Over iGMS

Wil je het beheer van je vakantieaccommodatie automatiseren met slimme automatiseringssoftware?

Verhoog je productiviteit en omzet met de eerste alles-in-één software voor vakantiewoningen, die meerdere accounts ondersteunt.

HOE KAN iGMS JE HELPEN?
IGMS is speciaal ontworpen voor verhuurders van vakantiewoningen en helpt gebruikers hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten af te handelen. Nu kun je al je accounts op Airbnb, HomeAway en Vrbo via één interface beheren met toegang tot alle geavanceerde functies, zoals geautomatiseerde berichtenuitwisseling, beoordelingen van gasten, prijzen en teambeheer, en nog veel meer.

FUNCTIES VAN iGMS:
- Synchronisatie op meerdere platforms (synchronisatie met platforms van derden, zoals Airbnb, VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24 enz. via iCal)
- Native automatische berichtenuitwisseling (automatische communicatie bij het inchecken, uitchecken, enz.)
- Beheer van meerdere accounts (niet nodig om elke keer in te loggen/uitloggen)
- Meerdere kalenders (bijhouden van boekingen en dagelijkse activiteiten)
- Slimme automatisering van prijzen
- Operationele taken (takenlijsten en taken voor elke boeking)
- Teambeheer (toegang tot ondersteunend personeel voor eenvoudige coördinatie)
- Geautomatiseerde beoordelingen (gebruik sjablonen en verzend automatisch beoordelingen)
- Financiële rapporten (hou je financiële activiteiten in de gaten)
- Beheer van schoonmaakdiensten
- Meldingen binnen de app en via e-mail
- Sleutelbeheer
- Kanaalbeheerder

PROBEER HET GRATIS
Probeer iGMS uit en zie hoe je vakantieverhuurbedrijf direct kan worden geautomatiseerd met deze software voor vakantiewoningen. Je zult versteld staan hoeveel tijd en moeite je met deze software kunt besparen.

Neem contact op met dit bedrijf op als je vragen hebt of een demo wilt inplannen.

Prijzen vanaf:

US$ 1,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Japan, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Italiaans, Japans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 1,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Afbeeldingen

A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
Nog 9 andere bekijken
Schermopname van iGMS: Schermopname van iGMS: A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts Schermopname van iGMS: Schermopname van iGMS: Schermopname van iGMS: Schermopname van iGMS: Schermopname van iGMS: Schermopname van iGMS: Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities

Functies

Totaal aantal functies van iGMS: 47

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met gasten
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • E-mailsjablonen
  • Eigenaarsverklaringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevenssynchronisatie
  • Huishoudbeheer
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalanalytics
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Orderbeheer
  • Partnerbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Reisgerelateerde diensten
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Video-ondersteuning
  • Voor vakantieverhuur
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • iCalendar-ondersteuning

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor iGMS
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Hostaway

4,7
#2 alternatief voor iGMS
Hostaway is een oplossing voor kanaalbeheer voor vakantiewoningen, die automatisch tarieven, beschikbaarheid en...

MyVR

4,9
#3 alternatief voor iGMS
MyVR is een oplossing voor het beheer van kortetermijnverhuur voor vastgoedbeheerders en eigenaren met meer dan 5...

NewBook

4,7
#4 alternatief voor iGMS
NewBook is bekroonde software voor vastgoedbeheer die speciaal is gebouwd voor de toerisme- en horecasector en die alle...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(184)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je iGMS al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 184 worden weergegeven
Pat L.
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Features & Value

Beoordeeld op 28-3-2020

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the...

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Pluspunten

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Minpunten

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Antwoord van iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Kent A.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

From 20 to 2 hours

Beoordeeld op 26-2-2020

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Pluspunten

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Minpunten

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Antwoord van iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Adrienne F.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Fantastic customer service

Beoordeeld op 27-4-2021

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Pluspunten

So far I find the software pretty easy to use and the customer support is AMAZING! Any questions I have get answered almost immediately and I feel like they listen to the things I want/need! The messaging system has worked very well for me and I love that I can take direct bookings if I need too!

Minpunten

I was using smartbnb before and IGMS is slightly behind in a few areas and not as user friendly when you first get started. I don’t love the calendar view on my phone.

Antwoord van iGMS

Dear Adrienne,
We are beyond happy to have received your feedback on managing your properties with iGMS. We assure you all of our team constantly works to have the functionality and overall experience using iGMS as much efficient as possible. With regards to the interface and mobile app points, we would be glad to hear more details on this via Live Chat or [email protected] to find a solution for the issues you have experienced.

Best,
iGMS Team

Saad M.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Beoordeeld op 18-9-2018

Pluspunten

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Minpunten

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Antwoord van AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

William H.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great Product if you know how to navigate Channel Managers

Beoordeeld op 16-4-2021

its good and saves time.

its good and saves time.

Pluspunten

I like the automations of email responses. Saves hours.

Minpunten

I like least is the small bugs it has that are not fixable. I did all corrections that were showing errors upon launch.

Antwoord van iGMS

Dear William,
Thank you for taking the time and reviewing your experience with us. We are delighted to have you among our customers - our team is working day'n'nite to skyrocket your business results while saving tons of resourses. iGMS PROtrack toolkit is one of those innovations https://www.igms.com/guest-communication-productivity-tracking/. If you have any questions, feel free to reach out via Live Chat or [email protected] We will be glad to be of help.

Best,
iGMS Team

5 van 184 worden weergegeven Lees alle reviews

iGMS - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over iGMS.

iGMS kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 1,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van iGMS

iGMS heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

iGMS ondersteunt de volgende talen:

Engels, Italiaans, Japans, Spaans

iGMS ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

iGMS kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

DPGO, EveryDoor, PriceLabs, Stripe

iGMS biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor iGMS.