
Over Canopy
Canopy is een alles-in-één platform voor belastingafhandeling en praktijkbeheer dat accountants, belastingprofessionals en belastingadvocaten helpt hun praktijk te beheren, samen te werken met hun team en klanten en belastingverplichtingen te stroomlijnen. De oplossing helpt gebruikers georganiseerd te blijven met taken, aangepaste workflows te creëren en klantfacturering en -betaling af te handelen.
Met de functies voor klantbeheer van Canopy kunnen gebruikers documenten van vrijwel elk bestandstype veilig uploaden en opslaan en klanten, taken, enquêtes en notities volgen op een centrale locatie. Een gemakkelijk te begrijpen routekaart helpt bij het bijhouden van cases en opdrachten door voortgangsgrafieken, enquêtestatussen en relevante deadlines weer te geven.
Belastingafhandelingsanalyse helpt de juiste manier van handelen te bepalen door getallen te manipuleren om potentiële resultaten te testen en te vergelijken. Canopy brengt gebruikers op de hoogte van relevante informatie die van invloed kan zijn op de case van hun klant, bijvoorbeeld als een geclaimd bedrag de IRS-normen overschrijdt. IRS-formulierenquêtes bieden intuïtief alleen de vragen die relevant zijn voor de klant en de case, inclusief slimme functies voor automatisch invullen.
Canopy haalt snel transcripties op van de IRS en splitst ze op in gemakkelijk te begrijpen rapporten en documenten zoals rekeningoverzicht, loon en inkomsten, CSED-berekeningen en meer. Gebruikers kunnen hun klanten een uitnodiging sturen naar hun eigen portal, waar ze zich kunnen aanmelden om enquêtes in te vullen, de voortgang te bekijken, bestanden te uploaden en uit te wisselen, facturen te betalen en meer.
Afbeeldingen












Twijfels over Canopy?
Vergelijk met een populair alternatief

Canopy
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Trello

Revver

Insightly

Karbon

Reviews
Heb je Canopy al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great product extraordinary customer support!
Beoordeeld op 30-5-2018
In it's fully developed form this product would be second to none! At the moment we use the product...
In it's fully developed form this product would be second to none! At the moment we use the product primarily for form population and transcript reports.
Pluspunten
Integrated Form population - detailed client survey - transcript reports - assistant for innocent spouse and penalty abatement
Minpunten
no chronological record per client to record calls and history of actions taken - no integrated calendar per user per client integrated to a record showing actions taken - email is not very functional or user-friendly at this point.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Canopy is the Admin on our team!
Beoordeeld op 1-6-2021
we have been with Canopy for several years and starting out they did not have the features they do...
we have been with Canopy for several years and starting out they did not have the features they do now. They are very responsive with feature requests and we really like the improvements they have made. Canopy is constantly improving the user environment and making a better product.
Pluspunten
Canopy allowed us to grow our client base without having to add additional personnel. using canopy tasks to track where the team members are, and to take notes, and hold communications (emails) we can assist each other when answering client questions. This way clients aren't playing phone tag with one individual. The file storage with client portal allows the clients to access their documentation 24/7/365 eliminating the need to email documents back and forth.
Minpunten
Unfortunately Canopy does not sync with QuickBooks desktop.
Redenen om voor Canopy te kiezen
Trello really only let us track tasks. we switched for the more robust features and the client portal available in Canopy.Overgestapt van
TrelloRedenen om over te stappen op Canopy
Canopy is specifically geared for accountants and had the features we needed for our Bookkeeping clients- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Disappointed
Beoordeeld op 6-12-2021
Canopy seems to have lost its way in regards to its purpose. Their response to issues is slow, at...
Canopy seems to have lost its way in regards to its purpose. Their response to issues is slow, at best. We have been using the software for almost 4 years and have made the painful decision to change due to a lack of support and increased pricing.
Pluspunten
We liked the ability to access the software/information from anywhere.
Minpunten
The software does not allow you to export a sorted contact list. A very simple option that has been neglected.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Review of Canopy - 1 month in
Beoordeeld op 29-11-2021
I like Canopy and I'll continue to use it. I'm glad I'm working on the conversion in November...
I like Canopy and I'll continue to use it. I'm glad I'm working on the conversion in November rather than Feb/March. I expect to have everything perfect by the chaos of tax season.
Pluspunten
I love the portal and the client/entity set up. I love that everything related to my workflow is in Canopy (except the tax return). It's very nice to have everything in one system.
Minpunten
The syncing with QBO hasn't been as easy as I'd like, but that may be an Intuit issue as well. There are issues when duplicate clients are created and you merge them. If the client was already linked in Canopy, that link is broken and I don't know how to recreate it. I hear that a function to sync specific clients in Canopy is coming soon and that should resolve my issue.
I haven't been able to pull a transcript yet. I keep getting "Pull Failed". I'm not sure if this in an IRS issue or Canopy. Hopefully this can be resolved soon.
Overwogen alternatieven
KarbonRedenen om voor Canopy te kiezen
I wanted a system that did everything. Canopy has the CRM, task management and the document management together. The tax transcripts functionality was a big deciding factor as well.Overgestapt van
InsightlyRedenen om over te stappen op Canopy
TaxDome didn't have the tax transcripts. Karbon looked very complicated.- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Canopy Software
Beoordeeld op 24-5-2021
Pluspunten
We loved the Emails, Task management & calendar are all in one software.
Minpunten
Canopy DOES NOT have our states so we can't do any returns, We don't like that the clients can't both sign their signature forms if they are married. We also didn't like that In the middle of tax season we had to go back to an old software because the desktop Assistant stopped working on us.
Canopy - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Canopy.V. Welke prijsmodellen heeft Canopy te bieden?
Canopy kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 40,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Canopy?
Canopy heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Canopy ondersteund?
Canopy ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Canopy ondersteuning voor mobiele apparaten?
Canopy ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Canopy worden geïntegreerd?
Canopy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adyen, FreshBooks, Gmail, Google Forms, Google Sheets, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, QuickBooks, Quickbooks Online, Salesforce Foundation, Slack, Typeform, Xero, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Canopy te bieden?
Canopy biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Canopy.