Over Orderry

Orderry is een alles-in-één-oplossing die speciaal is ontworpen voor reparatiewerkplaatsen.
Software voor dienstverlenende bedrijven, ontworpen om bedrijfsprocessen te helpen optimaliseren en automatiseren en aldus tijd en geld te besparen. Gebruiksvriendelijke software voor dienstenbeheer in de cloud:

klantendatabase en orderbeheer;
voorraadbeheer;
communicatie met klanten, kopers en leveranciers;
het bijhouden van de kasboekhouding;
individuele loonberekening;
verkoopbeheer;
het creëren van financiële, inventariserende en bestelrapportages;
management accounting.

Orderry verzamelt alle cruciale statistieken van jouw bedrijf op één pagina, zodat je het grotere geheel kunt zien. De dienst biedt ook een handig rapportagesysteem, zodat je regelmatig de cijfers kunt controleren.

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië , Curaçao, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Aruba, Bosnië en Herzegovina, Barbados, België, Bulgarije, Bermuda, Bolivia, Bahama’s, Belize, Canada, Zwitserland, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Estland, Spanje, Finland, Falklandeilanden, Faeröer, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Frans-Guyana, Gibraltar, Groenland, Guadeloupe, Griekenland, Guatemala, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Japan, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Kaaimaneilanden, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Montenegro, Saint-Martin, Noord-Macedonië, Macau SAR van China, Martinique, Montserrat, Malta, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Panama, Peru, Filipijnen, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Portugal, Paraguay, Qatar, Roemenië, Servië, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, San Marino, Suriname, El Salvador, Turks- en Caicoseilanden, Thailand, Turkije, Trinidad en Tobago, Taiwan, Verenigde Staten, Uruguay, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels, Pools, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Orderry Software - 1
Orderry Software - 2
Orderry Software - 3
Orderry Software - 4
Orderry Software - 5
Orderry Software - 6
Orderry Software - 7
Orderry Software - 8
Orderry Software - 9
Orderry Software - 10
Nog 11 andere bekijken
Orderry-video
Orderry Software - 1
Orderry Software - 2
Orderry Software - 3
Orderry Software - 4
Orderry Software - 5
Orderry Software - 6
Orderry Software - 7
Orderry Software - 8
Orderry Software - 9
Orderry Software - 10

Functies

Totaal aantal functies van Orderry: 123

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van technici
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen automatiseren
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Btw-beheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Etiketten drukken
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Loonkosten rapporteren
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online implementatie
  • Orderbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Promotiebeheer
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reparatie bijhouden
  • Reparatietickets
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Servicegeschiedenis
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • VIN-decoder
  • VIN-lookup
  • Verkooporders
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verzendbeheer
  • Voertuigen bijhouden
  • Voor meerdere talen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Workflowbeheer
  • XML / RSS
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Lightspeed Retail

4,2
#1 alternatief voor Orderry
Lightspeed Retail is een complete tool voor POS en voorraadbeheer die tijdrovende taken zoals voorraadbeheer en...

Odoo

4,1
#2 alternatief voor Orderry
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

simPRO

4,2
#3 alternatief voor Orderry
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade industries streamline operations to...

BigChange

4,6
#4 alternatief voor Orderry
BigChange JobWatch is een webgebaseerde oplossing voor mobiel personeelsbeheer die back-officemogelijkheden combineert...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(14)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Orderry al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 14 reviews worden weergegeven
Esteban
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simple

Beoordeeld op 21-9-2021

Pluspunten

Easy to Use and Easy Implementation, powerful works.

Minpunten

Some Non-Congruent Words in Spanish, but in general OK.

Antwoord van Orderry

Thank you for your review, Esteban! We are so glad to read that you like Orderry.

Regarding the translation issues in Spanish localization, it would be helpful for us if you could let our support know what words to correct you can write us in the pop-up chat window in your Orderry account or send an email to [email protected]

Shane
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great, easy to use CRM software

Beoordeeld op 14-9-2021

Overall very pleased with software so far.

Overall very pleased with software so far.

Pluspunten

I like that it is cloud based and works on all of my devices including iphone and ipad. It is very easy to add photos and create customer invoices.

Minpunten

The ability for customers to check the status of their work via embedded code on my website seems broken.

Overwogen alternatieven

Lightspeed Retail

Redenen om over te stappen op Orderry

I have used Lightspeed in the past and is a great product but is extremely expensive.

