Booksy Biz

Over Booksy Biz
Booksy is een mobiel systeem voor agendabeheer en afsprakenplanning waarmee salons online boekingen en betalingen in realtime kunnen beheren. Met POS-software voor de detailhandel, een planningskalender en marketingtools biedt Booksy een slimme oplossing voor het boeken van afspraken.
Booksy is ontworpen om gebruikers een flexibele service te bieden en biedt twee verschillende mobiele applicaties, waaronder Booksy Biz voor bedrijven en Booksy voor klanten. Met de native mobiele toepassingen voor iOS en Android kunnen gebruikers en klanten afspraken eenvoudig onderweg beheren. Booksy helpt zakelijke gebruikers bij het maken van gepersonaliseerde bedrijfsprofielen, het accepteren van online betalingen en het effectief organiseren van personeel. Particuliere klanten zijn met Booksy in staat om afspraken efficiënt in te plannen, te annuleren en te betalen.
Met de online kalender van Booksy kunnen gebruikers eenvoudig klantafspraken plannen, verzetten of annuleren. Naast boekingen van klanten kunnen gebruikers met het kalenderbeheer van Booksy ook personeel en bedrijfsmiddelen naadloos beheren. Door een logboek bij te houden van alle afspraken, kunnen gebruikers de geschiedenis van een klant nauwkeurig volgen.
Omdat Booksy een POS-functie met ingebouwde betalingen en PCI-DSS-compliance bevat, kunnen gebruikers eenvoudig en veilig betalingen accepteren via creditcard, bankpas en cadeaubon. Bovendien stelt Booksy gebruikers in staat om promoties, aanbetalingen en personeelscommissies te beheren. Booksy vermindert het aantal no-shows voor afspraken door betalingen vooraf te accepteren. Bovendien vereenvoudigt Booksy productieve marketing met communicatietools zoals websitewidgets, berichten op sociale media en massale e-mails.
Afbeeldingen






Twijfels over Booksy Biz?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Schedulicity

Appointy

Workplace from Meta

Square Appointments

Reviews
Heb je Booksy Biz al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Must have
Beoordeeld op 22-9-2019
Really good keeping up with analysis. So overall it's a valuable resource and must need.
Really good keeping up with analysis. So overall it's a valuable resource and must need.
Pluspunten
The function on payment. I can charge a will or make clients prepay.
Minpunten
The freeze up at time and scheduling update load slow.
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Meets the need for clientele
Beoordeeld op 21-12-2022
Pluspunten
I purchased this software for my daughter who is a brand new salon owner. I wanted to make sure that she was able to communicate with her clients in a way that would be effective and easy to use so that she did not have any issues. For the volume she's currently taking in, this works well and it's not stressful.
Minpunten
I'm personally not a fan of the app visually. To me it seems a little dated however that's just an aesthetic. The app definitely does what we need it to do so no complaint there.
Redenen om over te stappen op Booksy Biz
This was just to get a foot in the door and have her begin to take bookings online to avoid chaos and overbooking. We are still exploring options.- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Booksy seems to be too understaffed and overwhelmed to be as effective as it can
Beoordeeld op 4-5-2022
I hate the fact that I'm stuck using this awful company (if I jumped ship I would lose the...
I hate the fact that I'm stuck using this awful company (if I jumped ship I would lose the hundereds of reviews that I had amassed while I was using Genbook). Booksy clearly got greedy by acquiring a competitor and instead of boosting up its staffing to handle the numerous bugs in its software as well as the influx of all the new customers from the competitor, they choose to go cheap with keeping its domestic staff lean (which I'm sure is terrible for morale) and contracting with ill-trained overseas customer support who are essentially useless when it comes to addressing the very real flaws in its system.
Pluspunten
Good effort that they offer videos and webinars to help users navigate how to use Booksy. Too bad that those videos and webinars tend to be general and vague, and when there are specific questions and issues (or problems we run into that we point out) they are simply not addressed. I like that someone from Booksy reached out to me as a new customer after being migrated from Genbook to help me with my questions, but that was only for a period of a month and now that there are still ongoing questions and issues I need help with that person no longer responds. I know that it is due to the fact that the staffer is constantly being given new accounts as the old ones "age out" but it is indicative of how this business prioritizes profits from account volume rather than maintaining a robust, unassailable product with good customer service.
Minpunten
TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. Booksy touts offering support by phone (except they are so short staffed that the wait time is interminable), email (response rate is about several weeks), and 24/7 chat (response rate several hours for a reply, and oftentimes the overseas support person is not equipped to provide an answer or solution and when that is the case then they just ghost the conversation. Here is an example of a typical exchange. Me: Please help me w/ this problem accessing the waitlist, namely the fact that there does not seem to be one period. Booksy: The waiting list works so that it is only displayed if there is at least one free slot in business. Please check if the slot is available, then it should be working fine! Me: What do you mean that the waiting list works only so that it is only displayed if there is at least one free slot in business? The whole point of the waiting list is so that if all the slots are currently booked, whoever is on the waitlist is notified if the slot they want becomes available. Please explain b/c Booksy's waitlist does not make sense to me. Booksy: no response
Antwoord van Booksy
We are sorry the transition to Booksy from Genbook did not meet your expectation. It is never our intention to leave anyone with questions and we appreciate you sticking with us. We've made strides to improve response times on the phone and in the in-app chat. If you find yourself with a question please reach out so we can assist.
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Gain and Retain is the name of the game!
Beoordeeld op 21-4-2020
Pluspunten
This is the most user friendly and useful booking app I’ve ever used. It makes it so easy to gain new clients while making your return clients feel just as special. With all of the customized emails and social media support it’s makes my job easier knowing my clients can always find me on any platform.
Minpunten
As some of the features are really cool like the boost. Making it where you can offer happy hours to fill your day faster. But at 30% for the clients first visit it can get a little spendy.
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Independent Barber
Beoordeeld op 30-9-2019
Excellent
Excellent
Pluspunten
Love Booksy since joining it has help me with marketing, scheduling, and keeping track of business transactions. I highly recommend it for anyone that is Up and coming Entrepreneurs and self employed individuals
Minpunten
More marketing ads added to software and more exposure clients reviews and ratings
Booksy Biz - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Booksy Biz.V. Welke prijsmodellen heeft Booksy Biz te bieden?
Booksy Biz kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 29,99/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Booksy Biz?
Booksy Biz heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Booksy Biz ondersteund?
Booksy Biz ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans, Pools, Portugees, Spaans, Vietnamees
V. Biedt Booksy Biz ondersteuning voor mobiele apparaten?
Booksy Biz ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Booksy Biz worden geïntegreerd?
Booksy Biz kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Maps, Instagram, Meta for Business
V. Welke mate van ondersteuning heeft Booksy Biz te bieden?
Booksy Biz biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Booksy Biz.