Aha!

4,7 (552)
Schrijf een review!
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.

Over Aha!

Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Dit platform helpt meer dan 5000 bedrijven bij het ontwerpen en lanceren van producten waar klanten dol op zijn. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingprogramma's te beheren. Het bedrijf werd in 2013 opgericht door Silicon Valley-veteranen en product- en marketingdeskundigen Brian de Haaff en Dr. Chris Waters. Aha! is nummer 13 op de lijst van snelstgroeiende particuliere softwarebedrijven in de VS op de lijst van Inc. 5000. Het bedrijf is uit eigen middelen gefinancierd en winstgevend met een volledig extern team. Meer informatie op www.aha.io.

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Duitsland, India, Israël en nog 5 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Aha! Software - 1
Aha! Software - 2
Aha! Software - 3
Aha! Software - 4
Aha! Software - 5
Aha! Software - 6
Aha! Software - 7
Aha! Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Aha!-video
Aha! Software - 1
Aha! Software - 2
Aha! Software - 3
Aha! Software - 4
Aha! Software - 5
Aha! Software - 6
Aha! Software - 7
Aha! Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Aha!: 191

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Annotaties
  • Archiveren en retentie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsplansjablonen
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van deliverables
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van vergaderingen
  • Beoordeling van vereisten
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalog Management
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crowdsourcing
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Diagrammen
  • Digitale canvas
  • Discussions/Forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Evaluatiebeheer
  • Feedbackbeheer
  • Financiële modellering
  • Financiële sjablonen
  • For Small Businesses
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Goal Setting/Tracking
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideation
  • Ideeënbeheer
  • Innovation Management
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van producten
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Ondersteuning voor meerdere apparaten
  • Online implementatie
  • Ontwerpbeheer
  • Ontwerpsjablonen
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Pitchpresentatie
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Ratings/Reviews
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Reporting
  • Real-Time Updates
  • Realtime bewerken
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Retrospectievenbeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Schets- en annotatietools
  • Scorekaarten
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Stapsgewijze wizard
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Third-Party Integrations
  • Tijd bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Trendanalyse
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebeheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Voor ontwikkelaars
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Whiteboard
  • Wiki
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

UserVoice

4,3
#1 alternatief voor Aha!
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfee...

ManageEngine ServiceDesk Plus

4,4
#2 alternatief voor Aha!
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en...

airfocus

4,5
#3 alternatief voor Aha!
Een krachtige manier om prioriteit te geven aan wat je moet doen en effectievere roadmaps te creëren. airfocus...

Basecamp

4,3
#4 alternatief voor Aha!
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(552)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Aha! al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 552 reviews worden weergegeven
Glenn
Glenn
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good product for strategy and roadmap planning

Beoordeeld op 26-2-2024

Good product and one of the best SAS solutions in the product strategy space. Hoping the new...

Good product and one of the best SAS solutions in the product strategy space. Hoping the new service model they are adopting doesn't alienate existing customers but time will tell.

Pluspunten

Ease of use, thoughtful design, ability to manage backlog of ideas and promote to a roadmap and subsequently JIRA for execution

Minpunten

The service model that Aha! is evolving towards is self-service unless you subscribe to their Enterprise+ licensing tier and meet a certain minimum number of seats. Disappointing to not get the same level of service commitment that the company provided in their early days but they claim a "lean" servicing model per my recent discussions with their Customer Success department.

Jo
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The only software option for a quality Product Manager to use!

Beoordeeld op 2-9-2024

Always extremely positive. I love the platform and I am delighted by the quality and friendliness...

Always extremely positive. I love the platform and I am delighted by the quality and friendliness of the employees. You make my projects look good!

Pluspunten

They really have thought of everything! The platform has such comprehensive functionality, everything you could need to plan, deliver and communicate your product releases. With so much content, it's a tough job to ensure users can easily learn and get value from the platform but this company is Best in Class at demo's; KB articles, how to videos and live training sessions. Everything is super clear and easy to learn. Why wouldn't you want this as a Product Manager?

Minpunten

Sometimes the sheer volume of "what's possible" can be overwhelming. Simple things can be hard to figure out because you didn't notice this one setting that is active. With that said, the times that I have needed to figure something out, the articles are super clear and the response time for support is unreal.

Raf
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Don't recommend. Read review for details..

Beoordeeld op 6-8-2019

Would never recommend.

Would never recommend.

Pluspunten

Cool logo. Good space to house personas and competitor analysis.

Minpunten

In the initial onboarding process I would contact customer support for clarity, seeing as how I've never used such a software. I had one phone call, fairly short. I was later tasked with sole responsibility for the software - evangelizing and coaching others on how to use it. When I reached out to support for more clarity, the reps did EVERY possible not to get on a call with me. They would email me back every other day - directing me to instructional videos - refusing to get on the phone. I needed to integrate with Jira, "Please HELP!!??"- guess what? "We have some videos that can help you.

Awful support.

As well, not very user friendly, not customizable, and just down right inferior cosmetically.

Antwoord van Aha! Labs

Hi Rafael,
Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear you experienced difficulties with onboarding. We have put a lot of effort into the onboarding experience over the last few years and do pride ourselves on having a super responsive and very knowledgeable support team. We continue to build out our knowledge base with step by step instructions for set up including the Jira integration. For teams who need more assistance we offer concierge services with personalized rollout services. Should you have any troubles in the future our team is available at [email protected] ready to help.

Mike
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Aha is the choice for power users

Beoordeeld op 12-6-2024

Overall I love it. I've moved more and more of my companies planning and roadmapping discipline...

Overall I love it. I've moved more and more of my companies planning and roadmapping discipline into Aha and will continue pushing for more use of the tool.

Pluspunten

The ability to customize almost all aspects of Aha make it the choice for power users. If I can imagine it, I can probably do it. And when I can't figure out how to do it, Aha's team of professionals are there to help you out every time. The company isn't sitting on their laurels either, the engagement with customers on the Ideas portal is very active and features are constantly being added and improved.

Minpunten

Integration with other tools can be complex to set up, or missing for many tools. Jira integration is very important for my company, but it doesn't always have the capabilities I'd like. I'd also like to see better integration with collaboration tools like Slack, LucidSpark and PowerPoint. I realize Aha is building competitive tools for most of those, but they are not, as of yet, mature enough to make the switch to using them.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

This tool has become critical to my success as an executive

Beoordeeld op 7-10-2024

Pluspunten

The ability to connect strategy with plans and work being done towards business objectives.

Minpunten

It takes some time to setup and understand but well worth the upfront effort

5 van 552 worden weergegeven Lees alle reviews

Aha! - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Aha!.

Aha! kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Aha! heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Aha! ondersteunt de volgende talen:

Engels

Aha! ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Aha! kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Bitbucket, Box, Confluence, Dropbox Business, GitHub, GitLab, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Chat, Google Drive, Google Workspace, Jira, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Okta, OneDrive, OneLogin, Pivotal Tracker, Redmine, Salesforce Sales Cloud, Slack, Smartsheet, Trello, ValueOps, Zapier, Zendesk Suite

Aha! biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Aha!.