Epos Now
Over Epos Now
Epos Now is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem dat restaurant- en detailhandelbedrijven één enkel gecentraliseerd platform biedt om de inventaris, backoffice en werknemersactiviteiten te controleren. Met geïntegreerde betalingen, een online boekingssysteem en een aanpasbaar dashboard levert Epos Now een efficiënte verkooppunt-oplossing.
Om verkooppunten effectief te beheren integreert Epos Now met grote betalingsmethoden, waaronder Mercury, PayPal en Apple Pay. Bovendien kunnen gebruikers via de Epos Now API verbinding maken met elke andere betalingsgateway. Met behulp van geïntegreerde betalingen biedt Epos Now klanten de flexibiliteit om te betalen met creditcard, smartwatch of smartphone. Door een systeemeigen mobiele toepassing voor iOS en Android te ontwerpen, bevordert Epos Now meer flexibiliteit door gebruikers in staat te stellen onderweg betalingen te verwerken en toegang tot functies te krijgen.
Naast betalingsverwerking ondersteunt Epos Now het beheer van de voorraad, klanten en personeel. Dankzij technologie voor voorraadcontrole stelt Epos Now gebruikers in staat om automatisch inkooporders aan te maken. Ondertussen stelt Epos Now gebruikers in staat om door het onderhouden van een centrale klantendatabase facturen te verzenden, krediet te verlenen en moeiteloos marketinginformatie van klanten te verzamelen. Epos Now biedt uitgebreide rapportage-opties en stelt gebruikers in staat om realtime, bruikbaar inzicht te krijgen in de prestaties van de verkoop, producten en werknemers.
Afbeeldingen
Twijfels over Epos Now?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Lightspeed Restaurant
Lightspeed Retail
Revel Systems
TouchBistro
Reviews
Heb je Epos Now al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Helpful after sales
Beoordeeld op 27-4-2024
From sales to after sales the service have been meeting my expectations. Their live chat environment...
From sales to after sales the service have been meeting my expectations. Their live chat environment is really helpful
Pluspunten
I love the after sales offered by epos now they have 24 ×7 support which gives me confidence
Minpunten
I didnt dislike anything related to eposnow
Antwoord van Epos Now
Hello Damien Paul
Thank you for sharing your feedback with us! We're absolutely thrilled to hear that you received a fantastic service from us.
Knowing that our customers love our service brings us so much joy!
Your kind words will definitely be shared with the entire team.
If you ever have more to share or need assistance, feel free to reach out.
Thanks once again,
Epos Now
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Amazing service
Beoordeeld op 19-12-2024
Great, so happy to help, willing to go over everything a few times to make sure I understand...
Great, so happy to help, willing to go over everything a few times to make sure I understand everything and take there time explaining.
Pluspunten
So happy to help and will take it slow to explain everything to you and just go out there way to help.
Minpunten
Delivery can be a bit slow.
Apart from that nothing.
Antwoord van Epos Now
Dear Natalie,
Thank you for your amazing feedback! We're thrilled to hear that our team’s willingness to take the time to explain everything and ensure clarity has made your experience so positive. Providing patient and thorough support is something we take pride in.
We appreciate your understanding regarding delivery times and will work on improving that aspect. It’s fantastic to know that Epos Now’s features and ease of use stood out for you when compared to alternatives like SumUp.
If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to let us know.
Thanks again for your share,
Epos Now
- Sector: Consumentengoederen
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
I regret ever choosing EPOS Now for my business.
Beoordeeld op 16-12-2024
I regret ever choosing EPOS Now for my business. The customer service is absolutely horrendous....
I regret ever choosing EPOS Now for my business. The customer service is absolutely horrendous. Associates and trainers are clearly not trained to do their jobs and have little to no understanding of their own products. It’s incredibly frustrating to call for support, only to be left on hold indefinitely until you’re forced to hang up. Then, you’re stuck starting the entire conversation over with someone else who is just as unhelpful. The lack of professionalism and product knowledge is astounding. I would not recommend this company to anyone. Save yourself the headache and look elsewhere!
Pluspunten
Payment system is very easy to use. It’s works very well.
Minpunten
Everything outside of the physical payment system itself.
Antwoord van Epos Now
Dear Phillip,
We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced with both our customer service and the lack of product knowledge from our team. We truly regret that your experience has led to such disappointment, especially when it comes to the support you’ve received.
This is not the level of service we aim to provide, and we understand how important it is for businesses like yours to have reliable support. To help us resolve these ongoing issues, please email us at [email protected] with your account details, and we will ensure that this matter is prioritized and addressed thoroughly.
Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to working with you to make things right.
Thanks again for your share,
Epos Now
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Good experience with support
Beoordeeld op 17-9-2024
I am very happy with epos now. I’m not very techy but the software is very comprehensive and I’m...
I am very happy with epos now. I’m not very techy but the software is very comprehensive and I’m able to do the things I need to. I’m also very happy to have my till and card processing together with one company and the customer service has been top notch.
Pluspunten
I had an issue with my back office and the tech who helped me was super friendly and knowledgeable. She was able to fix my problem. I’ve always had such a positive experience with the whole support team but this one in particular, [sensitive content hidden] I believe, was phenomenal.
Minpunten
Wait times can be long sometimes but it’s really not that big of a deal.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
With till settings and menu
Beoordeeld op 20-12-2024
Superb customer service and very supportive
Superb customer service and very supportive
Pluspunten
Assistance is so kind and supportive team .superb team
Minpunten
Quick response and good service fast services
Antwoord van Epos Now
Dear Shilpa,
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you've had such a positive experience with our team and that our service has been supportive and efficient. We're glad Epos Now is making things easier and more convenient for you.
Thanks again for your share,
Epos Now
Epos Now - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Epos Now.V. Welke prijsmodellen heeft Epos Now te bieden?
Epos Now kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 349,00/eenmalig
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Epos Now?
Epos Now heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200
V. Welke talen worden door Epos Now ondersteund?
Epos Now ondersteunt de volgende talen:
Engels, Spaans
V. Biedt Epos Now ondersteuning voor mobiele apparaten?
Epos Now ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Epos Now worden geïntegreerd?
Epos Now kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Appointedd, BigCommerce, Deputy, Eventbrite, Feefo, Gmail, Google Calendar, Loyal Zoo, Mailchimp, Megaventory, NearSt, PayPal, QuickBooks Online, RMS, Sage 50cloud Accounting, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Trustpilot, VoucherCart, Wix, WooCommerce, Workforce.com, Worldpay for Enterprise, Wufoo, Xero, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Epos Now te bieden?
Epos Now biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Epos Now.
- Kassasystemen
- Horeca kassasystemen
- Food management software
- Restaurant management software
- Voorraadbeheer software
- Horeca kassa software
- iPad kassasysteem
- Retail software
- Kassasystemen voor detailhandel
- Software voor juweliers
- Distributie software voor de voedingssector
- Bakkerijsoftware
- Winkelsoftware
- Kiosk software
- Order management systemen
- Betalingsverwerkingssoftware