Over Canopy

Canopy is een alles-in-één platform voor belastingafhandeling en praktijkbeheer dat accountants, belastingprofessionals en belastingadvocaten helpt hun praktijk te beheren, samen te werken met hun team en klanten en belastingverplichtingen te stroomlijnen. De oplossing helpt gebruikers georganiseerd te blijven met taken, aangepaste workflows te creëren en klantfacturering en -betaling af te handelen.

Met de functies voor klantbeheer van Canopy kunnen gebruikers documenten van vrijwel elk bestandstype veilig uploaden en opslaan en klanten, taken, enquêtes en notities volgen op een centrale locatie. Een gemakkelijk te begrijpen routekaart helpt bij het bijhouden van cases en opdrachten door voortgangsgrafieken, enquêtestatussen en relevante deadlines weer te geven.

Belastingafhandelingsanalyse helpt de juiste manier van handelen te bepalen door getallen te manipuleren om potentiële resultaten te testen en te vergelijken. Canopy brengt gebruikers op de hoogte van relevante informatie die van invloed kan zijn op de case van hun klant, bijvoorbeeld als een geclaimd bedrag de IRS-normen overschrijdt. IRS-formulierenquêtes bieden intuïtief alleen de vragen die relevant zijn voor de klant en de case, inclusief slimme functies voor automatisch invullen.

Canopy haalt snel transcripties op van de IRS en splitst ze op in gemakkelijk te begrijpen rapporten en documenten zoals rekeningoverzicht, loon en inkomsten, CSED-berekeningen en meer. Gebruikers kunnen hun klanten een uitnodiging sturen naar hun eigen portal, waar ze zich kunnen aanmelden om enquêtes in te vullen, de voortgang te bekijken, bestanden te uploaden en uit te wisselen, facturen te betalen en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Canopy Software - 1
Canopy Software - 2
Canopy Software - 3
Canopy Software - 4
Canopy Software - 5
Canopy Software - 6
Canopy Software - 7
Canopy Software - 8
Canopy Software - 9
Canopy Software - 10
Canopy Software - 11
Canopy Software - 12
Nog 13 andere bekijken
Canopy-video
Canopy Software - 1
Canopy Software - 2
Canopy Software - 3
Canopy Software - 4
Canopy Software - 5
Canopy Software - 6
Canopy Software - 7
Canopy Software - 8
Canopy Software - 9
Canopy Software - 10
Canopy Software - 11
Canopy Software - 12

Functies

Totaal aantal functies van Canopy: 120

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Beheer van vergaderingen
  • Belastingbeheer
  • Belastingformulieren
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsconversie
  • Bestandsherstel
  • Bestandsoverdracht
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bijhouden van vervaldatums
  • CRM
  • Centrale boekhouding
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Debiteuren
  • Digitale handtekening
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Externe ondersteuning
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Offline toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Opmerkingen/notities
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traditionele methodologieën
  • Versiebheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Voor accountancybedrijven
  • Voor accountants
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Gusto

4,6
#0 alternatief voor Canopy
Gusto integreert op een soepele manier HR, salarisadministratie, gezondheidsplannen, werknemers- en arbeidsongeschikthei...

Financial Cents

4,7
#1 alternatief voor Canopy
Financial Cents is software voor het beheer van boekhoudpraktijken die is ontworpen om boekhoud- en accountantskantoren...

Jetpack Workflow

4,8
#2 alternatief voor Canopy
Jetpack Workflow is een oplossing voor praktijk-, klant- en workflowbeheer voor accountants met tools voor taakbeheer,...

Citrix ShareFile

4,5
#3 alternatief voor Canopy
ShareFile biedt je de mogelijkheid voor het veilig verzenden, ontvangen en delen van grote zakelijke bestanden. Via het...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(215)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Canopy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 215 reviews worden weergegeven
John
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great product extraordinary customer support!

Beoordeeld op 30-5-2018

In it's fully developed form this product would be second to none! At the moment we use the product...

