Over Booksy Biz

Booksy is een mobiel systeem voor agendabeheer en afsprakenplanning waarmee salons online boekingen en betalingen in realtime kunnen beheren. Met POS-software voor de detailhandel, een planningskalender en marketingtools biedt Booksy een slimme oplossing voor het boeken van afspraken.

Booksy is ontworpen om gebruikers een flexibele service te bieden en biedt twee verschillende mobiele applicaties, waaronder Booksy Biz voor bedrijven en Booksy voor klanten. Met de native mobiele toepassingen voor iOS en Android kunnen gebruikers en klanten afspraken eenvoudig onderweg beheren. Booksy helpt zakelijke gebruikers bij het maken van gepersonaliseerde bedrijfsprofielen, het accepteren van online betalingen en het effectief organiseren van personeel. Particuliere klanten zijn met Booksy in staat om afspraken efficiënt in te plannen, te annuleren en te betalen.

Met de online kalender van Booksy kunnen gebruikers eenvoudig klantafspraken plannen, verzetten of annuleren. Naast boekingen van klanten kunnen gebruikers met het kalenderbeheer van Booksy ook personeel en bedrijfsmiddelen naadloos beheren. Door een logboek bij te houden van alle afspraken, kunnen gebruikers de geschiedenis van een klant nauwkeurig volgen.

Omdat Booksy een POS-functie met ingebouwde betalingen en PCI-DSS-compliance bevat, kunnen gebruikers eenvoudig en veilig betalingen accepteren via creditcard, bankpas en cadeaubon. Bovendien stelt Booksy gebruikers in staat om promoties, aanbetalingen en personeelscommissies te beheren. Booksy vermindert het aantal no-shows voor afspraken door betalingen vooraf te accepteren. Bovendien vereenvoudigt Booksy productieve marketing met communicatietools zoals websitewidgets, berichten op sociale media en massale e-mails.


Afbeeldingen

Booksy Biz Software - 1
Booksy Biz Software - 2
Booksy Biz Software - 3
Booksy Biz Software - 4
Booksy Biz Software - 5
Booksy Biz Software - 6
Nog 9 andere bekijken
Booksy Biz-video
Booksy Biz-video
Booksy Biz-video
Booksy Biz Software - 1
Booksy Biz Software - 2
Booksy Biz Software - 3
Booksy Biz Software - 4
Booksy Biz Software - 5
Booksy Biz Software - 6

Twijfels over Booksy Biz? Vergelijk met een populair alternatief

Booksy Biz

4,4 (366)
VS.

Beginprijs

US$ 29,99
maand
US$ 34,99
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

91
67

Integraties

3
7

Gebruiksgemak

4,3 (366)
4,5 (129)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (366)
4,5 (129)

Klantenservice

4,2 (366)
4,5 (129)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Schedulicity

4,4
#1 alternatief voor Booksy Biz
Schedulicity is het toonaangevende online boekingssysteem voor bedrijven die afhankelijk zijn van afspraken, lessen en...

Appointy

4,6
#2 alternatief voor Booksy Biz
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningsoftware ontworpen voor kleine bedrijven.

Workplace from Meta

4,4
#3 alternatief voor Booksy Biz
Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden...

Square Appointments

4,5
#4 alternatief voor Booksy Biz
Square Appointments is online software voor het plannen van afspraken waarmee klanten afspraken kunnen boeken,...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(366)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Booksy Biz al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 366 reviews worden weergegeven
Dwight
Dwight
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Must have

Beoordeeld op 22-9-2019

Really good keeping up with analysis. So overall it's a valuable resource and must need.

Really good keeping up with analysis. So overall it's a valuable resource and must need.

Pluspunten

The function on payment. I can charge a will or make clients prepay.

Minpunten

The freeze up at time and scheduling update load slow.

Leila
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Meets the need for clientele

Beoordeeld op 21-12-2022

Pluspunten

I purchased this software for my daughter who is a brand new salon owner. I wanted to make sure that she was able to communicate with her clients in a way that would be effective and easy to use so that she did not have any issues. For the volume she's currently taking in, this works well and it's not stressful.

