eWay-CRM
Over eWay-CRM
eWay-CRM is een plug-in voor CRM (Customer Relationship Management) voor Microsoft Outlook die tools combineert voor marketing, projectmanagement, verkoop, klantenbeheer en meer. De toepassing is geschikt voor verkoop- of projectgerichte bedrijven van elke omvang die Microsoft Outlook gebruiken.
Met eWay-CRM kunnen gebruikers hun bestaande gegevens over klanten en zakelijke kansen importeren met behulp van een ingebouwde sjabloon die kan worden opgevuld met gegevens en geüpload door middel van slepen en neerzetten. Gegevens van alle klanten, partners, leveranciers en concurrenten worden opgeslagen in één database en kunnen worden georganiseerd in aangepaste categorieën, gesorteerd en gefilterd op basis van belangrijkheid, potentieel, relatietype, omvang, locatie of aangepaste velden. De volledige communicatiegeschiedenis wordt opgeslagen, inclusief e-mails, telefoongesprekken, vergaderingen, facturen en documenten, en deze wordt overgedragen wanneer projecten worden aangemaakt op basis van leads. Geautomatiseerde herinneringen worden gesynchroniseerd met Outlook-taken en gegenereerd voor achterstallige betalingen, verjaardagen van klanten, als een klant stopt met bestellen en meer.
Via de marketingmodule in eWay-CRM kunnen gebruikers gerichte e-mailcampagnes naar potentiële klanten sturen, met e-mailsjablonen, jokers voor het personaliseren van berichten en het automatisch registreren van feedback. De dealsmodule maakt het beheer van individuele businesscases mogelijk met behulp van aanpasbare workflows en het automatisch genereren van taken. Bronnen van deals kunnen worden bijgehouden en gebruikers kunnen offertes creëren, vergaderingen plannen en een reeks verkoopstatistieken bekijken. Er is een verscheidenheid aan standaardrapporten ingebouwd in eWay-CRM en gebruikers kunnen rapporten exporteren als Microsoft Word-, Excel- en pdf-bestanden.
Afbeeldingen
Twijfels over eWay-CRM?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Tableau
Pipedrive
HubSpot Marketing Hub
Salesforce Service Cloud
Reviews
Heb je eWay-CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
eWay CRM reference
Beoordeeld op 26-6-2024
Pluspunten
Price
Easy to adjust to your needs
Incorporated in Outlook
Minpunten
Lack of connections to other systems or 3rd party services
- Sector: Rechtspraktijk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
eWay is the only Contact Management Software to Consider for a Law Practice
Beoordeeld op 28-3-2024
With the loss of business contact manager via outlook, eWay has been the only software we have...
With the loss of business contact manager via outlook, eWay has been the only software we have found that will do what a small and very busy law practice will need to use!
Pluspunten
The way you can seamlessly sync all contacts, tasks, emails and anything else going on with a specific case. This is really important for a small law firm as I (the paralegal) can keep our clients up to date on the status of their case by seeing what I or the Attorney I work for have completed (tasks) and what has been done as far as communication with clients and opposing parties (emails) all in one easy to use system. Cannot recommend them enough. After dealing with QuickBooks support for 6 months, I truly appreciate the level of customer service eWay provides and does not stop until all issues have been resolved. Even when the issue is on our end they attempt to fix or point out potential problems with our system.
Minpunten
The only Con I had was knowing when eWay had a new update, but I expressed a desire to be emailed when new updates are released and within a release or two I started getting emails to inform me of a new update! So no more Cons with eWay.
- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Pain and misery
Beoordeeld op 13-9-2024
Honestly, I hate it. For more details please see the field above. I don't know anybody in our...
Honestly, I hate it. For more details please see the field above. I don't know anybody in our company who enjoys working with it and people try finding different workarounds on how NOT to work with it.
Pluspunten
It is integrated with Microsoft Outlook.
Minpunten
It looks like something out of the 90s. Super-complicated, slow, endless updates slowing down the rest of the system, not user-friendly at all. Maybe it's great for accounting, but it is the worst as a CRM. When I compare it to Pipedrive I used before in a previous company, it was so much better. Also, working with data is pain in the ass. I would like to but I can´t be bothered with this system. In Pipedrive, I could see visualizations of my targets, revenues, etc. at 1 click.
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Good Product
Beoordeeld op 15-11-2024
Happy with the product - very beneficial when staff work remotely
Happy with the product - very beneficial when staff work remotely
Pluspunten
Everybody can use it in office - highly recommended for remote working.
Minpunten
Can be tricky to learn - you have to take time to learn how to navigate
- Sector: Machinebouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
excelent value for money
Beoordeeld op 27-5-2024
My overall experience with eWay-CRM has been exceptionally positive. The system is highly intuitive...
My overall experience with eWay-CRM has been exceptionally positive. The system is highly intuitive and seamlessly integrates with Outlook, making it easy to manage our sales pipeline. Its comprehensive features for contact management, deal tracking and project management have streamlined our workflow and improved our sales efficiency. Additionally, the customer support team is responsive and helpful, ensuring any issues are promptly resolved.
Pluspunten
I highly recommend e-Way for sales tracking and lead management. It has transformed our sales process with its user-friendly interface, comprehensive features, and seamless integrations. e-Way is a game-changer for any sales team.
Minpunten
Repoting seems to be a little bit complicated.
Overwogen alternatieven
Dynamics 365Redenen om over te stappen op eWay-CRM
user-friendly interface, seamless integrations - excellent value for moneyeWay-CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eWay-CRM.V. Welke prijsmodellen heeft eWay-CRM te bieden?
eWay-CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 24,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van eWay-CRM?
eWay-CRM heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door eWay-CRM ondersteund?
eWay-CRM ondersteunt de volgende talen:
Engels, Tsjechisch
V. Biedt eWay-CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
eWay-CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan eWay-CRM worden geïntegreerd?
eWay-CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
3CX, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Poll Everywhere, QuickBooks Online, Tableau, TeamViewer Remote, WordPress, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft eWay-CRM te bieden?
eWay-CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eWay-CRM.
- CRM-software
- Contactbeheer software
- Sales tracking software
- CRM voor de bouw
- Advocacy software
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Email marketing software
- Inside sales software
- Advocaten software
- Project management tools
- Project tracking software
- CRM-software voor makelaars
- Project planning software
- CRM-systemen voor non-profitorganisaties
- Customer success software
- CRM systemen voor verzekeraars