved the workflows that you can customize and create. It's all super easy as well being that it's built right into Gmail so you don't have to learn an entirely new software.
Minpunten
The biggest cons I see is that the CRM comes at a premium price and the workflows seem a bit limited especially if you use this feature a lot. I'd also like the ability to customize workflows with a drag and drop feature instead of the current method. Lastly, I would like better integration with Google Drive (where we store all of our client transaction files). Currently, the best fix that we've found with Google Drive is to link each transaction file to drive and then pin the specific transaction folder to the top, but I'm thinking there may be a better way? Either way, these are not things that would cause me to move from NetHunt at this point.
Redenen om over te stappen op NetHunt CRM
It's built into Gmail so that made the learning curve incredibly simple to learn. The customization and workflows are why we're staying with NetHunt.NetHunt CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over NetHunt CRM.V. Welke prijsmodellen heeft NetHunt CRM te bieden?
NetHunt CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 30,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van NetHunt CRM?
NetHunt CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door NetHunt CRM ondersteund?
NetHunt CRM ondersteunt de volgende talen:
Engels, Oekraïens, Russisch
V. Biedt NetHunt CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
NetHunt CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan NetHunt CRM worden geïntegreerd?
NetHunt CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Data Studio, Google Drive, Google Workspace, Intercom, LinkedIn Sales Navigator, Meta for Business, Ringostat, Slack, Telegram, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft NetHunt CRM te bieden?
NetHunt CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor NetHunt CRM.