Minpunten

I'm personally not a fan of the app visually. To me it seems a little dated however that's just an aesthetic. The app definitely does what we need it to do so no complaint there.

Overwogen alternatieven

SimplyBook.me en Square Appointments

Redenen om over te stappen op Booksy Biz

This was just to get a foot in the door and have her begin to take bookings online to avoid chaos and overbooking. We are still exploring options.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Booksy seems to be too understaffed and overwhelmed to be as effective as it can

Beoordeeld op 4-5-2022

I hate the fact that I'm stuck using this awful company (if I jumped ship I would lose the...

I hate the fact that I'm stuck using this awful company (if I jumped ship I would lose the hundereds of reviews that I had amassed while I was using Genbook). Booksy clearly got greedy by acquiring a competitor and instead of boosting up its staffing to handle the numerous bugs in its software as well as the influx of all the new customers from the competitor, they choose to go cheap with keeping its domestic staff lean (which I'm sure is terrible for morale) and contracting with ill-trained overseas customer support who are essentially useless when it comes to addressing the very real flaws in its system.

Pluspunten

Good effort that they offer videos and webinars to help users navigate how to use Booksy. Too bad that those videos and webinars tend to be general and vague, and when there are specific questions and issues (or problems we run into that we point out) they are simply not addressed. I like that someone from Booksy reached out to me as a new customer after being migrated from Genbook to help me with my questions, but that was only for a period of a month and now that there are still ongoing questions and issues I need help with that person no longer responds. I know that it is due to the fact that the staffer is constantly being given new accounts as the old ones "age out" but it is indicative of how this business prioritizes profits from account volume rather than maintaining a robust, unassailable product with good customer service.

Minpunten

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. Booksy touts offering support by phone (except they are so short staffed that the wait time is interminable), email (response rate is about several weeks), and 24/7 chat (response rate several hours for a reply, and oftentimes the overseas support person is not equipped to provide an answer or solution and when that is the case then they just ghost the conversation. Here is an example of a typical exchange. Me: Please help me w/ this problem accessing the waitlist, namely the fact that there does not seem to be one period. Booksy: The waiting list works so that it is only displayed if there is at least one free slot in business. Please check if the slot is available, then it should be working fine! Me: What do you mean that the waiting list works only so that it is only displayed if there is at least one free slot in business? The whole point of the waiting list is so that if all the slots are currently booked, whoever is on the waitlist is notified if the slot they want becomes available. Please explain b/c Booksy's waitlist does not make sense to me. Booksy: no response

Antwoord van Booksy

We are sorry the transition to Booksy from Genbook did not meet your expectation. It is never our intention to leave anyone with questions and we appreciate you sticking with us. We've made strides to improve response times on the phone and in the in-app chat. If you find yourself with a question please reach out so we can assist.

Kelsey
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gain and Retain is the name of the game!

Beoordeeld op 21-4-2020

Pluspunten

This is the most user friendly and useful booking app I’ve ever used. It makes it so easy to gain new clients while making your return clients feel just as special. With all of the customized emails and social media support it’s makes my job easier knowing my clients can always find me on any platform.

Minpunten

As some of the features are really cool like the boost. Making it where you can offer happy hours to fill your day faster. But at 30% for the clients first visit it can get a little spendy.

Michael
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Independent Barber

Beoordeeld op 30-9-2019

Excellent

Excellent

Pluspunten

Love Booksy since joining it has help me with marketing, scheduling, and keeping track of business transactions. I highly recommend it for anyone that is Up and coming Entrepreneurs and self employed individuals

Minpunten

More marketing ads added to software and more exposure clients reviews and ratings

5 van 366 worden weergegeven Lees alle reviews

Booksy Biz - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Booksy Biz.

Booksy Biz kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,99/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Booksy Biz heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Booksy Biz ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Pools, Portugees, Spaans, Vietnamees

Booksy Biz ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Booksy Biz kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Maps, Instagram, Meta for Business

Booksy Biz biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Booksy Biz.