In it's fully developed form this product would be second to none! At the moment we use the product primarily for form population and transcript reports.

Pluspunten

Integrated Form population - detailed client survey - transcript reports - assistant for innocent spouse and penalty abatement

Minpunten

no chronological record per client to record calls and history of actions taken - no integrated calendar per user per client integrated to a record showing actions taken - email is not very functional or user-friendly at this point.

Stephen
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Canopy is a great all in one!

Beoordeeld op 9-12-2022

Pluspunten

I really enjoy the fact that my CRM, billing, and document management is on one platform.

Minpunten

I'm still getting used to the features. I do wish that it had some additional options for payment syncing, link sharing outside of the portal, and the option to add further correspondence to a task.

Antwoord van Canopy

Thank you for this feedback, Stephen! Have you hear about our new Secure Links feature!? It allows you to securely share documents and request signatures from people who do not have the customer portal! Take a look at the update here: https://www.getcanopy.com/product-updates/get-esignatures-faster-with-secure-links-canopy#:~:text=The%20secure%20link%20is%20sent,designate%20them%20to%20do%20so.

Vicki
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Penn York Accounting Services Inc

Beoordeeld op 11-1-2023

My experience was less than impressive, further I get so many sales calls even after repeatedly I...

My experience was less than impressive, further I get so many sales calls even after repeatedly I am doing representation with Tax Helper Software

Pluspunten

Canopy had the capacity of pulling transcripts one at a time, but Tax Helper Software will update all of my clients that have POA over night, 1600 client transcripts are pulled at that time

Minpunten

Not enough features compared to Tax Helper Software.

Andrea
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Has it's place

Beoordeeld op 27-10-2022

Customer support is great. The client management module is great. I will probably let go of the...

Customer support is great. The client management module is great. I will probably let go of the workflow module, though, when my subscription is up because there's a lack of collaboration features, like no internal chat.

Pluspunten

I love the Client Management module and the client-facing mobile app. It is very simple for our clients to use and to send us documents securely. We have had great success with client-adoption. I also like the automated client reminders.

Minpunten

OMG, it takes SO MANY clicks to accomplish anything. Pretty much everything you can do inside canopy could be streamlined by reducing at least one click. Working across multiple tasks, across multiple clients, that's a lot of clicks. Also, the firm-facing mobile app UI could be greatly improved and have better functionality.

Overwogen alternatieven

Financial Cents

Overgestapt van

ClickUp

Redenen om over te stappen op Canopy

Canopy made it easiest for my clients to provide me information in a secure way.
Ronda
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Canopy - our new best friend

Beoordeeld op 28-12-2022

Our experience with Canopy has been a very positive one. Their customer support is excellent. I...

Our experience with Canopy has been a very positive one. Their customer support is excellent. I have appreciated them reaching out to us to see how we are doing certain tasks and we are able to give them suggestions for change. I would recommend this product to other firms outside our demographic. I don't want the competition to have the advantage we have with Canopy!

Pluspunten

We switched from Office Tools to Canopy over 2 years ago. The implementation and data transfer was almost seamless. The mobile app and client portal have been invaluable to our client base. We were implementing Canopy before COVID so when the shut downs hit we were already ahead of the game for being digital for everything with a portal and app that worked and was easy for our client base to use.

Minpunten

I wish the reporting was more accurate so our utilization rates were a better reflection. It would nice to customize reports for what the firm values with certain items.

Antwoord van Canopy

Thank you for taking the time to leave this review! We appreciate your feedback! We're excited to hear the impact Canopy is making at your firm.

5 van 215 worden weergegeven Lees alle reviews

Canopy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Canopy.

Canopy kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 40,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Canopy heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Canopy ondersteunt de volgende talen:

Engels

Canopy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Canopy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

FreshBooks, Gmail, Google Forms, Google Sheets, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, QuickBooks, Quickbooks Online, Salesforce Foundation, Slack, Typeform, Xero, Zapier

Canopy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Canopy.