Antwoord van Orderry

Thank you for your review, Shane J.! We are happy to know that you are pleased with our product.
To resolve your issue with the statuses, provide us please with more details write our support team in the pop-up chat window in your Orderry account or send an email to [email protected]

Dmitry
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Convenient product that solves basic everyday tasks

Beoordeeld op 15-9-2021

Our repair department use that software to manage local parts storage, customer and ticket...

Our repair department use that software to manage local parts storage, customer and ticket information, amount of job done by tech.

Pluspunten

Almost all daily tasks are automated and do not require the participation of a manager.

Minpunten

Still need to improve the possibility for local software integration. We use that product in Finland, cant accept its reports without full reworking. Have no integration with cardpayment terminal, with accounting software. No full integration with WooCommerce ... even stop to wait it.

Antwoord van Orderry

Dmitry, thank you for choosing Orderry and submitting such an informative review! We are happy to know that Orderry helps your team be more productive every day.
Speaking of integrations missing, here are some comments from our product development team:
Card payment terminals are our main focus for the coming versions.
We are currently working on the API with webhooks and the integration with any marketplace/online store that can synchronize via xls import.
To integrate with international accounting services, we've already released the tax functionality within the coming updates, we will be able to complete this integration. So, stay tuned ;-)
The full database search option is now listed in our roadmap as a feature request.

German
Totaalscore
  • Sector: Luxeartikelen en sieraden
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Orderry is a good all-rounder for managing incoming orders

Beoordeeld op 16-9-2021

The app is great for keeping track of orders and what the progress is with them, but lacks POS...

The app is great for keeping track of orders and what the progress is with them, but lacks POS integration which means we have to use other methods to track sales.

Pluspunten

The app allows you to create orders and attach photos, comments and prices. The status can be changed and automatically notifies the client when the product is marked as 'done', which saves a lot of time.

The cloud access means it can be used on any device anywhere, which is really handy.

The app has lots of useful features too like saving clients and work/service types, as well as printing nice-looking invoices that use the prices and include comments on works/services.

Minpunten

The Orderry camera app is clunky and photos are selected individually, it also needs to be closed and reopened to log in and then it works. A filter for orders with [no files/only photos/any files] attached would also be very useful.

We also couldn't integrate it with our POS system meaning that we do sales separately from work orders.

Since we copy the serial number from the unit we receive for service, sometimes there is no number and sometimes they can match and that gives an error. There should be an option somewhere to make them non-unique.

Antwoord van Orderry

Thank you very much for your review, German! We do appreciate your feedback on your experience with Orderry.
Here is some information we would like to provide you with regarding your remarks:
Lack of POS integration: we are working on our own POS as well as an API with webhooks.
Orderry Camera is the new app that we are updating constantly adding features and fixing bugs. Update your app to the latest version, please. If issues remain, contact our support team.
A filter for orders with [no files/only photos/any files] attached this is now listed in our roadmap as a feature request.
Unique serial numbers are needed to identify devices. For some devices such as phones, laptops, etc. we have third-party integrations associated with the serial number field. But there is a new feature added recently that can solve this issue you can generate a serial number yourself for an asset right in your Orderry account. Then, print and label assets if needed.

Kasparas
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Good value

Beoordeeld op 1-2-2022

All in all very good product with user friendly interface. Very easy to set it up from the start,...

All in all very good product with user friendly interface. Very easy to set it up from the start, my technicians and managers didn't need special trainings to start using it. All function is perfect for us except inventory management. It is impossible for us to have all the spare parts needed so we have to make special orders, but this software do not allow to add spare parts from product list if you don't have on stock, so all the time we have to add spare parts manually on order and after we receive and post, we have to open order delete manually added spare part and then to add the posted one from the warehouse.

Pluspunten

Easy order management, easy order search, orders tracking, easy to create and post product, reports, easy to work on different locations, good support.

Minpunten

Inventory management: there is no option to add spare part from product list if you don't have it in stock, I would say insufficient stock option is must on software like this.

5 van 14 worden weergegeven Lees alle reviews

Orderry - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Orderry.

Orderry kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Orderry heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Orderry ondersteunt de volgende talen:

Engels, Pools, Spaans

Orderry ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Orderry kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BulkSMS, Microsoft Excel, Quickbooks Online, Telegram, Twilio, Viber, WhatsApp, Xero, Zadarma, Zapier

Orderry biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Orderry.