Dealfront

Over Dealfront
Leadfeeder is een cloudgebaseerde tool die websitebezoekers identificeert uit Google Analytics-gegevens en verkoopleads genereert van bezoekers. Het systeem is geschikt voor B2B-bedrijven van elke omvang en is geprijsd op basis van het aantal unieke bedrijven die de website bezoeken.
Gebruikers worden automatisch per e-mail op de hoogte gesteld wanneer een van hun doelondernemingen de site bezoekt, waardoor tijdige vervolgacties mogelijk zijn. Leads worden automatisch gescoord en de meestbelovende worden bovenaan de leadlijst geplaatst, waardoor de werklast van gebruikers wordt geprioriteerd. Leads kunnen worden gefilterd met behulp van een reeks criteria, zoals locatie, bron of navigatiegedrag, en kunnen in feeds worden gesegmenteerd. Bedrijven waarin gebruikers niet zijn geïnteresseerd, kunnen voor Leadfeeder worden verborgen en worden verwijderd uit het maandelijkse quotum.
Leadfeeder kan worden geïntegreerd met een reeks CRM-systemen (klantrelatiebeheer), waaronder Pipedrive, Salesforce, Zoho en WebCRM, voegt automatisch nieuwe bezoekers toe aan de verkooppijplijn en actualiseert leadrecords met een notitie wanneer een lead de website opnieuw bezoekt. Integratie met MailChimp biedt gebruikers de mogelijkheid om het navigatiegedrag van e-mailontvangers te bekijken, en via LinkedIn-verbindingen kunnen gebruikers hun contactpersonen bij elk bedrijf identificeren. Navigatiegedrag en bezochte pagina's worden automatisch bijgehouden, en gebruikers kunnen ook de zoektermen bekijken die het bedrijf oorspronkelijk naar hun website hebben geleid.
Afbeeldingen





Twijfels over Dealfront?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Semrush

Zoho CRM

Visitor Queue

Albacross

Reviews
Heb je Dealfront al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great tool, great idea, still not sure how to use it for generating sales
Beoordeeld op 27-12-2018
Pluspunten
This tool helps with seeing the overall journey of a company interested in doing business with your own company, by giving you details that Google Analytics is hiding under an ID.
Minpunten
Ok, so you can see which company has an interest in your company. But the fact that you cannot see WHO in that company is doing the research makes it difficult to use this tool for generating sales, for the simple reason that you have low chances of reaching the decision maker.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Good Website Traffic Data Capture
Beoordeeld op 9-2-2023
Pluspunten
The ability to have some deeper view and data on the organizations visiting our website has provided a meaningful number of warm leads for sales team. Also effective for insight surrounding client behavior on website.
Minpunten
The limitations on visitor data (ie. domain/org only, not end user) requires some digging to find the contact who may have actually been the site visitor.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Bad value for money and wrong way of dealing with unsatisfied customers
Beoordeeld op 15-2-2024
No surprise this solution has high churn. Very happy to encounter someone who experienced strong...
No surprise this solution has high churn. Very happy to encounter someone who experienced strong ROI and good customer support as it was not our case
Pluspunten
- Simple solution
- Easy to use
- That's all
Minpunten
- Value for money
- Customer support
- Sales process
Antwoord van Dealfront
Hello Thibaut!
Thank you so much for reviewing our Go-to-market platform here on Capterra!
We are pleased to read through your favourite aspects of Dealfront, and how its ease of use serves your business requirements.
Simultaneously however, we are truly sorry that your experience as a whole has not had the exciting feeling we aim to deliver.
Seeing as we work continuously on the improvement of our product, services and support, as well as delivering continued product innovation, scalable go-to-market capabilities, while accelerating growth flow for our customers, we would love to get in touch with you and know more about your recent experience.
With that said, please allow me to extend an invitation to get in touch with us at [email protected] or +44 20 3936 9083.
Wishing you all the best!
Marta @Dealfront
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Leadfeeder Review
Beoordeeld op 2-2-2023
Pluspunten
its an excellent tool for website analytics and the best part in the tools is we can create custom feeds based the Keywords which are relevant for our products which makes ABM very easy.
Minpunten
UI is very slow, they have to speed up the loading.
- Sector: Human Resources
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
We use Lead Feeder to track who is visiting our site and what pages they are looking at.
Beoordeeld op 7-3-2018
Information that helps us determine if our marketing efforts are effective. We have been able to...
Information that helps us determine if our marketing efforts are effective. We have been able to track site visitors through the entire sales process using the information from Lead Feeder.
Pluspunten
What I like most about Lead Feeder is how easy it is to see what pages site visitors are visiting the most. It also shows how long they are on the page. This information helps us determine if our content marketing strategies are working. We use the visitor information provided by Lead Feeder to determine if we are reaching the industries we most want to reach. It's also great that Lead Feeder provides some contact information for the visitors on our site. We have been able to make a few connects throughout the marketing process that have converted into sales.
Minpunten
Setting up filters is a little challenging with Lead Feeder. Especially when filtering out information we do not want to see or pay for as a lead. We would like to filter out a lot of the international results we are seeing as leads. Visitors from those countries are not our target market, so we filter out their information to avoid paying for it as an unqualified lead. I have to manually set up a filter for each country that I want to block from our leads information. It would be easier if I could just select a filter that blocks international traffic with just one click.
Dealfront - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Dealfront.V. Welke prijsmodellen heeft Dealfront te bieden?
Dealfront kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 99,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Dealfront?
Dealfront heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Dealfront ondersteund?
Dealfront ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Dealfront ondersteuning voor mobiele apparaten?
Dealfront ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Dealfront worden geïntegreerd?
Dealfront kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Google Analytics 360, Google Data Studio, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, LinkedIn for Business, Mailchimp, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Slack, Zapier, Zoho CRM, webCRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Dealfront te bieden?
Dealfront biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Dealfront.
- Lead management software
- Voorspellende lead scoring software
- Website analyse tools
- Lead generation software
- Account-based marketing software
- Social media monitoring tools
- Competitive intelligence software
- Data management software
- Datakwaliteit software
- Lead capture software
- Software voor analyse van koopgedrag
- Sales force automation software
- Lead Nurturing Software