Over eWay-CRM

eWay-CRM is een plug-in voor CRM (Customer Relationship Management) voor Microsoft Outlook die tools combineert voor marketing, projectmanagement, verkoop, klantenbeheer en meer. De toepassing is geschikt voor verkoop- of projectgerichte bedrijven van elke omvang die Microsoft Outlook gebruiken.

Met eWay-CRM kunnen gebruikers hun bestaande gegevens over klanten en zakelijke kansen importeren met behulp van een ingebouwde sjabloon die kan worden opgevuld met gegevens en geüpload door middel van slepen en neerzetten. Gegevens van alle klanten, partners, leveranciers en concurrenten worden opgeslagen in één database en kunnen worden georganiseerd in aangepaste categorieën, gesorteerd en gefilterd op basis van belangrijkheid, potentieel, relatietype, omvang, locatie of aangepaste velden. De volledige communicatiegeschiedenis wordt opgeslagen, inclusief e-mails, telefoongesprekken, vergaderingen, facturen en documenten, en deze wordt overgedragen wanneer projecten worden aangemaakt op basis van leads. Geautomatiseerde herinneringen worden gesynchroniseerd met Outlook-taken en gegenereerd voor achterstallige betalingen, verjaardagen van klanten, als een klant stopt met bestellen en meer.

Via de marketingmodule in eWay-CRM kunnen gebruikers gerichte e-mailcampagnes naar potentiële klanten sturen, met e-mailsjablonen, jokers voor het personaliseren van berichten en het automatisch registreren van feedback. De dealsmodule maakt het beheer van individuele businesscases mogelijk met behulp van aanpasbare workflows en het automatisch genereren van taken. Bronnen van deals kunnen worden bijgehouden en gebruikers kunnen offertes creëren, vergaderingen plannen en een reeks verkoopstatistieken bekijken. Er is een verscheidenheid aan standaardrapporten ingebouwd in eWay-CRM en gebruikers kunnen rapporten exporteren als Microsoft Word-, Excel- en pdf-bestanden.


Afbeeldingen

eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
eWay-CRM-video
eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5

Twijfels over eWay-CRM? Vergelijk met een populair alternatief

eWay-CRM

4,5 (666)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 24,00
maand
US$ 15,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

185
135

Integraties

10
21

Gebruiksgemak

4,4 (666)
4,1 (2.311)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (666)
4,2 (2.311)

Klantenservice

4,7 (666)
4,2 (2.311)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Tableau

4,6
#1 alternatief voor eWay-CRM
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te...

Pipedrive

4,5
#2 alternatief voor eWay-CRM
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#3 alternatief voor eWay-CRM
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor eWay-CRM
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(666)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je eWay-CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 666 reviews worden weergegeven
Tomáš
Tomáš
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

eWay CRM reference

Beoordeeld op 26-6-2024

Pluspunten

Price
Easy to adjust to your needs
Incorporated in Outlook

Minpunten

Lack of connections to other systems or 3rd party services

Jason
Totaalscore
  • Sector: Rechtspraktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

eWay is the only Contact Management Software to Consider for a Law Practice

Beoordeeld op 28-3-2024

With the loss of business contact manager via outlook, eWay has been the only software we have...

With the loss of business contact manager via outlook, eWay has been the only software we have found that will do what a small and very busy law practice will need to use!

Pluspunten

The way you can seamlessly sync all contacts, tasks, emails and anything else going on with a specific case. This is really important for a small law firm as I (the paralegal) can keep our clients up to date on the status of their case by seeing what I or the Attorney I work for have completed (tasks) and what has been done as far as communication with clients and opposing parties (emails) all in one easy to use system. Cannot recommend them enough. After dealing with QuickBooks support for 6 months, I truly appreciate the level of customer service eWay provides and does not stop until all issues have been resolved. Even when the issue is on our end they attempt to fix or point out potential problems with our system.

Minpunten

The only Con I had was knowing when eWay had a new update, but I expressed a desire to be emailed when new updates are released and within a release or two I started getting emails to inform me of a new update! So no more Cons with eWay.

Jana
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Pain and misery

Beoordeeld op 13-9-2024

Honestly, I hate it. For more details please see the field above. I don't know anybody in our...

Honestly, I hate it. For more details please see the field above. I don't know anybody in our company who enjoys working with it and people try finding different workarounds on how NOT to work with it.

Pluspunten

It is integrated with Microsoft Outlook.

Minpunten

It looks like something out of the 90s. Super-complicated, slow, endless updates slowing down the rest of the system, not user-friendly at all. Maybe it's great for accounting, but it is the worst as a CRM. When I compare it to Pipedrive I used before in a previous company, it was so much better. Also, working with data is pain in the ass. I would like to but I can´t be bothered with this system. In Pipedrive, I could see visualizations of my targets, revenues, etc. at 1 click.

Mercia-anne
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Good Product

Beoordeeld op 15-11-2024

Happy with the product - very beneficial when staff work remotely

Happy with the product - very beneficial when staff work remotely

Pluspunten

Everybody can use it in office - highly recommended for remote working.

Minpunten

Can be tricky to learn - you have to take time to learn how to navigate

Milan
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

excelent value for money

Beoordeeld op 27-5-2024

My overall experience with eWay-CRM has been exceptionally positive. The system is highly intuitive...

My overall experience with eWay-CRM has been exceptionally positive. The system is highly intuitive and seamlessly integrates with Outlook, making it easy to manage our sales pipeline. Its comprehensive features for contact management, deal tracking and project management have streamlined our workflow and improved our sales efficiency. Additionally, the customer support team is responsive and helpful, ensuring any issues are promptly resolved.

Pluspunten

I highly recommend e-Way for sales tracking and lead management. It has transformed our sales process with its user-friendly interface, comprehensive features, and seamless integrations. e-Way is a game-changer for any sales team.

Minpunten

Repoting seems to be a little bit complicated.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op eWay-CRM

user-friendly interface, seamless integrations - excellent value for money
5 van 666 worden weergegeven Lees alle reviews

eWay-CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eWay-CRM.

eWay-CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 24,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

eWay-CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

eWay-CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Tsjechisch

eWay-CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

eWay-CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Poll Everywhere, QuickBooks Online, Tableau, TeamViewer Remote, WordPress, Zapier

eWay-CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eWay-CRM.